MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Daily Operator
Ik niet.
Feyenoord was beter maar Fer speelde kut.
ajax speelde gewoon triest, ze hadden 3x zoveel overtredingen nodig maar die scheids durfde maar geen geel te geven, stond zeker niet in zijn contract ofzo?

Ik denk dat Vink goed naar Blom heeft gekeken en veel door liet gaan. Er zaten een paar kaarten tussen, maar tegenwoordig lopen dit soort wedstrijden nogal snel uit de hand als er direct en veel kaarten worden gegeven. De makkelijke weg dus, voor Vink.

Daily Operator

(afbeelding)
Dit mag van mij ook nog wel bestraft worden.
En dan heb ik het niet over die rotkop van pantelic.

Laten we het niet over jouw knappe kop hebben.

Daily Operator
Nee dadelijk praat je jezelf nog een minderwaardigheidscomplex aan.

Beetje een rare actie van Suarez, maar ik vind niet dat het bestraft moet worden. Dan is het einde zoek. Wel een beetje laf om je zo achter Pantelic te verschuilen.

Daily Operator
Fer kreeg ook geel nadat hij NAC publiek provoceerde dus Suarez moet ook bestraft worden.
Zeker omdat hij de aanvoerder is en zogenaamd het team vertegenwoordigt.

LocoHermano
Daily Operator schreef:
ze hadden 3x zoveel overtredingen nodig maar die scheids durfde maar geen geel te geven, stond zeker niet in zijn contract ofzo?

Wees blij dat Ajax geen penalty kreeg na de overtreding van De Vrij op Suarez en zwijg verder.

Daily Operator
Welke overtreding van De Vrij op suarez ?
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo een toon tegen mij aan te slaan met je "zwijg verder"?
En ook al denk je dat je dat mag, denk je dan echt dat ik me er wat van aantrek?

LocoHermano schreef:
(quote)

Wees blij dat Ajax geen penalty kreeg na de overtreding van De Vrij op Suarez en zwijg verder.

Ach, we hebben het maar niet meer over de rode kaart van Babovic in de Arena. Sowieso zielig om de scheids er telkens bij te halen. Daar lijken Ajacieden een seizoenskaart op te hebben. Kijk naar het voetbal. Dat was gelijkwaardig. Vandaar een terechte 1-1.

LocoHermano
Daily Operator schreef:
Welke overtreding van De Vrij op suarez ?

Wederom het bewijs dat er iets in het water zit in Rotterdam

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Vink geeft fout toe: 'Suárez had een strafschop moeten krijgen'

LocoHermano
Nicolage Rico schreef:
Ach, we hebben het maar niet meer over de rode kaart van Babovic in de Arena. Sowieso zielig om de scheids er telkens bij te halen. Daar lijken Ajacieden een seizoenskaart op te hebben. Kijk naar het voetbal. Dat was gelijkwaardig. Vandaar een terechte 1-1.

Wil het best over die rode kaart hebben, die was namelijk terecht.

En je 010-maat begint over de scheidsrechter, niet ik. Raar dat je dat niet inziet.

Daily Operator
LocoHermano schreef:
(quote)

Wederom het bewijs dat er iets in het water zit in Rotterdam

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Vink geeft fout toe: 'Suárez had een strafschop moeten krijgen'

Dat mag hij wel zeggen, maar ik blijf bij mijn standpunt dat het geen strafschop was.
Als er voor ieder tikje gefloten moet gaan worden blijft er weinig voetbal over, en omdat dat toevallig in de 16 is is het een strafschop?

Ik volg geen voetbal, maar laat me raden: LocoHerman's team heeft verloren? xD

LocoHermano schreef:
(quote)

Wil het best over die rode kaart hebben, die was namelijk terecht.

En je 010-maat begint over de scheidsrechter, niet ik. Raar dat je dat niet inziet.

Ik wil het niet over die wedstrijd hebben en eigenlijk over geen enkele scheids.

Ik heb het niet enkel over jou, als ajacied.

Daily Operator
JLjuju schreef:
Ik volg geen voetbal, maar laat me raden: LocoHerman's team heeft verloren? xD

Nee ze waren de mindere en kwamen weg met 1 punt.
En ik had voor de 2e keer deze week het idee dat de arbitrage met 2 maten meet, in het voordeel van ajax
Gelukkig was het nu niet zo overduidelijk als tegen NEC.

LocoHermano
Daily Operator schreef:
en omdat dat toevallig in de 16 is is het een strafschop?

Inderdaad, voor een overtreding in de 16 geeft de scheidsrechter (meestal) een strafschop, buiten de 16 is dat, voor zover ik weet, niet het geval.....

Voordat 'het legioen' hier een fatwa uitspreekt, ondergetekende zegt dat het niet onverdiend was geweest als feyenoord had gewonnen. Krijgen we daar tenminste ook geen gezeik meer over.

