Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2013, 10:51 uur
herman schreef:
maar het is natuurlijk geen toeval dat de toevallige doelpunten en penalties tegen altijd in het nadeel van Ajax uitvallen.
Hoe vaak kijk jij Ajax? Altijd in het nadeel van Ajax? Je hebt meer dan 2 handen nodig om te tellen hoe vaak Ajax de afgelopen jaren gelukkig op voorsprong of langszij kwam.maar het is natuurlijk geen toeval dat de toevallige doelpunten en penalties tegen altijd in het nadeel van Ajax uitvallen.
0
geplaatst: 1 november 2013, 10:56 uur
Vrijwel alles, in ieder geval alle competitiewedstrijden en Europese duels. Tenzij ik toevallig andere plannen heb, CL-wedstrijden kijk ik niet later nog terug.
0
geplaatst: 1 november 2013, 11:00 uur
Mjuman schreef:
Ik heb samen met een maat zitten gluren en ook de tolerantieverhogende Schotse appelsap bleek onvoldoende compensatie. Met 2-0 verliezen van zo'n begoniateam en dan de coach maar zwatelen over de vele kansen.
Ik heb samen met een maat zitten gluren en ook de tolerantieverhogende Schotse appelsap bleek onvoldoende compensatie. Met 2-0 verliezen van zo'n begoniateam en dan de coach maar zwatelen over de vele kansen.
(modknip)
Lachen met Ajax, hè? Gelukkig is het met de andere clubs zowaar nog dramatischer gesteld. Maar ik snap dat je aan leedvermaak moet doen als er over je eigen club echt totaal, maar dan ook totaal niets positiefs te zeggen valt.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 november 2013, 11:05 uur
In de CL krijgt Ajax de laatste jaren álles heel gemakkelijk tegen. Die misselijke mannetjes aan de top zien Milan en Barca liever doorgaan. Dat snap ik ook wel, maar het moet wel eerlijk blijven.
Ik wil niet zeggen dat Ajax anders ver zou komen in de CL of zo goed speelt, maar zo hoeven ze eigenlijk niet eens meer mee te doen. Kunnen ze net zo goed geld krijgen om thuis te blijven.
Ik wil niet zeggen dat Ajax anders ver zou komen in de CL of zo goed speelt, maar zo hoeven ze eigenlijk niet eens meer mee te doen. Kunnen ze net zo goed geld krijgen om thuis te blijven.
0
geplaatst: 1 november 2013, 11:07 uur
Oja, die club uit de Lichtstad wint per ongeluk wel met 4-0 van de GODENZONEN, hoe ken dat nou 
Een troost Sjef, ik zal vragen of Paap ook 'n ijsje voor je koopt als ie je meeneemt naar de IJsselmeervogels, want volgens mij lus jij geen paling. Moj wel dankjewel tegen meneer Paap zeggen, knul - hang wel een adres-label om, want ik durf niet te garanderen dat Paap het de volle wedstrijd met je uithoudt; en thuis komen wil je toch zeker wel?

Een troost Sjef, ik zal vragen of Paap ook 'n ijsje voor je koopt als ie je meeneemt naar de IJsselmeervogels, want volgens mij lus jij geen paling. Moj wel dankjewel tegen meneer Paap zeggen, knul - hang wel een adres-label om, want ik durf niet te garanderen dat Paap het de volle wedstrijd met je uithoudt; en thuis komen wil je toch zeker wel?
0
geplaatst: 1 november 2013, 11:54 uur
Mjuman schreef:
Oja, die club uit de Lichtstad wint per ongeluk wel met 4-0 van de GODENZONEN, hoe ken dat nou
Volgens Frank de Boer was Ajax een klasse beter die wedstrijd
.
0
geplaatst: 1 november 2013, 15:41 uur
chevy93 schreef:
(modknip)
Lachen met Ajax, hè? Gelukkig is het met de andere clubs zowaar nog dramatischer gesteld. Maar ik snap dat je aan leedvermaak moet doen als er over je eigen club echt totaal, maar dan ook totaal niets positiefs te zeggen valt.
(quote)
(modknip)
Ik snap werkelijk niet hoe je erbij komt dat Ajax beter speelt dan de rest.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 november 2013, 15:54 uur
Provocerend bericht en reacties daarop verwijderd.
0
geplaatst: 2 november 2013, 01:43 uur
Mjuman schreef:
Als onderling resultaat de doorslag geeft is Roda 2 klassen beter dan PSV.
Ben het niet eens met de stelling dat Ajax beter voetbal speelt, op Ajax-Milan na heb ik ze geen fatsoenlijke wedstrijd zien spelen (toegegeven dat ik door het tijdsverschil niet iedere wedstrijd kan zien).
0
Martial
geplaatst: 2 november 2013, 04:44 uur
FC Dordrecht - FC Den Bosch 5-0 
Borussia Dortmund rolt VFB Stuttgart op met 6-1 met 3 doelpunten van Lewandowski
i

Borussia Dortmund rolt VFB Stuttgart op met 6-1 met 3 doelpunten van Lewandowski
i
0
geplaatst: 2 november 2013, 12:22 uur
En nu Joe Hart gedegradeerd is tot tweede keeper speelt Man. City weer keurig met 0 Engelsen.
0
geplaatst: 2 november 2013, 12:50 uur
Ik hoop dat dit PSV inspireert en Toivonen ook gewoon tweede keeper wordt, speelt PSV ook weer gewoon met 10(tien ivm de keeper) nederlanders (Narsing op linksdan). 

