MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Blatter had al jaren geleden moeten worden bijgezet in een of ander museum voor onbegrijpelijke stukken.

In de krant vanochtend stond dat hij vind dat het teveel zou gaan kosten; hij noemde ook het totaal aantal wedstrijden dat voor het WK wordt gespeeld en zijn uitgangspunt is dat voor alle wedstrijden de omstandigheden gelijk moeten zijn en dat zou te veel gaan kosten.

Vergis je ook niet in Platini, als voetballer wilde hij vooruit, als bestuurder lijkt ie meer een Roi Soleil (Louis XIV).

speranza
Peter Sagan

Dat wordt een grote, het is nog een jong broekkie, 2 ritten winnen in Parijs Nice doe je even tussendoor.
Contador zal het eindklassement wel winnen en hem acht ik ook de grootste kans toe De tour te winnen.

rayman schreef:
Ik heb gisteren naar hockey zitten kijken. Maar dat met die video-referee: perfekt!
Los van het feit dat ik het een verschrikkelijke sport vind om te zien, dat is wel een paar slagen minder conservatief dan voetbal. Niks geen gedoe meer met buitenspel. En vind jij het een strafcorner? Dan gaan we even over naar de video-referee. Zit je er naast, dan heb je de rest van de wedstrijd je kans vergooid om die man nog een keer in te schakelen. Werkt prima.

Tsja daar noem je wel een voorbeeld, de hockeybond is één van de progressiefste sportbonden ter wereld, terwijl zelfs klootschieten minder conservatief is dan voetbal. Ik roep het wel vaker, maar tis echt te belachelijk voor woorden dat een sport, waar zoveel geld in omgaat, nog zo van toevalligheden aan elkaar hangt...

Juist omdat het zo'n grote sport is, is het een moeilijk doordringbaar log systeem met mensen aan het roer die liever aan de kaviaar zitten.

speranza
Tondo

Mart Smeets

Hij had het de hele tijd maar over Tonto. Wel een leuk nummer van Battles, trouwens.

Hij deed me een beetje aan Roberto Begnini denken die Tondo. Wat komt het tijdens die maart-rondes trouwens ongelooflijk vaak voor dat de nummer twee juichend over de finish rijdt.

FC Utrecht 3 punten mee uit Venlo

speranza
Dat stemt mij heel treurig. Ik geloof er niet meer in. Het is voorbij.

speranza
Moinard en Contador

speranza
Shani Davis geeft zijn fenomenale seizoen op de 1000 meter nog wat extra glans.

speranza
Pijnlijk verlies van Inter op Sicilië. Het gehate Milan kan vanavond tot één punt achterstand naderen. Het verdedigen van de 2-1 tegen Chelsea op Stamford Bridge zal uiterst moeilijk worden.

Running On Empty schreef:
FC Utrecht 3 punten mee uit Venlo

Ja dat was wel weer eens leuk Ajax ook nog voor met 2-0.

ajax mazzelt weer eens. PSV had het betere van het spel. Helaas, helaas. Nu maar hopen dat Twente kampioen wordt.

speranza
Van mij mag FC Twente ook kampioen worden.

LocoHermano
Nicolage Rico schreef:
ajax mazzelt weer weer eens.

Je bent blijkbaar zo gefrustreerd dat je spontaan begint te stotteren.

Hup Ajax!

LocoHermano schreef:
(quote)

Je bent blijkbaar zo gefrustreerd dat je spontaan begint te stotteren.

Hup Ajax!

Waarom zou ik gefrustreerd zijn?

ajax wordt toch geen kampioen.

Wat een klim in de tirreno vanmiddag. Evans, Scarponi, Nibali, Gesink en al die andere grootheden stonden zo goed als geparkeerd op een stukje 20%. Jammer dat Gesink zich net te laat herpakte om nog aan te sluiten bij de eerste vier, maar zijn vijfde plaats in het klassement geeft toch wel aan dat hij weer in goede doen is dit jaar. Hij hoeft natuurlijk nog niet op zijn top te zijn. Hij hoeft pas tijdens Amstel Gold en LBL te vlammen.

Emanuelson

Vurnon Anita

Marko Pantelic

Ajax

En boven alles: Suk

Rhythm & Poetry schreef:
Emanuelson

Vurnon Anita

Marko Pantelic

Ajax

En boven alles: Suk

En jij mag voortaan Master Orbit zijn schoenen poetsen. Onderaan beginnen, groei je vanzelf omhoog en als je Orbit maar "Your Lordship" noemt, komt het vanzelf goed.

PSV - wel aanwezig, niet scoren. En Afellay - moet op cursus bij John Cleese: "Anger Management".

Ik hou ook van jou schatje.

Zorin
weg met Ajak(ke)s ; hup "Provincialen"....

4-1!!! Mijn voetbalweekend is geslaagd!!!

Voor Twente is Ajax-4 PSV-1 geen ongunstige uitslag, alhoewel ik een ergens gehoopt had op een draw.
Voor het begin van het seizoen had ik m'n centen gezet op PSV dat al vanaf m'n jeugd mijn favoriete club is, maar nu hoop ik stiekem dat Twente in navolging van AZ als regionale club de titel binnen haalt, de afstand is nu resp. 5 en 6 punten.

BPDD
Dn!S schreef:
Wat een klim in de tirreno vanmiddag. Evans, Scarponi, Nibali, Gesink en al die andere grootheden stonden zo goed als geparkeerd op een stukje 20%. Jammer dat Gesink zich net te laat herpakte om nog aan te sluiten bij de eerste vier, maar zijn vijfde plaats in het klassement geeft toch wel aan dat hij weer in goede doen is dit jaar. Hij hoeft natuurlijk nog niet op zijn top te zijn. Hij hoeft pas tijdens Amstel Gold en LBL te vlammen.

Balen, ik heb het vandaag gemist.
Ik denk trouwens dat de Waalse Pijl de enige reële mogelijkheid op winst in een heuvelklassieker is voor Gesink.
In de LBL en AGR zouden de andere toppers hem ruimte moeten geven om weg te komen, op een aankomst zoals de Cauberg waar het op explosiviteit aankomt gaat hij renners als Valverde, Cunego en Rodriguez niet verslaan.
Het komt wel goed uit dat enkele Italiaantjes zijn gesneuveld op het dopingfront.

Nicolage Rico schreef:
ajax mazzelt weer eens. PSV had het betere van het spel. Helaas, helaas. Nu maar hopen dat Twente kampioen wordt.

Stumper!

Eerlijk gezegd hoop ik als Nederlander met het oog op de CL niet dat Twente de titel wegsleept: waarschijnlijk zal er eind dit jaar wel weer e.e.a. uit Enschede worden verkocht en dan zou Twente met een Europees redelijk onervaren team - met een paar nieuwelingen moeten aantreden - en dat zal ze snel opbreken.

Ik zie PSV en Ajax (that really hurts) gewoon verder komen.

@R&P - kan me nauwelijks voorstellen dat de kwalificaties langbenig, blond, 1.75 en 80B van toepassing zijn op jou - dus: you don't stand a chance. Ga maar lekker schoenen poetsen, leer je nog wat!

Orbit: verdiende overwinnig, al was ie geflatteerd. 'k Zou zeggen: neem een Or(bits)val!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.