Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2010, 17:04 uur
Het blijft een oetlul wat je ook zegge magge.
Maar wel goed dat België ineens af is van die oetlul, wat een pretentieuze zak die gozer.
Wilmots is een man die dat goed kan oplossen...
Advocaat is als een liefje die je eigenlijk nooit heel erg kon vertrouwen.
Maar wel goed dat België ineens af is van die oetlul, wat een pretentieuze zak die gozer.
Wilmots is een man die dat goed kan oplossen...
Advocaat is als een liefje die je eigenlijk nooit heel erg kon vertrouwen.
0
geplaatst: 15 april 2010, 17:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Wat zou jij doen als je bij een andere werkgever 30 x zoveel kan verdienen?
Zeg je dan ook nog steeds: ik heb het hier fijner naar me zin en ik heb ooit eens gezegd dat ik hier zal blijven?
Wat zou jij doen als je bij een andere werkgever 30 x zoveel kan verdienen?
Zeg je dan ook nog steeds: ik heb het hier fijner naar me zin en ik heb ooit eens gezegd dat ik hier zal blijven?
Wat gaat 'ie nog doen met die extra miljoenen? Uitgeven aan Russische luxehoeren?
Ik zou op m'n 62e denk ik liever dicht bij huis & familie zitten - zeker als de bankrekening toch al overvol is.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 april 2010, 17:48 uur
Je ziet wat een contract nog waard is vandaag de dag... Andere en betere.
0
geplaatst: 15 april 2010, 18:05 uur
Sir Spamalot schreef:
Tja, dat geldt ook voor arbeidscontracten (van onbepaalde duur) - ook daar kun je een einde een maken (tegen geld); net als aan het contract des levens (de echtelijke verbintenis).
Want verplaats je eens in Advocaat en evalueer de verschillen:
* salaris
* de bungalow in Knokke/De Heist vs een Datsja aan de Kaspische of Zwarte Zee
* de bus in met de Russen (versloegen NL op het EK) of wellicht het schip in met een Belgisch elftal, waarvan de potentie echt niet te peilen is.
* het aanzien, status etc.
Lijkt mij niet zo moeilijk - en een mens leeft maar één keer.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 april 2010, 18:09 uur
Ik ga eerlijk zijn, mocht ik op mijn leeftijd (41) zo'n kans krijgen, dan zou ik het ook niet laten liggen. Op zijn leeftijd en rekening houdend met de stand van zijn bankrekening zou ik het waarschijnlijk niet doen. Zoals bij ieder verhaal zal er nog meer achter zitten dan het louter financiële want nu is dat de ideale stok om mee te slaan. Het verhaal van de Belgische amateuristische voetbalbobo's zal ongetwijfeld ook nog bovendrijven. De verschillen die je opnoemt, wegen duidelijk in het voordeel van Rusland.
0
geplaatst: 15 april 2010, 18:29 uur
Ik heb Advocaat nog als voetballer meegemaakt: die man is ontzettend gedreven; hij kan beter in je team zitten dan bij de tegenstander. Niet alleen om zijn lengte werd ie in Utrecht Pinkeltje, ook vanwege zijn drang tot presteren en het goed te doen.
0
geplaatst: 15 april 2010, 18:43 uur
Ook niet bij LBL.
De organisatoren zullen met een late finish rekening moeten houden
.
0
geplaatst: 15 april 2010, 18:49 uur
Sir Spamalot schreef:
Hier moet de KBVB een advocaat op zetten....

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 april 2010, 18:51 uur
Ik denk dat Poetin en zijn zakenvrienden met plezier die schadevergoeding zullen betalen. Ze zullen er nauwelijks een toastje met kaviaar minder om eten.
Jammer van Cancellara, ernstige kandidaat voor de Amstel, maar met wat hij nu al heeft, zal hij wel tevreden zijn (understatement van het jaar).
Jammer van Cancellara, ernstige kandidaat voor de Amstel, maar met wat hij nu al heeft, zal hij wel tevreden zijn (understatement van het jaar).
0
geplaatst: 15 april 2010, 18:52 uur
Onder het mom: "de een zijn dood (vertrek) is de ander zijn brood?"

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 april 2010, 19:06 uur
Sir Spamalot schreef:
de Belgische amateuristische voetbalbobo's
de Belgische amateuristische voetbalbobo's
Eerste reactie is al beschikbaar:
(bron: www.nieuwsblad.be)CEO Jean-Marie Philips reageert verrast op het ontslag van Dick Advocaat. Hij zegt dat hij helemaal niet op de hoogte was van de plannen van de Nederlander. Die stapte vandaag op als bondscoach van de Rode Duivels.
