Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2010, 19:24 uur
Joy4ever schreef:
ajax heeft nog een prijs gewonnen
Op zich lachen ja al lijkt het me dat "wij" die trofee met vrij veel gemak gaan overnemenajax heeft nog een prijs gewonnen
De Klever schreef:
De Feyenoord fans zijn over het algemeen voor weinig dingen professioneel in te schakelen denk ik. Ze zouden ze eens uit moeten nodigen voor de nationale IQ test. Kunnen we lachen
Aha...de kam komt langs. Doe ik even mee. Denk dat als ook de Ajax supporters worden uitgenodigd voor die test, dat dat een stuk spannender is dan de bekerfinale. Denk zelfs dat we dan opeens wel favoriet zijn De Feyenoord fans zijn over het algemeen voor weinig dingen professioneel in te schakelen denk ik. Ze zouden ze eens uit moeten nodigen voor de nationale IQ test. Kunnen we lachen
Overigens stel ik me graag beschikbaar voor die test.Wel een bijzondere reeks van Ajax zeg. Vind die Jol maar een patser en dat gezeur over zware programma's en penalties is jammer maar een prima trainer is het wel. Als dat team bij elkaar blijft, dan gaat het volgend jaar een stuk minder spannend worden vrees ik.
edit: hoor dat Pantelic weg gaat dus mijn vrees is ongegrond

0
geplaatst: 2 mei 2010, 19:44 uur
Ach in beide supportersgroepen zitten toch gewoon veel debielen. Ik vind het niet echt interessant om het daar over te hebben. En het verlies van Pantelic is wel op te vangen, al had ik graag gezien dat hij nog een jaartje zou blijven.
0
speranza
geplaatst: 2 mei 2010, 19:47 uur
herman schreef:
Helemaal mee eens, maar ik geef Ajax in de Europa Cup nu wel wat meer kans. Als je kijkt naar hun behaalde punten en statistieken hebben ze een fantastisch seizoen gedraaid, en het team dat er nu staat, zal grotendeels wel intact blijven.
Als ze in de voorronde van de Champions League meteen op een club uit aanzienlijk sterkere competities als Engeland, Frankkrijk, Spanje, Duitsland of Italië stuiten is het over en sluiten voor Ajax. Inter zullen ze niet treffen. Laat dat een troost zijn.(quote)
Helemaal mee eens, maar ik geef Ajax in de Europa Cup nu wel wat meer kans. Als je kijkt naar hun behaalde punten en statistieken hebben ze een fantastisch seizoen gedraaid, en het team dat er nu staat, zal grotendeels wel intact blijven.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 19:50 uur
Joy4ever schreef:
La Vecchia Signora
(quote)
Die club speelt in Italië
La Vecchia Signora
Stel je niet zo aan met je Juventus. Zeg gewoon dat je voor Feyenoord bent.
0
De Klever
geplaatst: 2 mei 2010, 20:00 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Op zich lachen ja al lijkt het me dat "wij" die trofee met vrij veel gemak gaan overnemen(quote)
Aha...de kam komt langs. Doe ik even mee. Exact diezelfde kam wordt gebruikt wanneer mensen zeggen: alle Ajax supporters zijn arrogant of stellen zich arrogant op.
Dat is alleen maar te wijten aan het succes. PSV supporters waren de afgelopen jaren ook een behoorlijke arrogante houding aan het krijgen.. gelukkig komt daar nu een eind aan.
Misschien wordt arrogant ook wel snel misvat wanneer het eigenlijk zelfverzekerd is. En worden de fans van andere clubs jaloers of gefrustreerd. Ik kan mezelf op het moment als Ajacied in ieder geval eerder als gefrustreerd dan als arrogant omschrijven..
0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:02 uur
Een voorbeeld van arrogantie is: "De beker is al binnen, nu nog kampioen worden." Dat heb ik al verscheidene keren gehoord.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:02 uur
Nicolage Rico schreef:

Juventus is mijn favoriete club. Voor Feyenoord heb ik veel sympathie, thats all
Waarom zou je niet een buitenlandse club mogen verkiezen boven een nationale?
0
De Klever
geplaatst: 2 mei 2010, 20:04 uur
Nicolage Rico schreef:
Een voorbeeld van arrogantie is: "De beker is al binnen, nu nog kampioen worden." Dat heb ik al verscheidene keren gehoord.
Dat is realisme

0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:06 uur
Joy4ever schreef:

Juventus is mijn favoriete club. Voor Feyenoord heb ik veel sympathie, thats all
(quote)

Waarom zou je niet een buitenlandse club mogen verkiezen boven een nationale? Ik weet wel beter.

