MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
Zeker die 4-0!

@vandegriend: die tweede overdreven? Als dat overdreven is, weet ik niet wat er allemaal nog meer moet gebeuren om een strafschop te krijgen.

Een gezochte strafschop. Zoekt de sliding het been van de aanvaller op of de aanvaller het been van de verdediger. Bij een Feyeoord aanvaller zou ik zeggen het eerste...nu overduidelijk het tweede

Vond je trouwens ook niet dat Tomasson een stafschop had moeten krijgen en Stekelenburg rood afgelopen zondag?

OK, het onzin-gehalte begint weer ernstige vormen aan te nemen

Ace
VanDeGriend schreef:
Een gezochte strafschop. Zoekt de sliding het been van de aanvaller op of de aanvaller het been van de verdediger. Bij een Feyeoord aanvaller zou ik zeggen het eerste...nu overduidelijk het tweede

Vond je trouwens ook niet dat Tomasson een stafschop had moeten krijgen en Stekelenburg rood afgelopen zondag?

Het zal je rotterdamse bril wel zijn... Als De Jong dan zogenaamd het been zoekt, moet die aansteller van een De Fauw (wat maakte die zichzelf belachelijk voor de camera) zijn been intrekken en niet zo'n ongecoordineerde sliding maken in het strafschopgebied. Typisch een voorbeeld van hoe een aanvaller zo'n verdedigende actie wat onhandig uitvoert. Het mooie is dat het een verdediger is.

Hehe, moet ik eindelijk eens om een grapje van een moderator lachen

Meer bedgeheimen: Fabio Capello is terug en heeft vrijdag een gesprek met John Terry van Chelsea over zijn rol als 'skipper' van Engeland. Volgens Skynews Sport is de mening van Capello doorslaggevend en Capello wilde geen commentaar geven bij zijn terugkeer in de UK. Een aantal teamleden heeft al gezegd grote moeite te hebben met Terry, gezien zijn bedescapes.

Ach, moet ie bedanken, kan ie altijd gaan biljarten (goed met de korte keu)!

boomkat
Feyenoord hahaha, Kansloos kut team.

Bedoel je de wedstrijd tegen RKC?

Feyenoord heeft moeite om het spel te maken. Domineren. Tegen Psv vorige week kon Feyenoord lekker counteren, tegen ajax ging het gelijk op, maar tegen teams als RKC en VVV heeft Feyenoord moeite om creatief te zijn. Maar goed, Feyenoord heeft 67% balbezit. Gaat wel goed komen.

Of had je het daar niet over?

boomkat
Hofland erin, hoe verzin je het Rode kaart of niet, we hebben het over Waalwijk. Ajax wint thuis met 4-0 van Roda en Feyenoord struggelt met de nummer laatste. Dat zegt genoeg. Ik ga me maar weer eens een ouderwets potje schamen. Doeg

Zulke wedstrijden moet jet niet gaan vergelijken. Liever dat Feyenoord zulke wedstrijden met 0-1 wint dan verliest - zoals vorig jaar. We moeten positief blijven: weer de 0 gehouden en maar 4 punten achter op de nr. 3. Het gaat naar de nr. 5 is erg groot. Vorig jaar waren we blij met iedere punt, nu moet Feyenoord ook opeens mooi voetbal spelen. Kan snel gaan.

Inderdaad, wees blij dat Feyenoord ueberhaupt wint. PSV en zeker Ajax spelen ook wel eens beschamend slecht en winnen toch.

herman schreef:
Inderdaad, wees blij dat Feyenoord ueberhaupt wint. PSV en zeker Ajax spelen ook wel eens beschamend slecht en winnen toch.

Helemaal mee eens - in dit land moet het altijd mooi zijn en kunnen we moeilijk leven met het feit dat een ploeg de deur op slot gooit om de 3 punten binnen te halen. Liever winnen met 0 - 1 en 30 minuten 'lelijk' voetbal dan een gelijkspel met fraai voetbal.

Hoho, 30 minuten valt nog mee, inderdaad. Er zijn ook wedstrijden dat PSV, Ajax en Feyenoord bijna 90 minuten lang lelijk voetbal spelen. Maar dan ook ben ik blij met 3 punten.

Ace
Het doet me goed dat je met 3 punten van Ajax ook blij bent!

Ace schreef:
Het doet me goed dat je met 3 punten van Ajax ook blij bent!

Zo ben ik.

boomkat
Wist je dat ik vroeger een Ajax shirtje droeg?

Ace
Wist je dat ik vroeger een Dordt 90 shirtje droeg?

Jij droeg vroeger een Feyenoord shirtje, Ace. Of had je dat al eens verteld op dit topic?

