Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2012, 19:00 uur
Ni No Kuni gaat super worden!
En White/Black 2 ook natuurlijk. Heb de originele White ook uitgespeeld, dus de sequel komt ook wel in huis. Eind van de maand overigens Mario Tennis Open halen voor de 3DS.
En White/Black 2 ook natuurlijk. Heb de originele White ook uitgespeeld, dus de sequel komt ook wel in huis. Eind van de maand overigens Mario Tennis Open halen voor de 3DS.
0
geplaatst: 16 mei 2012, 12:52 uur
En je speelt al die games ook uit? Waar haal je de tijd toch vandaan 

0
geplaatst: 16 mei 2012, 13:56 uur
Catherine
. Ik heb hem al uitgespeeld en het is echt een topper!
. Ik heb hem al uitgespeeld en het is echt een topper!
0
geplaatst: 16 mei 2012, 15:11 uur
Eeehhmm, tja, dat is een work in progress waarvan het eind nooit in zicht is
. Altijd zo met hobbies, teveel halen, te weinig tijd, het bederft gelukkig niet. En oudste zoon speelt ze tegenwoordig als een malle uit die games, dus alleen stof happen doen ze niet. Ik lees het, ook hier, zo vaak dat men nog "te doen/luisteren" stapeltjes heeft.....we kennen het allemaal. 
0
geplaatst: 16 mei 2012, 20:43 uur
Die pinballgame heb ik ook. Ik speel hem vaak samen met mijn vader maar je moet wel goed je best doen om alle kasten free play te krijgen.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 18:59 uur
Ik vond Catherine eigenlijk een beetje tegenvallen. Wel een leuk idee, maar ik was er na een aantal stages wel klaar mee. Volgens mij ben ik zelfs al bij de laatste, maar goed. Komt er nog wel een keer van.
Ik ben nu vooral bezig met Final Fantasy XIII-2, en dat bevalt me een stuk meer. Voor mijn gevoel komen er maar weinig leuke jrpg's uit de laatste tijd. Ondanks dat ik FFXIII relatief tegen vond vallen, was het wel een goede game. Altijd een zwak voor de serie. Eindelijk dus weer een rpg, voor mijn gevoel heb ik bijna alles al gespeeld van deze generatie.
Uncharted 3 heb ik ook nog en Arkham City ga ik binnenkort ook komen.
Ik ben nu vooral bezig met Final Fantasy XIII-2, en dat bevalt me een stuk meer. Voor mijn gevoel komen er maar weinig leuke jrpg's uit de laatste tijd. Ondanks dat ik FFXIII relatief tegen vond vallen, was het wel een goede game. Altijd een zwak voor de serie. Eindelijk dus weer een rpg, voor mijn gevoel heb ik bijna alles al gespeeld van deze generatie.
Uncharted 3 heb ik ook nog en Arkham City ga ik binnenkort ook komen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 29 mei 2012, 12:24 uur
Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen. Ik ga voor de 100%, inclusief Trophy's.

