Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:17 uur
Mjuman schreef:
En jij mag voortaan Master Orbit zijn schoenen poetsen. Onderaan beginnen, groei je vanzelf omhoog en als je Orbit maar "Your Lordship" noemt, komt het vanzelf goed.
PSV - wel aanwezig, niet scoren. En Afellay - moet op cursus bij John Cleese: "Anger Management".
(quote)
En jij mag voortaan Master Orbit zijn schoenen poetsen. Onderaan beginnen, groei je vanzelf omhoog en als je Orbit maar "Your Lordship" noemt, komt het vanzelf goed.
PSV - wel aanwezig, niet scoren. En Afellay - moet op cursus bij John Cleese: "Anger Management".
Pilletje al ingenomen?
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:19 uur
Ajax is veruit de beste ploeg in Nederland op dit moment.. gewoon klip en klaar. Wat een prachtig doelpunt van Urby trouwens!
Van mij hoeft hij niet weg aan het einde van het seizoen.
0
boomkat
geplaatst: 14 maart 2010, 20:21 uur
Ajax was niet zo geweldig, maar PSV was echt waardeloos. Bah en die Balzak maar stoer doen in eigen huis en nu niet 1 keer een fatsoenlijke actie zien maken. Ik haat zulke gassies. Je bent een buitenspeler, dollen die handel. Maarja mij boeit het vrij weinig. Gun het Ajax zelfs meer dan PSV. Alleen jammer dat ze zulke vervelende supporters hebben. Ik noem geen namen, onee dat doe ik wel. A&L1, R&P. Echt heeeeeeeeel irritant. Bah bah bah.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:29 uur
Ik zit aan de Westvleteren - go with the flow, let it all hang out.
Op één punt heb je gelijk: het beste van dit moment - maar ja dat kan een volgend moment zo maar weer anders zijn. Momentopname, nietwaar? Smaakt-ie die Orval?
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:33 uur
boomkat schreef:
Ajax was niet zo geweldig, maar PSV was echt waardeloos. Bah en die Balzak maar stoer doen in eigen huis en nu niet 1 keer een fatsoenlijke actie zien maken. Ik haat zulke gassies. Je bent een buitenspeler, dollen die handel. Maarja mij boeit het vrij weinig. Gun het Ajax zelfs meer dan PSV. Alleen jammer dat ze zulke vervelende supporters hebben. Ik noem geen namen, onee dat doe ik wel. A&L1, R&P. Echt heeeeeeeeel irritant. Bah bah bah.
Ze zijn alleen maar irritant omdat ze niet voor dezelfde club zijn als jij.. verder zijn het gewoon supporters als ieder ander

0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:35 uur
orbit schreef:
Ajax is veruit de beste ploeg in Nederland op dit moment..
Ajax is veruit de beste ploeg in Nederland op dit moment..
er begon ook maar één wedstrijd om 16:30
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:49 uur
boomkat schreef:
Jij houdt meer van supporters die depressief zijn na een prachtige overwinning?

En Ajax heeft prachtige supporters, de sfeer dit jaar is dit jaar in het stadion meer dan prima.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:53 uur
Sfeer zat er zeker goed in ja, die sjaaltjesdans na afloop op de tribunes zag er wel vermakelijk uit 

0
boomkat
geplaatst: 14 maart 2010, 20:56 uur
orbit schreef:
Ze zijn alleen maar irritant omdat ze niet voor dezelfde club zijn als jij.. verder zijn het gewoon supporters als ieder ander
(quote)
lol hoe kom je daar nou bij

