Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2009, 12:49 uur
zgrijven kennelijk ook 
Ik lach me trouwens rot om die Drenthe....van alle geweldige Nederlanders met groot ego bij Real is hij gewoon de enige die nog speelt

Ik lach me trouwens rot om die Drenthe....van alle geweldige Nederlanders met groot ego bij Real is hij gewoon de enige die nog speelt

0
geplaatst: 16 september 2009, 13:25 uur
Dat grote ego is natuurlijk iets wat je alleen als ajaxhater wilt zien.. het zijn stuk voor stuk inderdaad betere voetballers dan Drenthe, moeilijk te zien voor mensen die niet in de eerste plaats naar voetbal kijken, maar liever naar club-herkomst. Alhoewel dat bij Robben zelfs niet eens opgaat 

0
geplaatst: 16 september 2009, 13:34 uur
Die Drenthe moet toch met een enorme stamper in de rondte lopen. Al die nederlandse pseudo-vedetten zijn wieberen, en hij staat gewoon even lekker in de basis tussen ene C. Ronaldo, Kaka, Xabi Alonso, Raul, ik noem maar wat.
Dat is toch lachen gieren brullen hoor.
Dat is toch lachen gieren brullen hoor.
0
geplaatst: 16 september 2009, 13:45 uur
Het is op zijn zachtst gezegd hilarisch ja.. maar dat is Real Madrid de laatste jaren dan ook. Hoop dat ze er weer met 4 of 5-0 tegen Liverpool ofzo uitvliegen dit jaar.
0
Ace
geplaatst: 16 september 2009, 13:45 uur
GrafGantz schreef:
Jeetje, dit is inderdaad wel heel erg een voetbaltopic met alle bijbehorende en blijkbaar correcte vooroordelen.
Wellicht had Mjuman beter kunnen stellen dat hij die tafelgasten "honduhlulluh en zakkuhvullers" vindt.
(quote)
Jeetje, dit is inderdaad wel heel erg een voetbaltopic met alle bijbehorende en blijkbaar correcte vooroordelen.
Wellicht had Mjuman beter kunnen stellen dat hij die tafelgasten "honduhlulluh en zakkuhvullers" vindt.
Vooroordelen? Met mijn opleiding en intellect is niets mis, maar een beetje normaal taalgebruik is wel prettig. Nothing personal verder, want het laatste wat ik wilde is hier een discussie over oprakelen

0
geplaatst: 16 september 2009, 13:51 uur
orbit schreef:
Het is op zijn zachtst gezegd hilarisch ja.. maar dat is Real Madrid de laatste jaren dan ook. Hoop dat ze er weer met 4 of 5-0 tegen Liverpool ofzo uitvliegen dit jaar.
Wat is er zo hilarisch aan
. Op alle andere posities hadden ze betere spelers dan die Nederlanders. Op de linksback plaats niet..Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is.
0
Ace
geplaatst: 16 september 2009, 13:54 uur
Kos schreef:
. Op alle andere posities hadden ze betere spelers dan die Nederlanders. Op de linksback plaats niet..
Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is.
(quote)
. Op alle andere posities hadden ze betere spelers dan die Nederlanders. Op de linksback plaats niet..Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is.
Tot zover begrijp ik het inderdaad ook nog. Staat die Marcelo trouwens meestal niet linksback?
0
geplaatst: 16 september 2009, 14:15 uur
Ace schreef:
Tot zover begrijp ik het inderdaad ook nog. Staat die Marcelo trouwens meestal niet linksback?
(quote)
Ja. Dit was de eerste match van Drenthe dit seizoen.
0
geplaatst: 16 september 2009, 14:35 uur
Kos schreef:
. Op alle andere posities hadden ze betere spelers dan die Nederlanders. Op de linksback plaats niet..
Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is.
(quote)
Hadden? Na de besteding van die 250 mjn? Of ervoor?
Verder denk ik nog steeds dat ze op een aantal posities nou niet echt significant zijn versterkt nu t.o.v. wat ze hadden aan spelers.
0
geplaatst: 16 september 2009, 15:17 uur
orbit schreef:
Verder denk ik nog steeds dat ze op een aantal posities nou niet echt significant zijn versterkt nu t.o.v. wat ze hadden aan spelers.
(quote)
Zoals daar bijvoorbeeld is de financiele positie.
Maar als het aan Platini ligt...
0
geplaatst: 16 september 2009, 15:20 uur
Xabi Alonso is overduidelijk beter dan Gago. Kaka en Ronaldo worden, wanneer iedereen aan elkaar gewend is, een lust voor het oog, Sergio Ramos wordt straks weer gewoon rechtsback dus die aankoop was overbodig. En zo zullen er nog wel wat voors en tegens zijn.
