MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ik ben nooit verder gekomen dan Sapphire. Daarna heb ik het niet meer gevolgd, blijkbaar terecht.

Sapphire vind ik wel een leuke game eigenlijk, met nog enkele mooie beesten.

Eveningguard schreef:
Heeft iemand al een Pokemon gevonden in de nieuwste generatie die niet oerlelijk is. Ik bedoel, stop er dan mee als je geen inspiratie meer hebt.

Ik volg het niet meer, maar na een eeste vluchtige aanblik vind ik deze wel erg stoer.

(afbeelding)

edit: en deze ook

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Maar er zitten inderdaad ook een paar enorme lelijkerds tussen

AOVV schreef:
Ik ben nooit verder gekomen dan Sapphire. Daarna heb ik het niet meer gevolgd, blijkbaar terecht.

Sapphire vind ik wel een leuke game eigenlijk, met nog enkele mooie beesten.

Zat nog. De legendarische bijvoorbeeld. Zien er goed uit:

(afbeelding)

Vet beest, Latios.

In Diamond en Pearl zaten enkele oerlelijke Pokemons, maar bijvoorbeeld Togekiss vind ik zeer geslaagd:

(afbeelding)

Prima uiterlijk en een logische evolution.

Maar in Black en White zitten alleen maar lelijke. Met als absoluut dieptepunt deze:

(afbeelding)

Ik vind deze de ergste

(afbeelding)

Wat is het?

Dat is het hem juist

Een gemuteerde ijsvlok zo te zien

Stijn_Slayer
De eerste 151 Pokémons blijven het beste. Daarna wordt het allemaal zo modern en gelikt.

Rayquaza (zie mijn avatar) vond ik ook nog wel cool uit de Emerald/Ruby/Sapphire reeks.

Generatie 2 en 3 zijn ook nog zeer goed te pruimen anders. Maar dan kiepert 't om.

Gallow
Eerste en 2e generaties hadden ook gewoon nog pokemon die een beetje op beesten leken. Dan heb je een krab die krabby heet en een slang die ekans heet, hoot-hoot de uil en giraffic de giraffe. Daarna worden ze allemaal gewoon abstracte zwevende dingen met bijpassende abstracte namen.

ArthurDZ schreef:
Ik vind deze de ergste

(afbeelding)

Dat is Rubikskubusmon of zo?

Inderdaad de 1ste en 2de generatie pokemon zijn nog altijd het beste

Namen met -Mon achterin. Dat is zoooo Digimon achtig.

Slowgaze schreef:
(quote)

Dat is Rubikskubusmon of zo?

Nee hij heet : Cryogonal

Alles na Johto:

Wat kan ie?

Elke generatie wordt het minder. Eerste generatie was vet, tweede íets minder, maar nog steeds geslaagd, dan wordt het steeds minder. Nu gaan ze inderdaad echt te ver, zó lelijk zijn die beesten.

Digimon vond ik trouwens ook best bruut. Qua verhaal was het meer een geheel en de thematiek was wat duisterder.

Ze moeten weer terug gaan naar de simpele basis met die Pokémons.

Digimond heb ik op tv wel eens gezien toen ik klein was en vond er geen zak aan. Verder weet ik er niets van, van de game al helemaal niet (die was er toch, of niet?).

Ik heb zelf nooit digimon games gespeeld, maar die zullen er vast zijn.

Digimon vond ik destijds ook best wel vet om te zien

Wel een gigantisch Pokemon-Kloon, maar inderdaad behoorlijk vet.

Tja, back in the days was ik ook fan van Beyblade en Metabots, mensen hier die dat ook gezien hebben?

Foxkids

Jammer alleen dat Foxkids het altijd voor elkaar kreeg om vaak niet de seizoens finales uit te zenden. Vaak haalden ze dan zo'n serie alweer van de buis.

Beyblade ja Hadden we allemaal zelf ook zo'n tol. Geweldig

En Yu-Gi-Oh, moesten weer weer kaarten sparen

Wat waren die kaartjes duur zeg. En janken als ik ze niet mocht.

Gallow
Ik had ook zo'n bayblade tol, vooral leuk als je er per ongeluk op ging staan.

Ik heb nog een lade vol yugioh kaarten, daar heb ik veel spaarcentjes aan gespendeerd!

Digimon vind ik echter te veel eigen ideeen en elementen hebben om het te bestempelen als een Pokemon kloon.

Tja Digimon. Ik vond die beesten er wel leuk uitzien, maar de verhaallijnen vond ik minder. Het is jammer dat de Digimon tekenaars niet voor Pokemon werkten.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.