Is 't vandaag come-clean day op dit topic - as daj mot biechten?

boomkat
Ja ik schaam me daar ook wel een beetje voor - ik als rasechte (pas 4 jaar ) Feyenoorder met een ajakkes shirt

Oja en ik had een poster van het elftal 2000/2001, van Dani (haha) een Ajax boekje waar ik zelfs een plaatje van Martijn Reuser in heb staan en ik ben nog nooit in de Kuip geweest en wel in de Arena.

Sorry.

Sla me maar in elkaar Nico, ik ben het niet waard.

Nicolage Rico schreef:
Jij droeg vroeger een Feyenoord shirtje, Ace. Of had je dat al eens verteld op dit topic?
Ik wist t !!

Ace schreef:
Wist je dat ik vroeger een Dordt 90 shirtje droeg?

Romeo Wouden

Lukas schreef:
Romeo Wouden
Dat doet mij weer denken aan de potjes van Dord die ik wel eens ging bekijken. 1 toejuiching ben ik nooit vergeten : "Wouden gaat eens wat doen man, je lijk wel een bushok"

boomkat schreef:
Ja ik schaam me daar ook wel een beetje voor - ik als rasechte (pas 4 jaar ) Feyenoorder met een ajakkes shirt

Oja en ik had een poster van het elftal 2000/2001, van Dani (haha) een Ajax boekje waar ik zelfs een plaatje van Martijn Reuser in heb staan en ik ben nog nooit in de Kuip geweest en wel in de Arena.

Sorry.

Sla me maar in elkaar Nico, ik ben het niet waard.

Het is je vergeven. Als je de stap terug maar nooit waagt.

En trouwens, Ace slaapt nog steeds in een Feyenoord pyjama.

P-DawG
Mjuman schreef:
Meer bedgeheimen: Fabio Capello is terug en heeft vrijdag een gesprek met John Terry van Chelsea over zijn rol als 'skipper' van Engeland.
Inmiddels is hem de aanvoerdersband al ontnomen, en terecht want wat een aanvoerder hoort betrouwbaar te zijn en Terry heeft nu al vaak genoeg bewezen dit niet te zijn.

Trouwens.. wensen qua voetbaluitslagen dit weekend:

Man United moet winnen morgen tegen Pompy en dan hopen dat Arsenal wint van Chelski zondag. Dan staat United eindelijk weer waar het hoort.

En in de tussentijd moet Ajax Twente maar eens oprollen in de Arena.

Lukas schreef:
(quote)

Romeo Wouden

Den Braven zal je bedoelen. De kitkoning van Nederland

P-DawG schreef:
(quote)
Inmiddels is hem de aanvoerdersband al ontnomen, en terecht want wat een aanvoerder hoort betrouwbaar te zijn en Terry heeft nu al vaak genoeg bewezen dit niet te zijn.

Trouwens.. wensen qua voetbaluitslagen dit weekend:

Man United moet winnen morgen tegen Pompy en dan hopen dat Arsenal wint van Chelski zondag. Dan staat United eindelijk weer waar het hoort.

En in de tussentijd moet Ajax Twente maar eens oprollen in de Arena.

Volgens mij ben je een heel sportief mens, actief in de sport van wishful thinking: de wens is de vader van de gedachte, toch? Als er één oliebol op benen is het wel Arrogante Alec - vraag maar aan Jaap.

Uitslagen: wlc

P-DawG schreef:
(quote)
Wat een onzin. Hij wordt qua betrouwbaarheid beoordeelt op voetbalgebied, niet op liefdesgebied. Ik snap nog wel een beetje dat Capello dit doet omdat hij eigenlijk geen keuze heeft, maar eigenlijk horen dit soort zaken privé te blijven.

P-DawG
Als ik een aanvoerder in mijn team zou hebben die vreemd ging met de vrouw van een teamgenoot zou ik hem niet meer kunnen vertrouwen. Sowieso heeft Terry al vaker bewezen onbetrouwbaar te zijn, dit is namelijk niet de eerste keer dat hij vreemd is gegaan. Terry heeft daarnaast zelf ook al toegegeven dat het een verstandige keuze is van Capello en ik denk niet dat Capello zo'n keuze zonder reden maakt.

Als aanvoerder hoor je je gewoon als voorbeeld te gedragen. Dat kan je misschien onredelijk noemen maar zo zit het gewoon in elkaar. Als hij was vreemd gegaan met iemand anders (dus niet de vriendin van Bridge maar een meid die geen enkele connectie met het team had) was er waarschijnlijk ook helemaal geen druk gekomen op de positie van Terry.

Je zou je het inderdaad kunnen scharen onder zijn prive-leven, en natuurlijk is dat nu eigenlijk ook het geval maar hierdoor kunnen er wel twee kampen ontstaan in het Engelse elftal; een kamp die Terry steunt en de andere Bridge. Zijn prive leven kan in dit geval een directe invloed hebben op de teamprestatie dus is het niet meer dan logisch dat zijn positie onder druk kwam.

Het gaat trouwens om deze vrouw. Geen slechte keus om als minnares erbij te hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.