Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:31 uur
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:44 uur
Als we het verder over sentiment gaan hebben: Duke Nukem 3D en Wolvenstein 3D. Goddamn, wat een games
Heb dat als kleine baas nog uren gespeeld, inclusief het nodige pamperverbruik.
Heb dat als kleine baas nog uren gespeeld, inclusief het nodige pamperverbruik.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:49 uur
Zit nog Warrior Within tussen, die heb ik helemaal uitgespeeld. Two Thrones nooit gespeeld, Sands of Time gedeeltelijk. Maar Prince of Persia 3D is veel ouder.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:49 uur
@bennerd Die heb ik beide gemist
. Bij mij thuis was het Nintendo. Daardoor heb ik vooral goede herinneringen aan de smurfen, Super Mario All Stars (verzameling prachtige mario games) en Zelda.
Overigens is Zelda niet alleen een goede herinnering, maar heb ik later (recent nog) Zelda games gespeeld, ik ga binnenkort denk ik maar weer eens verder met The Ocarina of Time.
. Bij mij thuis was het Nintendo. Daardoor heb ik vooral goede herinneringen aan de smurfen, Super Mario All Stars (verzameling prachtige mario games) en Zelda.Overigens is Zelda niet alleen een goede herinnering, maar heb ik later (recent nog) Zelda games gespeeld, ik ga binnenkort denk ik maar weer eens verder met The Ocarina of Time.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:57 uur
Ocarina of Time... Echt wel de beste game ooit. Kwa sfeer en gameplay nogsteeds niet verouderd.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:05 uur
Eveningguard schreef:
Ocarina of Time... Echt wel de beste game ooit. Kwa sfeer en gameplay nogsteeds niet verouderd.
Die sfeer inderdaad
Nog nooit zo'n prachtige sfeer meegemaakt, zelfs bij veel muziek niet ondanks dat dat moeilijk te vergelijken valt. Overigens ook prachtige soundtrack
.
0
Age of Mythology
Age of Empires 2
Red Alert 2 
Moeten wel mijn meest gespeelde spellen zijn!
Age of Empires 2
Red Alert 2 
0
jasper1991 schreef:
Age Of Mythology is ook nog steeds heerschend.
Age Of Mythology is ook nog steeds heerschend.
Dat speelden vrienden van mij veel, zelf speelde ik vaak Age of Empires.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:08 uur
Nog een half uur en dan kan ik naar huis fietsen, naar mijn Gameboy met Pokémon Blue. Wat heerlijk dat dit topic weer een beetje leeft trouwens, ik was altijd best een fanatieke gamer, ondanks dat ik er niet goed in was
.
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:13 uur
Arrie schreef:
Age of Mythology
Age of Empires 2
Red Alert 2 
Had je ook die titan-uitbreiding van AOM? Daar kon je ook met de Atlanteanen. Die hebben Citizens die hun eigen karretje bij zich hadden, zo hoef je de resources niet voortdurend naar het Town Center te brengen. Age of Mythology
Age of Empires 2
Red Alert 2 

0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:14 uur
Protonos schreef:
Sowieso ontevreden mensen verdrinken bij RCT.
Haha, of overrijden met van die achtbaankarretjes. Sowieso ontevreden mensen verdrinken bij RCT.

0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:16 uur
Zoo Tycoon schopt ook ontzettend aars. Als je eenmaal een hoop dieren en bezoekers hebt, moet je een hekje voor de ingang plaatsen en dan de alle dieren vrijlaten. 

0
Gallow
geplaatst: 23 juni 2011, 17:27 uur
jasper1991 schreef:
Had je ook die titan-uitbreiding van AOM? Daar kon je ook met de Atlanteanen. Die hebben Citizens die hun eigen karretje bij zich hadden, zo hoef je de resources niet voortdurend naar het Town Center te brengen.
Had je ook die titan-uitbreiding van AOM? Daar kon je ook met de Atlanteanen. Die hebben Citizens die hun eigen karretje bij zich hadden, zo hoef je de resources niet voortdurend naar het Town Center te brengen.
De noren waren nog steeds het best, ik was zelf altijd Odin. Overigens het enige jammer aan AOM was dat de mythology units echt zwaar nutteloos waren. Ze kosten veel en nemen ook veel unit plaats in beslag. Age of Empires 2 heb ik ook helemaal doodgespeeld en later ook Red Alert 2. Mijn tactiek: Als Rusland de barack en cloning vats waypoint in het vijhandelijk kamp zetten, een collone conscripts produceren met zeppelins erboven
Zelda: Ocarina of Time was ook geweldig, net als The Wind Waker overigens (Majora's Mask vond ik niet zo). Ook veel plezier beleefd aan Goldeneye, met 4 spelers rondrennen met rocketlaunchers.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:36 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Uiteraard, ik had alle "Age of..."-spellen, tot en met die. Daarna kwam Age of Empires 3, maar toen was ik niet meer zo van het gamen. Geweldige spellen.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:39 uur
Ik was een half jaar geleden nog een fervente PES-2011 speler, maar bij mij begint het ook een beetje over te gaan. 

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 17:44 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Zullen we het later ook eens hebben over Rollercoaster Tycoon, FIFA '99 en Commander Keen?
Zullen we het later ook eens hebben over Rollercoaster Tycoon, FIFA '99 en Commander Keen?
Fifa 99.

Dat was lange tijd toch echt mijn favoriete voetbalspel. Wat voor vreemde en onmogelijke doelpunten je kon maken zeg..
Zelf heb ik de mooiste herinneringen aan Kirby en Mario op de NES. Donkey Kong heb ik veel minder gespeeld, maar was ook geweldig. Daarna kwamen Golden Eye en Mortal Kombat op N64. Ook prachtige spellen, die MK heb ik vooral enorm veel gespeeld. En toen ook nog Tekken 3 op de Playstation. Haha, mooie tijden, mooie tijden.

Nu speel ik sinds kort FIFA 11. Daar ben ik alleen niet zo geweldig goed in.

0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:50 uur
Ik speelde alitjd Fifa 2000. 'Fifa 97 heb ik ook nog gespeeld, kon je zaalvoetballen, en dan die bal gewoon keihard de zaal in knallen, hij kon toch niet uit 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 juni 2011, 18:08 uur
Hebben elektrische aanvallen effect op steenpokémons?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 18:18 uur
chevy93 schreef:
Dat kan niet.(quote)
Haha, of overrijden met van die achtbaankarretjes.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 18:26 uur
Stijn_Slayer schreef:
Yup. Niet tegen ground, wel tegen rock.
[/nerd]
0
geplaatst: 23 juni 2011, 18:31 uur
Ook speel ik veel Super Smash Bros.
Age of Empires 2 is nog steeds een topspel!
Age of Empires 2 is nog steeds een topspel!
0
geplaatst: 23 juni 2011, 18:34 uur
Super Smash Bros. Melee 
Dat is volgens mij het spel dat ik het meest gespeeld heb ooit.
Edit: Gameboy met Blue in de hand

Dat is volgens mij het spel dat ik het meest gespeeld heb ooit.
Edit: Gameboy met Blue in de hand

0
geplaatst: 23 juni 2011, 19:39 uur
Even voor de duidelijkheid: grond-Pokémon kunnen tegen electriciteitsaanvallen. Steen-Pokémon krijgen er wel schade door, maar veel steen-Pokémon zijn gelijk grond-Pokémon ook, daarom en zo.
* denotes required fields.