Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2011, 19:40 uur
What the fuck...
Ik kende alleen de glitch hoe je iets van 300 van een bepaald item kon krijgen. Dus rare candy's of master balls, maakte niet uit. Maar er blijkt veel en veel meer te zijn. Hoe je elke pokémon kunt vangen die je wilt, hoe je je Pokémon in één keer naar level 100 krijgt, inbreken in die Pokémon zoo hokken enz. enz. enz. en nou dit weer
Wie heeft dat allemaal bedacht?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 19:47 uur
Meteos is ook supervet trouwens, en de Castlevania-serie draag ik ook een warm hart (en een zweepje) toe. Maar de beste game ooit is wat mij betreft dit:

0
Mb.
geplaatst: 23 juni 2011, 20:25 uur
Ik heb veruit het meeste tijd besteed aan Half-Life 1 en de bijbehorende mods (o.a. TFC
). De Unreal Tournament uit 99' had ik ook veel gespeeld. Kent iemand trouwens ook Jazz Jackrabbit (2)? Dat was denk ik de eerste game die ik speelde. Ik ben tegenwoordig niet zo meer van het gamen, maar als ik er zo over begin te typen krijg ik meteen de kriebels. 
PS: Ik ga eventjes Pokemon opzoeken. Gewoon uit nostalgie. Omdat het kan.
PS:PS: Fire Red en Leaf Green zijn gewoon verbeterde versies van Blue en Red?
). De Unreal Tournament uit 99' had ik ook veel gespeeld. Kent iemand trouwens ook Jazz Jackrabbit (2)? Dat was denk ik de eerste game die ik speelde. Ik ben tegenwoordig niet zo meer van het gamen, maar als ik er zo over begin te typen krijg ik meteen de kriebels. 
PS: Ik ga eventjes Pokemon opzoeken. Gewoon uit nostalgie. Omdat het kan.

0
Gallow
geplaatst: 23 juni 2011, 20:31 uur
Mb. schreef:
Ja, het is in kleur en na de Elite4 kan je nog naar een paar eilanden waar Johto pokemon zitten. Ook is het spel wat moeilijker, je kan 1 van de 3 honden uit Goud/Silver tegenkomen (maar dit ligt aan je starter) en alle glitches zijn eruit zoals mew en missigno.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 11:22 uur
En de Elite Four wordt een stukje moeilijker als je de missies op die nieuwe eilanden uitgespeeld hebt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 juni 2011, 14:47 uur
Fire Red en Leaf Green heb ik nooit gedaan. Ik vond het toen te veel uitmelkerij worden.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:06 uur
Is het normaal dat Pokémon-red zo achterlijk snel gaat in zo'n emulator? Ik vind het maar niks.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:08 uur
Heb je het geluid op "off" staan? Dan kan ie wel eens heel snel gaan. Als je hem op "mute" zet heb je geen Pokémon-geluid én hij loopt op normale snelheid.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:17 uur
Gaan we nou allemaal aan de emulators? 
Ik zou alleen niet weten welke ik zou spelen als ik zo'n ding zou downloaden...

Ik zou alleen niet weten welke ik zou spelen als ik zo'n ding zou downloaden...
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:20 uur
Ik weet nog dat toen ik bij Firered de elite4 had verslagen maar omdat ik op de emulator speelde, de eilanden daarna niet kon doen omdat ik savede via de emulator en niet via het spel zelf. 

0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:23 uur
Ik heb al zoveel met emulators gespeeld joh... geweldige dingen.
Niet alleen met een gameboy-emulator, ook een N64-emulator heb ik vaak gebruikt, en ik had ook nog een Playstation-emulator. 
Niet alleen met een gameboy-emulator, ook een N64-emulator heb ik vaak gebruikt, en ik had ook nog een Playstation-emulator. 
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:25 uur
Maar op zo'n emulator kan je dus niet verder nadat je de pokemonleague/elite 4 hebt verslagen, of wel?
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:26 uur
Ik heb een Game Boy Colour gedownload om Spider Man op te spelen, maar ik ben vergeten verder te spelen.
En Brock met een Vulpix?
En Brock met een Vulpix?