0
geplaatst: 30 mei 2012, 22:55 uur
Thomas91 schreef:
Ik vond Catherine eigenlijk een beetje tegenvallen. Wel een leuk idee, maar ik was er na een aantal stages wel klaar mee. Volgens mij ben ik zelfs al bij de laatste, maar goed. Komt er nog wel een keer van.
Op een paar minpuntjes na vond ik het leuke idee erg goed uitgewerkt. Vooral het sturen van sms'jes was erg leuk gedaan.
Alleen jammer dat er zo veel gecensureerd was. Vooral met dat thema. Dat geeft mij altijd zo'n gevoel van preutsheid, alsof ik een kinderspelletje aan het spelen ben.
0
geplaatst: 8 juni 2012, 00:22 uur
Stiekem even reclame maken voor The Humble Bundle. Zojuist nummer vijf aangeschaft boven de gemiddelde prijs (betaal wat je wilt principe). Ik heb 8,01 dollar betaalt en daarvoor kreeg ik Limbo, Braid, Psychonauts, Amnesia, Bastion, Lone Survivor, Superbrothers: Swords and Sworcery en Super Meat Boy. Een hele rij toffe games dus.
Je kan bij de betaling kiezen hoeveel je wilt geven aan de ontwikkelaars van de games, het goede doel en aan The Humble Bundle zelf. Het huidige gemiddelde ligt op acht dollar en alleen daarboven krijg je ook Braid, Lone Survivor, Super Meat Boy en Bastion. Je zou dus bijv. ook 0,50 dollar cent kunnen betalen voor de overige games. Een heel tof principe met ook nog eens hele toffe games
Je kan bij de betaling kiezen hoeveel je wilt geven aan de ontwikkelaars van de games, het goede doel en aan The Humble Bundle zelf. Het huidige gemiddelde ligt op acht dollar en alleen daarboven krijg je ook Braid, Lone Survivor, Super Meat Boy en Bastion. Je zou dus bijv. ook 0,50 dollar cent kunnen betalen voor de overige games. Een heel tof principe met ook nog eens hele toffe games

0
Jocharo-T
geplaatst: 17 juni 2012, 08:50 uur
Ik weet niet of je Dead Island al gespeeld hebt, maar die game is voor mij persoonlijk echt één van de slechtse games op de PS3. De trailer was ongelofelijk goed, maar het spel is echt drama en lijkt in de verste verte niet op de trailer. Zwagertje kocht hem op basis van de trailer en heeft hem de volgende dag weer ingeleverd.
0
geplaatst: 17 juni 2012, 10:31 uur
Trailer was belachelijk goed. De game kwam er wat minder vanaf, maar ik wil hem zeker spelen.....en ik wacht toch altijd met kopen.....dlc aangekondigd, ok, dan wacht ik dus op een volledige versie voor 1/3 van de prijs. Deze goty kost dus ook niet de hoofdprijs.
Een vervolg, Dead island : Riptide is ook al aangekondigd, misschien wordt die beter. En voor nog meer zombie slachtwerk is nu Lollipop chainsaw uit. Wederom een zombie slasher die niet heel opzienbarende gameplay biedt en niet super zal verkopen, maar zo heerlijk fout/maf is dat ik er niet omheen kan of wil.......de maker van Killer 7, No more heroes en Shadows of the damed (die ik overigens net kreeg voor vaderdag
) is er eentje die ik bijna blind vertrouw als het op games aankomt, lekker geflipt.
Een vervolg, Dead island : Riptide is ook al aangekondigd, misschien wordt die beter. En voor nog meer zombie slachtwerk is nu Lollipop chainsaw uit. Wederom een zombie slasher die niet heel opzienbarende gameplay biedt en niet super zal verkopen, maar zo heerlijk fout/maf is dat ik er niet omheen kan of wil.......de maker van Killer 7, No more heroes en Shadows of the damed (die ik overigens net kreeg voor vaderdag
) is er eentje die ik bijna blind vertrouw als het op games aankomt, lekker geflipt.
0
Jocharo-T
geplaatst: 17 juni 2012, 10:48 uur
Darkness II zag ik gisteren nog liggen voor dertig euries bij de dixons. Die game is toch nog niet zo lang uit? Heb er nog mee in mijn handen gestaan, maar toch niet meegenomen. Ze verwachten dit jaar al GTA V en dan weet ik nu al dat andere games amper tot geen kansen gaan krijgen.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 15:55 uur
Sinds kort weer begonnen met Pokémon Sapphire, en nu het toch Pokémondag is..
Ik heb gekozen voor Torchic als starter. Verder heb ik Geodude, Taillow, Beautifly, Aron en Wishmur in mijn party. Ik ben nog niet zo lang bezig, ze moeten nog veel groeien.
Ik beleef er toch weer plezier aan, dit word ik gewoonweg niet moe!
Ik heb gekozen voor Torchic als starter. Verder heb ik Geodude, Taillow, Beautifly, Aron en Wishmur in mijn party. Ik ben nog niet zo lang bezig, ze moeten nog veel groeien.

