Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2011, 13:24 uur
Dat snap ik ook wel, maar ik vraag mij af of mij collega's er hetzelfde over denken... laat staan mijn baas.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 13:42 uur
Bazen zijn kut. Per definitie is het concept van de een die de baas is van de ander verkeerd. Rousseau heeft ooit geschreven dat men de eerste mens die een stukje grond afbakende en zei "Dit is van mij.", dood hadden moeten slaan.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 13:49 uur
Tja, ik vind het eerlijk gezegd vervelender dat ik de hele dag die kut-radio aan moet horen. Vanavond als ik thuis kom van mijn stage weer verder Pokémonnen en hopelijk heb ik mijn Mew ook vanavond binnen.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:22 uur
Slowgaze schreef:
Bazen zijn kut. Per definitie is het concept van de een die de baas is van de ander verkeerd. Rousseau heeft ooit geschreven dat men de eerste mens die een stukje grond afbakende en zei "Dit is van mij.", dood hadden moeten slaan.
Dus zou je Jordy ook moeten doodslaan omdat hij zegt dat de site van hem is?
Filosofen...

Maar ontopic: ben zelf bezig met twee Pokémongames, afwisseling is een feest. Op Ruby zou ik moeten beginnen werk maken van die eerste badge, heb intussen Nuzleaf lvl 15 (met Bullet Seed) en Combusken lvl 16. Op Red moet ik Mt. Moon binnenstappen met een Nidorino en een Wartortle, beiden lvl 16.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:34 uur
Mocht je Mew nog willen hebben zou ik niet vergeten een Jigglypuff of Clefairy te vangen.
Ik zou ze zeker niet over een kam scheren, voor jou zijn er nog de Nihilisten.
bennerd schreef:
Filosofen...
Filosofen...

0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:41 uur
jasper1991 schreef:
Mocht je Mew nog willen hebben zou ik niet vergeten een Jigglypuff of Clefairy te vangen.
(quote)
Ga ik zeker proberen jasper

0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:42 uur
Ik heb mijn Jigglypuff trouwens Kate genoemd
rara naar wie ik haar vernoemd heb...
0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:46 uur
rock-rick schreef:
rara naar wie ik haar vernoemd heb... Bush

0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:48 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Dat zijn ook mijn beste vrienden
Neen, filosofen en nihilisten zijn veelal veel te overdreven negatief en hautain in hun standpunten. Doe even normaal, denk ik dan. Maar goed, op deze site discussiëren over filosofie is voer voor de mods 
Een tip voor mensen die Ruby spelen: vul je party met zo veel mogelijk Zigzagoons. Die hebben als ability Pick Up, wat maakt dat ze na een gevecht een item bijhouden. Zo kun je al gemakkelijk een hele hoop Proteins, Rare Candies en Revives hebben. Enzovoort.
Het vangen van een Abra ging bij mij altijd op goed geluk. Gewoon een poké ball gooien en zien wat ervan komt.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:49 uur
laxus11 schreef:
gaat dat spel bij jullie ook zo snel op de Emulator
gaat dat spel bij jullie ook zo snel op de Emulator
Je kunt dat met een instelling wijzigen (zodat het weer op de normale snelheid overschakelt). Ben wel even vergeten welke instelling.
Edit: ah, normaal gezien moet Vsync (Options -> Frame Skip -> Vsync) afgevinkt staan.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:52 uur
bennerd schreef:
Je kunt dat met een instelling wijzigen (zodat het weer op de normale snelheid overschakelt). Ben wel even vergeten welke instelling.
Edit: ah, normaal gezien moet Vsync (Options -> Frame Skip -> Vsync) afgevinkt staan.
(quote)
Werkt dat ook op een Visual Boy Advance
0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:56 uur
bennerd schreef:
Die emulator gebruik ik ook, dus normaal gezien wel.
(quote)
Die emulator gebruik ik ook, dus normaal gezien wel.
Ja ik heb het gevonden danku

0
geplaatst: 27 juni 2011, 14:58 uur
0
geplaatst: 27 juni 2011, 15:25 uur
0
Gallow
geplaatst: 27 juni 2011, 15:47 uur
Ik zou mij vereerd voelen als iemand zijn magnemite gallow zou noemen.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:03 uur
Sorry, heb geen magnemite. Dit is trouwens mijn team:
Damon (Wartortle) lvl 19
Victoria (Nidoqueen) lvl 19 (stomme naam, ik weet het, maar fuck it, was ook een koningin)
Paras lvl 20
Pikachu lvl 19
Heb net Misty verslagen. Dus.
Damon (Wartortle) lvl 19
Victoria (Nidoqueen) lvl 19 (stomme naam, ik weet het, maar fuck it, was ook een koningin)
Paras lvl 20
Pikachu lvl 19
Heb net Misty verslagen. Dus.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:05 uur
* denotes required fields.