0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:08 uur
Weet ik. Hoewel ze er in de Europa League dichtbij waren. Ze hebben een meer dan prima selectie, nu nog een goeie coach en volgend seizoen doen ze weer serieus mee om de prijzen 

0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:10 uur
Ja, wel jammer hoor met zo'n leuke selectie. Ik heb ze zelf ook wel hoog zitten. Ik heb echter nog meer een zwak voor Fiorentina, maar dat is ontstaan in het seizoen '99/'00 
Gaat er nog iemand Fifa 10 spelen op de PS3 vanavond?
(ik verveel me
)

Gaat er nog iemand Fifa 10 spelen op de PS3 vanavond?
(ik verveel me
)
0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:14 uur
Ik heb mijn PS3 nog niet aangesloten. Ga ik snel doen. Dan nodig ik je wel uit voor een partijtje. 

0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:17 uur
Tsja...gevalletje van 'als men een hond wil slaan vind men een stok'
0
speranza
geplaatst: 2 mei 2010, 20:26 uur
Joy4ever schreef:

Hoe is dan nu jouw lijst? Is het onderstaande?(quote)

Waarom zou je niet een buitenlandse club mogen verkiezen boven een nationale? 1. Juventus
2. Bayern München
3. Feyenoord
0
De Klever
geplaatst: 2 mei 2010, 20:29 uur
Sympathie hebben is trouwens iets anders dan fan zijn he. Wanneer ik alleen sympathie zou hebben voor Ajax zou ik nu niet zo gefrustreerd rondlopen waarschijnlijk..
0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:33 uur
De Klever schreef:
Sympathie hebben is trouwens iets anders dan fan zijn he. Wanneer ik alleen sympathie zou hebben voor Ajax zou ik nu niet zo gefrustreerd rondlopen waarschijnlijk..
Precies. Dat gefrustreerde gevoel heb ik alleen bij Juventus. Sympathie hebben is trouwens iets anders dan fan zijn he. Wanneer ik alleen sympathie zou hebben voor Ajax zou ik nu niet zo gefrustreerd rondlopen waarschijnlijk..
@speranza: alleen nog de nummers 2 en 3 omdraaien

0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:39 uur
Nee dan kan je beter PSV-supporter zijn: eerst kon je de beker vergeten ("je kan niet op alle fronten strijd leveren"), vervolgens schakelde PSV zichzelf uit tegen HSV, werden er twee spelers weggedaan (een vanwege drugges, de andere werd verkocht voor 4 grote knaken en een blik kaviaar, terwijl ie 9 knaken en 3 blikken had gekost) en uiteindelijk bleek de boel zo van slag dat het landskampioenschap ook kon worden vergeten.
Tussenjaar is de term die normaliter wordt gehanteerd, maar bij Ajax is zo'n jaar schering en inslag ("Dutch comfort" zeggen de Engelsen dan); überbaas Reker moet in ieder geval nokken - hopelijk komt er een strengere bovenmeester terug; v.w.b. Reker kan je bijna gaan kwartetten met zijn commerciële blunders (onderhandelen, ingrijpen, communiceren). Hopelijk wordt 2010 een goed wijnjaar; al is de Twentse kampioen wel een fijne verfrissing.
Tussenjaar is de term die normaliter wordt gehanteerd, maar bij Ajax is zo'n jaar schering en inslag ("Dutch comfort" zeggen de Engelsen dan); überbaas Reker moet in ieder geval nokken - hopelijk komt er een strengere bovenmeester terug; v.w.b. Reker kan je bijna gaan kwartetten met zijn commerciële blunders (onderhandelen, ingrijpen, communiceren). Hopelijk wordt 2010 een goed wijnjaar; al is de Twentse kampioen wel een fijne verfrissing.
0
speranza
geplaatst: 2 mei 2010, 20:46 uur
@ Joy4ever In dat geval loop ik aanzienlijk meer risico om op 22 mei 2010 hevig gefrustreerd te raken. 

