MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Van der Vaart

orbit schreef:
Ik zie ze zelfs nog wel naar 4 opstomen.. die zijn weer helemaal in de vorm van vorig jaar door Dick.

Voorlopig staan ze nog 8 verliespunten achter op Feyenoord. Dat gaan ze natuurlijk nooit meer inhalen. Feyenoord heeft een redelijk makkelijk programma, alleen Twente en PSV uit zijn zeer lastig. Maar van PSV valt te winnen - uit.

Ace
orbit schreef:
Ik zie ze zelfs nog wel naar 4 opstomen.. die zijn weer helemaal in de vorm van vorig jaar door Dick.

Je bent zeker gemakshalve vergeten dat ze onder diezelfde Dick in dfe eerste 6 wedstrijden 1 punt haalden?

Het had net zo goed anders kunnen aflopen als ik zo die samenvatting eens bekijk. Heerenveen kreeg opeens 20 minuten lang kans op kans, maar ze hadden geloof ik (az trouwens ook) een beetje last van de lat

Ajax vanmiddag Sparta uit, dat is altijd lastig. De laatste overwinning dateert uit 2005! Maar goed, nu Jol onze vriend Urby structureel ernaast zet begint het zowaar ergens op te lijken, dus ik heb vertrouwen. Zonder Suarez is het allemaal wat minder en uit is ook nog dag en nacht verschil met thuis, maar toch gaat het goed aflopen.

Rhythm & Poetry schreef:
Er is weer een beetje hoop voor Ajax, wil het niet groter maken dan dat het is.
NAC BREDA

Voor mij is het de laatste weken wel duidelijk dat BRAAMHAAR een enorme thuisfluiter is. Jemig wat een blunders.

Het is mij net ter ore gekomen dat het Braamhaar was die vorig jaar voor Ajax juichte toen ze tegen PSV scoorden. Toch opmerkelijk.

BoordAppel schreef:
Het is mij net ter ore gekomen dat het Braamhaar was die vorig jaar voor Ajax juichte toen ze tegen PSV scoorden. Toch opmerkelijk.

Dat juichen kwam omdat Ajax scoorde nadat Braamhaar de voordeelregel voortreffelijk toepaste. Niet slim, wel begrijpelijk, want dat is wel kicken voor een scheidsrechter (ik spreek uit ervaring).

En wat is die Fred Rutten een lul met lampjes. Wat een slechte verliezer. Marcellis werd duidelijk aangetikt, zei hij. Als je in het woordenboek 'over je eigen benen struikelen' opzoekt, staat er een foto van Marcellis bij.

Volgens mij werd Marcellis eerst geduwd en struikelde hij een paar stappen later pas over zijn benen. Zo dacht ik het te zien althans. Vond het verder ook niet echt een overtreding, meer een slimmigheidje.

Nicolage Rico schreef:
Voorlopig staan ze nog 8 verliespunten achter op Feyenoord. Dat gaan ze natuurlijk nooit meer inhalen. Feyenoord heeft een redelijk makkelijk programma, alleen Twente en PSV uit zijn zeer lastig.

Als ze die allebei verliezen en nog 1 keer gelijkspelen is AZ langszij. Als, als, als...

Dat juichen kwam omdat Ajax scoorde nadat Braamhaar de voordeelregel voortreffelijk toepaste. Niet slim, wel begrijpelijk, want dat is wel kicken voor een scheidsrechter (ik spreek uit ervaring).

Dat weet ik maar een scheidsrechter die op eredivisieniveau fluit moet beter weten. En zeker nu hij PSV benadeeld heeft hij de schijn tegen.

herman schreef:
(quote)

Als ze die allebei verliezen en nog 1 keer gelijkspelen is AZ langszij. Als, als, als...

Tsja, als ze vanaf het begin alles hadden gewonnen, waren ze weer kampioen geworden...

Joy4ever schreef:
Van der Vaart

Real koploper

T.O. schreef:
(quote)

Real koploper

Fout, Barcelona staat eerste omdat ze de betere waren (qua doelpuntensaldo) in de onderlinge confrontatie Real Madrid-FCB. Dat is de eerste prioriteit om de rangschikking te bepalen bij een gelijk aantal punten in La Liga. Fout geprogrammeerd op zowat iedere sportwebsite maar niet op de officiële La Liga website.

Dus goddank, FCB blijft nummer 1

boomkat
Ron Jans is een leugenaar - Feyenoord heeft namelijk het domste elftal van de Eredivisie. Ja ik ben pessimistische azijnzeikert, maar geef me eens ongelijk.

BPDD
Lars Boom en Theo Bos winnen in respectievelijk Parijs-Nice en Murcia, de Nederlandse wielertoekomst ziet er weer rooskleurig uit .

Oh ja, voor iedereen die alvast een voorschot neemt op een Amsterdams kampioensfeest:
1. FC Twente: 26-67
2. PSV : 26-65
3. Ajax : 26-61
Dat zijn dus zes punten, ondanks het feit dat Ajax veel beter voetbal speelt.

boomkat schreef:
Ron Jans is een leugenaar - Feyenoord heeft namelijk het domste elftal van de Eredivisie. Ja ik ben pessimistische azijnzeikert, maar geef me eens ongelijk.

