Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:24 uur
In zijn interview lijkt het alsof hij niet zeker wist dat Kramer de verkeerde baan had gekozen. In dat geval had hij dus gewoon zijn mond moeten houden. Maar ja, wat Sven ook zegt, zoiets beslis je waarschijnlijk in een split second.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:26 uur
Flauw grapje van Kemkers en Kramer...hadden ze wel mogen laten!
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:26 uur
Normaal is er blijkbaar ook een apart iemand die dat eventueel aangeeft, maar op de spelen is daar geen plek voor oid.
Ik vind het ook nog het ergst voor Kemkers, eigenlijk. Een grote fout, maar het blijft een held en dat beseft Kramer zich uiteindelijk ook wel.
Ik vind het ook nog het ergst voor Kemkers, eigenlijk. Een grote fout, maar het blijft een held en dat beseft Kramer zich uiteindelijk ook wel.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:28 uur
Zal Kramer nu ook trots in een interview zijn naam weer niet zeggen, omdat iedereen wel zijn naam kent vanwege de verkeerde wissel.
Buiten Nederland zal er niemand rouwig om zijn.
Persoonlijk gunde ik het De Jong harder.
Buiten Nederland zal er niemand rouwig om zijn.
Persoonlijk gunde ik het De Jong harder.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:39 uur
Het lijkt alsof sommige mensen het Sven Kramer niet gunden om goud te winnen.. Waarom!!??
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:42 uur
deric raven schreef:
Zal Kramer nu ook trots in een interview zijn naam weer niet zeggen, omdat iedereen wel zijn naam kent vanwege de verkeerde wissel.
Allemachtig, heb jij een kilo augurken op of zo ...
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:43 uur
Wat een sukkel die Sven, hij schaatst tenslotte altijd nog zelf en moet weten welke baan te moeten nemen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, het zijn maar 2 banen, op de kruising van baan wisselen, halve zool, schuift de schuld ook nog af op Kemkers, een wereldcoach. Heel zwak van Sven, maar ik begrijp de frustratie van het moment.
Ik wens ze beide veel sterkte met de pers de rest van hun leven!
Petje af trouwens voor Lee en bijna vergeten de Jong heeft brons
, Bokko nergens te bekennen!
Bijna had Skobrev in het kielzog van Sven nog goud gepakt.
, Bokko nergens te bekennen!Bijna had Skobrev in het kielzog van Sven nog goud gepakt.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:47 uur
Wat weet jij er nou van,,?? Ooit eens op de OS moeten schaatsen?
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:49 uur
Melito schreef:
Wat een sukkel die Sven, hij schaatst tenslotte altijd nog zelf en moet weten welke baan te moeten nemen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, het zijn maar 2 banen, op de kruising van baan wisselen, halve zool, schuift de schuld ook nog af op Kemkers, een wereldcoach. Heel zwak van Sven, maar ik begrijp de frustratie van het moment.
Hij wist het ook wel, maar werd gecorrigeerd door zijn COACH.
Jij zou dat dus niet doen? Dan had je bij training nr. 1 je koffers al kunnen pakken vriend. Hou het maar lekker bij topsporters afzeiken, poten op de bank met een potje bier. Sukkel...
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:50 uur
Melito schreef:
, Bokko nergens te bekennen!
Bijna had Skobrev in het kielzog van Sven nog goud gepakt.
, Bokko nergens te bekennen!Bijna had Skobrev in het kielzog van Sven nog goud gepakt.
Kemkers is hier toch wel de sukkel en schlemiel hoor
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar als je onder deze druk een kerel in oranje ziet staan langs de zijlijn die schreeuwt "binnenbocht, binnenbocht!!" nee, dan was jij natuurlijk doodleuk de andere baan in gegaan 
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:52 uur
jeroenheinz schreef:
(quote)
Het zijn professionals, helaas wordt het Kempes aangemeten, maar Sven is altijd nog zelf eindverantwoordelijk voor welke baan hij neemt, de sukkel.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:54 uur
Melito schreef:
Het zijn professionals, helaas wordt het Kempes aangemeten, maar Sven is altijd nog zelf eindverantwoordelijk voor welke baan hij neemt, de sukkel.
Haha ja draai het even 180 graden om, zeker in dit verband.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 00:55 uur
orbit schreef:
Ik weet niet van welke planeet jij komt, maar als je onder deze druk een kerel in oranje ziet staan langs de zijlijn die schreeuwt "binnenbocht, binnenbocht!!" nee, dan was jij natuurlijk doodleuk de andere baan in gegaan
(quote)
Als iemand voor jou de sloot inrijdt, rij jij er achter aan zeker.

