MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
*iets over een zwaluw en zomer*

En Spanje hoeft geen vier Iniesta's op te stellen gezien ze nog een Xavi, een Fàbregas en een Xabi Alonso hebben (of bedoel je wat anders?).

Nu al zeggen dat Nederland geen wereldkampioen wordt is net zo dom om te zeggen dat Nederland het wel wordt.

bonothecat schreef:
staat Friesland om 1 keer goud....en dat doet mij als Fries natuurlijk exttra goed. Nu die Hollanders nog

Wordt het geen tijd dat jullie Friezen zich afslitsen van Nederland en een eigen onafhankelijke staat vormen........

VanDeGriend schreef:
Het is weer eens zover. Zit je naar een toffe pot te kijken met eindelijk eens een normale scheidsrechter moeten er een heleboel (niet een stuk of 10, nee echt een heleboel) droeftoeters (utrechtse dit keer) de boel weer eens verzieken. Als je die beelden van die gasten ook ziet Dat zijn momenten waarop ik toch liever was geboren als hockeyliefhebber ofzo

Ach ja die gasten heb je altijd al was Van Sichem nou niet bepaald een thuisfluiter maar dan hoef je hem inderdaad nog niet voor hoerenjong uit te maken. Het was redelijk aangenaam in de Galgenwaard vanmiddag, geen hoogstaand voetbal van beide partijen en de derde 0-0 op rij hier in Utrecht. Michel Vorm was gelukkig wel goed bij de les vandaag.

thelion schreef:
(quote)

Wordt het geen tijd dat jullie Friezen zich afslitsen van Nederland en een eigen onafhankelijke staat vormen........

Nah dat lijkt me wat overbodig....en dan heb ik waarschijnlijk hier in Amsterdam ook nog een paspoort nodig. Ik denk dat Friesland gewoon de rest van Nederland over moet nemen. Alles onder de grote rivieren kan bij Vlaanderen (met uitzondering van limburg, dat kan bij Wallonie).

thelion schreef:

Buitengewoon interessante, maar leuke, (dubbele) schrijffout: het Engelse slit = gleuf, sleuf en "zich" ipv van "je" ( jullie .. je).

Ik zou tegen The Lion zeggen : be my guest, geef het voorbeeld en begin vast te graven aan die sleuf rondom Frieland.

Als Zeeuw is hij namelijk echt in het nadeel; om Zeeland af te "slitsen" hebben we alleen mankracht nodig om Zeeland (overwegend eilanden) af te duwen; Zeeuws Vlaanderen is dan het Valentijnsgeschenk aan de Belgen.

Mjuman schreef:
(quote)

Altijd superobjectief, die Orbit - je kan er de klok op gelijk zetten!

Waarom zou ik objectief moeten zijn? Ajax is gewoon mijn club hoor Verder constateer ik op basis van de wedstrijdbeelden dat Ajax terecht won (zelfs een doelpunt werd onthouden) en Twente enorm mazzelde.. niets vreemds aan.
PSV zwijnde zelfs nog meer vandaag.. daar hoef je niet voor te hebben doorgeleerd.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Nu al zeggen dat Nederland geen wereldkampioen wordt is net zo dom om te zeggen dat Nederland het wel wordt.
Jaa maare ikke oowk beetju domme zijne.

De overwinning van PSV - was volgens Orbitiaanse standaard (want overdraagbaar van Ajax) volkomen terecht, stond vooraf eigenlijk al vast en alleen de minuut wanneer het enige, winnende, doelpunt zou vallen was nog onzeker.

Doorleren is iets waar ik, als ik - in analogie - naar liggen kijk, ("doorliggen") totaal geen trek in zou hebben. Overigens had Utrecht net zo objectief gewoon moeten winnen.

speranza
Orbitiaans

Ik vond het anders ook gewoon een verdiende zege van Ajax: zakelijk.

Volgende week moet het een eitje worden voor de top 3.

Mjuman schreef:
De overwinning van PSV - was volgens Orbitiaanse standaard (want overdraagbaar van Ajax) volkomen terecht, stond vooraf eigenlijk al vast en alleen de minuut wanneer het enige, winnende, doelpunt zou vallen was nog onzeker.

Doorleren is iets waar ik, als ik - in analogie - naar liggen kijk, ("doorliggen") totaal geen trek in zou hebben. Overigens had Utrecht net zo objectief gewoon moeten winnen.

Nee, want Ajax speelde goed en PSV dramatisch, terwijl Heracles zo'n 20 kansen om zeep hielp.. als je al van terecht kan spreken in het voetbal, was de overwinning van PSV volkomen onterecht, bijna een mirakel zelfs.. Ajax had de boel in de pocket.
Maargoed, de schaal gaat wel naar Eindhoevuh dit jaar hoor.. ook daar mag je de orbitiaanse standaard naast leggen

orbit schreef:
[Ajax had de boel in de pocket.
Maargoed, de schaal gaat wel naar Eindhoevuh dit jaar hoor.. ook daar mag je de orbitiaanse standaard naast leggen

Altijd goed gemutst die Orbit - heb je ooit een communicatietraining gehad, vriendelijke voetbalvriend?