Ik heb gisteren wel periodes tijdens de wedstrijd gehad dat ik echt heb zitten kwijlen. Ik vond het bij vlagen echt prachtig om te zien. Maar het is nog erg wisselvallig. Als dat eruit gaat heeft Barcelona de handen meer dan vol.
Ik heb gisteren wel periodes tijdens de wedstrijd gehad dat ik echt heb zitten kwijlen. Ik vond het bij vlagen echt prachtig om te zien. Maar het is nog erg wisselvallig. Als dat eruit gaat heeft Barcelona de handen meer dan vol.
0
geplaatst: 16 september 2009, 15:25 uur
In Spanje (en ook Portugal) staan nog steeds veel prijzen in euro's en pta's (escudo's)vermeld - momenteel is de grote vraag in Madrid: "wie o wie gaat de financial controller vertellen dat het bij de uitgaven om 250 milj. euro gaat en niet om 250 milj. pta's?
Overigens is dit zo'n beetje het enige punt waarop Platini gelijk heeft. Als het aan hem zou liggen, kwamen er ook weer gaslantaarns in de stadions.
Overigens is dit zo'n beetje het enige punt waarop Platini gelijk heeft. Als het aan hem zou liggen, kwamen er ook weer gaslantaarns in de stadions.
0
geplaatst: 16 september 2009, 15:31 uur
orbit schreef:
(quote)
Tja, dan begrijp je het denk ik niet echt.
Als je Robben beter vind dan C. Ronaldo, die hamster beter dan Benzema en Sneijder beter dan Kaka zijn we snel uitgepraat.
0
Ace
geplaatst: 16 september 2009, 15:35 uur
Of Benzema beter is dan Huntelaar weet ik niet, lijken we toch twee verschillende spitsen. Dat Kaka en C Ronaldo beter zijn dan Sneijder en Robben, lijkt me inderdaad niet zo moeilijk te bevatten.
0
geplaatst: 16 september 2009, 15:38 uur
Ace schreef:
Of Benzema beter is dan Huntelaar weet ik niet, lijken we toch twee verschillende spitsen.
Of Benzema beter is dan Huntelaar weet ik niet, lijken we toch twee verschillende spitsen.
Inderdaad, een wereldtopper en een subtopper.
0
geplaatst: 16 september 2009, 15:55 uur
Benzema vind ik wat overschat, maar Huntelaar moet zich nog bewijzen.
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:05 uur
Mjuman schreef:
Als het aan Platini zou liggen, kwamen er ook weer gaslantaarns in de stadions.
Als het aan Platini zou liggen, kwamen er ook weer gaslantaarns in de stadions.
Lijkt me wel wat eigenlijk, romantisch met vrouw- cq. vriendinlief naar een avondje voetballen cq. vozen.
0
skyline
geplaatst: 16 september 2009, 16:28 uur
F1 schandaal (business as usual I guess) :
Flavio Briatore en Chef techniek Pat Symonds stappen op bij Renault na de aankondiging dat men zich niet zal verweren tegen de aanklacht door de FIA over wedstrijdvervalsing tijdens de GP van Singapore 2008.
Nelson Piquet jr. werd daar volgens hemzelf en nu dus ook de FIA verzocht om te crashen (dit is geen grap) en zo een safetycar situatie te veroorzaken om team-mate Fernando Alonso in staat te stellen de race te winnen. En dat is gelukt.
Het opstappen van de twee kopstukken kan rustig worden gezien als schuldbekentenis. Toch wel een stevige aardbeving in de already rocky world of F1.
Ik neem aan dat Renault nu wel helemaal stopt met de "sport".
O ja, ik weet niet meer hoe de puntenverdeling uiteindelijk was bij die race, maar als Alonso en Renault de overwinning wordt ontnomen, zou het dan kunnen zijn dat Felipe Massa met terugwerkende kracht toch als wereldkampioen wordt uitgeroepen?
Flavio Briatore en Chef techniek Pat Symonds stappen op bij Renault na de aankondiging dat men zich niet zal verweren tegen de aanklacht door de FIA over wedstrijdvervalsing tijdens de GP van Singapore 2008.
Nelson Piquet jr. werd daar volgens hemzelf en nu dus ook de FIA verzocht om te crashen (dit is geen grap) en zo een safetycar situatie te veroorzaken om team-mate Fernando Alonso in staat te stellen de race te winnen. En dat is gelukt.
Het opstappen van de twee kopstukken kan rustig worden gezien als schuldbekentenis. Toch wel een stevige aardbeving in de already rocky world of F1.
Ik neem aan dat Renault nu wel helemaal stopt met de "sport".
O ja, ik weet niet meer hoe de puntenverdeling uiteindelijk was bij die race, maar als Alonso en Renault de overwinning wordt ontnomen, zou het dan kunnen zijn dat Felipe Massa met terugwerkende kracht toch als wereldkampioen wordt uitgeroepen?