0
geplaatst: 25 juni 2012, 16:19 uur
AOVV schreef:
Sinds kort weer begonnen met Pokémon Sapphire, en nu het toch Pokémondag is..
Hier ook begonnen met good old Red. Sinds kort weer begonnen met Pokémon Sapphire, en nu het toch Pokémondag is..

0
geplaatst: 26 juni 2012, 15:25 uur
jasper1991 schreef:
Verdorie, Mew misgelopen doordat ik tegen het mannetje met de Slowpoke ben gaan vechten. (quote)
Hier ook begonnen met good old Red.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 15:38 uur
Vroeger had ik die originele spelletjes ook.. En gisteren is Sapphire gecrasht, heb ik enkel nog LeafGreen over.. 
Daarop probeer ik nu Eevee te laten evolueren naar Espeon of Umbreon door z'n happiness omhoog te halen, maar dat beest wil gewoon niet evolueren (Lvl. 57)
Iemand tips?

Daarop probeer ik nu Eevee te laten evolueren naar Espeon of Umbreon door z'n happiness omhoog te halen, maar dat beest wil gewoon niet evolueren (Lvl. 57)

Iemand tips?
0
geplaatst: 26 juni 2012, 15:56 uur
Umbreon moest toch 's Nachts evolueren? Zoiets kon ik me herinneren, verder not much to say...
0
geplaatst: 26 juni 2012, 16:03 uur
Ja, Espeon overdag, Umbreon des nachts. Dat weet ik ook wel. 
Nou ja, Eevee zelf is ook gewoon een baasje, dus ach. En die Pokédex vervolledigen zal er ook nooit van komen want ik heb geen Events en ik cheat niet.

Nou ja, Eevee zelf is ook gewoon een baasje, dus ach. En die Pokédex vervolledigen zal er ook nooit van komen want ik heb geen Events en ik cheat niet.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 16:09 uur
Moet je eens de DS delen spelen, heb je nog twee extra Eevee evoluties 

0
geplaatst: 26 juni 2012, 16:11 uur
Ik weet het, hoe verzinnen ze het toch. 
Mijn jongere broer heeft wel één van die DS-delen, maar ik vind die gewoonweg minder interessant. Ik vind de allereerste spelletjes nog altijd het leukst.

Mijn jongere broer heeft wel één van die DS-delen, maar ik vind die gewoonweg minder interessant. Ik vind de allereerste spelletjes nog altijd het leukst.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 16:22 uur
Diamond / Pearl vond ik leuk, maar zeker niet de sterkste nee. De Heart Gold / Soul Silver remakes waren perfect. Mijn favoriete Pokémon delen remaken op de DS was het beste wat ze konden doen 
En Black / White zijn weer top. Eindelijk weer eens echt wat grote veranderingen. Zowel verhaal technisch als met de graphics. En daar komt dan eind dit jaar deel twee van. Hopelijk eind 2013 / begin 2014 een volledig nieuw 3DS deel.

En Black / White zijn weer top. Eindelijk weer eens echt wat grote veranderingen. Zowel verhaal technisch als met de graphics. En daar komt dan eind dit jaar deel twee van. Hopelijk eind 2013 / begin 2014 een volledig nieuw 3DS deel.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 18:09 uur
jasper1991 schreef:
Ik ben gered! Ik heb eerder gesaved via de menu-optie en ik heb Mew derhalve - aangevuld met Ivysaur en Nidoking, alledrie level 26. Ik wil mijn party aanvullen met Aerodactyl, Ninetales en een waterpokemon waar ik nog niet uit over ben...(quote)
Verdorie, Mew misgelopen doordat ik tegen het mannetje met de Slowpoke ben gaan vechten.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 juni 2012, 16:54 uur
Shit. Nieuw spel gestart in Ruby. Véél te enthousiast begonnen en doorgespeeld met kramp in m'n hand. Nu heb ik een beste bult op m'n pols/hand. Ervaringsdeskundigen?
* denotes required fields.

.jpg)