MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
(quote)
Idd, die Calimero's uit Amsterdam hebben daar gelijkgespeeld

Dan moeten die boeren uit Twente daar wel van verliezen lijkt me.. en dan: kampioeeen!!

Ace
De bekerfinale wordt gespeeld over twee wedstrijden. Om 14.00 uur is er een persconferentie.

Beetje jammer, dat haalt dat kleine beetje charme dat er was ook nog weg.

Ja jammer...en een veel grotere kans op een voorspelbaar resultaat.

Ace
VanDeGriend schreef:
Ja jammer...en een veel grotere kans op een voorspelbaar resultaat.

5-1 in Amsterdam, 1-1 in rotterdam

Over 2 wedstrijden maakt Feyenoord minder kans. Nu wel een Kuip vol met Feyenoorders?

Zal het iets te maken hebben met de eventuele organisatie van het W.K. in 2018? Als we dit al niet eens kunnen organiseren.

Het is wel jammer ja dat het over 2 wedstrijden moet, maar ja als ze denken dat het zo beter gaat. Misschien hebben we nou wel 2x rellen

Dit kan ook alleen maar in Nederland. En dat allemaal voor een flutbeker

Schaf die beker dan maar helemaal af.

Wat Herman zegt.

Jammer dat een een hele kleine minderheid het voor duizenden anderen moet verpesten. De zogenoemde die-hard-supporters.

Laten we niet vergeten aan wie we dit te danken hebben he....

Hopelijk hebben we nu wel 2x een spannende pot. Want laten we wel zijn. Ajax- Feyenoord vv...dat zijn de wedstrijden. Alle anderen zijn eigenlijk bijzaak en slechts nodig om een competitie draaiende te houden

herman schreef:

Schaf die beker dan maar helemaal af.

Zorin
Die beker is hier eigenlijk ook geen ruk aan vergeleken bij Engeland.

Nee de competitie sfeer stadions en prijzen ook niet.

Ik vind het bekertoermooi best leuk en over het algemeen levert de finale veel enthousiasme in de supporterskampen op.

VanDeGriend schreef:
Laten we niet vergeten aan wie we dit te danken hebben he....

De KNVB?

VanDeGriend schreef:
Ik vind het bekertoermooi best leuk en over het algemeen levert de finale veel enthousiasme in de supporterskampen op.
Wellicht een idee om ajax en Feyenoord niet meer mee te laten doen aan het bekertoernooi? Probleem opgelost

Zorin
Ik weet niet; die beker in Engeland stelt toch veel meer voor qua "hebbeding' e.d.

Vorig jaar was de aanhang van beide ploegen goed en fatsoenlijk, maar dat heeft met die ploegen (Heerenveen/Twente) te maken. Bij Ajax en Feyenoord is de aanhang ook groot, maar is de sfeer minder plezierig door hun hooligan-aanhang....

Voetbal International schreef:
Nog voordat het boek over voetbalclub SC Cambuur in de winkel lag, besloot de uitgeverij het uit de handel te halen. Het werk bevatte veel onjuistheden.

Het 180 pagina's dikke boek 'De Slapende Reus Ontwaakt, geschreven door Klaas Jansma en Marianne Velsink, had een spetterend eerbetoon aan de rijke historie van Cambuur moeten worden. Als eerste druk waren drieduizend exemplaren geproduceerd en het boek zou vrijdag voorafgaand aan het thuisduel met Helmond Sport worden gepresenteerd.

Dat gaat niet door, omdat het werk vol staat met schrijffouten, verkeerde eindstanden, kromme zinnen en feitelijke onjuistheden. Zo wordt gerept van de Italiaanse club Padavo, terwijl de club Padova heet. AFC Ajax gaat als FC Ajax door het leven en Feyenoord wordt consequent Feijenoord genoemd.

En daar bleef het niet bij. Voormalig Sparta-doelman Frank Kooiman heet in het boek Dirk Kooij en van Calus Roosenburg, Frank Berghuizen en Renze van der Wal heeft men in Friesland nooit gehoord.

De grootste misser is te lezen op pagina 68, wanneer de degradatie naar de Eerste Divisie in het jaar 1999/00 wordt beschreven. Oeki Hoekema, Johan Tukker en André Roosenburg zouden bij de selectie zitten, maar dat was al ruim een decennium niet meer het geval.

Wanneer de volledig herziene versie van het boek weer in de handel komt, is nog niet bekend. Wel zijn de kosten daarvan aanzienlijk; een nieuwe druk van drieduizend boeken vergt twaalfduizend euro.

Haha, wat een prutsers. Misschien kunnen ze wel aan de slag bij de KNVB als deze klus klaar is.

Nee die dwazen verkleed als supporter.

Nee die dwazen verkleed als supporter
....mee eens, maar waarom kunnen die idioten niet gewoon van straat geplukt worden eigenlijk; ze zijn toch bekend??

Snap ook niet waarom we de Britse voetbalwet niet gewoon overnemen. Er is hier duidelijk een supportersprobleem en daar hebben ze het netjes opgelost. Het is echt waanzin, uiteindelijk gaat het alleen maar over een sportieve zaterdagmiddagbesteding. En dan al dit gedoe eromheen.

De 1e kamer is bezig met de voetbalwet. Daar gaat blijkbaar een jaar overheen. Er wordt nog eens goed naar gekeken. Kein geloel, gewoon doen!

Edit: 1e kamer idd.

De 1e kamer bedoel je, maar dat wordt een ander soort voetbalwet dan de Britse, meen ik. Volgens mij gaat dat over preventief hoolies oppakken, terwijl ze in Engeland een meldplicht hebben (bij de politie, tijdens een wedstrijd).

Maar goed, het is tenminste wat, een paar jaar geleden wilde de politiek er nog helemaal niet aan.

Jawel, eenzelfde wet als in Engeland - met meldingsplicht.

sporza: Advocaat verbreekt zijn contract als bondscoach

En 5u eerder: sporza: Rusland: Dick Advocaat is de topkandidaat
KBVB: "Het volste vertrouwen in Advocaat"

De KBVB maakt zich geen zorgen over de berichten in de Russische pers. "Voor ons is er geen probleem", zo reageert Philippe Collin van de KBVB bij Sporza.
"Dat artikel mag dan in Rusland zijn opgedoken, wij zijn officieel nergens van op de hoogte. Ik heb altijd het volste vertrouwen gehad in Dick Advocaat, hij heeft hier niks over gezegd."

Laag, héél laag. Als 'ie nu geen 30x had herhaald dat hij zijn woord nooit verbreekt had ik er misschien anders tegenaan gekeken.

Het zou helemaal laag zijn als ie dan ook nog naar Rusland gaat.

Natuurlijk gaat hij naar Rusland. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan (12 mio vs 600k, dan weet je het wel) maar ik zou niet zo benadrukt hebben dat ik mijn contract zou uitdoen.

Wat zou jij doen als je bij een andere werkgever 30 x zoveel kan verdienen?

Zeg je dan ook nog steeds: ik heb het hier fijner naar me zin en ik heb ooit eens gezegd dat ik hier zal blijven?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.