MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Stijn_Slayer
Was een of ander verhaal met dat je aan de andere kant van muren kon komen, en daar zouden dan weer andere Pokémons en spullen zitten.

Check helemaal onderaan:
http://floatzel.net/pokemon/pokemon_rumors.htm

Dit geloof ik ook niet:
How to Find the Black Charizard in Viridian Forest in "Pokemon" | eHow.com

Of het verhaal dat je van Johto naar Kanto kan in de tweede delen. Onzin natuurlijk.

Die van Bill's Garden is ook wel bekend trouwens. Opzich wel leuk al die rumors.

Stijn_Slayer
In Silver en Gold kun je wel van Johto naar Kanto of bedoel je iets anders?

Nee, was een grap. Leuke he.

Het is wel zo dat ik het de eerste keer dat ik het speelde niet door had. Was blij dat ik de big four had verslagen en daarna had ik hem uit gezet. Toen ik een paar dagen later mijn game boy weer aan zette, zag ik dat het nog helemaal niet afgelopen was.

Moet een aangename verassing geweest zijn dan

Morgen maar even Rayman 3 HD van Xbox Live plukken, fantastisch om weer old school Rayman te kunnen beleven in HD.

Linius schreef:
Morgen maar even Rayman 3 HD van Xbox Live plukken, fantastisch om weer old school Rayman te kunnen beleven in HD.

Ik speel nog regelmatig Rayman op mijn Nintendo 64, blijft mooi!

Toch nog een paar besteld laatst.....ik had nog niet genoeg te doen.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Lage prijsjes en ik....het gaat niet samen.

Wat games.....pc/wii/ps3, van alles wat.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik ga morgen even Trials Evolution downloaden. Heel veel mooie dingen over gehoord

Veel plezier met Valkyria Chronicles Bakema .

Alhoewel, veel plezier... Het spel heeft een geweldige gameplay, maar dat is dan ook wel alles. De personages en het verhaal zijn niks speciaals. Daarnaast zijn de dialogen verschrikkelijk en is het spel zo zoet dat je bijna de neiging krijgt het cd'tje uit je ps3 te rukken en de eerstvolgende persoon die je ziet er de keel mee door te snijden.

Wel een geweldige gameplay.

rock-rick schreef:
Veel plezier met Valkyria Chronicles Bakema .

Alhoewel, veel plezier... Het spel heeft een geweldige gameplay, maar dat is dan ook wel alles. De personages en het verhaal zijn niks speciaals. Daarnaast zijn de dialogen verschrikkelijk en is het spel zo zoet dat je bijna de neiging krijgt het cd'tje uit je ps3 te rukken en de eerstvolgende persoon die je ziet er de keel mee door te snijden.

Wel een geweldige gameplay.

Hahaha, klinkt goed. Ik heb me laten overhalen....turnbased is echt niet mijn ding. Maar dit is er eentje die je gespeeld moet hebben schijnt het. Ik waag me eens aan deze.

Ook als turn-based niet je ding is kan dit spel leuk zijn. Het is een hele originele vorm van turn-based namelijk. Veel dynamischer.

Zelf houd ik wel van turn-based, dus mijn mening is in deze iets minder waardevol. Je zult het zelf wel ervaren, ik vond de gameplay in ieder geval origineel en goed uitgewerkt.

Ik ga het zien....game is nog niet binnen (en dan heb ik nog een berg "te spelen" natuurlijk, hahaha.).

Vandaag op koninginnedag kwam ik deze tegen voor 2,50 en aangezien ik die game nog niet had en nog wel wil spelen, liet ik hem niet liggen natuurlijk.

(afbeelding)

Tof spel is dat, Timesplitters 2. M'n zusje en ik hebben gisteren voor een tientje een ongebruikte(!) GameCube incluis controller én Game Boy Player (of hoe heet dat ding?) gekocht, helaasch zonder memory card, maar wel met het spel Cars, dat toch minder slecht is dan je zou denken. We moeten wel goed aan de slag met spellen aanschaffen en een eigen memory card natuurlijk; ik leen er nu eentje.

Slowgaze schreef:
Tof spel is dat, Timesplitters 2. M'n zusje en ik hebben gisteren voor een tientje een ongebruikte(!) GameCube incluis controller én Game Boy Player (of hoe heet dat ding?) gekocht, helaasch zonder memory card, maar wel met het spel Cars, dat toch minder slecht is dan je zou denken. We moeten wel goed aan de slag met spellen aanschaffen en een eigen memory card natuurlijk; ik leen er nu eentje.

Leuk prijsje natuurlijk. Er staan hier in huis nog 3 gamecubes (door omstandigheden) en natuurlijk speelt de wii ze gewoon af ook . Memory cards moeten geen probleem zijn om aan te komen. Qua games voor de Gamecube zijn er nog een paar die ik wil hebben.

