Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2013, 22:24 uur
Kenmerk van een grote speler! Ronaldo speelt erg matig maar scoort toch een behoorlijke goal!
0
geplaatst: 15 november 2013, 22:41 uur
Door mijn favoriete verdediger nog wel: Koscielny. Pakt schijnbaar ook rood.
0
geplaatst: 15 november 2013, 23:39 uur
Kill_illuminati schreef:
(quote)
Yep, liet zich in de laatste minuut gaan en verzekerde zich er zodoende van dat hij dinsdag op de tribune of thuis kan kijken hoe Frankrijk het WK misloopt.

0
geplaatst: 16 november 2013, 12:57 uur
De opstelling tegen Japan:
Jasper Cillessen; Janmaat, Ron Vlaar, Stefan de Vrij, Daley Blind; Nigel de Jong, Kevin Strootman, Rafael van der Vaart; Arjen Robben, Siem de Jong, Jeremain Lens.
Jasper Cillessen; Janmaat, Ron Vlaar, Stefan de Vrij, Daley Blind; Nigel de Jong, Kevin Strootman, Rafael van der Vaart; Arjen Robben, Siem de Jong, Jeremain Lens.
0
geplaatst: 16 november 2013, 13:59 uur
En Japan scoort voor het eerst in de geschiedenis tegen Nederland. Ook niet zo verrassend met zo'n defensie.
0
geplaatst: 16 november 2013, 14:02 uur
Dat was niet best van De Vrij. Maar lekkere goals van VDV en Robben.
0
geplaatst: 16 november 2013, 14:31 uur
Koekoek, de geniale 2-2. Oranje wordt weggespeeld deze tweede helft.
0
geplaatst: 16 november 2013, 14:37 uur
Jezus, wat doet die Willems nog bij oranje. Trouwens de hele verdediging van Nederland is een lachertje.
0
geplaatst: 16 november 2013, 14:50 uur
Wat een aanval weer van Japan. Dit keer stond Janmaat te slapen.
0
geplaatst: 16 november 2013, 14:50 uur
Nogal een geluk dat jullie zo neerbuigend hebben gedaan over België, die nota bene tegen de nr 4 van de wereld speelden.
0
geplaatst: 16 november 2013, 15:03 uur
Het zal wel de laatste kans zijn geweest voor De Vrij in de verdediging. En Blind laten debuteren op het middenveld was ook geen goed idee. Met De Jong daar nog ging het een stuk beter.
0
geplaatst: 16 november 2013, 15:04 uur
Wat een prutsers daar achterin. Wordt tijd voor Van Dijk. Blind als DM op internationaal niveau is natuurlijk lachwekkend. Depay viel wel sterk in.
Honda MOTM.
Honda MOTM.
0
geplaatst: 16 november 2013, 16:59 uur
Hmmm dus wie denkt dat België die jappen wel even snel opzij zal zetten mag toch even twee keer nadenken.
Benieuwd hoe de respectievelijke omgekeerde interlands gaan zijn voor onze beide landen, maar het lijkt me nu al duidelijk dat noch België noch Nederland met al te veel hoogmoed naar het WK moet gaan. Bij ons is er toch een gebrek aan scorend vermogen, bij jullie is het achterin niet zo solide als je zou willen.
Voor beide landen mag je een kwartfinale al een succes noemen (en volgens mij is dit ook het hoogst haalbare).
Benieuwd hoe de respectievelijke omgekeerde interlands gaan zijn voor onze beide landen, maar het lijkt me nu al duidelijk dat noch België noch Nederland met al te veel hoogmoed naar het WK moet gaan. Bij ons is er toch een gebrek aan scorend vermogen, bij jullie is het achterin niet zo solide als je zou willen.
Voor beide landen mag je een kwartfinale al een succes noemen (en volgens mij is dit ook het hoogst haalbare).
0
geplaatst: 16 november 2013, 17:11 uur
Zij hebben er ook gewoon jongens van Inter, Man. United, Schalke 04 , Southampton en CSKA Moskou tussen lopen. Misschien niet allemaal smaakmakers bij hun clubs, maar wel voldoende kwaliteit en dat gecombineerd met een uitstekende instelling en het feit dat ze elkaar goed weten te vinden / elkaar alles gunnen, maakt Japan een behoorlijke tegenstander.
Ik zou niet weten waarom dit Oranje of Belgie hen wel even zou overlopen.
Ik zou niet weten waarom dit Oranje of Belgie hen wel even zou overlopen.
0
geplaatst: 16 november 2013, 17:20 uur
Portugal speelde Zweden wel erg in de kaart met die hoge ballen. Dan zie je hoe belangrijk een spelmaker is die steekpassjes kan geven. In de terugwestrijd moet Zweden gaan voetballen en dan kan Portugal lekker counteren, dat zie ik ze verder dus niet uit handen geven.
Nederland weinig van gezien, maar wat ik heb gezien zag er niet best uit. Toch vind ik het niet al te veel zeggen aangezien onze beste spelers ontbraken. Japan liet wel mooi combinatiespel zien trouwens.
Nederland weinig van gezien, maar wat ik heb gezien zag er niet best uit. Toch vind ik het niet al te veel zeggen aangezien onze beste spelers ontbraken. Japan liet wel mooi combinatiespel zien trouwens.
0
geplaatst: 16 november 2013, 18:11 uur
Mjuman schreef:
Ik moest idd ook goed lezen " ontgroeid" en " Dries Mertens" in 1 zin; Dries koopt nog steeds zijn kleding op de kinderafdeling van H&M
Ik moest idd ook goed lezen " ontgroeid" en " Dries Mertens" in 1 zin; Dries koopt nog steeds zijn kleding op de kinderafdeling van H&M
En de zin ingetikt zonder zelf de ironie door te hebben

