MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Van Dijk.

Blijft merkwaardig dat Louis Van Dijk er niet eens bij heeft gehaald dit keer. Van de anderen weten we wel wat ze (niet) kunnen en Van Dijk speelt heel behoorlijk bij Celtic (ook in de CL).

Veltman was in de dubbele confrontatie met Celtic wel een heel stuk beter dan Van Dijk. Desalniettemin zouden hij en Pieters wel weer een kans mogen krijgen.

Hij had ook wat mij betreft Virgil Van Dijk zeker moeten proberen nu.

Nou reken maar dat Falcao bibbert - Joel Veltman; pollens, joepiedepoepie!
Nee zonder gekheid, als er nou Douglas had gestaan, had ie wellicht gedacht: "oh da's die speedy ex-Brazzo, die al loopt te gnuiven als ik op 5 meter kom".

Echt - ik vrees met vreze. Sloper was ook overdrachtelijk bedoeld - denk Theo de Tank, IJzeren Rinus, Wim Rijsbergen, ook Frank Rijkaard, Spijker van Tiggelen, Klier Suurbier - dat waren mannen.

Vooral niet hopen dat de beste verdediger een PSV'er is, een rechtsback.

Ik kan met Virgil van Dijk ook prima leven.

Maar ik heb ook het idee dat Louis het verder wel goed vind zo. Robben vrijgegeven om Bayern te vriend te houden. Manchester U's verzoek om Van Persie niet op te roepen gehonoreerd.

Weinig behoefte om in dit soort wedstrijden het achterste van je tong te laten zien, het gaat ook helemaal nergens om.
Het is leuk dat een aantal spelers elkaar weer ziet, dat voordeel heb je er aan.

Nou, echt 'leuk' is het niet.

Pfft, wat zijn die Colombianen aan het doen. Irritantste team dat ik in tijden heb zien spelen. Als die Lens niet zo reageert maar gewoon wat theater maakt spelen zij met 10 ipv wij. En eigenlijk met 9 door die smerige tackle van achteren op Van der Vaart. Hoop dat hij nog een beetje heel is. Grandioze boogbal van hem in het begin van de wedstrijd, gelijk ook het enige hoogtepunt. Met voetbal heeft het niet veel meer te maken.

Ik vrees exit Zlatan, Ronaldo schiet Portugal (vermoedelijk) naar Brazile.

Kijk al die tijd al naar Zweden-Portugal.
Helaas net weer één keer Ronaldo....

Heb gekozen voor Engeland - Duitsland. Frankrijk trouwens ook 2-0 voor bij rust.

Heerlijk, weer Ronaldo. Het schijnt dat Zlatan ook op het veld staat.

Mooie actie van Depay net trouwens.

Stijn_Slayer
Ik ben niet zo Portugal-minded, maar een WK zonder Ronaldo zou zijn glans wel verliezen.

Speelde België trouwens met hun beste elftal tegen Colombia?

Ze speelden in elk geval met 11 man tegen Colombia.

Het kan nog. Zlatan maakt gelijk.

Volgens mij ontbraken er 2 vaste krachten in de verdediging, in ieder geval Kompany.

Zlatannnnn !!!!!

Ik had ook niks moeten zeggen.

En nog een keer Zlatan! (2 - 1) Dat zijn nog eens vrije trappen!

Nog 1 doelpuntje

Mijn zoon begint hier te schreeuwen: Bloed Zweden en tranen

Potver, ik had (voor de grap) een minuut of 20 geleden willen posten dat Zlatan gewoon tot het laatste half uur wacht om er even 3 in te leggen, had ik het nu maar gedaan

Einde oefening voor Zweden....Ronaldo doet het weer.

Helaas, Ronaldo weer.... 2-2

Het worden dus tranen

Whaaaat!!!!!

Wat een geweldenaar.

2 - 3, het wordt nu te erg met die Ronaldo.

Wat een klasbak, het was toch wel heel zonde geweest dat hij had ontbroken op het WK.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.