MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Trouwens, wie pokemon wil spelen, maar geen gameboy meer heeft of het spel toch te traagndt vi, neem hier dan een kijkje:

VBA

Wie niet weet wat een emulator is:

Wiki

Je kunt pokemon spellen op je computer spelen. Enorm leuk en veel sneller dan een gameboy. Met VBA Link kun je ook ruilen!

Tof, dat ga ik eens proberen

Eveningguard schreef:
Wat is jullie favoriete Pokemon-cry?

Het geluid van de gameboy waar het geluid uit komt. Die Pokemon-cries waren echt verschrikkelijk.

Waarom hoor ik dat chiptune-muziekje tijdens een battle op Red en Blue terwijl ik dit aan het typen ben?

Ulfat-e-Zulmat
ArthurDZ schreef:
(quote)

Tof, dat ga ik eens proberen

Zeker doen, erg leuk als je je verveeld. Als je een game wilt downloaden dan moet je bij google bijvoorbeeld "Pokemon Blue Rom" intypen.

Oke jongens, de naam van de user die nu het eerste reageert word de naam van mijn rival op pokemon blue

Ulfat-e-Zulmat
Het is "wordt".

En noem je rival maar Ulfat, dat betekent liefde. Of Zulmat, dat betekent duisternis.

Nu ga ik echt weg..

z is a
x is b

Pijltjes is lopen

Heb het zelf ook even gedownload

Te laat, ik heb mijn rivaal al herman genoemd, omwille van zijn gevreesde bezem die een soort rassenhaat tegen ouwehoerende pokemonfans heeft

En de dt-regel heb ik inderdaad nooit onder de knie gekregen, maar dit terzijde.

Nu ga ik lekker pokemon blue spelen. Mijn starter wordt Bulbasaur. Vaarwel

ArthurDZ schreef:
Te laat, ik heb mijn rivaal al herman genoemd, omwille van zijn gevreesde bezem die een soort rassenhaat tegen ouwehoerende pokemonfans heeft

En de dt-regel heb ik inderdaad nooit onder de knie gekregen, maar dit terzijde.

Nu ga ik lekker pokemon blue spelen. Mijn starter wordt Bulbasaur. Vaarwel

Vaarwel arthur

Arthur, jij was 12 in 1997? Was pokémon toen al hip?

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Het is "wordt".

En noem je rival maar Ulfat, dat betekent liefde. Of Zulmat, dat betekent duisternis.

Nu ga ik echt weg..

Nooit gedacht dat jou username zo'n schitterend diepgaande betekenis heeft!

Misterfool
Ik ben weer begonnen met Pokemon saphire. Ik heb mudkip als startpokemon genomen. Want die wordt swampert een water/ground pokemon die dus tegen electriciteit kan

Stijn_Slayer
Ik twijfel nog of ik Pokémon Blue of Silver ga spelen. Silver ziet er mooier uit, maar daar weet ik niet zo veel meer van. Blue is nog echt van de televisieserie die ik vroeger altijd keek. Daar weet ik ook nog beter de weg in, want die heb ik vaker gespeeld.

Ik neem sowieso Charmander of Cindaquil, die worden het sterkste als ze eenmaal twee keer geevalueerd zijn.

Plus in Blue kan ik nu ook die Mew glitch proberen. Ik geloof direct dat hij werkt, maar vroeger kende ik deze truc niet. Wil toch wel eens m'n eigen Mew vangen. In Silver kun je helaas geen Celebi vangen (met een vroege versie een hele minimale kans).

Ik ga vandaag ook maar weer met Blue beginnen denk ik, sinds gisteren ben ik namelijk weer helemaal in de Pokémon sfeer.

Stijn_Slayer
Hoe zet je de snelheid hoger in Visual Boy Advance?

Misterfool
Je kunt op spatie drukken dan gaat het 200% snelller

Stijn_Slayer
Da's te snel, dan loop ik overal tegenaan.

Dat is wel handig bij het Pokemon Center, waar de zuster de hele tijd dat slappe zinnetje zegt en je op de a knop gaat lopen bashen.

En tijdens het levellen is het ook best handig.

Ik ga maar eens Blue beginnen spelen. Starten met een Squirtle, want Squirtle is Squirtle.

Stijn_Slayer
Hm, oke. Vroeger had ik dan blijkbaar een andere emulator, daar kon het wel.

Hé, waarom krijg ik nu Loaded Battery op de emulator als ik m'n spel weer wil starten?

Ulfat-e-Zulmat
Stijn_Slayer schreef:
Da's te snel, dan loop ik overal tegenaan.

Ga naar Options op je VBA en kies voor Frame skip. Vervolgens kies je een getal, bijv. 7 en kun je throttle (staat ook bij Frame skip) instellen t/m 1000%. Hoe hoger 't getal, hoe sneller je game gaat. Bovendien moet je, zeker als je S/G/C en R/S/E gaat spelen, wel Real Time Clock instellen. Dat vind je bij Options en dan Emulator.

Ulfat-e-Zulmat
bennerd schreef:
En tijdens het levellen is het ook best handig.

Ik ga maar eens Blue beginnen spelen. Starten met een Squirtle, want Squirtle is Squirtle.

Wel de zwakste van de drie.

Stijn_Slayer schreef:
Hé, waarom krijg ik nu Loaded Battery op de emulator als ik m'n spel weer wil starten?

Dat hindert niet.

Stijn_Slayer
Ja, dat hindert wel, want dan blijft hij vasthaken.

Ulfat-e-Zulmat
Oh, bij mij is dat niet het geval..

Stijn_Slayer
Ik heb die 1.8 beta onzin verwijderd en gewoon 1.7.2 weer genomen. Die doet het prima.

Ulfat-e-Zulmat
Bij bij werk 1.8 ook prima. Vreemd..

Ulfat-e-Zulmat schreef:
(quote)

Wel de zwakste van de drie.

Hangt ervan af hoe je het liefst speelt. Met een beetje degelijk TM-gebruik kun je van Blastoise nog een degelijke pokémon maken.

Ik ben ook weer begonnen, met Pokémon Red.

Toch wel een van de beste games die ooit gemaakt is. De gehele reeks tot en met Leaf Green / Fire Red speel ik nog steeds met erg veel plezier, iets dat ik bij weinig games heb.

Ulfat-e-Zulmat
Maar niet meer dan degelijk. Bovendien heb je veel betere water pokemon: Lapras, Starmie, Gyarados etc.

Stijn_Slayer
Ik moet zeggen dat ik het best wel leuk vind om het weer te spelen. Je bent al snel weer echt fanatiek bezig.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.