0
P-DawG
geplaatst: 14 maart 2010, 21:27 uur
4-1 !

Psv was de eerste helft beter dan Ajax maar ging amateuristisch om de kansen. Soms was het echt triest, vooral bij die mislukte terugspeelbal van de Zeeuw.. Maar goed Ajax werd ook weer niet weggespeeld, kreeg de kansen en maakte ze koelbloedig af met dezelfde effectiviteit waar PSV-fans jaren op wezen bij kritiek op het spel van hun ploeg. Nu het dan eens aan de andere kant gebeurt hoor je ze dan natuurlijk gelijk klagen...
De goal van Siem was natuurlijk gelukkig maar die van Emanuelson was natuurlijk geniaal. Pantelic (die overigens abominabel slecht speelde maar toch een assist en een goal op zijn naam schrijft) had daar trouwens ook een aandeel in met dat heerlijke hakballetje.
Na de rust was PSV echter in geen velden of wegen te bekennen en is Ajax gewoon de verdiende winnaar geworden. Je moet dan ook wel heel erg je best doen als PSV fan om in de 2de helft positieve punten op te merken. Dat zelfs de pingel van Doedelzak er met geluk in ging zegt natuurlijk genoeg.
Nu maar hopen op een gelijkspel tussen Twente en PSV volgende week. Als Ajax de dag daarna wint van RKC doen ze eigenlijk pas echt weer mee om het kampioenschap.

Psv was de eerste helft beter dan Ajax maar ging amateuristisch om de kansen. Soms was het echt triest, vooral bij die mislukte terugspeelbal van de Zeeuw.. Maar goed Ajax werd ook weer niet weggespeeld, kreeg de kansen en maakte ze koelbloedig af met dezelfde effectiviteit waar PSV-fans jaren op wezen bij kritiek op het spel van hun ploeg. Nu het dan eens aan de andere kant gebeurt hoor je ze dan natuurlijk gelijk klagen...
De goal van Siem was natuurlijk gelukkig maar die van Emanuelson was natuurlijk geniaal. Pantelic (die overigens abominabel slecht speelde maar toch een assist en een goal op zijn naam schrijft) had daar trouwens ook een aandeel in met dat heerlijke hakballetje.
Na de rust was PSV echter in geen velden of wegen te bekennen en is Ajax gewoon de verdiende winnaar geworden. Je moet dan ook wel heel erg je best doen als PSV fan om in de 2de helft positieve punten op te merken. Dat zelfs de pingel van Doedelzak er met geluk in ging zegt natuurlijk genoeg.
Nu maar hopen op een gelijkspel tussen Twente en PSV volgende week. Als Ajax de dag daarna wint van RKC doen ze eigenlijk pas echt weer mee om het kampioenschap.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:13 uur
P-DawG schreef:
.
Prima samenvatting van een verder hoogst irritante wedstrijd waarbij een paar spelers het kennelijk leuker vinden om de tegenstander een oor/kaart aan te naaien dan om gewoon te voetballen. De reden dat het nederlandse clubvoetbal internationaal geen fuck meer voorstelt werd vanmiddag aardig weergegeven.Psv was de eerste helft beter dan Ajax maar ging amateuristisch om de kansen. Soms was het echt triest, vooral bij die mislukte terugspeelbal van de Zeeuw.. Maar goed Ajax werd ook weer niet weggespeeld, kreeg de kansen en maakte ze koelbloedig af met dezelfde effectiviteit waar PSV-fans jaren op wezen bij kritiek op het spel van hun ploeg. Nu het dan eens aan de andere kant gebeurt hoor je ze dan natuurlijk gelijk klagen...
.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:17 uur
orbit schreef:
Stumper!
(quote)
Stumper! Goede invalshoek om een discussie te beginnen. Maar ik ben het van je gewend.
Hiermee bedoelde ik de 1e helft. Zoals Mjuman al zei: geflatteerd.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:18 uur
orbit schreef:
Sfeer zat er zeker goed in ja, die sjaaltjesdans na afloop op de tribunes zag er wel vermakelijk uit
Heel dat vak 401, of 104, of was het dan ook is, wordt een aardige parodie op voetbalsupporters, zeg. Net alsof 1 vak sfeer kan maken in een stadion.

