Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
haveman
geplaatst: 20 augustus 2009, 22:37 uur
Nog effe en ze moeten die commentator een pak tissues geven voor tijdens de wedstrijd.
Bij een stand van 3-0: "In de jaren 70 had Ajax een patent op deze uitslag".
Goed gespeeld daar niet van, maar als Suarez toch geblesseerd raakt.......
Bij een stand van 3-0: "In de jaren 70 had Ajax een patent op deze uitslag".
Goed gespeeld daar niet van, maar als Suarez toch geblesseerd raakt.......

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 22:58 uur
Atouba mijn god.. Jol had hem zowel bij Tottenham als HSV onder zijn hoede, en nog ziet hij het in hem zitten. Ik begrijp er niks van. Wat een prutser 

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 23:02 uur
De-noir schreef:
Atouba mijn god.. Jol had hem zowel bij Tottenham als HSV onder zijn hoede, en nog ziet hij het in hem zitten. Ik begrijp er niks van. Wat een prutser
Ja, ik zag 'm nogal ...uh... opzichtig falen.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 23:30 uur
Makkelijke overwinning. Het spel was niet altijd even goed, maar gelukkig scheit Suarez er 4 in. Ook leuk dat Donald een goal maakte.
Atouba was vooral de 1e helft aan het prutsen, 2e helft een stuk rustiger. Ben daarnaast een liefhebber van de Jong. En de Zeeuw speelde ook alleraardigst.
Atouba was vooral de 1e helft aan het prutsen, 2e helft een stuk rustiger. Ben daarnaast een liefhebber van de Jong. En de Zeeuw speelde ook alleraardigst.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 00:21 uur
Ik hoop dat hij even een vinger verzwikt ja, zodat hij tot het einde van de transfertermijn nog wat moet bijkomen in Amsterdam, laat hem er bij terugkomst maar 10 inschieten tegen fynoord ofzo

0
geplaatst: 21 augustus 2009, 09:19 uur
ajax mag in zijn handen knijpen als Suarez nog een seizoen blijft. Want ook gisteren bleek weer dat er buiten hem kwalitatief gezien niets memorabels rondloopt. Ik vind het wel van klasse betuigen dat Suarez nog een seizoen blijft. Hoewel het anderzijds tegen je gezonde verstand indruist omdat er voor ajax ook dit seizoen weer niets te winnen valt.
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2009, 09:27 uur
Word jij niet moe van jezelf?
Suarez is met afstand de beste (niet alleen van Ajax, maar van de hele NL competitie), maar om nou te roepen dat er buiten hem helemaal geen goede spelers rondlopen. Die spelers zijn niets minder dan de spelers die bij de andere topclubs in NL lopen. Het gaat erom dat er eens wat evenwicht in het elftal komt en een paar fatsoenlijke verdedigers aangetrokken worden. Want die Atouba gaat 'm ook niet worden. Ik zeg: vd Wiel en Vertonghen als backs en twee centrale verdedigers die wel kunnen verdedigen.
Daarbij ben ik met die 5-0 erg tevreden. Je moet het altijd maar weer zien tegen die clubs uit dat soort landen.
Suarez is met afstand de beste (niet alleen van Ajax, maar van de hele NL competitie), maar om nou te roepen dat er buiten hem helemaal geen goede spelers rondlopen. Die spelers zijn niets minder dan de spelers die bij de andere topclubs in NL lopen. Het gaat erom dat er eens wat evenwicht in het elftal komt en een paar fatsoenlijke verdedigers aangetrokken worden. Want die Atouba gaat 'm ook niet worden. Ik zeg: vd Wiel en Vertonghen als backs en twee centrale verdedigers die wel kunnen verdedigen.
Daarbij ben ik met die 5-0 erg tevreden. Je moet het altijd maar weer zien tegen die clubs uit dat soort landen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 augustus 2009, 10:39 uur
Nou, ik wil nog wel zien dat Suarez blijft. Het eerste telefoontje zal inmiddels gerinkeld hebben in de Arena.
Sneijder zei ook dat hij zou blijven, en die was ook snel weg....
Ik denk dat het 'm weer niet gaat worden dit seizoen. Die verdediging is te jong en dan aangevuld met de prutsers Wielaert en Atouba. De Zeeuw is trouwens alweer zo'n dwerg, je loopt dat middenveld zo omver.
Sneijder zei ook dat hij zou blijven, en die was ook snel weg....
Ik denk dat het 'm weer niet gaat worden dit seizoen. Die verdediging is te jong en dan aangevuld met de prutsers Wielaert en Atouba. De Zeeuw is trouwens alweer zo'n dwerg, je loopt dat middenveld zo omver.
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2009, 10:48 uur
Centrale verdedigers moeten groot zijn. Dat middenvelders groot moeten zijn is complete onzin.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 augustus 2009, 10:56 uur
Totdat je constant overlopen wordt op het middenveld...
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 11:04 uur
Ace schreef:
Dat middenvelders groot moeten zijn is complete onzin.
Dat geldt alleen als die middenvelders Iniesta of Xavi heten Dat middenvelders groot moeten zijn is complete onzin.

