MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Anno 1503 blijft gewoon baas. Hoe die nieuwere zijn weet ik niet, maar als die ongeveer hetzelfde zijn, alleen dat iets verbeterd, zijn dat ook echt leuke spellen.

Stijn_Slayer
Football Manager

niels94 schreef:
Heeft iemand een leuk idee voor een leuk, niet al te gigantisch computerspel? Anders download ik gewoon één of andere oud Age of Empires spel, altijd leuk

Gewoon Age of Empires II + uitbreiding. Blijft geweldig. Eventueel Age of Mythology, is ook tof.

Het juiste antwoord is pokémon. Pokémon!

Al genoeg gespeeld Ik denk dat ik me maar eens aan Age of Mythology ga wagen, heb ik serieus nog nooit gedaan

ArthurDZ schreef:
Het juiste antwoord is pokémon. Pokémon!

Pokemon

niels94 schreef:
Al genoeg gespeeld Ik denk dat ik me maar eens aan Age of Mythology ga wagen, heb ik serieus nog nooit gedaan
Daar ga je veel plezier aan beleven! Tip: Noren zijn de beste...

Loki

Rollercoaster Tycoon natuurlijk!

Misterfool
Och, ik nam altijd de grieken: de Colossus zijn retesterk en het verkrijgen van mana is een stuk handiger dan bij de Noren.

Bedoel je 'favour'? Bij de Noren krijg je dat door te vechten en dat gaat dus eigenlijk ook vrij gemakkelijk. Bij de Noren zijn die Hersirs in ieder geval ongelooflijk handig kon ik me herinneren. De Noren hadden ook van die Giants die wel aardig zijn... De Grieken waren volgens mij ook nogal duur.

De Noren zijn daarnaast ongetwijfeld knapper dan de Grieken.

Misterfool
jasper1991 schreef:
Bedoel je 'favour'? Bij de Noren krijg je dat door te vechten en dat gaat dus eigenlijk ook vrij gemakkelijk. Bij de Noren zijn die Hersirs in ieder geval ongelooflijk handig kon ik me herinneren. De Noren hadden ook van die Giants die wel aardig zijn... De Grieken waren volgens mij ook nogal duur.

Ik bedoel inderdaad Favour; en het favour verkrijgen door te vechten, vind ik inderdaad knap irritant, maar ik speelde altijd vrij defensief. Giants zijn inderdaad wel sterke myth-units. Als je loki koos, kon je Hell als demigod kiezen; dan kreeg je alledrie de giants .

Inderdaad plus zo'n draak...

*Podverdorie, waar ligt dat schijfje...*

Ik speelde ook altijd met Loki. En inderdaad, die draak.

Ik vroeg 'm ooit voor m'n verjaardag, maar ik kreeg 'm niet.. Trauma.

Ik ben wel fan van Age of Empires, misschien AoM ook maar eens proberen dan .

Je mag hem van mij lenen, als je wil.

Dat ga ik na de vakantie wel doen dan .

Dame ontdekt die adventure games verkoopt......en die dingen zie je bijna nergens meer, goed adresje dus.

(afbeelding)
Deel 2 komt in november trouwens.

Schandalig, ik had deze gewoon nog niet...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En een box met daarin Keepsake, Return to Mysterious Island, Nibiru, Secret Files Tunguska, Dead Reefs.........alleen Tunguska had ik al.

(afbeelding)

Ik heb dus net even Age of Empires 2 gedaan, en wat speelt dat vervelend zeg als je AoM bent gewend
Die draak van Loki (de Nidhogg) vind ik eigenlijk helemaal niet zo goed...

Ik heb Resident Evil 2 en Silent Hill 1 voor PSX gekocht via Playstation Store. Dolle pret. Niet om aan te zien, maar erg gaaf weer!

Mijn zoon had nog deze special edition game gekocht in Tsjechie....voor weinig ook nog.

(afbeelding)

En zoonlief heeft zelf een ps3 er bij gekocht voor op zijn kamer, met move pakket er bij, die we beneden op de ps3 aangesloten hebben. En daarbij zat dus ook dit spel.....die erg leuk is.....

(afbeelding)

Deze had ik ook nog een tijdje terug gehaald...

(afbeelding)

Misterfool

(afbeelding)

Niet zo recent meer, maar ik vermaak me sinds eergisteren met Elder Scroll IV: Oblivion.
Sterke RPG.

Heb je Skyrim ook al gespeeld Kobe?

Speel op dit moment nog veel Battlefield Bad Company onlne. En heb laatst skate 3 gekocht. Ook een leuk spel maar vind ik nog wel moeilijk.

Nee, Skyrim nog niet. Al ziet die er ook vet uit.
Maar met Oblivion ben ik nog even zoet.

Kon deze niet laten staan voor die 12 euro (kom ik hem net elders tegen voor 7,78....tja).....op Steam nog 33 euro !!!

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.