In zo'n training leer je over het algemeen dat je jouw daden en die van jouw team niet groter maakt door die van de tegenstander te kleineren.
Deze les was gratis.

Een ander ding is: vanaf juli/augustus al heb je het forum hier volgeplempt met babbels over Isaksson - voor wie ik het opnam. Jij brandde hem tot op de grond af - en dat is gezien de huidige positie van PSV en het keeperswerk van Isaksson die daar een belangrijke bijdrage aan leverde volkomen onterecht. En daarover ben ik met jou we ook een weddenschap aangegaan, lees dat maar eens na. Die les is dus niet gratis. Uitdelen prima, maar straks wel incasseren!

Is dat ook onderdeel van de Orbitiaanse standaard?

Volgeplempt nog wel.. maarja, iedere post van mij zal je dan ook wel een doorn in het oog zijn he vriend?
Wat kreeg je ook alweer, een biertje? Vind ik best hoor..

Is dit de Orbitiaanse standaard:

orbit schreef:
Nee hoor, dan had psv net net zo gammele verdediging gehad als dat ze nu hebben.. die gaan met bejaarde Ooijer , kluns Isaksson en Marcellis nog tegen veel tegendoelpunten oplopen. Verdedigend hoeft psv zich absoluut niet meer sterker te voelen dan ieder andere ploeg in de eredivisie, dat is duidelijk

Wel wat flauw (van mij zijn vast ook wel dit soort misperen te vinden), maar ik kon het niet laten.

Isaksson was weer goed vandaag.

orbit schreef:
Volgeplempt nog wel.. maarja, iedere post van mij zal je dan ook wel een doorn in het oog zijn he vriend?
Wat kreeg je ook alweer, een biertje? Vind ik best hoor..

Nee hoor, ze zijn heel welkom, bij sport, wave, electronic - altijd een genoegen zo'n pennestrijd. A thing of ennui is a joy forever!

speranza
Martina Sablikova

Daarentegen Ireen Wust.

Die moeten ze gewoon geen microfoon meer onder haar neus duwen.

Ace
Matige resultaten op de 3km, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Vanavond/nacht misschien een verrassing op de 500m? Top-5 is mogelijk, met een goede dag 5 top-3 voor zowel Smeekens als Mulder.

speranza
Kyou Hjuk Lee gaat goud winnen.

Ace schreef:
Mulder

Iemand nog een Zamboni te leen?

L_T_B schreef:
Iemand nog een Zamboni te leen?

Wat een stelletje sukkels !
Dat noemen ze olympische spelen anno 2010 !
Misschien zijn ze in buurtstad Calgary zo vriendelijk één uit te lenen.

Melito schreef:
(quote)

buurtstad Calgary

Buurtstad nog wel. Amsterdam-Lyon is iets minder ver. Voordat zo'n ding 972 kilometer naar het westen is...

In rechte lijn volgens google earth 675 km, precies slechts één uur vliegen !

Goede Zamboni slechte Zamboni....... geweldige soap.

En we gaan weer verder met de 500m in Richmond

Het is bij de Richmond Olympic Oval volgens google 10 graden boven nul, olympische winterspelen ??? Kunnen ze beter hier houden in ons koue kikkerlandje, de laatste 2,5 maand sneeuwzeker,
schaatsen in heerenveen. ijshockey in nijmegen, alle skinummers vanaf de kunstbaan in Hoofddorp, langlaufen hier in het dorp en de rest kunnen ze laten vervallen want daar kijkt toch geen hond naar.
OP NAAR DE LENTE !!!

Melito schreef:
In rechte lijn volgens google earth 675 km, precies slechts één uur vliegen !

Ik heb dat stuk van Calgary naar Vancouver 2 jaar geleden gereden. Je moet via de Trans Canadian Highway dwars door de Rocky Mountains. Dat is normaal al 2 dagen karren of 1 dag non-stop, laat staan met zo'n dweilmachine in de laadbak.

En toch hebben ze zo'n ding door de Rocky Mountains die kant op gestuurd vanuit Calgary.
Wat een genante vertoning trouwens. Ik ben blij dat ik er niet voor ben opgebleven.

Dit was juist de eerste keer dat ik op wilde blijven. 500m leek me leuk. Nu ben ik na de eerste omloop maar naar bed gegaan (moest vandaag toch ook een beetje fris op) in de veronderstelling dat Poutala wel zou winnen. Niet dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:43 uur

geplaatst: vandaag om 22:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.