0
geplaatst: 21 augustus 2009, 11:12 uur
Genoeg goede kleine middenvelders, maar het middenveld moet niet lauter bestaan uit kleine middenvelders. Zoals in de aRENa.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 11:13 uur
Suarez is inderdaad niet de enige goede speler van Ajax. Wel veruit de beste.
Zie het maar een beetje als Usain Bolt op de 100 meter. Die springt er ook bovenuit. Maar Tyson Gay is (op gepaste afstand) de op 1 na snelste sprinter allertijden en daar hoor je niemand over.
De Zeeuw, Sulejmani, Aissati, Van der Wiel, ed. zie ik ook allemaal als prima spelers die op termijn naar een grotere club kunnen.
Zie het maar een beetje als Usain Bolt op de 100 meter. Die springt er ook bovenuit. Maar Tyson Gay is (op gepaste afstand) de op 1 na snelste sprinter allertijden en daar hoor je niemand over.
De Zeeuw, Sulejmani, Aissati, Van der Wiel, ed. zie ik ook allemaal als prima spelers die op termijn naar een grotere club kunnen.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 11:15 uur
herman schreef:
Tyson Gay is (op gepaste afstand) de op 1 na snelste sprinter allertijden en daar hoor je niemand over.
Vind je het gek met zo een achternaam?Tyson Gay is (op gepaste afstand) de op 1 na snelste sprinter allertijden en daar hoor je niemand over.
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2009, 11:19 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dan moet je slimmer zijn...
Of harder rennen.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 15:37 uur
herman schreef:
Apart verhaal van Semenya inderdaad. Over de gouden medaillewinnares van de spelen vorig jaar gaan ook twijfels in hoeverre ze wel een vrouw is. En blijkbaar ook over Maria Mutola (800 meter loopster die een jaar of 10 terug een paar keer wereldkampioen werd).
Echt vrouwelijke vrouwen zijn het niet in ieder geval: ...
Apart verhaal van Semenya inderdaad. Over de gouden medaillewinnares van de spelen vorig jaar gaan ook twijfels in hoeverre ze wel een vrouw is. En blijkbaar ook over Maria Mutola (800 meter loopster die een jaar of 10 terug een paar keer wereldkampioen werd).
Echt vrouwelijke vrouwen zijn het niet in ieder geval: ...
ik heb vraag tekens over Semenya omdat ze schijnt vanuit niks naar de top te zijn gekomen?!

maar in het algemeen te zeggen dat er twijfels bestaan over de sexuality van 800 meer loopsters vind ik iets te ver gaan... en Mutola was misschien niet haar moeders mooiste!!
maar was al jaren bezig aan de top van wereld sports voordat ze goud won.en was er niet een nederlander die de 800 meter goud had gewonnen in de olympics tijdens de eind jaren 90? die zag er toch ook niet mannelijk uit?
Ook niet de olympic games van 2004 (Athens) vergeten want dan was de winnaar de heel mooie uitziende Kelly Holmes (smaken verschillen maar ze ziet echt niet uit als man)
YouTube - KELLY HOLMES 2004 OLYMPICS
de bijzonder van Holmes was dat ze in dezelfde olympics ook de goud won in de 1500 meter!

