MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ulfat-e-Zulmat
"Véél te enthousiast begonnen en doorgespeeld met kramp in m'n hand."

Op eenzame nachten wil mij dat ook weleens overkomen, ja..

jasper1991 schreef:
(quote)
Ik ben gered! Ik heb eerder gesaved via de menu-optie en ik heb Mew derhalve - aangevuld met Ivysaur en Nidoking, alledrie level 26. Ik wil mijn party aanvullen met Aerodactyl, Ninetales en een waterpokemon waar ik nog niet uit over ben...

Seadra!!!

Ulfat-e-Zulmat
Sowieso Starmie. Of Lapras. Of Gyarados. Of Cloyster.

Ninetales is Arcanine geworden. Die doet niet veel onder qua baasheid en heeft zelfs meer HP dan Mew... De water/ijspokemon is Vaporeon geworden!

Zijn er nog mensen aan het spelen? Hoe zijn de vorderingen?

Stijn_Slayer
Mijn Groudon is een bad egg geworden. Gierig joh, ik was vergeten de master ball te pakken. Ik wilde alleen terug waar ik recht op had.

Pokemon League verslagen en Latios en de Regies gevangen. Volgens mij heb ik nu niets meer te doen.

Zijn er hier nog mensen die FIFA wel eens op handmatig spelen? Ik doe het wel eens maar vooral online is het soms erg frustrerend.

Ik ben verslaafd aan SongPop op Facebook. Mijn favoriete tegenstander is Bob Cremers.

Op Facebook? Jij doet het op de computer ofzo? Ik heb het op me mobiel in ieder geval. Is inderdaad wel een leuk spel. Heb alleen maar twee of drie onderdelen waar ik een beetje punten kan pakken. Ik moet maar snel Classic Hip Hop (of iets dergelijks) zien vrij te spelen.

Ik doe het ook, het is leuk Win wel van vrijwel iedereen..

Ik doe het ook, het is leuk Verlies wel van vrijwel iedereen.

Al sta ik nu wel voor op The Scientist, wat een klein wonder is.

Ik heb dan ook geen MuMe users op FB. Dan zou ik ook verliezen

Het is weer zover...

(afbeelding)

Mijn 1e aankopen....zal niet giga veel worden, wat ik wil heb ik veelal toch wel, maar lijstje hieronder stond nog in mijn wishlist en nu lekker afgeprijsd.

Arx Fatalis
Jolly Rover
Lume
The Blackwell Bundle
Lost Horizon
Painkiller Recurring Evil
Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles
Ys The Oath in Felghana
Legend of Grimrock

Dit was nog onderweg...

(afbeelding)

(afbeelding)

Ben ook 2 dagen geleden begonnen met Heartgold.

Heb nu een Quilave, Pikachu en Poliwag

Misterfool

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit speel ik tegenwoordig veel tegen mijn vader. Blijft een geweldig spel .

Wat laat ontdekt maar ik ben nu een weekje bezig met The Orange Box (nu vooral Half-Life 2), geniale game is dat.

rock-rick schreef:
(afbeelding)

Dit speel ik tegenwoordig veel tegen mijn vader. Blijft een geweldig spel .

Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben verslaafd aan SongPop op Facebook. Mijn favoriete tegenstander is Bob Cremers.

Ik ken het erg leuk spel. Het wordt ook weer eens tijd dat ik Pokémon Blue weer ga spelen want dat is al weer een tijdje geleden

Nu ik Paper Mario: The Thousand Year Door uitgespeeld heb (geweldig spel overigens), plus Bonetail verslagen en ik an sich nog niet zo'n zin heb om alle sidequests te gaan doen, ben ik met Phantasy Star II begonnen. Heb die collectie jaren geleden gekocht, alleen deel III een heel eind gespeeld, totdat m'n savegame gewist werd toen ik het spel opsloeg en de Gameboy uitviel, maar ergens vorig jaar denk ik heb ik deel III toch uitgespeeld. Nu maar II proberen, waar ik een eind was gekomen, maar omdat ik geen idee meer waar ik was ben ik maar opnieuw begonnen. Sowieso heb ik wel een walkthrough nodig omdat alles wat onlogisch in elkaar steekt soms, maar dan heb ik gelijk ook weer een reden om die Gameboy Player eindelijk eens ergens voor te gebruiken.
(Deel I is geen optie. Daarin verdwaal ik altijd omdat die doolhoven in eerste persoonspersepectief zijn. )

He$$el_01 schreef:
Op Facebook? Jij doet het op de computer ofzo? Ik heb het op me mobiel in ieder geval. Is inderdaad wel een leuk spel. Heb alleen maar twee of drie onderdelen waar ik een beetje punten kan pakken. Ik moet maar snel Classic Hip Hop (of iets dergelijks) zien vrij te spelen.

Ik doe het ook gewoon op de computer, via FB idd, is dat zo raar?

Erg verslavend spel, dat Song Pop. Ik win wel van iedereen te gemakkelijk, behalve tegen Herman. Dat is een waardige tegenstander. Volgens mij is het vorige week uiteindelijk iets van 12-12 geworden.

Moet je Dwejkk_ (Luuk v op Song Pop) eens opzoeken. Die stond geloof ik 6-0 voor tegen me, maar inmiddels is het weer 9-8 ofzo. Tegen hem moet ik wel mijn echt mijn uiterste best doen, anders verlies ik meestal.

Mijn highscore is trouwens 22788.
Nu nog een keer alle vijf de nummers binnen de seconde raden, maar dat is wel erg lastig.

Ja, dat is ook nog de enige achievement die ik moet, geloof ik. Oh ja, en vijftig goede antwoorden achter elkaar, dat heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen.

Ik was trouwens al eens erg dichtbij! Ik had een keer alle liedjes binnen 1.1 seconde geraden.

Ah, ik moet er nog wel een paar, maar die vind ik niet zo boeiend. Tegen 50 verschillende mensen heb ik ook nog niet en ik heb ook nog geen 2000 punten gehaald. Maar de laatste 2 weken spelen ik het ook wat minder.

Die vijtig achter elkaar had ik wel vrij snel, maar toen heb ik wel een paar fragmenten die ik niet kende helemaal uitgeluisterd.

Ik win alleen van Bob Cremers. Dus ik speel alleen maar (fanatiek) tegen Bob Cremers. En Frank kan ik ook verslaan als ik in goede doen ben. Maar dan drink ik wel eerst een glas rauwe eieren.

Mijn highscore is momenteel 22245 . Voor mij is dat ontzettend veel .

22.465 is mijn record.

22.219 punten. Ik loop achter op jullie

Misterfool

(afbeelding)

Echt een Steam-spel, maar ook echt heel verslavend.

Heeft iemand een leuk idee voor een leuk, niet al te gigantisch computerspel? Anders download ik gewoon één of andere oud Age of Empires spel, altijd leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 04:56 uur

geplaatst: vandaag om 04:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.