Ik ben eergisteren met Luigi's Mansion begonnen, spel bevalt me prima. Eens zien of ik zelf een aantal spellen kan gaan kopen; ik wil sowieso Metroid Prime aanschaffen.

Ik ben gisteren begonnen met dit spel:

(afbeelding)

Heb het geleend van een vriendin van me. Tot nu toe een erg leuk spel. Goede sfeer en leuke gameplay. Het verhaal is ook interessant en de manier waarop het verteld wordt zorgt er wel voor dat je steeds maar weer verder wil spelen.

Slowgaze schreef:
Ik ben eergisteren met Luigi's Mansion begonnen, spel bevalt me prima. Eens zien of ik zelf een aantal spellen kan gaan kopen; ik wil sowieso Metroid Prime aanschaffen.
Luigi!

Ik kan niet wachten op deel twee voor de 3DS. Hopelijk komt Nintendo de aankomende E3 met een release datum.

Stijn_Slayer
M'n broertje heeft Fifa Street 2 op de PS2, kun je daar ook je benen dichtdoen om panna's te voorkomen (zo ja, hoe)? Met Fifa Street 1 kon dat wel.

Slowgaze schreef:
M'n zusje en ik hebben gisteren voor een tientje een ongebruikte(!) GameCube incluis controller én Game Boy Player (of hoe heet dat ding?) gekocht, helaasch zonder memory card, maar wel met het spel Cars, dat toch minder slecht is dan je zou denken. We moeten wel goed aan de slag met spellen aanschaffen

Prima idee, die Gamecube. Mario Party zeg ik en uiteraard Mario Kart. Met die Gameboy Player kun je eindelijk goed Pokemon spelen op een groot scherm....

musician schreef:
(quote)

Prima idee, die Gamecube. Mario Party zeg ik en uiteraard Mario Kart. Met die Gameboy Player kun je eindelijk goed Pokemon spelen op een groot scherm....

Spellen kun je voor weinig halen, dus prima aankoop hoor.

Aanraders zijn...

Beyond good & evil
Eternal darkness
Geist
Killer 7
Metroid games natuurlijk
Star wars Rogue squadron 2 en 3
Timesplitters 1 en 2
Zelda, the windwaker
Starfox adventures
Viewtiful Joe 1 en 2 moet je ook gespeeld hebben, geweldig !

Ach ja en er is nog wel meer natuurlijk.

Zit er aan te denken om de wondere wereld van Minecraft in te stappen op m'n Xbox, het lijkt me toch best interessant nu het eindelijk op een console gespeeld kan worden. Nog mensen hier die het ook willen gaan spelen of al spelen?

Ik heb het op de computer gespeeld en ik vond het in het begin best leuk. Ik ben er later mee gestopt, al weet ik niet precies waarom. Wellicht raakte ik toch verveeld. Het is het uitproberen wel waard, want ik vond het toch erg leuk om te doen.

Misterfool
Minecraft vind ik een van de leukste spellen die ik tot nu toe gespeeld heb. Lego voor gevordenden feitelijk. Samen met mijn broertje en een aantal van zijn vrieden hebben we een leuke survival private surfer. Daarnaast speel ik de laatste tijd ook Elder scrolls: Morrowind.

Ik heb Minecraft net gedownload voor de Xbox en de tutorial even doorgespeeld. Ik heb zo'n idee dat ik hier heel wat plezier aan ga beleven. Hopelijk komen ze ook vlot met een update voor de creative modus zodat je ook onbezorgd kunt bouwen.

Misterfool schreef:
Daarnaast speel ik de laatste tijd ook Elder scrolls: Morrowind.

Ik ben nu al weken erg actief bezig met Oblivion, waaninnig gaaf spel. Morrowind heb ik wel maar als ik Oblivion ooit heb uitgespeeld ga ik denk ik toch maar door met Skyrim.

Misterfool
Morrowind is de eerste elder scrolls game die ik speel. Het vechtsysteem is wel vrij knudde en je loopt te langzaam. Voor de rest wel een heel leuke sfeer en ongekende vrijheid. Ben overigens nog niet zo enorm ver. Op gamesmeter zal ik wel een reviewtje plaatsen als ik het spel- zo goed als- uitgespeeld heb.

Er bestaat een gamesmeter?

Er zijn wel een hoop meter websites zeg

Stijn_Slayer
Alleen Pokémonmeter ontbreekt ondanks toenemende vraag nog.

Ik merk toch wel dat mijn aandacht naar games steeds minder wordt. Dat komt door het tegenwoordige aanbod. Veel spellen proberen een soort Blockbuster-sfeer neer te zetten, maar falen daar hopeloos in. Echt creative games zie je niet veel meer. De enige spellen waar ik nu nog naar uitkijk zijn het verbluffend emotionele Papo & Yo en natuurlijk The Last Guardian.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.