MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Koeman en Romero kunnen wel naar Heerenveen komen.
Hebben al 10 slechte basis spelers en een kutbestuur, nu nog een prutskeeper en waardeloze trainer erbij en het plaatje is rond.
Jupiler-league: Here we Come!!

Harco schreef:
Denemarken is ook niet meer wat het geweest is.

Inderdaad, voor het eerst sinds een toernooitje of 3 hebben ze zich weer eens gekwalificeerd en wel door de ruimschoots moeilijkste poule te winnen.

Het lijkt me een lastige poule. Voordeel is wel dat een eventuele tegenstander in de volgende ronde van vergelijkbaar niveau (Slowakije, Italie?) is als Denemarken of Kameroen (Japan vind ik de minste van de 4).

Frankrijk heeft trouwens wel veel geluk (alweer) door Zuid-Afrika te loten.

dix
Ik zou Aad de Mos willen voorstellen. Dat zal ze leren in Alkmaar.

Outlaw104 schreef:
Koeman en Romero kunnen wel naar Heerenveen komen.
Hebben al 10 slechte basis spelers en een kutbestuur, nu nog een prutskeeper en waardeloze trainer erbij en het plaatje is rond.
Jupiler-league: Here we Come!!

Wat een typische Nederlandse kortzichtige reactie toch weer... Romero blijft een geweldige keeper, maar alleen omdat het nu even wat minder gaat kan ie er niets meer van? Naar wie hebben we dan het hele vorige seizoen zitten kijken? Als Romero straks tegen Standard de ene na de andere redding maakt ben jij zeker de eerste die hem de hemel in prijst?

Typisch Nederlands? Moet je m'n landgenoten eens horen..

Kortzichtig ja, ik mag graag primair reageren als ik die grabbelaar weer eens zie stuntelen, wat een pipo.

dix schreef:
Ik zou Aad de Mos willen voorstellen. Dat zal ze leren in Alkmaar.
Wel een goed idee; Aad aannemen is een risico, maar het is en blijft een man apart die het voetbal ademt, eet, slaapt enz. Erg zonde daarom ook dat hij clubloos is en een pannenkoek als Van Veldhoven gewoon hoofdtrainer is bij een Eredivisie-club.

Ik hoorde op mijn werk vaag iets over Koeman, geen idee dat hij niet meer bij AZ welkom is. Maar goed, meegenomen in de zak van Sinterklaas?

Retteketet dan maar.

Ik zou René van der Gijp nemen.

El Ninjo schreef:
Vind de poules van Spanje en Engeland ook niet al te zwaar.

Understatement, zijn buitengewoon makkelijk!

Ace
Geloof me nou, het ligt niet aan Koeman, hoe incapabel hij als trainer ook is. az is een keer kampioen geworden en gaat weer terug naar de regionen waar ze horen. Zo zijn willem II en roda een keer tweede geworden en net niet kampioen geworden. Zo wordt twente misschien dit jaar wel of geen kampioen. Voor structureel een topclub zijn is meer nodig. Dat zullen altijd Ajax, psv en feyenoord blijven in Nederland. Hoe beroerd die laatste club ook presteert, ze blijven altijd groter dan dat clubje uit alkmaar.

@Ace: vanaf 81: AZ, tweemaal (81 en 2009); landskampioen, Feyenoord, driemaal (84, met JC, 93 en 99) kampioen - ook niet zo'n groot verschil.

Dickie Advocaat zal vanaf heden twee jobs combineren: coach van de Roze Duiveltjes en T1 bij AZ... Na de match tegen Standard neemt hij de leiding over.

Bron? Ik opperde het ergens anders ook al, een dubbelfunctie voor Advocaat, maar als het nu al beklonken is... zou me verbazen.

sporza: Dick Advocaat wordt trainer van AZ , en die zetten niks online tenzij het bevestigd is.

Mjuman schreef:
@Ace: vanaf 81: AZ, tweemaal (81 en 2009); landskampioen, Feyenoord, driemaal (84, met JC, 93 en 99) kampioen - ook niet zo'n groot verschil.

herman schreef:
Een dubbelfunctie voor Advocaat

Ik zei het al.

Maar dat hebben ze dan wel heel erg snel geregeld. Was het besluit wellicht al voor de wedstrijd van gisteren genomen?

Betaalden ze hem bij de Belgische bond niet genoeg of zo?

Sir Spamalot (crew)
Ik dacht dik 500.000 eur per jaar, maar hoe gaat hij dat scheiden: bij AZ lopen aardig wat Belgen rond! Wij Belgen spelen toch maar vriendschappelijk tot aan de volgende EK-campagne, dus het is niet echt een probleem, ik ben wel benieuwd wat hij eind juni zal blijven. Ik voorspel dat hij zal moeten kiezen met de nodige controverse tot gevolg.

Straks naar FC Utrecht-Ajax. De FC kan winnen maar het kan ook zomaar 0-4 worden. Alles is mogelijk.

Mjuman schreef:

Dan vergeet je alleen nog een stuk of 7 KNVB-bekers, een UEFA CUP, en dat Feyenoord bijna altijd in de top 4 eindigden en AZ een groot gedeelte in de eerste divisie heeft gespeeld. (die 2 JC-schalen reken ik natuurlijk niet mee).

Inter weet ook weer wie de beste club van Italië is

Harco
AC Milan, bedoel je?

Harco schreef:
AC Milan, bedoel je?
Nee

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dan vergeet je alleen nog een stuk of 7 KNVB-bekers, een UEFA CUP, en dat Feyenoord bijna altijd in de top 4 eindigden en AZ een groot gedeelte in de eerste divisie heeft gespeeld. (die 2 JC-schalen reken ik natuurlijk niet mee).

Dat wist ik ook wel, maar als je je puur op dat ene gegeven concentreert - en dat gebeurt wel vaker met statistieken - is het wel grappig. Overigens kom ik regelmatig in het Feyenoord stadion en de accomodatie eromheen (congressen en zo) en iedere bezoek word ik weer met ontzag vervuld en dat heb ik niet bij de Arena - daar zit nog geen geschiedenis in.

Running On Empty schreef:
Straks naar FC Utrecht-Ajax. De FC kan winnen maar het kan ook zomaar 0-4 worden. Alles is mogelijk.

Nou voorlopig wordt het eerder 4-0 dan 0-4. Het staat al 2-0, Anita heeft rood en als Van Wolfswinkel behalve een goede meevoetballende spits ook nog een echte afmaker was geweest had het al lang 4-0 gestaan.

Er zijn mensen die die wedstrijd nog wilden zien!

speranza
Joy4ever schreef:
Inter weet ook weer wie de beste club van Italië is
Natuurlijk doet die nederlaag tegen Juventus pijn. Inter blijft echter de beste club van Italië. Aanstaande woensdag moeten we ons door middel van een thuisoverwinning op Ruben Kazan plaatsen voor de laatste 16 van de Champions League. Forza Inter!

Zo, de kneusjes weten ook weer wat hun plaats is. Na een paar potjes te hebben gewonnen dachten ze weer mee te doen.

ajax

ajax is the best of the rest.

boomkat
Ajax komt er wel hoor. Beste voetbal van de Eredivisie. Kwestie van tijd dat Twente en PSV ook slippertjes gaan maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:55 uur

geplaatst: vandaag om 19:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.