Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 8 april 2010, 11:51 uur
FlyLo schreef:
Ook. Maar je enige spits eraf halen tegen een doodgeslagen Bayern?
Op het moment dat Fergie Rooney er af haalde stond United al met 10 man te spelen. In eerste instantiie pakte het goed uit want Bayern creëerde niet kans na kans en United kwam er gevaarlijk uit via de vleugels. Maar Bayern was alles behalve doodgeslagen ze hadden een hele helft voetbal met een man meer om 1 doelpunt te maken.(quote)
Ook. Maar je enige spits eraf halen tegen een doodgeslagen Bayern?
0
geplaatst: 8 april 2010, 11:59 uur
P-DawG schreef:
Na 3 kampioenschappen en 2 Cl finales op rij gaat het weer wat minder en de eerste succes fans hoor je al weer weg gaan. Zogenaamd nu ineens minder hebben met Man United... Zeg dan gewoon eerlijk dat je voor de club bent die wint dat maakt het een stuk geloofwaardiger.
Na 3 kampioenschappen en 2 Cl finales op rij gaat het weer wat minder en de eerste succes fans hoor je al weer weg gaan. Zogenaamd nu ineens minder hebben met Man United... Zeg dan gewoon eerlijk dat je voor de club bent die wint dat maakt het een stuk geloofwaardiger.
Wat een onzin... Ben jij Mr. ManUtd ofzo? Ze spelen gewoon al tijden niet zulk leuk voetbal en hebben ook weinig sympathieke spelers. Ze hebben gewoon niet zo'n leuk elftal nu. Dat hadden ze de afgelopen 2 jaar ook al niet wat mij betreft.
Fan van ManU ben ik sowieso nooit geweest, eigenlijk.
0
geplaatst: 8 april 2010, 12:02 uur
Ik zie niet meer in waarom ik fan zou moeten zijn van die club. Misschien neem je ''fan'' wat te letterlijk, of ik neem ''fan'' niet letterlijk genoeg. PSV is de enige club die in mijn hart zit en waar ik, ongeacht, fan van zal blijven, wellicht Barca ook nog, maar voor de rest is het meer het bekende verhaal van succes-supporter, alhoewel Man Utd zo'n tien jaar geleden na PSV écht mijn favo club was. Verder bepaal ik zelf nog altijd wel welke club ik support.
0
geplaatst: 8 april 2010, 12:04 uur
@P-Dawg - zit er bij jou geen Pearl of Eyewish in het dorp? Volgens mij heb je dringend óf een bril óf nieuwe glazen nodig - zelden een zo rosegekleurde weergave gezien. Je zin " dan tart het noodlot ons weer eens" geeft al aan dat je Mancunian bent; gee guy get a grip on thinx!
Zelden een coach gezien die zogenaamd als 'cool dude' zat toe te kijken, maar vergat in te grijpen. Al ten tijde van de 3-0 was Rooney op, exhausted, aangeslagen - dan vervang je hem toch eerder - net als die jonge back.
Misschien heeft in jouw ogen - net als in die van Ronald Waterreus, tijdens de nabeschouwing - niet het beste team gewonnen, maar wel het team met de slimste coach. En Britse arrogantie (Fergie is een Schot en dus wel degelijk een Brit) is bestraft en dat terwijl Fergie het had kunnen weten - als ie even had gedacht aan Gary Linneker's definitie van voetbal.
Zelden een coach gezien die zogenaamd als 'cool dude' zat toe te kijken, maar vergat in te grijpen. Al ten tijde van de 3-0 was Rooney op, exhausted, aangeslagen - dan vervang je hem toch eerder - net als die jonge back.
Misschien heeft in jouw ogen - net als in die van Ronald Waterreus, tijdens de nabeschouwing - niet het beste team gewonnen, maar wel het team met de slimste coach. En Britse arrogantie (Fergie is een Schot en dus wel degelijk een Brit) is bestraft en dat terwijl Fergie het had kunnen weten - als ie even had gedacht aan Gary Linneker's definitie van voetbal.
0
P-DawG
geplaatst: 8 april 2010, 12:19 uur
herman schreef:
Wat een onzin... Ben jij Mr. ManUtd ofzo? Ze spelen gewoon al tijden niet zulk leuk voetbal en hebben ook weinig sympathieke spelers. Ze hebben gewoon niet zo'n leuk elftal nu. Dat hadden ze de afgelopen 2 jaar ook al niet wat mij betreft.
Voel je a.u.b. niet aangesproken. Ik heb het over mensen die zeggen dat ze 'nu geen "fan" meer zijn". (quote)
Sowieso is het geen onzin wat ik zeg, als je de berichten hierboven leest zie je alweer 5 keer staan: ik heb nu niks meer met United of ik ben gene fan meer. Onzin kan je het dus sowieso niet noemen, succes-supporters is geen nieuw fenomeen dat bestaat al jaren.
Geen leuk voetbal slaat toch ook nergens op. Je geeft zelfs toe dat je gister alleen de doelpunten hebt gezien maar je gaat er wel een mening over geven.. Iedereen zal toegeven dat United de eerste goed voetbal speelde. Dat ze vervolgens met 10 man komen en moeten verdedigen lijkt mij niet zo vreemd in kwartfinale CL. Waar baseer jij het op dat United geen goed voetbal meer speelt? De vorige ronde tegen Milan speelden ze ook goed en in de competitie spelen ze over het algemeen ook goed voetbal.
Of ze weinig sympathieke spelers hebben is natuurlijk een persoonlijk kwestie. ik vond Ronaldo zich ook altijd ongelofelijk irritant gedragen, en met mij meer dan genoeg Utd spelers. Echter speelde hij wel fantastisch voetbal voor de club die ik liefheb. Ik kan ook inzien waarom je een speler als Nani irritant zou vinden maar ik zou graag van je horen aan wie jij je dan nog meer ergert in het huidige elftal. Ik zou namelijk niet in kunnen zien waarom je jongens als Giggs, van der Sar, Rooney enz. niet zou mogen als, enigszins, neutrale toeschouwer.
0
geplaatst: 8 april 2010, 12:37 uur
Pdawg:
@geen leuk voetbal: ik heb het gisteren inderdaad niet gezien, maar zie wel regelmatig Engels voetbal en had sowieso wel de heenwedstrijd gezien en ook de wedstrijden tegen Milan. Eerlijk gezegd vond ik Milan in de heenwedstrijd beter, het was puur de klasse van Rooney waardoor ze die eerste wedstrijd wonnen.
@Sar is wel okay, Giggs ook, maar het zijn niet echt spelers die me aanspreken op de een of andere manier. Kanchelskis, Lee Sharpe en Cantona vond ik wel leuke spelers, maar die zal je wel niet mee hebben gekregen gezien je leeftijd.
Verder kijk ik voetbal voor mijn plezier en houd ik van goed voetballende ploegen. Dan kom je al snel bij winnende teams uit.
@geen leuk voetbal: ik heb het gisteren inderdaad niet gezien, maar zie wel regelmatig Engels voetbal en had sowieso wel de heenwedstrijd gezien en ook de wedstrijden tegen Milan. Eerlijk gezegd vond ik Milan in de heenwedstrijd beter, het was puur de klasse van Rooney waardoor ze die eerste wedstrijd wonnen.
@Sar is wel okay, Giggs ook, maar het zijn niet echt spelers die me aanspreken op de een of andere manier. Kanchelskis, Lee Sharpe en Cantona vond ik wel leuke spelers, maar die zal je wel niet mee hebben gekregen gezien je leeftijd.
Verder kijk ik voetbal voor mijn plezier en houd ik van goed voetballende ploegen. Dan kom je al snel bij winnende teams uit.

