Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2011, 19:00 uur
Slowgaze schreef:
Hoezo niet?
(quote)
Hoezo niet?
Omdat je dan gesaved moet hebben via het spel, ipv via de emulator en dat kan volgens mij niet.
0
Mb.
geplaatst: 24 juni 2011, 19:07 uur
Ik ben ook begonnen, maar ben nog lang niet zo ver als AOVV. 

0
geplaatst: 24 juni 2011, 19:07 uur
Ik heb een ziek vette party op Sapphire 
Kyogre L82: Surf/Waterfall/Hydro Pump/Water Sprout
Mewtwo L72: Psychic/Strength/Hyper Beam/Solarbeam
Charizard L77: Blast Burn/Fire Blast/Heat Wave/Fly
Rayquaza L85: Hyper Beam/Fire Blast/Thunder/Blizzard
Blaziken L81: Fire Blast/Flamethrower/Hyper Beam/Cut
Metagross L80: Hyper Beam/Meteor Mash/Psychic/Rock Smash

Kyogre L82: Surf/Waterfall/Hydro Pump/Water Sprout
Mewtwo L72: Psychic/Strength/Hyper Beam/Solarbeam
Charizard L77: Blast Burn/Fire Blast/Heat Wave/Fly
Rayquaza L85: Hyper Beam/Fire Blast/Thunder/Blizzard
Blaziken L81: Fire Blast/Flamethrower/Hyper Beam/Cut
Metagross L80: Hyper Beam/Meteor Mash/Psychic/Rock Smash
0
geplaatst: 24 juni 2011, 20:10 uur
Gengar en Golem zijn tering cool, maar die moet je ruilen, dat faalt hard.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 21:11 uur
Lolz, ik ben ook weer aan pokemon yellow begonnen.
Het is nog steeds erg verslavend xD.
Het is nog steeds erg verslavend xD.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 22:46 uur
Zo, in Mt. Moon aanbeland met Charmeleon en Nidorina. 
Ik zal je krijgen, Mew!

Ik zal je krijgen, Mew!
0
geplaatst: 24 juni 2011, 23:54 uur
Sorry dat ik jullie pokemon discussie moet verstoren (ik speelde recent ook weer zilver, maar mijn save file heeft de jaren stof verzamelen in een kastje niet goed verteerd, dus ik heb geen zin meer) maar zijn er hier nog mensen die Sim City 4 spelen?
0
geplaatst: 25 juni 2011, 00:02 uur
Daar komen helemaal geen Pokemons in voor. Niet spannend genoeg dus. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 juni 2011, 11:00 uur
Ik ben nu door de Seafoam Islands heen. Gaat snel, twee dagen geleden pas begonnen. 
Articuno nog niet gevangen, komt wel.

Articuno nog niet gevangen, komt wel.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 11:08 uur
Ik heb eigenlijk geen idee hoe je in Gold een Steelix kan krijgen. Iemand een idee? 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 11:14 uur
Heb wat info gespoilerd om niets te willen verklappen voor andere users.
Als je voor de eerste keer na de Elite Four naar Kanto vertrekt via de S.S. Aqua zit, krijg je volgens mij van de kapitein een Metal Coat of iets dergelijks. Een Onix die dat item 'hold' als hij geruild wordt, evolueert na de trade naar een Steelix. Idem voor Scyther (Scizor).
De methode die Graveler, Haunter, Machoke en Kadabra laat evolueren, maar dan terwijl de pokemon een item vasthoudt. Je zult dus met een link kabel moeten werken.
Dat doet mij ergens aan denken: is er een manier om via een GBA-emulator te traden?
Als je voor de eerste keer na de Elite Four naar Kanto vertrekt via de S.S. Aqua zit, krijg je volgens mij van de kapitein een Metal Coat of iets dergelijks. Een Onix die dat item 'hold' als hij geruild wordt, evolueert na de trade naar een Steelix. Idem voor Scyther (Scizor).
De methode die Graveler, Haunter, Machoke en Kadabra laat evolueren, maar dan terwijl de pokemon een item vasthoudt. Je zult dus met een link kabel moeten werken.
Dat doet mij ergens aan denken: is er een manier om via een GBA-emulator te traden?
0
geplaatst: 25 juni 2011, 11:28 uur
Shit, ik heb ook een emulator.
Jammer, vind Steelix nog altijd een vaan de coolste Pokemons. Vooral als je 'm vergelijkt met de nieuwste generatie lelijkerds. 
Jammer, vind Steelix nog altijd een vaan de coolste Pokemons. Vooral als je 'm vergelijkt met de nieuwste generatie lelijkerds. 
0
geplaatst: 25 juni 2011, 11:32 uur
Ik zit nu in Mount Moon, bijna bij team rocket. Ik heb een ivysaur, pidgey en jiglypuff 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 11:41 uur
Stijn_Slayer schreef:
Toch maar gamesharken dan.
Toch maar gamesharken dan.

Een andere geweldige Pokemon is de walvais Wailord. Zijn defense is niet best, maar kwa Hp stijgt hij boven vele andere uit. Als je 'm de move rest geeft is ie bijna onverslaanbaar. Had er een van level honderd op Ruby.
En hij is gewoon super schattig. Kijk dan!
0
geplaatst: 25 juni 2011, 11:47 uur
Wailord is inderdaad best een baas. Mijn favoriet spel is trouwens (al ken ik niet alle Pokémonspellen) Pokémon Silver! 
Jammer genoeg kan ik het niet meer spelen, omdat het stuk is. Kapot gespeeld, zeg maar..

Jammer genoeg kan ik het niet meer spelen, omdat het stuk is. Kapot gespeeld, zeg maar..

0
geplaatst: 25 juni 2011, 12:08 uur
Ik wil een fiets! Team Rocket staat ervoor de ingang van het huisje. 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 12:20 uur
0
geplaatst: 25 juni 2011, 12:21 uur
Eveningguard schreef:
Een andere geweldige Pokemon is de walvais Wailord. Zijn defense is niet best, maar kwa Hp stijgt hij boven vele andere uit. Als je 'm de move rest geeft is ie bijna onverslaanbaar. Had er een van level honderd op Ruby.]
(quote)
Een andere geweldige Pokemon is de walvais Wailord. Zijn defense is niet best, maar kwa Hp stijgt hij boven vele andere uit. Als je 'm de move rest geeft is ie bijna onverslaanbaar. Had er een van level honderd op Ruby.]
Ik vond het altijd fantastisch riskant om met Sharpedo (die naam
) te spelen. Enorm sterke pokémon, maar zijn defense en special defense stats zijn zo laag dat je hem met één aanval kan mollen.Of spelen met Shedinja. Die had steeds 1 hp en de ability dat enkel super effective moves hem konden raken.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 12:38 uur
Die was ook heel erg gaaf ja, Shedinja.
Heerlijk vaag uiterlijk, maar verder dan level 92 kwam ik niet met 'm. Hoe kreeg je 'm toch ook alweer?
Heerlijk vaag uiterlijk, maar verder dan level 92 kwam ik niet met 'm. Hoe kreeg je 'm toch ook alweer?
0
geplaatst: 25 juni 2011, 12:53 uur
Door een Nincada te laten evolueren naar een Ninjask terwijl er een vrije plaats is in je set (dus geen zes pokémon bijhebben).
0
geplaatst: 25 juni 2011, 13:31 uur
Heeft iemand al een Pokemon gevonden in de nieuwste generatie die niet oerlelijk is. Ik bedoel, stop er dan mee als je geen inspiratie meer hebt. 

* denotes required fields.