MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Worden er door de glamourmodellen- en voetballersvakbonden samen datingfeesten georganiseerd ofzo? Ik vraag me altijd af waarom die elkaar in zulke groten getalen ontmoeten.

Sir Spamalot (crew)
Voor de liefhebbers, deze namiddag start trouwens The Six Nations in de rugby: Engeland, Schotland, Wales, Ierland, Frankrijk en Italië.

Ik gooide gisteren twee strikes achterelkaar bij het bowlen. Dat ik het eigenlijk verder niet kan, en dat het meer geluk dan wijsheid was maakt niet uit.

Sir Spamalot schreef:
Voor de liefhebbers, deze namiddag start trouwens The Six Nations in de rugby: Engeland, Schotland, Wales, Ierland, Frankrijk en Italië.

Ace
Klumpie schreef:
Het gaat trouwens om deze vrouw. Geen slechte keus om als minnares erbij te hebben.

Ik vind er niets aan. Zo staat ze er nog vrij voordelig op, google haar maar eens...

Ace schreef:
Ik vind er niets aan. Zo staat ze er nog vrij voordelig op, google haar maar eens...
Ace = gay

Cliché: maar hebben die juist niet een goede kijk op vrouwen?

Ik moet zeggen dat ik haar op die foto's ook niet knap vind hoor.

Ik vind er ook weinig aan, eerlijk gezegd. Op een gemiddeld avondje uit kom je al snel 10 mooiere vrouwen tegen.

Herman, veel plezier in de Playboy Mansion.
Zielepoterij om Terry de aanvoerdersband te ontnemen. De andere engelse spelers hebben ook allemaal een waslijst aan uitspattingen op hun kerfstok. Terry is op het veld een superprof, daar reken je de profs op af. Goed dat Ancelotti er anders mee omgaat.
En ja, in een van mijn teams heb ik ook en keer zoiets aan de hand gehad. Maar dat is op amateur/liefhebberij niveau. Toen hebben we
' Terry' in kwestie vriendelijk doch dringend ingefluisterd dat ie maar beter zijn heil elders kon gaan zoeken.
Bij de profs tellen heel andere normen. Dat nou net een italiaan als Capello er zo mee omgaat...

herman schreef:
Ik vind er ook weinig aan, eerlijk gezegd. Op een gemiddeld avondje uit kom je al snel 10 mooiere vrouwen tegen.

Ach, misschien is ze wel heel aardig

rayman schreef:
Bij de profs tellen heel andere normen. Dat nou net een italiaan als Capello er zo mee omgaat...

Denk eerder dat Capello haar telefoonnummer niet heeft gekregen van Terry.

Klumpie schreef:
Denk eerder dat Capello haar telefoonnummer niet heeft gekregen van Terry.

En dat zou Sven Goran nooit zijn gebeurd.

Dat meisje heeft wel meer voetballers van Chelsea in haar bed gehad. Arme Bridge.

Capello zal wel geen zin in gezeik hebben gehad (van media, spelers en weer media) en voor de makkelijke oplossing zijn gegaan. Snap het wel, maar eigenlijk vind ik het ook onzin. Moet je Gerrard dan ook niet meer oproepen omdat ie iemand een keer een klap heeft verkocht in een café? Ook niet goed te praten, maar het blijven ook mensen... Wat mij betreft was Terry ook aanvoerder gebleven.

Ik denk juist dat hiermee het gezeik is begonnen. Had gezegd : Terry is niet zo snugger geweest, maar blijft aanvoerder, basta.
Dan ben je er klaar mee.
Iedereen die nu die band krijgt wordt onder de loep gelegd.

Wat maakt het uit of je wel of niet zo'n stukje textiel om je arm mag binden.

Captain of England.

Dat is grootser dan de Queen.
Daar wel.

rayman schreef:
Daar wel.

Ergens anders kan je ook geen Captain of England worden ray.

P-DawG
De rol van aanvoerder is sowieso overschat, er zijn er maar weinig die echt grote invloed hebben op een voetbal team. Dan denk je al snel aan mannen zoals Roy Keane, Bobby Moore e.d. Daarnaast heeft het Engelse team al genoeg leiders, denk aan Ferdinand, Becks en Gerrard. Dat Terry nu zijn band kwijt is vrijwel alleen symbolisch, aan zijn rol in het team veranderd niets tot nauwelijks.

Terry is sowieso nooit een goede captain geweest, op belangrijke momenten liet hij het namelijk altijd afweten. Maar goed maar dat laat ik voor de rest maar in het midden.

Terry is natuurlijk wel een breker, hij kan de boel opfokken tot een ander niveau, maar in het licht van de teloorgang van de Britse helden valt hij weg in het feit dat ook hij geen overwicht heeft.

Tsja Terry.............

Het zou natuurlijk veel spectaculairder zijn geweest als Jan Vennegoor of Hesselink onze Yolanthe Cabau van Kasbergen op de middenstip van het Abe Lenstra stadion zou bezwangeren...........

veel en veel meer spectaculairder

De enige die ooit wat gedaan heeft op de middenstip van het ALS is Willem Alexander.

Nederland bij Zweden, Finland, Hongarije, Moldavie en San Marino voor EK 2012.

Leuk, ik hou wel van Zweden.

De Belgen hebben het minder getroffen met Duitsland, Oostenrijk en Turkije.

(afbeelding)

R.I.P. Franco Ballerini (1964-2010)

Oud-wielrenner Franco Ballerini, winnaar van Parijs-Roubaix in 1995 en 1998, is zondag op 45-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een auto-ongeval. De Italiaan was een fervent rallyrijder en nam dit weekeinde als co-piloot deel aan een amateurrace toen zijn wagen tussen Larciano en Florence van de weg raakte.

Rhythm & Poetry schreef:
Dan mag ik hopen dat je het over het vrouwelijk schoon hebt ipv van het spel van de Zweden.

Rhythm & Poetry schreef:

De Belgen hebben het minder getroffen met Duitsland, Oostenrijk en Turkije.

Tweede plaats lijkt me haalbaar. Tegen de Turken hebben we al vaker gewonnen en die zitten momenteel zonder trainer. Oostenrijk is al helemaal geen hoogvlieger.

Joy4ever schreef:
(quote)
Dan mag ik hopen dat je het over het vrouwelijk schoon hebt ipv van het spel van de Zweden.

Zweden kan altijd op mijn sympathie rekenen. Veel voetballers die ik ken (niet persoonlijk), en een redelijk serieuze krachtmeting voor Nederland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:49 uur

geplaatst: vandaag om 15:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.