MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Misschien toch Ron meenemen naar Zuid-Afrika? Staat enorm goed te spelen de eerste helft van dit seizoen bij Feyenoord. En dan Boularouz ernaast graag. Nog altijd een van mijn helden. Zulke beren wil je gewoon in je verdediging hebben staan. Van der Wiel er nog bij en v. Bronckhorst op links. Of Misschien toch Heitinga in het centrum? Hmm, zo slecht staan we er nog niet voor hoor, op verdedigend gebied. Goed, we hebben momenteel geen Stammetjes rondlopen (hoewel, Ronnie?) maar een oerdegelijke verdediging in combinatie met 's werelds beste voorhoede en een middenveld gelijkwaardig aan de andere titelkandidaten en je komt qua competentie niets tekort lijkt me zo.

Een oerdegelijke verdediging tegen voetbaldwergen ja. Ik moet het nog maar eens zien tegen een echte tegenstander met aanvallers van kaliber. Mathijssen doet het goed, Van der Wiel is vooral aanvallend sterk, maar rechts centraal hebben we een probleem, en onze vaste linksachter begint ook af te takelen. Zo maar eens kijken of Braafheid bij Bayern speeltijd krijgt.. (ik vrees van niet)

Bayern speelt aardig, jammer dat ze soms zo slordig aanvallen en dan zit het hem met name in de laatste pass. Enfin, nog een helft zo spelen en ik zie ze wel doorgaan.

haveman
Bayern heerste!

Op dit niveau de laatste tijd zelden een andere ploeg zo zien overklassen.

Italiaans voetbal zuigt sowieso.

Mooie wedstrijd, jammer dat de tweede helft niet zo spannend meer was als de eerste.

Juventus was niet best zeg

Wel top voor van Gaal, ik gun hem dit succes wel. Kan ie mooi even een lange nase trekken.

Heb alleen de tweede helft gezien, maar Juventus had amper een kans. Bayern.

Wat moet Suarez in godesnaam bij Chelsea??
In de winterstop snap ik dat wel, vanwege de Afrika-cup is Chelsea aardig wat mannen kwijt. Maar ik begrijp dat ie pas ná het seizoen die kant op gaat. Wat moet Chelsea er dan mee.
Ik snap ze allebei niet dus.

rayman schreef:
In de winterstop snap ik dat wel, vanwege de Afrika-cup is Chelsea aardig wat mannen kwijt. Maar ik begrijp dat ie pas ná het seizoen die kant op gaat. Wat moet Chelsea er dan mee.
Ik snap ze allebei niet dus.

Voorcontract staat er nadrukkelijk - zo'n ding heeft Frank Rijkaard ooit eens getekend voor PSV; kan me niet herinneren hem ooit in PSV-shirt te hebben zien spelen. AD wil ook wel eens een scoop hebben.

Verder heeft Chelsea van de UEFA een verbod op transfers t/m de zomer van 2010 ivm 'kinderhandel'.

Kos
Mjuman schreef:

Verder heeft Chelsea van de UEFA een verbod op transfers t/m de zomer van 2010 ivm 'kinderhandel'.

Nee hoor, dat is uitgesteld.

En Suarez lijkt me een prima speler voor Chelsea.

rayman schreef:
Ieder jaar Champions League. Ieder jaar serieus meestrijden om het Engels kampioenschap. FA Cup. Niet genoeg?

In het huidige Chelsea zou hij toch vooral bankzitter zijn.

Dacht dat hij met al het geweld naar Spanje wou? En nee, ik zie voor hem ook daar geen rol weg gelegd. Hij zou eigenlijk naar een club moeten gaan waar hij dé ster kan worden, net zoals bij Ajax. Dus nét even onder de wereldtop, Arsenal bijvoorbeeld.

Arsenal is toch wereldtop? En die hebben van persie al.

herman schreef:
In het huidige Chelsea zou hij toch vooral bankzitter zijn.

Ik denk dat Suarez bij elke topclub op de bank zal beginnen. Maar hij zal daar nog beter worden en zich in de basis spelen.

Thomzic schreef:
Dacht dat hij met al het geweld naar Spanje wou? En nee, ik zie voor hem ook daar geen rol weg gelegd. Hij zou eigenlijk naar een club moeten gaan waar hij dé ster kan worden, net zoals bij Ajax. Dus nét even onder de wereldtop, Arsenal bijvoorbeeld.
Dat lijkt mij eigenlijk ook ja.

trebremmit schreef:
Arsenal is toch wereldtop? En die hebben van persie al.

