Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 15:16 uur
Ik ben wel erg benieuwd hoe jullie party er uit gaat zien. 

0
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Maar niet meer dan degelijk. Bovendien heb je veel betere water pokemon: Lapras, Starmie, Gyarados etc.
Maar niet meer dan degelijk. Bovendien heb je veel betere water pokemon: Lapras, Starmie, Gyarados etc.
Gyarados wil ik wel nog geloven, maar de rest niet echt. Een Blastoise met Earthquake, Ice Beam / Blizzard, Surf en Hydro Pump kan wonderen doen.
0
Ik wil naar huis en Blue gaan spelen
. Welke begin Pokémon is het sterkst of kan het sterkst worden bij Blue?
. Welke begin Pokémon is het sterkst of kan het sterkst worden bij Blue?
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 15:20 uur
Toch wel Charmander.
Nou ja, Lapras kan Ice Beam, Surf, Thunderbolt, Bodyslam en eventueel nog Psychic. Bovendien veel HP en goede defense. Alleen een beetje traag.
Starmie kan naast Ice Beam, Surf ook Thunderbolt en ook nog Recover.
bennerd schreef:
Gyarados wil ik wel nog geloven, maar de rest niet echt. Een Blastoise met Earthquake, Ice Beam / Blizzard, Surf en Hydro Pump kan wonderen doen.
(quote)
Nou ja, Lapras kan Ice Beam, Surf, Thunderbolt, Bodyslam en eventueel nog Psychic. Bovendien veel HP en goede defense. Alleen een beetje traag.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 juni 2011, 15:23 uur
Charmander. In het begin wel veel trainen in het bos tegen Metapods zodat je een kans hebt tegen Brock.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:26 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
(quote)
Maar Blastoise heeft swag. Een Starmie is ook maar een ster en Lapras is voor wijven.
Wie kiezen jullie overigens in de Dojo? Hitmonchan of Hitmonlee?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:28 uur
In Yellow werd ik op een gegeven moment zo ziek van die zwakke Chamelion
. Nou moet ik zeggen dat ik die aanvallen als surf en cut op iedere Pokémon die ze kon hebben spamde. Mijn Chamelion had daardoor ook cut en dat was minder leuk dan ik voorheen dacht.
. Nou moet ik zeggen dat ik die aanvallen als surf en cut op iedere Pokémon die ze kon hebben spamde. Mijn Chamelion had daardoor ook cut en dat was minder leuk dan ik voorheen dacht.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 15:28 uur
Hitmonlee.
Hitmonchan kan wel Fire Punch etc. maar daar heb je weinig aan bij een pokemon waar zijn attack veel hoger is dan zijn special attack. Maar een pure Fight pokemon is ook nergens goed voor. Veel te eenzijdige moves..
Hitmonchan kan wel Fire Punch etc. maar daar heb je weinig aan bij een pokemon waar zijn attack veel hoger is dan zijn special attack. Maar een pure Fight pokemon is ook nergens goed voor. Veel te eenzijdige moves..
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:30 uur
Ik kies ook voor Hitmonlee, om dezelfde reden als diegene die jij aangeeft. En ik heb niet echt problemen met een pure fight pokémon. Gewoon op die a-knop rammen en hopen dat zowel je attack als je speed stat hoog genoeg is.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:30 uur
Ik heb Hitmonchan nooit geprobeerd, maar vind hem wel de stoerste van die twee. Ik was toen wel erg tevreden met mijn Hitmonlee, wat had die een sterke aanvallen zeg.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:54 uur
Gold is voor mij de grote classic. Met de toevoeging van dag en nacht en leuke nieuwe pokemon. Hoewel ik firered ook echt uren heb gespeeld. De 3de serie vond ik al wat minder en 4 + 5 is voor mij één groot vraagteken.
0
Misterfool
geplaatst: 23 juni 2011, 15:55 uur
Daar sluit ik me bij aan, met de toevoeging dat ik de 3de generatie ook nog erg sterk vond.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:03 uur
Mijn gameboy-vingers beginnen weer te jeuken. 
... Nu alleen dat kreng nog vinden.

... Nu alleen dat kreng nog vinden.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:04 uur
Zullen we het later ook eens hebben over Rollercoaster Tycoon, FIFA '99 en Commander Keen?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:08 uur
Ik liep te ver door, nu heb ik tegen Gary verloren en ben ik al een hoop geld kwijt. 
Ik heb het niet meer zo in de vingers als vroeger blijkt.