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:37 uur
Kos schreef:
(quote)
Is nog maar af te wachten.. Huntelaar heeft amper de kans gehad bij Madrid en heeft het bij alle clubs in NL bijzonder goed gedaan.
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:40 uur
orbit schreef:
ajaxhater
Sorry hoor, ik vind voetbal leuk maar de dag dat ik een voetballer (om zijn manifesteren als voetballer) of een club ga haten is de dag dat ik me vrijwillig laat opnemen. ajaxhater
Ik constateer dat door het publiek opgehemelde spelers met grote ego's niet meer mee mogen doen en een door datzelfde publiek afgefakkelde speler die zowaar in staat is tot een vorm van zelfreflectie lekker wel mee mag doen. En dat vind ik cool. That's all
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:40 uur
Ace schreef:
Of Benzema beter is dan Huntelaar weet ik niet, lijken we toch twee verschillende spitsen. Dat Kaka en C Ronaldo beter zijn dan Sneijder en Robben, lijkt me inderdaad niet zo moeilijk te bevatten.
Dan nog weet ik niet of je al hun banen meteen op de tocht moet zetten, inclusief die van V/d Vaart (die in de winter ws. alsnog weg is).
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:43 uur
VanDeGriend schreef:
Ik constateer dat door het publiek opgehemelde spelers met grote ego's niet meer mee mogen doen en een door datzelfde publiek afgefakkelde speler die zowaar in staat is tot een vorm van zelfreflectie lekker wel mee mag doen. En dat vind ik cool.
(quote)
Sorry hoor maar ik vind voetbal leuk en de dag dat ik een voetballer of een club ga haten is de dag dat ik me vrijwillig laat opnemen. Ik constateer dat door het publiek opgehemelde spelers met grote ego's niet meer mee mogen doen en een door datzelfde publiek afgefakkelde speler die zowaar in staat is tot een vorm van zelfreflectie lekker wel mee mag doen. En dat vind ik cool.
Dat is inderdaad doorgaans zelfs het "Oranje"-publiek, daar heb je een punt. Maar al die spelers werden/worden door de meeste NL supporters inderdaad wel als een klasse hoger gezien dan Royston R D. En behalve Sneijder valt het wel mee met de arrogantie bij die gasten. Huntelaar is toch geen arrogant kereltje
Vd Vaart
Waar baseer je dat op?
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:50 uur
Ik wil er niet heel veel tijd mee kwijt maar volgens mij hadden die laatste twee en plein public een akkefietje over het nemen van een vrije trap. Misschien is het label arrogant voor dat specifieke issue overdreven maar tis maar een van de uitingen van zelfgenoegzaamheid die ze zich in mijn beleving iets te regelmatig laten ontvallen.
0
geplaatst: 16 september 2009, 16:52 uur
orbit schreef:
en heeft het bij alle clubs in NL bijzonder goed gedaan.
en heeft het bij alle clubs in NL bijzonder goed gedaan.
. goede graadmeter voor een wereldtopper.
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:14 uur
Kos schreef:
. goede graadmeter voor een wereldtopper.
(quote)
. goede graadmeter voor een wereldtopper. En het nationale elftal en die paar minuten dat hij bij Real heeft gespeeld.. Beetje jammer om die jongen zo jong al af te schrijven, maar als je niet tegen zijn gebit kan, tsja
Ik heb het ook niet zo op de zoveelste zwarte speler met een Gullitkapsel, maar zou Drenthe daar niet meteen op afrekenen.. wel op zijn vrij beperkte kwaliteiten als voetballer. Heeft die nu echt wat wereldschokkends laten zien dan?
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:25 uur
orbit schreef:
En het nationale elftal en die paar minuten dat hij bij Real heeft gespeeld.. Beetje jammer om die jongen zo jong al af te schrijven, maar als je niet tegen zijn gebit kan, tsja
Ik heb het ook niet zo op de zoveelste zwarte speler met een Gullitkapsel, maar zou Drenthe daar niet meteen op afrekenen.. wel op zijn vrij beperkte kwaliteiten als voetballer. Heeft die nu echt wat wereldschokkends laten zien dan?
(quote)
En het nationale elftal en die paar minuten dat hij bij Real heeft gespeeld.. Beetje jammer om die jongen zo jong al af te schrijven, maar als je niet tegen zijn gebit kan, tsja
Ik heb het ook niet zo op de zoveelste zwarte speler met een Gullitkapsel, maar zou Drenthe daar niet meteen op afrekenen.. wel op zijn vrij beperkte kwaliteiten als voetballer. Heeft die nu echt wat wereldschokkends laten zien dan? Je hebt het over 't feit dat Huntelaar geen kans heeft gehad. Drenthe ook nog niet, dus waarom reken je hem daar wel op af?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.