Nee, de echte wereldtop bedoel ik. Dan noem ik Manchester United, Chelsea, Barcelona en Real Madrid.

dix
Eindelijk ben ik een keer blij met winst voor Bayern.

Dat was sinds die 0-8 wedstrijd tegen 020 niet meer gebeurd.

Ben benieuwd of Van Basten gisteren ook zo heeft genoten van het spel van Marc Van Bommel. Leuke wedstrijd met een zeer indrukwekkend Bayern München.

Ik word er zo moe van wanneer alles en iedereen bepaalde spelers onder het vergrootglas houden, zoals vanavond ook weer met Romero. Men smacht naar weer die fout zodat de verslaggever mag roepen: Het is weer zo'n avond voor Romero. Verschrikkelijk.

Ik zei het nog zo tegen mezelf: die gaat er in. Wel een prachtig gezicht die vreugde van die doelman zeg. Prachtige beelden. Nja, dat krijg je er ook van als je Lens zonder reden wisselt (en dat baseer ik helemaal nergens op).

Waarom gebeurt dat toch zo vaak tegen Nederlandse clubs? Eerst dacht ik dat Nederlanders geen overlevingsmentaliteit bezaten waardoor ze tegen landen waar er minder sociale vangnetten zijn zoals Spanje, Italie en Portugal, ten onder gingen. Maar nu doen de Belgen het ook. Ik durf het bijna geen pech meer te noemen. Ik heb nu al zoveel Nederlandse clubs in de laatste minuut een overwinning zien verspelen. Hier moet iets aan de hand zijn

Stelletje knuppels.

Ik riep nog; dek die keeper !!!

Ace
Retteketet

Dn!S schreef:
Hier moet iets aan de hand zijn

Hier gebeurt het tegenwoordig volgens de journalisten, zullen wel een paar chinezen op de tribune hebben gezeten.

Maar ik maak er verder geen woord meer aan vuil. We hebben dit seizoen al een stuk of 7 voorbeelden gehad van hoe het niet moet in de slotfase. Maar schijnbaar leert men hier niet snel.

Dn!S schreef:
Nja, dat krijg je er ook van als je Lens zonder reden wisselt

Je zou haast denken een Dick Advocaat-wissel
Wat een kutavond.

Harco
Ace schreef:
Retteketet

haveman
Ace schreef:
Retteketet

Ace: Ajax is de beste!

haveman schreef:
(quote)

Ace: Ajax is de beste!

Wat heeft Ajax afgelopen zondag ook alweer gedaan ??

Ach, als ik het dan iemand gun ipv AZ, dan zijn het die arme belgen wel. Die worden ook altijd maar uitgeschakeld overal.

Nou ja, de komende jaren hoeven we toch niet te rekenen op enige vormen van competentie van Nederlandse clubs in de Champions League. Het is jammer dat een team als Ajax nu weer zo in de schulden zitten dat ze Suarez wel moeten verkopen. Anders zou ik denken: Geef die vent een miljoenensalaris en bindt hem aan je equipe voor een vijf of vijf! Waarom zou je steeds maar weer verkopen om vervolgens twijfelachtige talenten binnen te halen. Waarom probeert Ajax niet om spelers als Emanuelson, De Zeeuw langer te binden? Zorg er voor dat ze op financieel gebied tevreden worden gesteld. Dan kun je eens zeggen dat je een aantal vaste waarden hebt in je team. Dat is zo belangrijk in een topteam. Barcelona en Man Utd zijn daar mooie voorbeelden van. Natuurlijk heeft Ajax niet het geld om zodanig aan het team te bouwen als die clubs maar een beetje in die richting moet toch mogelijk zijn? Persoonlijk zou ik het veel uitdagender vinden om een subtop club terug te brengen op wereldtop niveau als speler, dan aan te sluiten bij een sterrenensemble.

Maar goed, dat terzijde, wij hebben niets te zoeken in de CL. Op momenten zal ik wel dat AZ de kwaliteiten deels in huis heeft. Maar qua scorend vermogen laat het toch te wensen over. En ook verdedigend wordt er toch wekelijks wel een balletje doorgelaten. En in de CL is dat gewoon te veel. Deze poule was absoluut niet moeilijk. Olimpiakos en Standard Luik had het AZ van Adriaanse gewoon in de pan gehakt, zoals zij ook Villareal in de pan hakten. Arsenal is de minst goede van al de toppers. Ik zag het wel zitten aanvankelijk. Nou ja, jammer... excuus voor het hardop typend denken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.