Daily Operator bedoelt dat je niet altijd een penal hoeft te geven bij een lichte overtreding. Ik zeg dat hij hem op de stip had kunnen leggen. Een overwinning van ajax had ik overigens niet terecht gevonden.

Daily Operator schreef:
(quote)

Nee ze waren de mindere en kwamen weg met 1 punt.
En ik had voor de 2e keer deze week het idee dat de arbitrage met 2 maten meet, in het voordeel van ajax
Gelukkig was het nu niet zo overduidelijk als tegen NEC.

Jij bent echt een soort Piet übermekker uit knutterdam he? 010 mazzelt tweemaal totaal onterecht omdat blinde Vink de kuipdruk kennelijk niet aandurft en jij durft het te hebben over het voordeel van ajax???!! Ga naar de oogarts man!

Ik denk dat een gelijkspel gewoon voor beide partijen terecht is. Vond niet dat een van de ploegen echt aanspraak mocht maken op de overwinning.

Feyenoord heeft in ieder geval weer een stap in de goede richting gezet, ik denk dat ze dat wel als overwinning mogen beschouwen.

orbit schreef:
(quote)

Jij bent echt een soort Piet übermekker uit knutterdam he? 010 mazzelt tweemaal totaal onterecht omdat blinde Vink de kuipdruk kennelijk niet aandurft en jij durft het te hebben over het voordeel van ajax???!! Ga naar de oogarts man!

Hoe oud ben jij?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hoe oud ben jij?

Wat een infantiele vraag..

Rhythm & Poetry schreef:
Ik denk dat een gelijkspel gewoon voor beide partijen terecht is. Vond niet dat een van de ploegen echt aanspraken mocht maken op de overwinning.

Feyenoord heeft in ieder geval weer een stap in de goede richting gezet, ik denk dat ze dat wel als overwinning mogen beschouwen.

Ze hebben tenminste eens niet met 5-1 op de broek gekregen.. Maar het was gewoon verder gelijkwaardig, ondanks de missertjes van Vink. Qua kansen en qua spelbeeld.

Juist, dat woord zocht ik: je bent nogal infantiel.

Meh. Als je op zijn naam klikt zie je meteen hoe oud hij is. Dat is vragen naar de bekende weg.

De 2 laatste pagina's nalezend bekruipt me toch het gevoel dat als MuMe een voetbalveld was, veel gebruikers van die kleinzielige typjes waren geweest die bij elke overtreding bij de scheids kwamen bedelen voor een kaart voor de tegenstander omdat iemand op hun lange tenen was gaan staan.

Los daarvan heb ik Ajax-Feyenoord niet gezien. Nadat ik gisteravond de samenvattig van ADO - Heerenveen had bekeken, durfde ik de tv niet meer aan te zetten in de angst die wedstrijd nog een keer te moeten zien. In de eerste helft had mijn clubje de overwinning allang in de zak moeten hebben. Wel weer typisch dat ze in de tweede helft werden weggespeeld.

Ace
Daily Operator schreef:
Fer kreeg ook geel nadat hij NAC publiek provoceerde dus Suarez moet ook bestraft worden.
Zeker omdat hij de aanvoerder is en zogenaamd het team vertegenwoordigt.

Ach gossie...

Ik zie dat we er weer een nieuwe joker bij hebben. Geband op het forum van de kameraadjes?

Daily Operator
LocoHermano schreef:
(quote)

Inderdaad, voor een overtreding in de 16 geeft de scheidsrechter (meestal) een strafschop, buiten de 16 is dat, voor zover ik weet, niet het geval.....

Jij leest ook gewoon niet scherp.
Ik zal het nog maar eens herschrijven voor de mensen die het niet willen snappen of gewoon te dom zijn, wat dus neerkomt op jou.
De "overtreding" van De Vrij stelde niets voor, en dit soort dingen komen buiten de 16 zo vaak voor, maar dan hoor je niemand er over klagen dat er niet voor gefloten wordt, en als het binnen de 16 is is het op eens een strafschop?
Is dat een soort van no contact zone?
Het strafschopgebied is overrated omdat die mensen te graag een strafschop willen.
Als die actie tussen De Vrij en suarez op de middenlijn was hoorde je NIEMAND er over klagen als er niet gefloten werd.
Is het zo duidelijk?
Anders dan geef ik het op met jou.

Daily Operator
Ace schreef:
(quote)

Ach gossie...

Ik zie dat we er weer een nieuwe joker bij hebben. Geband op het forum van de kameraadjes?

Goed beargumenteerd ook.
Maak je zo tekortkomingen in je echten leven goed?
Door zwakke pogingen tot kleineren?
Ik bedoel, als dit jouw ego streelt mag ik toch hopen dat je er beter in gaat worden want die opmerking hier boven is niet eens beledigend.
Ik probeer niet eens iets terug te zeggen, ik wil je best helpen als je beledigende opmerkingen probeert te plaatsen want dit lijkt werkelijk nergens op.
Echt kom met wat beters of probeer het gewoon niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:37 uur

geplaatst: vandaag om 04:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.