0
geplaatst: 2 november 2013, 16:13 uur
Zojuist:
GOAL - Stoke 1-0 Southampton - Asmir Begovic
Extraordinary! Stoke goalkeeper Asmir Begovic scores.
It's a windy day at the Britannia, it always is, but this is a monster of a wind-assisted goal! Begovic kicks it from deep in his own penalty area, Southampton's centre-halves let the ball bounce and it skips over the head of Artur Boruc to fly into the net. What a start!
Extraordinary! Stoke goalkeeper Asmir Begovic scores.
It's a windy day at the Britannia, it always is, but this is a monster of a wind-assisted goal! Begovic kicks it from deep in his own penalty area, Southampton's centre-halves let the ball bounce and it skips over the head of Artur Boruc to fly into the net. What a start!
0
geplaatst: 2 november 2013, 21:25 uur
Zo, dat verlies kunnen ze bij Ajax ook weer in hun zak steken.
Drie aanvalletjes aan het einde van de eerste helft, ver weggezakt in de tweede helft, spel niet om aan te zien. Frank kan tevreden zijn.
FC Twente op 2 - 2 tegen NEC thuis en PSV 1 - 1 in de topper tegen Pec Zwolle. Het gaat weer geweldig.
Drie aanvalletjes aan het einde van de eerste helft, ver weggezakt in de tweede helft, spel niet om aan te zien. Frank kan tevreden zijn.
FC Twente op 2 - 2 tegen NEC thuis en PSV 1 - 1 in de topper tegen Pec Zwolle. Het gaat weer geweldig.
0
geplaatst: 2 november 2013, 23:31 uur
Bizarre en knotsgekke competitie toch weer. Wat een uitslagen.
0
geplaatst: 2 november 2013, 23:43 uur
Na 12 wedstrijden heeft de koploper 1/3 van hun wedstrijden verloren en een doelsaldo van +4 

0
geplaatst: 3 november 2013, 00:45 uur
Wat een heerlijke zaterdag toch weer in De Eredivisie; Vitesse en met name Zwolle hebben indruk gemaakt.
Vanmiddag maar weer naar De Galgenwaard, zonder al teveel verwachtingen. We laten ons verrassen.
Vanmiddag maar weer naar De Galgenwaard, zonder al teveel verwachtingen. We laten ons verrassen.

0
Martial
geplaatst: 3 november 2013, 10:28 uur
Afgaande op de uitslagen van gisteravond zal Feyenoord nu is een keer profiteren van het puntenverlies van PSV, Ajax en Twente?
Maar ja ze spelen weer uit........
Maar ja ze spelen weer uit........

0
geplaatst: 3 november 2013, 10:46 uur
En zonder Pelle.
Ik reken ook helemaal nergens op, dat is maar het beste. Valt het altijd nog mee.
Als er toch ooit een jaar was geweest dat ze dik bovenaan hadden kunnen staan.....
Ik reken ook helemaal nergens op, dat is maar het beste. Valt het altijd nog mee.
Als er toch ooit een jaar was geweest dat ze dik bovenaan hadden kunnen staan.....
0
Martial
geplaatst: 3 november 2013, 11:23 uur
Ja inderdaad zonder Pelle en ja Feyenoord had er natuurlijk veel beter voor moeten staan dan nu het geval is, want het elftal van Feyenoord heeft geen mutaties in de spelersgroep gehad terwijl andere clubs kwaliteit verloren of nieuwe spelers erbij haalden enzovoort....
Maar op dit moment in de competitie lijkt het nog niet veel uit te maken of je nu verliest, wint of gelijk speelt, want de week er op ziet de stand er weer heel anders uit
en laat het eventuele puntenverlies zich nog niet direct voelen.
Maar op dit moment in de competitie lijkt het nog niet veel uit te maken of je nu verliest, wint of gelijk speelt, want de week er op ziet de stand er weer heel anders uit
en laat het eventuele puntenverlies zich nog niet direct voelen.
0
geplaatst: 3 november 2013, 11:40 uur
Onheilspellend schreef:
Ok tot straks. Ik zit in vak C. Ben er ook niet gerust op.
0
geplaatst: 3 november 2013, 12:01 uur
musician schreef:
En zonder Pelle.
En zonder Pelle.
Het jaar is nog niet om. En Pelle scoort bijna nooit in uitwedstrijden, dus of ze die nou zo missen... Van zijn laatste 13 goals maakt hij er 11 in de Kuip.
0
geplaatst: 3 november 2013, 12:27 uur
Gaat Feyenoord er nu wel van profiteren?
Nee. Tuurlijk niet.
Nee. Tuurlijk niet.
0
Martial
geplaatst: 3 november 2013, 12:37 uur
Ik heb goede hoop want de vermoedelijke voorhoede bestaat uit Schaken-Armenteros-Boëtius 
En off-topic zogenaamde Ajax supporters bekladden het standbeeld van onze Coentje Moulijn zucht........

En off-topic zogenaamde Ajax supporters bekladden het standbeeld van onze Coentje Moulijn zucht........

0
geplaatst: 3 november 2013, 12:40 uur
Gezien ja. Een ludieke actie is nog leuk, zoals het standbeeld hullen in een Ajaxshirtje, maar dit is erg triest.
0
geplaatst: 3 november 2013, 13:07 uur
GrafGantz schreef:
Na 12 wedstrijden heeft de koploper 1/3 van hun wedstrijden verloren en een doelsaldo van +4
In veel andere landen wordt je ontslagen met deze cijfers.
0
geplaatst: 3 november 2013, 13:39 uur
Maar dat was met deze cijfers niet gebeurt als hij regelmatig met de clubleiding was gaan bowlen en voor de spelers gitaar (kampvuurliedjes) had gespeeld zoals Hans Westerhof dat vroeger bij Groningen deed 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.