0
P-DawG
geplaatst: 8 april 2010, 13:08 uur
herman schreef:
Pdawg:Eerlijk gezegd vond ik Milan in de heenwedstrijd beter, het was puur de klasse van Rooney waardoor ze die eerste wedstrijd wonnen.
Op Old Trafford werd Milan met 4-0 naar huis gestuurd, met goed voetbal that is. Pdawg:Eerlijk gezegd vond ik Milan in de heenwedstrijd beter, het was puur de klasse van Rooney waardoor ze die eerste wedstrijd wonnen.
Geen enkele ploeg in Europa speelt (met uitzondering van Barca vorige week tegen Arsenal) uit net zo aanvallend als thuis. Maar het was ook weer niet zo dat Utd zich in Milaan verschool, dat Rooney het dan met zijn klasse beslist kan je hem niet kwalijk nemen. Hij moet de ballen overigens ook aangespeeld krijgen, maar dat is weer een ander verhaal. Er wordt namelijk gezegd dat United een one-man team is, maar gister stonden ze met 3-0 voor maar Rooney stond volgens mij niet op het scorebord.
herman schreef:
Hm oke dat is inderdaad de vorige gouden generatie geweest. Ik heb echter wel genoeg beelden gezien en boeken/artikelen gelezen om een duidelijk beeld te krijgen van die spelers. Cantona was natuurlijk ook niet een lieverdje op en af het veld maar ik snap waarom iemand eerder hem dan bijv. Ronaldo/Nani zou kunnen waarderen.@Sar is wel okay, Giggs ook, maar het zijn niet echt spelers die me aanspreken op de een of andere manier. Kanchelskis, Lee Sharpe en Cantona vond ik wel leuke spelers, maar die zal je wel niet mee hebben gekregen gezien je leeftijd.
herman schreef:
Man Utd heeft gister gewonnen he. Verder kijk ik voetbal voor mijn plezier en houd ik van goed voetballende ploegen. Dan kom je al snel bij winnende teams uit.

Maar goed, een 3de CL-finale achterelkaar zou misschien ook teveel van het goede zijn voor. Voor mij niet natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel..