Wees nou eens blij man, dat we zoveel uitwedstrijden winnen.

herman schreef:
(quote)

Net alsof AZ alles gaat winnen.

Feyenoord wordt vast wel 4e, AZ staat inderdaad te ver achter. Maar ik geef AZ nog wel een kansje.

BPDD schreef:
Oh ja, voor iedereen die alvast een voorschot neemt op een Amsterdams kampioensfeest:
1. FC Twente: 26-67
2. PSV : 26-65
3. Ajax : 26-61
Dat zijn dus zes punten, ondanks het feit dat Ajax veel beter voetbal speelt.

Volgende week Ajax - PSV. Als dat gelijk wordt of Ajax wint, dan is Twente de lachende derde... Wel absurd trouwens zo weinig als ze scoren. Nog niet eens 2 goals gemiddeld per wedstrijd.

herman schreef:
Volgende week Ajax - PSV. Als dat gelijk wordt of Ajax wint, dan is Twente de lachende derde... Wel absurd trouwens zo weinig als ze scoren. Nog niet eens 2 goals gemiddeld per wedstrijd.

Dat heet goed doseren. Ik wou dat Feyenoord dat iets beter deed.

Ik denk dat een 2e plaats voor ajax een prijs is voor ze. Dat hadden ze in de winterstop nooit meer verwacht.

Ik ga psv supporteren volgende week.

Programma Twente:
Thuis tegen ADO, Sparta, Heerenveen en Feijenoord
Uit tegen PSV, VVV, AZ en NAC

Programma PSV:
Thuis tegen Twente, Feijenoord en Groningen
Uit tegen Ajax, VVV, Willem II, Heerenveen en AZ

Programma Ajax:
Thuis tegen PSV, Groningen, VVV en Heracles
Uit tegen RKC, ADO, Willem II en NEC

Als het dicht bij elkaar blijft kan de laatste competitieronde nog wel eens erg spannend worden, ze spelen dan alle 3 uit en geen gemakkelijke wedstrijd:
NAC - Twente
AZ - PSV
NEC - Ajax

Het programma van Ajax is op papier het makkelijkste.

Klopt, als Ajax er in slaagt om volgende week van PSV te winnen dan zouden ze met dit programma eigenlijk geen punten meer mogen verspelen.

Verreweg zelfs.

Hopelijk geeft ajax het - zoals altijd - weer weg tegen kleine clubs. Normaal is Sparta een angsgegner nu helaas niet

Net terug uit de Galgenwaard. Een werkelijk heerlijk voorjaarszonnetje vandaag, gewoon genieten in ons vak, een net iets te lauwe hamburger op mijn broodje met iets te veel ui en voldoende joppiesaus en een lauwe Coca Cola met net iets te weinig prik.

Oh ja en een fraaie goal van Van Wolfswinkel in de 85e minuut waardoor FC Utrecht de punten in huis houdt. Genoten dus.

boomkat
Waarom knippen ze die 100% kans van Wijnaldum eruit

BPDD schreef:
Lars Boom en Theo Bos winnen in respectievelijk Parijs-Nice en Murcia, de Nederlandse wielertoekomst ziet er weer rooskleurig uit .

Blij dat er nog iemand is het opmerkt hier! Dit jaar zijn er al behoorlijk wat koersen, rondes en etapes naar Nederlandse renners gegaan. Met drie gretige Nederlandse ploegen, enkele kanshebbers op prijzen in buitenlandse ploegen (Bos, Maaskant, Kroon) heb ik zeer veel vertrouwen op een hoop moois dit jaar. Kroon is vastbesloten om de Ronde van Vlaanderen op zijn naam te schrijven. Ik ben ook zeer benieuwd naar de vorm van Gesink komende week in de Tirreno. Theo Bos laat blijken steeds beter mee te kunnen met de sprinters in het peloton. Dit was weliswaar nog geen groep met echte zware jongens, maar hij heeft ook al eens Cavendish geklopt eerder dit jaar. Heerlijk jongens, morgenmiddag als ik terug kom uit school Parijs-Nice kijken. Die charme van Wielrennen, ik weet niet precies wat het is. Misschien is het dat het Wielrennen vaak gelijktijdig begint met het mooiere weer

Ace
Lars Boom ja

Nicolage Rico schreef:
Verreweg zelfs.

Hopelijk geeft ajax het - zoals altijd - weer weg tegen kleine clubs. Normaal is Sparta een angsgegner nu helaas niet

Vandaag winnen ze, maar de 3 jaar hiervoor hebben ze dat niet gedaan hoor... Afgelopen 2 keer was het 4-0 en 3-0 geloof ik.

orbit schreef:
(quote)

Ik had die tekst na de wedstrijd geplaatst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:58 uur

geplaatst: vandaag om 23:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.