'Je kan wel zeggen dat we een jaar verloren hebben. Dit is een gebeurtenis met moeilijke gevolgen waarop we nu gepast moeten reageren. Iedereen bij de bond was verrast', aldus Philips.
'Ik denk dat enkel de journalisten niet verrast waren. Advocaats assistent Bert Van Lingen was gisteren zelfs nog op Anderlecht om er de wedstrijd tegen Kortrijk te zien.'
'Bondsvoorzitter François De Keersmaecker was er niet goed van toen hij me om 14u30 belde. Hij is meteen naar de bond gereden. Maar ach, trainers komen, trainers gaan, de voetbalbond zal altijd bestaan.'
0
geplaatst: 15 april 2010, 19:08 uur
Al wat je zegt kan wederlegd worden Mjuman.
-Gezellig met een warm gezin in z'n eigenste kikkerlandje?
-Salaris? Heeft die man niet genoeg of is ie echt zo krenterig dat die de Hollandse stijl tot in den treure uitvoert?
-Belgisch elftal was eerst een gouden jonge generatie, nu slechts een schammele vissersboot. Rusland gaat ergens geraken? Hehe
Wat ik wel kan inzien is status, het heeft wel wat om bondscoach te zijn van Rusland ( meer dan België want die status stelt niks voor ).
Je hebt nog wat die oude gevoelsmentaliteit waarbij die mensen ginds een mens echt kunnen bewierroken. Bijna als een geile dictator die toch zo gaarne heeft dat ze z'n lage knietjes kunnen omarmen.
Zelfingenomen arrogantie noem ik het en wsl zal ie ook wel van de melancholische slaafse mentaliteit houden ginds.
Maar idd , een mens leeft maar één maal.
-Gezellig met een warm gezin in z'n eigenste kikkerlandje?
-Salaris? Heeft die man niet genoeg of is ie echt zo krenterig dat die de Hollandse stijl tot in den treure uitvoert?
-Belgisch elftal was eerst een gouden jonge generatie, nu slechts een schammele vissersboot. Rusland gaat ergens geraken? Hehe
Wat ik wel kan inzien is status, het heeft wel wat om bondscoach te zijn van Rusland ( meer dan België want die status stelt niks voor ).
Je hebt nog wat die oude gevoelsmentaliteit waarbij die mensen ginds een mens echt kunnen bewierroken. Bijna als een geile dictator die toch zo gaarne heeft dat ze z'n lage knietjes kunnen omarmen.
Zelfingenomen arrogantie noem ik het en wsl zal ie ook wel van de melancholische slaafse mentaliteit houden ginds.
Maar idd , een mens leeft maar één maal.
0
geplaatst: 15 april 2010, 19:12 uur
0
geplaatst: 15 april 2010, 19:39 uur
unmudded lake schreef:
Zelfingenomen arrogantie noem ik het en wsl zal ie ook wel van de melancholische slaafse mentaliteit houden ginds. Maar idd , een mens leeft maar één maal.
Zelfingenomen arrogantie noem ik het en wsl zal ie ook wel van de melancholische slaafse mentaliteit houden ginds. Maar idd , een mens leeft maar één maal.
Ik citeer niet alles - begrijp me niet verkeerd, ik snap wat er gebeurt, maar vind het niet prijzenswaardig, het was ook humoristisch bedoeld. Adocaat is nou eenmaal erg gedreven en - niet arrogant - wel ijdel (maar dat zijn meer trainers) en als zodanig gevoelig voor uiterlijk vertoon.
Per slot van rekening was Advocaat een van de eerste trainers die extra bedekking op het schedeldak liet aanbrengen toen dat mogelijk werd - hij had, zeg maar, een Fransiscaner tonsuur - en zoiets doe je nou eenmaal niet als je ongevoelig bent voor uiterlijk vertoon.
0
geplaatst: 15 april 2010, 20:30 uur
Ataloona schreef:
Het zou helemaal laag zijn als ie dan ook nog naar Rusland gaat.
Het zou helemaal laag zijn als ie dan ook nog naar Rusland gaat.
Misschien blijft hij wel bij AZ ???
0
geplaatst: 15 april 2010, 20:31 uur
Het voetbal verliest vandaag, de Hooligans winnen. Ik kijk wel naar de Engelse en Duitse Cupfinals, Bah ......
