Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:06 uur
Don Cappuccino schreef:
Ook mensen die hier Guitar Hero spelen?
Ook mensen die hier Guitar Hero spelen?
Mijn neef, en als ik bij hem ben, dan zing ik alleen mee. Voor het overige is dat totaal geen spel naar mijn smaak.
Trouwens, "21st Century Schizoid Man" op expert is een uitdaging!
Wie speelt er nog Football Manager?
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:23 uur
BeatHoven schreef:
Mijn neef, en als ik bij hem ben, dan zing ik alleen mee. Voor het overige is dat totaal geen spel naar mijn smaak.
(quote)
Ik Speel af en toe wel eens Football Manager
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:26 uur
Ik had Football Manager 2000. Het manager gedeelte was best leuk, maar het voetballen was echt tergend slecht.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:30 uur
rock-rick schreef:
Ik had Football Manager 2000. Het manager gedeelte was best leuk, maar het voetballen was echt tergend slecht.
Ik heb 2008, 2009,2010 en 2011
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:33 uur
laxus11 schreef:
(quote)
Ik ook 2011, best een leuk spel, toch? (vooral een sit back and relax game)
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:34 uur
BeatHoven schreef:
(quote)
Af en toe is het best een leuk spel om te spelen ja
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:38 uur
Respect
. Ik was ook aangenaam verrast dat dat lied op Guitar Hero verscheen!
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:40 uur
Op Guitar Hero 6 staat 2112 van Rush, dat is al helemaal geweldig! 

0
Mb.
geplaatst: 27 juni 2011, 16:44 uur
Ik ben net uitgeput teruggekomen van een tentamen - het was niet normaal warm in dat lokaal.. en ik heb er bijna 3 uur gezeten -, dus als ontspanning ga ik eens eventjes wat pokemon spelen. Na al die jaren is het nog steeds even verslavend. Overigens vind ik het wel iets te makkelijk. Die types lijken alleen uit te maken als je echt een anti-type hebt (dus water --> rock ofzo). En Snorlax lijkt echt niks te deren.
Wat voor werk doe jij op die leeftijd dat je gewoon een computer tot beschikbaarheid hebt? Ik ben nieuwsgierig.
rock-rick schreef:
Dat snap ik ook wel, maar ik vraag mij af of mij collega's er hetzelfde over denken... laat staan mijn baas.
Dat snap ik ook wel, maar ik vraag mij af of mij collega's er hetzelfde over denken... laat staan mijn baas.
Wat voor werk doe jij op die leeftijd dat je gewoon een computer tot beschikbaarheid hebt? Ik ben nieuwsgierig.

0
Mb.
geplaatst: 27 juni 2011, 16:49 uur
Ik doe Leaf Green. Ik heb van 't weekend een Snorlax gevangen. Die is nu level 35. De rest van mijn pokemon (die ene waterpokomon voordat het een blastoise wordt, marowak, die elektrische eevee) zit daar ook rondom.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:51 uur
Mb. schreef:
Ik doe Leaf Green. Ik heb van 't weekend een Snorlax gevangen. Die is nu level 35. De rest van mijn pokemon (die ene waterpokomon voordat het een blastoise wordt, marowak, die elektrische eevee) zit daar ook rondom.
Wartortle en Jolteon bedoel je

0
Mb.
geplaatst: 27 juni 2011, 16:54 uur
Ja, maar ik heb ze een naam gegeven. 
EDIT: Het is nu een Blastoise. Yay.

0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:55 uur
Mb. schreef:

Blastoise

0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:05 uur
Mb. schreef:
Ik loop stage in een ICT bedrijf. Ik heb gewoon mijn eigen laptop mee en daar werk ik op
.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:09 uur
Dat deed ik op mijn 17e ook al
(op MuMe zitten op stage, vijf dagen per week).
(op MuMe zitten op stage, vijf dagen per week).
0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:30 uur
Wat is slimmer? Nidorino meteen laten evolueren met de moon stone of ermee wachten? Ik weet niet precies wat het verschil is en wat nou de voor- en nadelen zijn.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:32 uur
Pokémon die je laat ovuleren met stenen kunnen geen aanvallen meer leren, ook al had hun voor-ovulatie dat wel gekund op dat leven.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:42 uur
Als je op Red/Blue speelt, zou ik je Nidorino op lvl 23 laten evolueren. Dat ga ik toch doen. TM's zijn er voor iets.
0
Mb.
geplaatst: 27 juni 2011, 17:47 uur
Eigenlijk zou je om het moeilijk te maken net als al die trainers met één soort moeten spelen. 

0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:50 uur
Maar is evolutie een eenmalige stat-boost of werkt het ook door in de verdere level-ups van de Pokémon/
0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:58 uur
Nidorino kan op level 50 double-kick leren, maar zo sterk is die volgens mij niet, op Yellow krijgt ie hem al op 12. Op 41 (46 in Yellow) leert ie Horn Drill, da's best wel een sterke aanval. Fury Attack op 32/36. Als je Nidorino dan al laat evolueren leert ie dat niet meer.
Als tm's kun je hem eventueel mega punch en kick leren, bubblebeam en horn drill ook.
Als tm's kun je hem eventueel mega punch en kick leren, bubblebeam en horn drill ook.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:01 uur
Horn Drill is sterk mits raak. Ik ben er niet helemaal weg van, je kan hem ook maar vijf keer gebruiken.
Mijn Nidorina kan tenminste Ice Beam!

0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:02 uur
jasper1991 schreef:
Horn Drill is sterk mits raak. Ik ben er niet helemaal weg van, je kan hem ook maar vijf keer gebruiken.
Maar als ie raak is dan ben je wel meteen Knock out
* denotes required fields.