0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:12 uur
Melito schreef:
(quote)
Die man coached hem al tijden, natuurlijk vaar je daar blind op.. je weet kennelijk niet hoe het is om onder die druk iets te presteren. Tuurlijk kan je de rijder weinig verwijten. Kemkers heeft geen reet te doen behalve wat roepen en te kijken naar de rondetijden.. dan mag je toch wel de wisselingen in de gaten houden? Als Kramer vanwege de verwarring weer blokjes had geraakt ofzo, lag hij er ook uit trouwens. Het is gewoon oerstom!
0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:14 uur
Het is zeker oerstom van Kemkes.
Wat Sven zegt "het gebeurd in a Split Second" .
Ze schaatsen met bijna 50 in 't uur rond dus je moet op de coach blind kunnen varen, helemaal mee eens Orbit.
Maar toch, Sven schaats zelf en had beter moeten weten.
Ze schaatsen met bijna 50 in 't uur rond dus je moet op de coach blind kunnen varen, helemaal mee eens Orbit.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:21 uur
Melito schreef:
Bravo Melito...
...Split second...vertrouwen.....
0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:24 uur
Het kan anno 2010 toch niet zo zijn dat de man die het snelst rond schaatst geen medaille omgehangen krijgt, dus het wordt tijd voor een soort bewegwijzering die de te volgen baan electronisch aangeeft, de mannen hebben het blijkbaar nodig want in het verleden is het vaker fout gegaan.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:33 uur
Dat lijkt me nou weer wat overdreven. Zoals Veldkamp al zei; Schaatsters hoeven er tijdens de race niet eens over na te denken, dat gaat vanzelf. Pas als een coach gaat corrigeren ontstaan er problemen. Indien Kemkers gewoon zijn bek had gehouden over de baanwissel, had Kramer nu goud gehad, klaar.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:52 uur
Zuur inderdaad.. dat moet nu in het ontelbare door zowel de hoofden van Kramer en Kemkers heen gaan lijkt me. Ik ben niet jaloers op hun "nachtrust" in elk geval. Maar Kramer kan in elk geval nog veel goedmaken door Nederland de gouden plak bij de achtervolging (of hoe heet die discipline ook alweer?) te bezorgen. Misschien haalt hij verder wel goud op de 10 over 4 jaar.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 07:14 uur
Melito schreef:
Het kan anno 2010 toch niet zo zijn dat de man die het snelst rond schaatst geen medaille omgehangen krijgt, dus het wordt tijd voor een soort bewegwijzering die de te volgen baan electronisch aangeeft, de mannen hebben het blijkbaar nodig want in het verleden is het vaker fout gegaan.
Mee eens. Al was het alleen maar voor de zekerheid. Ik zag recent oude beelden van damesschaatsen, stond er een man bij de wissel met twee vlaggen aan te geven waar de schaatsters naar toe moesten.
Ook al schaats je dan op gevoel, een moderne bewegwijzering had nu handig geweest.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 09:15 uur
Melito schreef:
Wat een overbodig voorstel. Het wisselen gaat bijna nooit mis, maar omdat nu de Nederlandse favoriet een keertje verkeerd wisselt, moet er zeker een mannetje op de kruising komen te staan.
Als Kramer was gevallen in de laatste ronde, had je hem dan ook over willen laten rijden omdat hij tot dat moment het snelste schaatste?
Kijkend naar wat er gister gebeurde, kan je beter voorstellen geen coaches meer langs de baan toe te laten.
---
Psst, het is natuurlijk een complot van Essent en Bob de Jong: Essent ging toch korting geven als Sven goud won? En Bob de Jong had toch een tactiek om Kramer te verslaan?
0
geplaatst: 24 februari 2010, 09:17 uur
Die Kemkers 
Als schaatser is ie gestopt wegens zoiets als een zwabbervoet.
Kennelijk heeft ie nu last van een zwabberhand.

Als schaatser is ie gestopt wegens zoiets als een zwabbervoet.
Kennelijk heeft ie nu last van een zwabberhand.
0
Ace
geplaatst: 24 februari 2010, 09:30 uur
Laat die OS maar snel afgelopen zijn, want ik heb hier nog nooit zoveel onzin gelezen. Het trekt apart volk aan, dat schaatsen 

0
geplaatst: 24 februari 2010, 09:33 uur
Het heeft wel iets dit. Als je één gouden medaille van te voren al kon opschrijven was het deze wel. Dat het hier dan juist mis gaat is het mooie aan sport vind ik. Het voordeel voor Kramer is dat hij meer dan anders een doel heeft om naar toe te werken de komende 4 jaar. Niet dat hij daar nu wat aan heeft, maar toch. Voor nu denk ik dat hij uit frustatie op die ploegenachtervolging zo hard gaat rijden dat hij de andere 2 opblaast, dan zul je zien dat ie die gouden medaille ook nog mis loopt.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 10:08 uur
Oldfart schreef:
1-Lee
2-Skobrev
3-De Jong
Kramer bezwijkt onder druk en te hoge verwachtingen....
1-Lee
2-Skobrev
3-De Jong
Kramer bezwijkt onder druk en te hoge verwachtingen....
Je hebt het helemaal goed voorspeld Oldfart, proficiat, smeergeld betaald?

0
geplaatst: 24 februari 2010, 10:20 uur
Ik doe verwoede pogingen om dit trauma te verdringen maar voorlopig tevergeefs. Misschien moeten we dit topic maar weer eens de kant van het curling opsturen ofzo...

Ik ben fan.

Ik ben fan.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 10:28 uur
Hij heeft inmiddels een andere baan. Kemkers wordt tandarts.
Helpt je geheid van je plak af.
Helpt je geheid van je plak af.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.