MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Don Cappuccino schreef:
Ook mensen die hier Guitar Hero spelen?

Mijn neef, en als ik bij hem ben, dan zing ik alleen mee. Voor het overige is dat totaal geen spel naar mijn smaak.
Trouwens, "21st Century Schizoid Man" op expert is een uitdaging!

Wie speelt er nog Football Manager?

BeatHoven schreef:
(quote)

Mijn neef, en als ik bij hem ben, dan zing ik alleen mee. Voor het overige is dat totaal geen spel naar mijn smaak.

Wie speelt er nog Football Manager?

Ik Speel af en toe wel eens Football Manager

Ik had Football Manager 2000. Het manager gedeelte was best leuk, maar het voetballen was echt tergend slecht.

rock-rick schreef:
Ik had Football Manager 2000. Het manager gedeelte was best leuk, maar het voetballen was echt tergend slecht.

Ik heb 2008, 2009,2010 en 2011

laxus11 schreef:
(quote)

Ik heb 2008, 2009,2010 en 2011

Ik ook 2011, best een leuk spel, toch? (vooral een sit back and relax game)

BeatHoven schreef:
(quote)

Ik ook 2011, best een leuk spel, toch? (vooral een sit back and relax game)

Af en toe is het best een leuk spel om te spelen ja

BeatHoven schreef:

Die kan ik op Expert, 96 procent!

Don Cappuccino schreef:
Die kan ik op Expert, 96 procent!

Respect . Ik was ook aangenaam verrast dat dat lied op Guitar Hero verscheen!

Op Guitar Hero 6 staat 2112 van Rush, dat is al helemaal geweldig!

Mb.
Ik ben net uitgeput teruggekomen van een tentamen - het was niet normaal warm in dat lokaal.. en ik heb er bijna 3 uur gezeten -, dus als ontspanning ga ik eens eventjes wat pokemon spelen. Na al die jaren is het nog steeds even verslavend. Overigens vind ik het wel iets te makkelijk. Die types lijken alleen uit te maken als je echt een anti-type hebt (dus water --> rock ofzo). En Snorlax lijkt echt niks te deren.

rock-rick schreef:
Dat snap ik ook wel, maar ik vraag mij af of mij collega's er hetzelfde over denken... laat staan mijn baas.

Wat voor werk doe jij op die leeftijd dat je gewoon een computer tot beschikbaarheid hebt? Ik ben nieuwsgierig.

Welke Pokemon ga ju nu doen MB.

Mb.
Ik doe Leaf Green. Ik heb van 't weekend een Snorlax gevangen. Die is nu level 35. De rest van mijn pokemon (die ene waterpokomon voordat het een blastoise wordt, marowak, die elektrische eevee) zit daar ook rondom.

Mb. schreef:
Ik doe Leaf Green. Ik heb van 't weekend een Snorlax gevangen. Die is nu level 35. De rest van mijn pokemon (die ene waterpokomon voordat het een blastoise wordt, marowak, die elektrische eevee) zit daar ook rondom.

Wartortle en Jolteon bedoel je

Mb.
Ja, maar ik heb ze een naam gegeven.

EDIT: Het is nu een Blastoise. Yay.

Mb. schreef:
Ja, maar ik heb ze een naam gegeven.

EDIT: Het is nu een Blastoise. Yay.

Blastoise

Haat aan Zubat wat een K*tpokemon

Mb. schreef:
Wat voor werk doe jij op die leeftijd dat je gewoon een computer tot beschikbaarheid hebt? Ik ben nieuwsgierig.

Ik loop stage in een ICT bedrijf. Ik heb gewoon mijn eigen laptop mee en daar werk ik op .

Dat deed ik op mijn 17e ook al (op MuMe zitten op stage, vijf dagen per week).

Wat is slimmer? Nidorino meteen laten evolueren met de moon stone of ermee wachten? Ik weet niet precies wat het verschil is en wat nou de voor- en nadelen zijn.

Pokémon die je laat ovuleren met stenen kunnen geen aanvallen meer leren, ook al had hun voor-ovulatie dat wel gekund op dat leven.

Kijk anders eens rond op deze site.

Ah, beter even wachten dus. Bedankt.

Als je op Red/Blue speelt, zou ik je Nidorino op lvl 23 laten evolueren. Dat ga ik toch doen. TM's zijn er voor iets.

Mb.
Eigenlijk zou je om het moeilijk te maken net als al die trainers met één soort moeten spelen.

Maar is evolutie een eenmalige stat-boost of werkt het ook door in de verdere level-ups van de Pokémon/

Nidorino kan op level 50 double-kick leren, maar zo sterk is die volgens mij niet, op Yellow krijgt ie hem al op 12. Op 41 (46 in Yellow) leert ie Horn Drill, da's best wel een sterke aanval. Fury Attack op 32/36. Als je Nidorino dan al laat evolueren leert ie dat niet meer.
Als tm's kun je hem eventueel mega punch en kick leren, bubblebeam en horn drill ook.

Horn Drill is sterk mits raak. Ik ben er niet helemaal weg van, je kan hem ook maar vijf keer gebruiken.
Mijn Nidorina kan tenminste Ice Beam!

jasper1991 schreef:
Horn Drill is sterk mits raak. Ik ben er niet helemaal weg van, je kan hem ook maar vijf keer gebruiken.
Mijn Nidorina kan tenminste Ice Beam!

Maar als ie raak is dan ben je wel meteen Knock out

Clefairy Gevangen

En trainen om Mew te vangen

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.