0
geplaatst: 16 november 2013, 20:30 uur
jasper1991 schreef:
Ik hecht er ook weinig waarde aan. Onbegrijpelijk trouwens dat de wedstrijd is gespeeld en uitgezonden op een tijdstip dat zo'n beetje half voetballend Nederland zelf op het voetbalveld stond. Ik heb van het Nederlands Elftal tenminste niets kunnen zien. Gelukkig heb ik zelf wel gewonnen

0
geplaatst: 19 november 2013, 14:57 uur
Geen Robben en De Jong vanavond. Beste aanvaller en beste verdedigende kracht vallen dus ook al weg...Ik vrees voor een fluitconcert in de Arena 

0
geplaatst: 19 november 2013, 15:11 uur
Het is nog steeds droog 
Opvallend om ook gisteravond te zien hoe 'kenners' (=analytici) denken over de samenstelling van de NL verdediging en de keuzes die Louis maakt. Ik zou voor de grap tegen een team als Colombia ook eens hebben gekozen voor een stevige verdediger en niet eenverdediger van het type "met uw welbevinden wil ik graag u de bal ontnemen zodat u niet kunt scoren".
Kortom: waarom niet eens een mannetjesputter/sloper? Om op te kunnen bouwen van achteruit - interessant; daarom werd Oranje zeker ook overlopen door Japan, de tweede helft, omdat de opbouw van achteruit niet deugde

Opvallend om ook gisteravond te zien hoe 'kenners' (=analytici) denken over de samenstelling van de NL verdediging en de keuzes die Louis maakt. Ik zou voor de grap tegen een team als Colombia ook eens hebben gekozen voor een stevige verdediger en niet eenverdediger van het type "met uw welbevinden wil ik graag u de bal ontnemen zodat u niet kunt scoren".
Kortom: waarom niet eens een mannetjesputter/sloper? Om op te kunnen bouwen van achteruit - interessant; daarom werd Oranje zeker ook overlopen door Japan, de tweede helft, omdat de opbouw van achteruit niet deugde

0
geplaatst: 19 november 2013, 20:11 uur
Jammer, ik moet zaterdag zelf weer spelen en ik heb inmiddels gemiddeld toch al gauw een dag of 5 nodig om weer bij te komen 
Maar eens. Het hoeft niet slopen om het slopen te zijn, maar wel meer iemand van het granieten soort inzake tegenhouden.
Had je eigenlijk iemand specifiek in gedachte?

Maar eens. Het hoeft niet slopen om het slopen te zijn, maar wel meer iemand van het granieten soort inzake tegenhouden.
Had je eigenlijk iemand specifiek in gedachte?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.