0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Goede invalshoek om een discussie te beginnen. Maar ik ben het van je gewend.
(quote)
Goede invalshoek om een discussie te beginnen. Maar ik ben het van je gewend.
Wat een onzin, Ajax was vele malen gretiger.. heeft op het moment gewoon de mensen in vorm en dan is het wachten op dit scoreverloop. Was niet een moment in de wedstrijd dat ik dacht dat PSV dat kon gaan laten kantelen hoor
En aan die doelpunten van Ajax was al helemaal niks mazzel, gewoon prima goals, en die van Urby magistraal zelfs!
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:30 uur
Nicolage Rico schreef:
Heel dat vak 401, of 104, of was het dan ook is, wordt een aardige parodie op voetbalsupporters, zeg. Net alsof 1 vak sfeer kan maken in een stadion.
(quote)
Er zat meer sfeer in het stadion, of zelfs dat ene vak, dan in dit hele jaar Kuip

0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:31 uur
ajax heeft geluk gehad met het scoreverloop (net als Feyenoord eerder tegen PSV voor de beker). PSV miste genoeg kansen, ajax benutte hun kansen. Dan is het lekker voetballen en kun je de score uitbreiden.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:31 uur
orbit schreef:
Er zat meer sfeer in het stadion, of zelfs dat ene vak, dan in dit hele jaar Kuip
(quote)
Tuuuuuuuurlijk.

0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:38 uur
Nicolage Rico schreef:
ajax heeft geluk gehad met het scoreverloop (net als Feyenoord eerder tegen PSV voor de beker). PSV miste genoeg kansen, ajax benutte hun kansen. Dan is het lekker voetballen en kun je de score uitbreiden.
Ajax breid die score dan ook uit, niks met mazzel te maken, gewoon jagen en doorzetten. PSV heeft dit seizoen ook niet over mazzel te klagen gehad, genoeg nipte 1-0tjes voorbij zien komen, waar PSV eigenlijk gewoon een gelijkspel had verdiend. Toivonen, anyone?
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:46 uur
orbit schreef:
PSV heeft dit seizoen ook niet over mazzel te klagen gehad.
PSV heeft dit seizoen ook niet over mazzel te klagen gehad.
Onbewust geef je het toch toe.
Iets dat je bewust nooit van z'n-lang-zal-zijn-leven zal doen.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:53 uur
Laat Orbit nou even in zijn gelukswaan - hij heeft nu nog even de ijdele hoop dat er in mei na 5 jaar weer een kampioen op het Leidseplein zal staan.
Neem nog een Orval Orbit; je hebt wat te vieren. Benieuwd hoe het kwartert bij Knabbel & Babbel zo meteen Afellay afserveert - wel terecht; wat een bezopen overtreding. Zet je frustraties dan om in daden - dan ben je een leiderstype.
Neem nog een Orval Orbit; je hebt wat te vieren. Benieuwd hoe het kwartert bij Knabbel & Babbel zo meteen Afellay afserveert - wel terecht; wat een bezopen overtreding. Zet je frustraties dan om in daden - dan ben je een leiderstype.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 23:28 uur
orbit schreef:
Er zat meer sfeer in het stadion, of zelfs dat ene vak ...
Er zat meer sfeer in het stadion, of zelfs dat ene vak ...
en dan vooral in die ene kuipstoel waar Orbit zat.

0
geplaatst: 14 maart 2010, 23:53 uur
Mjuman schreef:
Laat Orbit nou even in zijn gelukswaan - hij heeft nu nog even de ijdele hoop dat er in mei na 5 jaar weer een kampioen op het Leidseplein zal staan.
Ja, dat cynische gelul over die waan is nu al een jaar bezig, maar de opmars van Ajax begint toch echt vormen aan te nemen.. ben benieuwd hoe de toon hier is als zowel Twente als PSV daadwerkelijk nog verder punten gaan missen

