MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Over solo's gesproken: die 2-2 van Davids hier staat me ook nog wel bij.

Dit doet mij de broek niet bollen.

Maar heb dan ook de weergaloze acties van Ace op het netvlies staan, in de reserve 3e klasse.

Lukas schreef:
Over solo's gesproken: die 2-2 van Davids hier staat me ook nog wel bij.

(embed)
Die wedstrijd . Dat waren nog eens tijden.

Ace
rayman schreef:
Dit doet mij de broek niet bollen.

Maar heb dan ook de weergaloze acties van Ace op het netvlies staan, in de reserve 3e klasse.

Op hoofdklasseniveau was ik er al beroemd om, maar hier lukken ze toch nog net ff wat makkelijker! Hoewel ze hier wel harder schoppen...

orbit schreef:
(quote)

OK, die ene keer tussen 1964 en de verre toekomst dat Feynoord het landskampioenschap behaalde?

Je vergeet een e.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Die wedstrijd . Dat waren nog eens tijden.

Dat was een enorme aanfluiting. Voor schut voor heel Europa.

Dat is wel de leukste oefenwedstrijd die ik me kan herinneren

T.O. schreef:

Het was wel leuker dan de laatste 5(0) oefenwedstrijden van Oranje, inderdaad. Maar goed?

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Dat was een enorme aanfluiting. Voor schut voor heel Europa.

Nee, het was juist geen slaapverwekkende wedstrijd. Maar wel slecht. 5 goals tegen krijgen tegen België.

Nicolage Rico schreef:
Nee, het was juist geen slaapverwekkende wedstrijd. Maar wel slecht. 5 goals tegen krijgen tegen België.
Dat was idd schandalig. Volgens mij het enige land dat na de oorlog er vijf heeft ingelegd tegen Oranje. Althans, van wat ik me ervan kan herinneren.

T.O. schreef:

Tegen Duitsland zijn ze vaak ook leuk. En goed.

Nicolage Rico schreef:
Boeiend, vandaag de dag kijkt er geen hond meer naar vriendschappelijke potjes van Oranje omdat er gespeeld wordt alsof er wat te verliezen valt. Tien jaar geleden waren zelfs de oefenpotjes leuk.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Boeiend, vandaag de dag kijkt er geen hond meer naar vriendschappelijke potjes van Oranje omdat er gespeeld wordt alsof er wat te verliezen valt. Tien jaar geleden waren zelfs de oefenpotjes leuk.

Dat was ook een uitzondering. Oefenpotjes zijn zelden leuk, want het gaat nergens om.

Zo'n 5-5 is uiterst amusant, maar enorm lachwekkend ook.

Ook al was Nederlands toendertijd natuurlijk beter qua spelers, België had gewoon een goede ploeg. Lachwekkend zou ik het niet durven noemen.

MJ_DA_MAN schreef:
Ook al was Nederlands toendertijd natuurlijk beter qua spelers, België had gewoon een goede ploeg. Lachwekkend zou ik het niet durven noemen.
5 goals thuis om je oren krijgen is wel degelijk lachwekkend. Tenzij je zelf van het kaliber San Marino bent.

MJ_DA_MAN schreef:

5 tegentreffers tegen Spanje is al lachwekkend, laat staan België. België een goede ploeg? Tuurlijk. Bart Goor. Beter dan de jaren erna, dat is wat anders.

Nederland was misschien iets beter. Het Nederland van nu is ook niet slecht. Scheelt niet eens veel qua niveau. Alleen had je toen meer balans. Vandaar die 5-5.

Dan mij mogen er wel wat meer lachwekkende vertoningen komen in oefenduels.

Sla die oefenduels gewoon over. Toernooien, daar gaat het om.

*cliché geleuter over het vormen van een team, ingespeeld raken, het bij elkaar zijn etc.*

Kos
Niks mis met oefenwedstrijden. Wel veel mis met mensen die er ook elke keer serieus naar gaan kijken...

Precies. Net overslaan van oefenduels bedoel ik uiteraard het bekijken ervan.

Er is weer een beetje hoop voor Ajax, wil het niet groter maken dan dat het is.

NAC BREDA

Mooi inderdaad!

Ajax heeft in de laatste 5 jaar maar 1 keer gewonnen bij Sparta... normaal gesproken winnen ze morgen wel, maar je weet nooit. Zonder Suarez kan het lastig worden.

AZ speelde goed trouwens... sowieso een hele leuke wedstrijd. 7 ballen op de lat. Moet gek lopen willen die niet in de top 5 eindigen.

Ik zie ze zelfs nog wel naar 4 opstomen.. die zijn weer helemaal in de vorm van vorig jaar door Dick.
Morgen moet inderdaad wel bij Sparta gewonnen worden, ondanks Suarez denk ik wel dat het moet lukken.. als de spanning om de beslissende stap te maken (zoals we al zo vaak hebben kunnen doen de afgelopen jaren) maar niet gaat meespelen. Gewoon die flow vasthouden van de afgelopen wedstrijden.

orbit schreef:
Gewoon die flow vasthouden van de afgelopen wedstrijden.

Je hoort het Jol al zeggen tijdens de wedstrijdbespreking.
Het is eigenlijk heel simpel jongens, gewoon...

Ik weet het..

boomkat
Ajax wordt kampioen.

Nee, denk het niet (dat kostte moeite).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:17 uur

geplaatst: vandaag om 22:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.