Van mij mag iedereen behalve bayern vanaf nu winnen. Er zitten sowieso geen clubs meer tussen die ik enigszins gun. Maar laten we eerlijk zijn het wordt Barca, of Inter moet Materazzi uit de schuur halen en zijn messen laten aanslijpen...
0
geplaatst: 8 april 2010, 13:09 uur
Wat een ophef om niks.. Ik ben sinds jaar en dag fan van Juventus en al spelen ze in de Serie C dan nog. Daarnaast zijn er een aantal clubs waar ik sympathie voor heb en Man United was daar eentje van. Maar dat kwam voornamelijk vanwege Beckham. Eén van mijn meest favoriete spelers. Maar toen speelden ze ook nog attractief voetbal. Wat ze nu laten zien vind ik maar niks. Even aanzetten en daarna achterover leunen. Daarnaast is er geen één speler in het huidige Man United waar ik iets mee heb. Om over die Ferguson maar te zwijgen. Theatre of Dreams, droom lekker verder 

0
geplaatst: 8 april 2010, 13:51 uur
Voor wie dacht dat het er bij vrouwenvoetbal netjes aan toeging...
Even spoelen naar 4:25
En niet eens een rode kaart.
Even spoelen naar 4:25
En niet eens een rode kaart.

0
geplaatst: 8 april 2010, 14:01 uur
Tot het einde ook wel, de titelaar zat al net zo fout (spelvauten op een scherm voor een groot publiek is een pijnlijke zaak) de als de scheidsrechter: "Ladie of the match: Eline Roet" of hij deed het bewust om aan te geven dat ze goed fout zat!
0
geplaatst: 8 april 2010, 14:37 uur
Hij is leuk! En dan gaat de scheidsrechter even overleggen met de natuurlijk zeer objectieve, neutrale grens van de tegenpartij. Yes sir!
0
geplaatst: 8 april 2010, 22:28 uur
Hé daar woon ik. Grappig filmpje. Jammer dat niet het hele team ging matten. 

0
geplaatst: 8 april 2010, 22:57 uur
herman schreef:
Vrouwenvoetbal is het gemeenste spelletje wat er bestaat, op vrouwen waterpolo na dan. Echt niet normaal wat die lui mekaar(elkaar?) flikken.
0
geplaatst: 8 april 2010, 23:04 uur
Ja, daar zeg je wat, Stapler. Het verhaal van die twee zussen die bijna een tegenstander verzopen. Verschrikkelijk.
0
geplaatst: 8 april 2010, 23:08 uur
Firma Standaard Luik - voor al uw verbouwings- en sloopwerkzaamheden - heeft binnenkort ook weer tijd vrij voor klussen in België.
0
geplaatst: 9 april 2010, 08:36 uur
rayman schreef:
Lekkere goal van Petric trouwens.
Ik zette de wedstrijd net aan toen die goal viel. Prachtig doelpunt! YouTube - Standard de Liège vs HSV - Amazing Overhead Kick Goal by Mladen Petric Lekkere goal van Petric trouwens.
0
geplaatst: 9 april 2010, 09:28 uur
Stapler schreef:
Vrouwenvoetbal is het gemeenste spelletje wat er bestaat, op vrouwen waterpolo na dan. Echt niet normaal wat die lui mekaar(elkaar?) flikken.
Vrouwenpolo
Ik heb regelmatig toen ik nog in de jeugd speelde oefenwedstrijdjes gespeeld tegen ons eerste damesteam - verschrikkelijk was dat. Ze knijpen, ze krabben en tot overmaat van ramp: ze kietelen! En er zijn altijd teamvetes bij de dames, dat zal bij andere sporten vast niet anders zijn.
0
geplaatst: 9 april 2010, 09:32 uur
0
speranza
geplaatst: 9 april 2010, 23:34 uur
The Special One moet een tactiek bedenken om Barcelona en met name Lionel Messi het voetballen onmogelijk te maken.
0
geplaatst: 10 april 2010, 01:36 uur
Ik gok op dezelfde tactiek die Mourinho altijd hanteert: vertrouwen op zijn 4-6 schoppers achterin.
0
geplaatst: 10 april 2010, 20:42 uur
Tegenover elke club die mazzel heeft staat ook een club die pech heeft... als het een Bundesliga-wedstrijd betreft tenminste. 

0
geplaatst: 11 april 2010, 00:19 uur
FlyLo schreef:
Ik gok op dezelfde tactiek die Mourinho altijd hanteert: vertrouwen op zijn 4-6 schoppers achterin.
Zo speelden ze niet in London tegen Chelsea overigens

0
geplaatst: 11 april 2010, 15:34 uur
Waarom zou je als rechtgeaarde rotterdamse club in 2010 eigenlijk van FC Twente willen winnen ? Om je 4e plek veilig te stellen ? Ze kunnen beter met 1-0 verliezen 

0
speranza
geplaatst: 11 april 2010, 16:32 uur
Ik ben daar ook heel verdrietig om. De afstraffing van mijn eigen club in de Arena heb ik zien aankomen. We gaan het nog heel moeilijk krijgen om de nacompetitie te ontlopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.