0
geplaatst: 15 april 2010, 20:59 uur
En inmiddels hebben ze in Amsterdam al besloten dat mocht Ajax een prijsje winnen dit jaar, de huldiging niet in het centrum plaats zal vinden. Gelijk hebben ze - ik herinner me de avond van de achtste mei 2006 nog goed, toen Belle & Sebastian te laat in Paradiso aankwam dankzij de supporters die het Leidseplein afbraken in hun vreugde dat ze de beker gewonnen hadden... En na het concert werden we vriendelijk verzocht nog even binnen te blijven totdat de politie die idioten de stad eindelijk uit had geveegd.
0
geplaatst: 15 april 2010, 21:29 uur
Vechten + slopen = feest vieren
Vechten + slopen = geen feest vieren.
Verwarrend.
Vechten + slopen = geen feest vieren.
Verwarrend.
0
geplaatst: 15 april 2010, 22:04 uur
Verhip, was dat het! Hoe ik het gemist kon hebben...
Toen het sein 'veilig' gegeven was en we de Paradiso uitmochten, was het trouwens wel heerlijk in de stad. Ik heb daarna nooit meer zo'n stil Amsterdam meegemaakt

0
geplaatst: 15 april 2010, 22:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Net zo verwarrend als de bekerfinale.
Net zo verwarrend als de bekerfinale.
Idd - dat blijken er opeens 2 te zijn - en zoveel heb ik niet gedronken.
0
geplaatst: 15 april 2010, 22:31 uur
Mocht Ajax kampioen worden ben ik benieuwd of er ook twee Johan Cruijff Schalen zijn. Beginnen we het seizoen waar we mee geeindigd zijn.
Jottum.
Jottum.
0
geplaatst: 15 april 2010, 22:48 uur
rayman schreef:
(...) ook twee Johan Cruijff Schalen (...).
Jottum.
(...) ook twee Johan Cruijff Schalen (...).
Jottum.
Begint nu iedereen alles dubbel te zien? Er wordt werkelijk te veel gedronken in dit land.
Maar even serieus: dit is te gek voor woorden. Als ik in de KNVB zat zou ik bij dit soort wedstrijden de toegang voor volwassenen alleen nog maar toestaan onder de begeleiding van een kind (jonger dan 13 jaar).
0
geplaatst: 15 april 2010, 23:36 uur
Justus18 schreef:
Maar even serieus: dit is te gek voor woorden. Als ik in de KNVB zat zou ik bij dit soort wedstrijden de toegang voor volwassenen alleen nog maar toestaan onder de begeleiding van een kind (jonger dan 13 jaar).
Bedenk wel: "aan alcoholhoudenden worden geen minderjarigen verstrekt!"
0
geplaatst: 16 april 2010, 08:45 uur
Mjuman schreef:
. Adocaat is nou eenmaal erg gedreven en - niet arrogant - wel ijdel (maar dat zijn meer trainers) en als zodanig gevoelig voor uiterlijk vertoon.
. Adocaat is nou eenmaal erg gedreven en - niet arrogant - wel ijdel (maar dat zijn meer trainers) en als zodanig gevoelig voor uiterlijk vertoon.
Advocaat niet arrogant??? Tja daar zal dan het aangeboren verschil tussen nederlanders en belgen voor iets tussen zitten dat je dat kunt zeggen.
Verder heeft hij zich echt wel heel pretentieus gedragen de afgelopen maanden. Contract bij AZ aannemen, nooit opnemen als de Belgische Bond belt (hoe amateuristisch ze ook mogen zijn, het is wel je werkgever!), en het lot van de bondsvoorzitter aan dat van hem koppelen.
Nee ik ben blij dat we nu van zijn dikke kop vanaf zijn, en dat het niet (onvermijdelijk) na 6 matchen in de volle kwalificatiestrijd gebeurt.
0
geplaatst: 16 april 2010, 09:23 uur
rayman schreef:
As we speak doen ze zulks bij de Kuip.
As we speak doen ze zulks bij de Kuip.
Ja, dat vond ik ook lichtelijk ironisch. Vanwege een grote kans op ongeregeldheden wordt het over twee wedstrijden verspreid. Gaan ze tijdens een protest hiertegen vervolgens de ME uitdagen en rel schoppen. Toch fijn dat ze zelf even de KNVB laten zien dat het een begrijpelijke beslissing is geweest, al geloof ik niet dat dat de reden was dat ze daar stonden
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.