Ik heb het niet meer zo in de vingers als vroeger blijkt.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:09 uur
De crux van rollercoaster tycoon zat hem in het iets te snel zetten van de looping achtbaan.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:11 uur
@MJ Begin er maar over, ik kan best meepraten over Rollercoaster Tycoon
. Vroeger speelde ik dat enorm veel, maar die missies vond ik altijd zo irritant. Ik wilde gewoon een pretpark bouwen. Later kom je op een leeftijd dat je het leuk vind mensen in het water te laten verdrinken en achtbanen te laten crashen
.
. Vroeger speelde ik dat enorm veel, maar die missies vond ik altijd zo irritant. Ik wilde gewoon een pretpark bouwen. Later kom je op een leeftijd dat je het leuk vind mensen in het water te laten verdrinken en achtbanen te laten crashen
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:13 uur
Oh, ik vond de missie's vaak wel leuk, ook op latere edities. Toen het 3D werd ben ik afgehaakt, wat trouwens ook gold voor de Worms-games; Worms World Party etc.
. Dat soort spellen moet je gewoon niet in 3D uitbrengen.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:16 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Oh, ik vond de missie's vaak wel leuk, ook op latere edities. Toen het 3D werd ben ik afgehaakt, wat trouwens ook gold voor de Worms-games; Worms World Party etc.
. Dat soort spellen moet je gewoon niet in 3D uitbrengen. Ik heb anders enorm plezier beleeft aan Worms 3D, al was die wel minder dan Armageddon. Een tijd geleden stond de eerste Worms game op het ps network en ik heb hem gekocht. Paar weken later zag ik Armageddon in diezelfde shop voor dezelfde prijs staan
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:20 uur
Ik ook
, ligt zelfs nog tussen de oude spellen bij mij thuis. Alleen vond ik dat lang niet zo leuk als RCT.
, ligt zelfs nog tussen de oude spellen bij mij thuis. Alleen vond ik dat lang niet zo leuk als RCT.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:20 uur
Worms 2 en Armageddon
Zóveel gespeeld. Maar indedaad, ik haakte ook af toen het 3D werd, heel erg jammer... Worms 1 was natuurlijk ook al erg leuk.
En Jasper, Theme Park World heb ik ook gespeeld. Leuk spel was dat.
Zóveel gespeeld. Maar indedaad, ik haakte ook af toen het 3D werd, heel erg jammer... Worms 1 was natuurlijk ook al erg leuk.En Jasper, Theme Park World heb ik ook gespeeld. Leuk spel was dat.

0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:23 uur
Als we het toch hebben over nostalgie: Cosmo's Cosmic Adventure (van de maker van Duke Nukem) en Prince of Persia
.
Edit: en Secret Agent
.
.Edit: en Secret Agent
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:23 uur
@Protonos Net zoiets als een sim in zijn huis opsluiten en dan de boel in de fik steken, wat heb ik toch een plezier gehad met The Sims
.
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:24 uur
Prince of Persia heb ik ook gespeeld, ja, maar ik kwam daar nooit zo ver mee. Volgens mij kwam ik ergens vast te zitten ofzo. Althans, Prince of Persia 3D. Dat andere spel zegt me trouwens niks.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:25 uur
Daar heb ik alleen het derde 3D deel van gespeeld, dat hij een gespleten persoonlijkheid had. Het allereerste deel was ik nog te klein voor, maar kan ik me nog wel herinneren, dus het heeft wel indruk op mij gemaakt.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:28 uur
3D heb ik ook gespeeld (edit: oh, je bedoelt de derde in die reeks, ik alleen de eerste 3D-PoP), alleen kan ik me herinneren dat ik al heel snel niet verder kwam. De allereerste PoP heb ik overigens ook nooit uitgespeeld maar kwam altijd wel een heel eind.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:29 uur
rock-rick schreef:
Daar heb ik alleen het derde 3D deel van gespeeld, dat hij een gespleten persoonlijkheid had.
(quote)
Daar heb ik alleen het derde 3D deel van gespeeld, dat hij een gespleten persoonlijkheid had.
Sands of Time?
Edit: oh nee, je bedoelt zeker die daarna?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:31 uur
The Sims ja!
Of steen papier schaar spelen met magere hein, en als je verloor ging je sim dood.
Of een sim laten zwemmen en dan het trapje weghalen, wat een evil mind had je toch als klein kind.
Of steen papier schaar spelen met magere hein, en als je verloor ging je sim dood.
Of een sim laten zwemmen en dan het trapje weghalen, wat een evil mind had je toch als klein kind.

* denotes required fields.