0
geplaatst: 21 augustus 2009, 15:39 uur
Ik heb gisteren niet gezien wat ie deed, maar je moet eens zoeken op YouTube naar hem; krijg je een paar geweldige acties te zien (die vs. Kluivert bijv.)
. Voor de rest is die man natuurlijk gewoon een slungelige, matige verdediger.
. Voor de rest is die man natuurlijk gewoon een slungelige, matige verdediger.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 15:51 uur
Tottenham Hotspur is lekker aan het seizoen begonnnen na een 6 op 6 (tegen Liverpool & Hull). Ik zag woensdag de samenvatting tegen Hull en dit jaar heeft mijn favoriete Engelse team echt wel een geweldige ploeg.. die in vorm blijkt in het begin van het seizoen 
Jammer genoeg geen deftige beelden van op youtube..

Jammer genoeg geen deftige beelden van op youtube..
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 16:10 uur
TerryA schreef:
maar in het algemeen te zeggen dat er twijfels bestaan over de sexuality van 800 meer loopsters vind ik iets te ver gaan... en Mutola was misschien niet haar moeders mooiste!!
maar was al jaren bezig aan de top van wereld sports voordat ze goud won.
en was er niet een nederlander die de 800 meter goud had gewonnen in de olympics tijdens de eind jaren 90? die zag er toch ook niet mannelijk uit?
maar was al jaren bezig aan de top van wereld sports voordat ze goud won.en was er niet een nederlander die de 800 meter goud had gewonnen in de olympics tijdens de eind jaren 90? die zag er toch ook niet mannelijk uit?
Ik zou niet zo snel weten wie dat zou moeten zijn. Ellen van Lange won wel in 1992. Maar dat was wel duidelijk een vrouw.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 16:29 uur
Ace schreef:
Centrale verdedigers moeten groot zijn. Dat middenvelders groot moeten zijn is complete onzin.
kleine middenvelders kunnen zelfs soms veel meer effective zijn

YouTube - Archie Gemmill Goal v Holland 1978
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 16:35 uur
herman schreef:
...Ik zou niet zo snel weten wie dat zou moeten zijn. Ellen van Lange won wel in 1992. Maar dat was wel duidelijk een vrouw.
...Ik zou niet zo snel weten wie dat zou moeten zijn. Ellen van Lange won wel in 1992. Maar dat was wel duidelijk een vrouw.
was inderdaad Ellen van Langen in Barcelona - was dus 1992 en niet eind jaren 90. ik denk omdat de olympics elke 4 jaar zijn lijkt het niet zo lang geleden
maar zij zag ook vrouwelijk uit ... misschien heb ik je originele post verkeerd begrijpen maar ik dacht dat jij bedoelde dat alle 800 meter lopers niet vrouwelijk uitzagen.

0
geplaatst: 21 augustus 2009, 16:39 uur
Ploppesteksel schreef:
Tottenham Hotspur is lekker aan het seizoen begonnnen na een 6 op 6 (tegen Liverpool & Hull). Ik zag woensdag de samenvatting tegen Hull en dit jaar heeft mijn favoriete Engelse team echt wel een geweldige ploeg.. die in vorm blijkt in het begin van het seizoen
..
.. tegen over hoe ze normaal beginnen (met veel te verliezen de laatste jaren in het begin) is het voor hun inderdaad een goed begin, maar ik zal verbaasd zijn als ze eind van deze seizoen in de top 8 terug te vinden zijn. dan bedoel ik natuurlijk tussen 6 en 8 want hoger dan 6 is voor hun onmogelijk

0
geplaatst: 21 augustus 2009, 17:07 uur
TerryA schreef:
was inderdaad Ellen van Langen in Barcelona - was dus 1992 en niet eind jaren 90. ik denk omdat de olympics elke 4 jaar zijn lijkt het niet zo lang geleden
maar zij zag ook vrouwelijk uit ... misschien heb ik je originele post verkeerd begrijpen maar ik dacht dat jij bedoelde dat alle 800 meter lopers niet vrouwelijk uitzagen.
(quote)
Ik denk dat ik jou verkeerd begreep. Gelukkig zijn er ook nog vrouwelijk uitziende en zelfs redelijke knappe (Kelly Holmes) atletes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.