Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 13:36 uur
Ik ben nooit verder gekomen dan Sapphire. Daarna heb ik het niet meer gevolgd, blijkbaar terecht.
Sapphire vind ik wel een leuke game eigenlijk, met nog enkele mooie beesten.

0
geplaatst: 25 juni 2011, 13:38 uur
Eveningguard schreef:
Heeft iemand al een Pokemon gevonden in de nieuwste generatie die niet oerlelijk is. Ik bedoel, stop er dan mee als je geen inspiratie meer hebt.
Heeft iemand al een Pokemon gevonden in de nieuwste generatie die niet oerlelijk is. Ik bedoel, stop er dan mee als je geen inspiratie meer hebt.
Ik volg het niet meer, maar na een eeste vluchtige aanblik vind ik deze wel erg stoer.

edit: en deze ook

Maar er zitten inderdaad ook een paar enorme lelijkerds tussen
0
geplaatst: 25 juni 2011, 13:44 uur
AOVV schreef:
Ik ben nooit verder gekomen dan Sapphire. Daarna heb ik het niet meer gevolgd, blijkbaar terecht.
Zat nog. De legendarische bijvoorbeeld. Zien er goed uit:

Vet beest, Latios.

In Diamond en Pearl zaten enkele oerlelijke Pokemons, maar bijvoorbeeld Togekiss vind ik zeer geslaagd:

Prima uiterlijk en een logische evolution.
Maar in Black en White zitten alleen maar lelijke. Met als absoluut dieptepunt deze:

0
geplaatst: 25 juni 2011, 14:01 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 juni 2011, 14:03 uur
De eerste 151 Pokémons blijven het beste. Daarna wordt het allemaal zo modern en gelikt.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 14:07 uur
Rayquaza (zie mijn avatar) vond ik ook nog wel cool uit de Emerald/Ruby/Sapphire reeks.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 14:07 uur
Generatie 2 en 3 zijn ook nog zeer goed te pruimen anders. Maar dan kiepert 't om.
0
Gallow
geplaatst: 25 juni 2011, 14:14 uur
Eerste en 2e generaties hadden ook gewoon nog pokemon die een beetje op beesten leken. Dan heb je een krab die krabby heet en een slang die ekans heet, hoot-hoot de uil en giraffic de giraffe. Daarna worden ze allemaal gewoon abstracte zwevende dingen met bijpassende abstracte namen.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 14:17 uur
Inderdaad de 1ste en 2de generatie pokemon zijn nog altijd het beste
0
geplaatst: 25 juni 2011, 14:26 uur
Slowgaze schreef:
Dat is Rubikskubusmon of zo?
(quote)
Dat is Rubikskubusmon of zo?
Nee hij heet : Cryogonal
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:01 uur
Elke generatie wordt het minder. Eerste generatie was vet, tweede íets minder, maar nog steeds geslaagd, dan wordt het steeds minder. Nu gaan ze inderdaad echt te ver, zó lelijk zijn die beesten.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:02 uur
Digimon vond ik trouwens ook best bruut. Qua verhaal was het meer een geheel en de thematiek was wat duisterder.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:02 uur
Ze moeten weer terug gaan naar de simpele basis met die Pokémons.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:03 uur
Digimond heb ik op tv wel eens gezien toen ik klein was en vond er geen zak aan. Verder weet ik er niets van, van de game al helemaal niet (die was er toch, of niet?).
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:04 uur
Ik heb zelf nooit digimon games gespeeld, maar die zullen er vast zijn.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:06 uur
Wel een gigantisch Pokemon-Kloon, maar inderdaad behoorlijk vet.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:09 uur
Tja, back in the days was ik ook fan van Beyblade en Metabots, mensen hier die dat ook gezien hebben?
Foxkids
Jammer alleen dat Foxkids het altijd voor elkaar kreeg om vaak niet de seizoens finales uit te zenden. Vaak haalden ze dan zo'n serie alweer van de buis.
Foxkids

Jammer alleen dat Foxkids het altijd voor elkaar kreeg om vaak niet de seizoens finales uit te zenden. Vaak haalden ze dan zo'n serie alweer van de buis.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:11 uur
Beyblade ja
Hadden we allemaal zelf ook zo'n tol. Geweldig
En Yu-Gi-Oh, moesten weer weer kaarten sparen
Hadden we allemaal zelf ook zo'n tol. Geweldig
En Yu-Gi-Oh, moesten weer weer kaarten sparen

0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:14 uur
Wat waren die kaartjes duur zeg. En janken als ik ze niet mocht. 

0
Gallow
geplaatst: 25 juni 2011, 15:17 uur
Ik had ook zo'n bayblade tol, vooral leuk als je er per ongeluk op ging staan.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:17 uur
Ik heb nog een lade vol yugioh kaarten, daar heb ik veel spaarcentjes aan gespendeerd! 
Digimon vind ik echter te veel eigen ideeen en elementen hebben om het te bestempelen als een Pokemon kloon.

Digimon vind ik echter te veel eigen ideeen en elementen hebben om het te bestempelen als een Pokemon kloon.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:20 uur
Tja Digimon. Ik vond die beesten er wel leuk uitzien, maar de verhaallijnen vond ik minder. Het is jammer dat de Digimon tekenaars niet voor Pokemon werkten.
* denotes required fields.