0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:30 uur
hoppa gewoon oldschool op de gameboy losgaan.
Mijn pokemon heten naar mijn favo artiesten:
Frank
Q-Tip
Bert
Richard
Morrissey
Nick
Pancho (deze is naar een nummer vernoemd)
Peter
Mijn pokemon heten naar mijn favo artiesten:
Frank
Q-Tip
Bert
Richard
Morrissey
Nick
Pancho (deze is naar een nummer vernoemd)
Peter
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:33 uur
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:33 uur
maxinator schreef:
Maar op zo'n emulator kan je dus niet verder nadat je de pokemonleague/elite 4 hebt verslagen, of wel?
Hoezo niet?
0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:41 uur
Ben Pokemon Gold weer eens aan het spelen. Blijft de beste versie. De meest sfeervolle en de grootste (16 gyms!) Pokemon ever. 

0
geplaatst: 24 juni 2011, 17:42 uur
Ik speel nu ook Gold, echt meesterlijk.
Eveningguard waar zit jij nu?
Eveningguard waar zit jij nu?
0
geplaatst: 24 juni 2011, 18:29 uur
Ik denk dat ik ook eens Gold ga spelen. Of Silver, die ligt ook ergens. Die is eigenlijk van mijn zusje, maar ze kijkt er niet naar om. Hmm...
0
geplaatst: 24 juni 2011, 18:35 uur
Ik speel LeafGreen. Enkele dagen geleden wilde ik Moltres vangen, en ik had 50 ultraballs gekocht. Vervolgens heb ik hem verzwakt tot zijn HP bijna op was, en probeerde ik hem te vangen met één van mijn 50 ultraballs. Na 50 pogingen wilde hij nog niet in die bal blijven zitten, en omdat mijn ultraballs op waren, heb ik m'n spel gewoon afgezet en opnieuw begonnen. 
Ik probeer 'm een andere keer nog wel eens te vangen, nu ben ik Omanyte aan het trainen.

Ik probeer 'm een andere keer nog wel eens te vangen, nu ben ik Omanyte aan het trainen.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 18:45 uur
Mijn DS is kapot, anders ging ik per direct diamond spelen.
Er is trouwens weer een nieuwe, Pokémon Black en White. Weet niet hoe goed die is.
Ik heb zelf dus Red en Crystal op mijn gameboy gehad (en beide dus heel vaak uitgespeeld) en op mijn DS crystal voor een deel gespeeld (gedownload en vanaf zo'n kaartje gespeeld, niet één keer langs de Elite Four geweest, ook niet echt geprobeerd). Zal kijken of wij nog die paarse gameboy color hebben, als het goed is wel (die was van mijn zusje, de mijne, een groene, is wel echt kapot) en eens kijken op Red. Heb een spel waarop ik bijna alle pokémon te pakken heb, behalve Mew en nog een paar waarvoor je moet ruilen. Zal eens kijken
Anders download ik ook een emulator en ga ik Leafgreen spelen ofzo 
Er is trouwens weer een nieuwe, Pokémon Black en White. Weet niet hoe goed die is.
Ik heb zelf dus Red en Crystal op mijn gameboy gehad (en beide dus heel vaak uitgespeeld) en op mijn DS crystal voor een deel gespeeld (gedownload en vanaf zo'n kaartje gespeeld, niet één keer langs de Elite Four geweest, ook niet echt geprobeerd). Zal kijken of wij nog die paarse gameboy color hebben, als het goed is wel (die was van mijn zusje, de mijne, een groene, is wel echt kapot) en eens kijken op Red. Heb een spel waarop ik bijna alle pokémon te pakken heb, behalve Mew en nog een paar waarvoor je moet ruilen. Zal eens kijken
Anders download ik ook een emulator en ga ik Leafgreen spelen ofzo 
0
geplaatst: 24 juni 2011, 18:48 uur
He$$el_01 schreef:
Wat is het verschil tussen Silver, Gold en Crystal??
Wat is het verschil tussen Silver, Gold en Crystal??
De kleur, maar dat mag je niet zeggen want dan is dat racisties.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 18:57 uur
Net de eerste gym verslagen. Heb een onix van level 15 (ik moet die paupercoole Steelix hebben) een Quilava van level 18
* denotes required fields.