Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:55 uur
Hey, wat hadden jullie voor een Yu-Gi-Oh!-decks? Mijn laatste deck was een soort clown/directe aanvallen-deck: alle monsters boven de 4 sterren blokkeren, ze met clowns vernietigen en ondertussen direct de levenspunten van de ander aanvallen. 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:27 uur
Ik had Pegasus deck en Seto Kaiba deck, ik had echt enorm veel kaarten en een spel op PS. Voor de rest keek ik vaak de serie, die er helaas 2 afleveringen voor het eind stopte op Foxkids, zoals altijd 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 23:23 uur
Ik spaarde een serie, MetalRaiders heette die. Verder had ik Joey's deck en nog een hele shitload aan pakjes.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 14:44 uur
Ik ben op pokemon blue één gevecht verwijderd van de stad van de 3de gym. Mijn team bestaat nu uit Ivysaur, Pidgeotto, Jiglypuff en een beest van een Sandshrew(dig, slash EN seismessic toss!)
0
geplaatst: 26 juni 2011, 14:56 uur
ArthurDZ schreef:
Ik ben op pokemon blue één gevecht verwijderd van de stad van de 3de gym. Mijn team bestaat nu uit Ivysaur, Pidgeotto, Jiglypuff en een beest van een Sandshrew(dig, slash EN seismessic toss!)
Die moet je makkelijk winnen 3e gym is namelijk Electric
0
geplaatst: 26 juni 2011, 15:07 uur
Onder het genot van Marillion ga ik ook maar eens verder met Blue. Ik heb nog niet veel kunnen spelen, dus ben ik nog bij Brock
.
Ik heb nu een Charmander, een Spearow en een Metapod.
.Ik heb nu een Charmander, een Spearow en een Metapod.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 15:30 uur
rock-rick schreef:
Onder het genot van Marillion ga ik ook maar eens verder met Blue. Ik heb nog niet veel kunnen spelen, dus ben ik nog bij Brock
.
Ik heb nu een Charmander, een Spearow en een Metapod.
.Ik heb nu een Charmander, een Spearow en een Metapod.
Brock wordt wel moeilijk als je ene Charmander hebt
0
geplaatst: 26 juni 2011, 15:36 uur
Die Spearow en Metapod dus goed trainen, lucht aanvallen helpen wel tegen steen soorten.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 15:38 uur
Ja, alleen jammer dat ik het met die maximaal level 5 tegenstanders moet doen, gaat niet zo snel. Ik had zo'n Caterpie gevangen, zodat ik tegen Brock een gras pokémon had.
Edit: Ik heb me trouwens altijd afgevraagd waarom je een evaluatie zou tegenhouden... Is dat in sommige gevallen handig?
Edit 2: Mijn Metapod is een Butterfree geworden
.
Edit: Ik heb me trouwens altijd afgevraagd waarom je een evaluatie zou tegenhouden... Is dat in sommige gevallen handig?
Edit 2: Mijn Metapod is een Butterfree geworden
.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:04 uur
caterpie is trouwens een insectpokemon 
Als je pokemon evolueert worden ze wel sterker, maar meestal duurt het dan langer voor ze aanvallen leren. Pokemons die met een steen zijn geevolueert leren meestal zelfs helemaal niks meer.
Ik heb daarnet trouwens een drowzee gevangen en mijn jiglypuff in de box gestoken.

Als je pokemon evolueert worden ze wel sterker, maar meestal duurt het dan langer voor ze aanvallen leren. Pokemons die met een steen zijn geevolueert leren meestal zelfs helemaal niks meer.
Ik heb daarnet trouwens een drowzee gevangen en mijn jiglypuff in de box gestoken.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:05 uur
rock-rick schreef:
Ja, alleen jammer dat ik het met die maximaal level 5 tegenstanders moet doen, gaat niet zo snel. Ik had zo'n Caterpie gevangen, zodat ik tegen Brock een gras pokémon had.
Caterpie is een Bug pokemon en geen Grass pokemon

0
Dat zei niels ook al
. Beetje fail van mijn kant dan, hopen dat de Butterfree wat tegen Brock kan.
0
Je zou de evaluatie tegen willen proberen te houden omdat je bang bent voor kritiek en op slechte resultaten gewezen worden.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:08 uur
rock-rick schreef:
Dat zei niels ook al
. Beetje fail van mijn kant dan, hopen dat de Butterfree wat tegen Brock kan.
(quote)
Dat zei niels ook al
. Beetje fail van mijn kant dan, hopen dat de Butterfree wat tegen Brock kan. Ligt eraan welk level Butterfree zit
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:11 uur
rock-rick schreef:
Op het moment nog 10, maar ik ga nu ook nog niet tegen Brock.
Op het moment nog 10, maar ik ga nu ook nog niet tegen Brock.
Dan moet je wel trainen want op level 12 leert hij Counfusion
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:15 uur
Ik ben hem nu aan het trainen, maar het schiet niet echt op met tegenstanders van maximaal lvl 5.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:17 uur
Ik heb net STIJN verslagen op de brug en ik ga straks mooi een MEW vangen. Helaas dat ik mijn Clefairy geen EZRA heb genoemd, want hij blijkt POUND te kunnen.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:27 uur
rock-rick schreef:
Ik ben hem nu aan het trainen, maar het schiet niet echt op met tegenstanders van maximaal lvl 5.
Tsja dat schiet niet echt op
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:29 uur
Vond het een goed spel, maar wel ietwat overrated. Mede door de afschuwlijke graphics en animaties.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:33 uur
Fallout3... wat een prachtig spel. Dat spel heb ik echt maandenlang helemaal kapot gespeeld, echt geweldig
.
.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 17:55 uur
Die heb ik later samen met de tweede en Fallout Tactics gekocht. De eerste Fallout is op sommige punten beter dan Fallout 3.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 18:30 uur
Fallout 3 is mij slecht bevallen nadat ik maandenlang Elder Scrolls IV: Oblivion had gespeeld. Die overstap van middeleeuws naar futuristisch ging blijkbaar niet 
Intussen ook Pokémon Gold weer boven gehaald, Red en Yellow liggen nog te wachten om eens opnieuw gespeeld te worden.

Intussen ook Pokémon Gold weer boven gehaald, Red en Yellow liggen nog te wachten om eens opnieuw gespeeld te worden.
0
Misterfool
geplaatst: 26 juni 2011, 21:40 uur
Eveningguard schreef:
ietwat overrated. Mede door de afschuwlijke graphics en animaties.
(quote)
ietwat overrated. Mede door de afschuwlijke graphics en animaties.

0
geplaatst: 26 juni 2011, 21:56 uur
Fallout 3 is imo één van de beste games ooit. De graphics zijn inderdaad minder, maar daar stoorde ik me totaal niet aan.
De Mass Effect serie vind ik btw ook erg geniaal.
De Mass Effect serie vind ik btw ook erg geniaal.

0
Misterfool
geplaatst: 26 juni 2011, 21:58 uur
Daar ging het me ook niet om.
Wou een boos gezicht alá Eastwood laten zien.
Erger me altijd dood aan die graphicnazi's.
Al ziet een spel er lelijk uit, het is enkel de gameplay die telt.
* denotes required fields.