MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Horn Drill is echt geen te vertrouwen aanval. Leuk om te proberen als je toch sowieso gaat winnen, maar voor de rest gebruik ik het niet.

Nidoking met Mega Punch, Earthquake, Thrash en Rock Slide = win.

En ik heb het weer verknald

Heb per ongeluk met de trainer gebattles

Nu dus geen Mew

Mew is voor neppe gangsters.

"Rick got the Dome Fossil"

Het valt me trouwens op dit ik Koffing eigenlijk best wel cool vind en die evoluatie/evolutie nog vetter .

Je zegt het verkeerd, Rick. Het is helemaal niet evaluatie. Evaluatie is iets anders.
Iedereen weet dat het ovulatie is.

Evoluatie is het toch en niet evaluatie

Evolutie, Dave, evolutie.

Nee, hij evolueert toch, ik heb ze nooit in Pokémon zeggen ''evolutie''. (Al is dat wel wat je mag verwachten)

Edit: Laat eigenlijk maar, veel te vaag

't is evolutie ftw.

Ik heb met emulator Platinum binnen gehaald. Mume kenners, is die een beetje te pruimen of niet? Heb net wel een ei gekregen, beetje een anti climax als dat Tokyprie is of hoe je dat ook schrijft.

Togepi dacht ik, zijn evolutie is wel fantastisch

Dan nog. Mijn eend (Psyduck) oversteigt alle vormen van aanheid.
Overigens ook verrast dat in tegenstelling tot de GBA versies het niet 5x zo snel loopt, maar gewone snelheid.

Ik heb slechts tot Emerald gespeeld, ik zou niet weten hoe het met de DS zit. Ik ken zowat geen enkele Pokémon van die generaties

Ik ook niet, heel het nostalgische gevoel terug dat ik een wereld vol vreemde wezens kan ontdekken!
Al merk ik dat ik wel vaker de oude garde onder mijn hoede neem, onder andere Geodude heeft zich in mijn roedel aangesloten.

Zo jongens, wat een nostalgie allemaal.
Ik moet dat ook maar eens gaan spelen aangezien ik toch niks te doen heb.
Vroeger vreesde iedereen mij als ik met Charizard en Raichu door de open weilanden van Pokemon banjerde.
Toen ik na een tijd Lugia bij mijn leger van wezens had gehaald ging het al helemaal los.
Ik was niet te stoppen.
Alles ging plat, geen dorp bleef overeind en ik droomde er zelfs over!

Jammer genoeg was ik toen 8 jaar.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die hernieuwde Silver en Gold versie, hetzelfde als ze destijds met FireRed en LeafGrean gedaan hebben.

Sowieso ga ik de nieuwere Pokémon games ook nog wel checken

Vroeger kende ik ook al die namen uit mijn hoofd.
Mijn favoriet was die legendarische Henkie.
Ik weet zijn naam niet meer, wel weet ik dat ik daarmee iedereen verpletterde op het schoolplein.
Goede tijden.

Haha Henkie. Dat is ook veruit het meest toffe, je beestjes een naam geven.
Tamigotchi herinneringen....

Ik join ook maar, aangezien ik ook een Pokémonfreak ben

Wil nog steeds een keer Black of White spelen, maar ik krijg ze niet aan de praat (jaja, illegaal enzo..)

Arrie schreef:
Maar is evolutie een eenmalige stat-boost of werkt het ook door in de verdere level-ups van de Pokémon/

Iemand een antwoord?

Ik ga wel Yellow spelen, ook leuk

Arrie schreef:
(quote)

Iemand een antwoord?

Ik zou het ook niet weten...

Heb Mew trouwens in bezit, nu trainen .

Arrie schreef:
(quote)

Iemand een antwoord?
Het werkt door, de totale base stat gaat omhoog, dus je zal ipv 2 punten per lvl 3 krijgen (ligt er natuurlijk aan hoe hoog de verhoging is, zie daarvoor serebii.net)

Oké bedankt!

Waar kan ik mijn moonstone eigenlijk het best voor gebruiken? Ik heb een Clefairy en die can volgens mij in Clefable evolueren, maar ik weet niet of die sterk is en wanneer ik de steen dan moet gebruiken.

Ik heb een Moon stone gebruikt om m'n Clefairy te laten evolueren, Clefable is, ondanks z'n naam, best een sterke pokémon..

Op welk level is dat dan het verstandigst?

Leert ie nog wel metronome dan? Kan dat via een tm, want anders moet je hem eerst eens tot 48 trainen.

Ik heb 'm rond Lvl. 20 laten evolueren, rock-rick.

Metronome kan je volgens mij ook met TM aanleren.

Is het het waard om tot 48 door te levellen als metronome via TM kan?

Zijn de aanvallen buiten metronoom om dus ook nog wat waard?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:24 uur

geplaatst: vandaag om 04:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.