Maar blijf vooral volharden in je meewarigheid over Ajax en niet kijken naar dat boerenkool voetbal van de eigen club, die ternauwernood nog Heracles van zich hebben afgeschud vandaag

0
geplaatst: 15 maart 2010, 00:00 uur
orbit schreef:
Ja, dat cynische gelul over die waan is nu al een jaar bezig, maar de opmars van Ajax begint toch echt vormen aan te nemen.. ben benieuwd hoe de toon hier is als zowel Twente als PSV daadwerkelijk nog verder punten gaan missen
Prachtig voorbeeld van de Orbitiaanse standaard - kan zo in 24 pts voorop Spits en Telegraaf - ik print 'em op een in 24 pts Arial op een powerpoint-slide voor op de muur achter me. Kan ik terugkijken t.z.t hoe de uiterst bescheiden, realistische, goedgemutste en vriendelijke Orbit de weg naar het kampioenschap ziet.
Mocht Ajax kampioen worden, geloof ik dat ik dat glas dat je me dan zou aanbieden maar afsla - geen idee wat je zou schenken, azijn lijkt het me minimaal, wellicht vitriool, maar ik vrees zoutzuur.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 00:10 uur
Oja, door al je onbegrijpelijke gewauwel (misschien toch eens wat water drinken naast je Westvleteren) zie ik weer de oeroude verwijzing naar hoofdstedelijk arrogantie opkomen.. goedzo man! Die kenden we nog niet.
Laat mij nou maar hopen op puntverlies van PSV en Twente (wat volgend weekend hoe dan ook zal gaan gebeuren) en blijf jij maar genieten van de laatste minuut van Vlaar.
Laat mij nou maar hopen op puntverlies van PSV en Twente (wat volgend weekend hoe dan ook zal gaan gebeuren) en blijf jij maar genieten van de laatste minuut van Vlaar.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 00:58 uur
Jullie doen zeker mee aan het WK Moddergooien!
Kijk een beetje pochen over je favoriete club is leuk, maar wat ik hierboven lees ziet er wel een beetje kinderachtig uit.
Correct Me If I'm Wrong!
Kijk een beetje pochen over je favoriete club is leuk, maar wat ik hierboven lees ziet er wel een beetje kinderachtig uit.
Correct Me If I'm Wrong!

0
geplaatst: 15 maart 2010, 08:40 uur
orbit schreef:
Wat een prachtig doelpunt van Urby trouwens!
Eerst diezelfde Furby een compleet seizoen afzeiken en nu maakt ie een mooie goal en mag ie blijven Wat een prachtig doelpunt van Urby trouwens!
0
geplaatst: 15 maart 2010, 08:46 uur
orbit schreef:
Oja, door al je onbegrijpelijke gewauwel (misschien toch eens wat water drinken naast je Westvleteren) zie ik weer de oeroude verwijzing naar hoofdstedelijk arrogantie opkomen..
Oja, door al je onbegrijpelijke gewauwel (misschien toch eens wat water drinken naast je Westvleteren) zie ik weer de oeroude verwijzing naar hoofdstedelijk arrogantie opkomen..
Ik kan hieruit opmaken dat de Orvalletjes je goed gesmaakt hebben? Begrijpend lezen wordt dan wat lastiger natuurlijk.

Vannacht nog even de samenvatting gekeken. Ajax was indrukwekkend en heeft zich weer nadrukkelijk in de strijd om de tweede plaats gemengd.

Ik gun Twente de titel wel, al zou het Champions League-technisch wel beter zijn als Ajax en PSV 1 en 2 (of 2 en 1) zouden worden. Zou me niets verbazen als Twente volgend seizoen met een heel nieuwe aanval moet gaan spelen: Kufo sowieso weg en Stoch/Ruiz wordt nu al flink aan getrokken door buitenlandse clubs. Verder worden Perez en Boschker ook wel erg oud onderhand. Maar wellicht dat spelers als Akram na een jaartje acclimatiseren ook wel goud waard blijken te zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.