Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 30 januari 2010, 13:18 uur
Nee dat is nou juist. Optie tot koop is nog helemaal niet zeker. Het is meer een korte termijn dingetje.
0
geplaatst: 30 januari 2010, 13:54 uur
Ik weet dat het nog niet rond is, boomkat. Maar dit wil Feyenoord en het lijkt erop dat Slory gaat tekenen in Engeland. Alleen schijnt het dat de directie meer spelers wil verkopen/verhuren, voordat Wanderson aangetrokken gaat worden. Misschien dat Bruins verhuurd gaat worden, maar ik denk niet dat er nog spelers verkocht zullen worden.
0
geplaatst: 30 januari 2010, 18:23 uur
Morgen naar de Galgenwaard voor de strijd om de 5e plek tussen FC Utrecht en Heracles. Zijn er overigens nog meer FC Utrecht aanhangers hier?
Ik weet alleen dat Mjuman met regelmaat FC Utrecht bezoekt en dat Ace een groot bewonderaar is van Michel Vorm.
Ik weet alleen dat Mjuman met regelmaat FC Utrecht bezoekt en dat Ace een groot bewonderaar is van Michel Vorm.
0
geplaatst: 30 januari 2010, 19:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Slory heb ik nooit een goede voetballer gevonden, rennen oké, maar een voetballer moet meer kunnen en hij kon niet meer.
Slory heb ik nooit een goede voetballer gevonden, rennen oké, maar een voetballer moet meer kunnen en hij kon niet meer.
Vond hem wel aardig, maar net niet goed genoeg voor wat Feyenoord nastreeft, denk ik. Bovendien hebben ze met Wijnaldum en Cissé al veel betere flankspelers in huis.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 12:59 uur
Uhm, ja dat is ook echt heel belangrijk.
Want als je op de tribune zit heb je echt niks te zeggen en je hebt ook niet een week goed kunnen trainen.
Want als je op de tribune zit heb je echt niks te zeggen en je hebt ook niet een week goed kunnen trainen.
0
Lukk0
geplaatst: 31 januari 2010, 13:03 uur
Federer heeft zojuist zijn zestiende Grand Slam-titel binnengehaald ten koste van Andy Murray. De eerste twee sets ging het allemaal betrekkelijk makkelijk voor Federer, maar in de derde set kreeg hij toch een dip en lag de wedstrijd iets meer open. Murray had ook zeker kansen om er een vierde set uit te slepen, maar hij was vooral te gretig en maakte daardoor precies op de verkeerde momenten te veel fouten. Zonde, maar wel weer alle respect voor de Zwitser.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 13:05 uur
Vier setpoints gehad ja die Murray. En daar zaten toch zeker een paar grote kansen tussen. Jammer, finales moeten niet in 3-0 eindigen. 

0
geplaatst: 31 januari 2010, 13:11 uur
Wel als Federer tegen Murray speelt. Dan is drie keer 6-0 ook goed.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 13:21 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Uhm, ja dat is ook echt heel belangrijk.
Weer onbegrepen zondagochtendhumor van mij.Uhm, ja dat is ook echt heel belangrijk.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 13:45 uur
De BBC-commentatoren waren het er wel over eens: "The king gives the prince a hand and is not planning to give away is crown".
Die tiebreak liet het ook wel duidelijk zien. Murray was vrij onrustig en Federer zo ontzettend kalm en beheerst. Wat een geweldenaar is het ook.
Die tiebreak liet het ook wel duidelijk zien. Murray was vrij onrustig en Federer zo ontzettend kalm en beheerst. Wat een geweldenaar is het ook.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 13:48 uur
Tegenvallende finale, ik had ook in bed kunnen blijven liggen...
Hoera voor Federer dan maar weer.
Hoera voor Federer dan maar weer.
0
Daily Operator
geplaatst: 31 januari 2010, 14:27 uur
Bij wie hoorde Fer eigenlijk?
Wat was hij slecht, niet normaal.
Wat was hij slecht, niet normaal.
0
speranza
geplaatst: 31 januari 2010, 14:48 uur
Niet Feyenoord - Ajax maar dit zijn de belangrijke sportgebeurtenissen van vandaag!
0
Ace
geplaatst: 31 januari 2010, 14:52 uur
Interessante klassieker. Een fnoord met meer balbezit en kansen voor beide ploegen. Het was spannend en had een goede entertainmentwaarde!
@speranza: je vergeet Vos... En volgens mij moet Stybar nog een stukkie, hoewel het niet meer fout kan gaan idd
En wie is nou weer Herbst?
@speranza: je vergeet Vos... En volgens mij moet Stybar nog een stukkie, hoewel het niet meer fout kan gaan idd
En wie is nou weer Herbst?
0
speranza
geplaatst: 31 januari 2010, 14:59 uur
Reinfried Herbst heeft vandaag de slalom in Kranjska Gora gewonnen. Ik ben bang dat ik de enige ben die deze prachtige in Nederland volledig genegeerde sport volgt.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 15:05 uur
Leuke klassieker zeg. Heb al weer "kwalitatief ondermaats" teksten gelezen maar ik heb me prima vermaakt.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 15:39 uur
De (Belgische) Tsjechen waren lekker bezig in Tábor. Toch frappant dat een slechte Sven Nijs toch nog één van de beste veldrijders is.
En toch weer een derde plaats voor Daphny van den Brand. Waar het Marianne Vos niet lukt op het NK, lukt het Van den Brand niet op het WK.
En toch weer een derde plaats voor Daphny van den Brand. Waar het Marianne Vos niet lukt op het NK, lukt het Van den Brand niet op het WK.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 15:43 uur
VanDeGriend schreef:
Leuke klassieker zeg. Heb al weer "kwalitatief ondermaats" teksten gelezen maar ik heb me prima vermaakt.
Ik begrijp het ook niet helemaal. Beide teams waren hier en daar erg slordig (Fer - die overigens ook een paar goede acties had), maar misschien dat ik me heb mee laten slepen door de spanning.
Terechte uitslag lijkt me, waar (ik ben het met VI eens) ajax nog het meest tevreden over mag zijn.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 17:29 uur
FC Utrecht-Heracles 0-0
Het was bar koud en een bar slechte wedstrijd. Gauw vergeten en over 2 weken komt Feyenoord.
Het was bar koud en een bar slechte wedstrijd. Gauw vergeten en over 2 weken komt Feyenoord.
0
Ace
geplaatst: 31 januari 2010, 18:23 uur
Terechte uitslag inderdaad. Als je het baseert op balbezit had feyenoord meer verdiend, maar gezien de kansen en het uiteindelijke verloop is het een goede afspiegeling van de wedstrijd en heb ik er vrede mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.