0
geplaatst: 2 mei 2010, 20:47 uur
Joy4ever weet niet eens wanneer en waar Juventus speelt gedurende het seizoen, laat staan dat hij gefrustreerd kan raken. 

0
geplaatst: 2 mei 2010, 21:07 uur
Kijk ik ben Ajax supporter en dit is niet bedoeld om te gaan haten op FC Twente ofzo, maar...
dat nou uitgerekend die Theo Janssen met een tray bier over de A1 moet rennen...
dat nou uitgerekend die Theo Janssen met een tray bier over de A1 moet rennen...

0
geplaatst: 2 mei 2010, 21:21 uur
Nicolage Rico schreef:
Nou, dat lijkt me puur wetenschappelijk bewijs voor de stelling over arrogantie
Vooral dat jij dat toch wel verscheidene keren hebt gehoord... zo kan ik op basis van iedere loze uitspraak van wat supporters wel eindconclusies trekken over mensen of groepen.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:26 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Kijk ik ben Ajax supporter en dit is niet bedoeld om te gaan haten op FC Twente ofzo, maar...
Haten op? De A-BN - da's de taalweg - kwijtgeraakt? Heb het niet gezien, ik ben zo'n treurbuisgluurder. Liever dat dan een paar malloten die een tegel een bus binnenpleuren.
CS in Utr. was redelijk gevuld met politie, en hier en daar zag je 'vermomde' Ajax-supporters - die rood-witte shirts zijn altijd langer dan de jacks die ze erover dragen.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:27 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Kijk ik ben Ajax supporter en dit is niet bedoeld om te gaan haten op FC Twente ofzo, maar dat nou uitgerekend die Theo Janssen met een tray bier over de A1 moet rennen...
Kijk ik ben Ajax supporter en dit is niet bedoeld om te gaan haten op FC Twente ofzo, maar dat nou uitgerekend die Theo Janssen met een tray bier over de A1 moet rennen...
Da's een normaal beeld daar in Twente hoor ....
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:29 uur
dix schreef:
Volgens mij ben jij in de war met de Zwarte Cross en zo; dat vindt altijd in de Achterhoek plaats - en volgens mijn Bos-atlas is dat Gelderland.

0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:42 uur
Ik wou maar zeggen: je hebt je imago al niet echt mee en je bent onlangs nog in opspraak geweest doordat je met alcohol achter het stuur hebt gezeten en een ongeluk hebt veroorzaakt. Als Theo Janssen zijnde kun je dan sommige akties beter laten...
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:53 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Ik wou maar zeggen: je hebt je imago al niet echt mee en je bent onlangs nog in opspraak geweest doordat je met alcohol achter het stuur hebt gezeten en een ongeluk hebt veroorzaakt. Als Theo Janssen zijnde kun je dan sommige akties beter laten...
Ja dat hadden we wel begrepen. Maar goed, hij maakte een flinke smak waar ie nog wel even last van heeft. God straft onmiddelijk en die rechtzaak loopt ook nog.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:56 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Je moet ook de omstandigheden van vandaag in acht nemen; en hij zal wel een pittige douw krijgen (met regelmatige controle van alcoholpercentage in zijn bloed, daaraan gekoppeld beziit van rijbewijs). Met alle respect - ik denk dat zoiets voor Twentespelers in het algemeen wel meevalt. Zou ik een lijstje maken van alle (ex-)Ajacieden voor wie iets dergelijks geldt dan heb ik een fiks aantal regels nodig. En dan reken ik zakelijke misperen (investeren in een malafide vleeshandel - JC) nog niet eens mee.
Overigens had ik saaimansen als De Boertjes graag eens met een snuif of een fikse krat van de weduwe (Cliquot) betrapt gezien, had ik ook eens om hen kunnen lachen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.