Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2011, 19:42 uur
Ja, dat zou misschien ook wel lukken, maar ik heb geen zin om Full Restore en Max Revive en dergelijke te gaan kopen.
Ach, laat ik er geen doekjes om winden: jasper, u bent de man!
Ach, laat ik er geen doekjes om winden: jasper, u bent de man!

0
geplaatst: 3 juli 2011, 20:10 uur
Max Revives kan je niet kopen, maar wat is er mis met Full Restores?
Overigens vanmiddag de Elite Four in Gold verslagen met al mijn voorgenoemde pokémon (alleen is mijn Eevee eindelijk een Espeon geworden
) op level 40. Nu in Kanto. 
Overigens vanmiddag de Elite Four in Gold verslagen met al mijn voorgenoemde pokémon (alleen is mijn Eevee eindelijk een Espeon geworden
) op level 40. Nu in Kanto. 
0
geplaatst: 3 juli 2011, 20:14 uur
Ik bedoelde Revive, mijn fout.
Ik heb niets tegen Full Restores, ik wil de League gewoon winnen zonder er tientallen van te hoeven kopen. Als dat de eerste keren niet meteen lukt, grijp ik alsnog naar die hulpmiddelen. Ethers heb ik misschien ook wel nodig, want m'n Victreebel kan Solar Beam en Giga Drain, die beiden 5 pp hebben.
Ik heb niets tegen Full Restores, ik wil de League gewoon winnen zonder er tientallen van te hoeven kopen. Als dat de eerste keren niet meteen lukt, grijp ik alsnog naar die hulpmiddelen. Ethers heb ik misschien ook wel nodig, want m'n Victreebel kan Solar Beam en Giga Drain, die beiden 5 pp hebben.
0
geplaatst: 3 juli 2011, 20:40 uur
maxinator schreef:
Zoveel is dat niet, gaat van 5 naar 8 ofzo.
Zoveel is dat niet, gaat van 5 naar 8 ofzo.
3 aanvalspogingen meer maakt wel een verschil hoor. Natuurlijk heb je ook ethers nodig, maar met een aantal extra aanvalsmogelijkheden erbij...
0
geplaatst: 3 juli 2011, 22:58 uur
Ben weer helemaal addicted aan Call of Duty: Black Ops
Dacht dat ik er klaar mee was maar nee, prestigen neemt veel tijd in beslag. Ben een echte fps/rpg gamer trouwens, games als Half-Life, cod4, Halo, vind ik allemaal heel wreed. RPG vooral de westerse RPG als Fallout en Oblivion, heel wreed vind ik dat allemaal, kan echt uren in die werelden rondlopen. Game zelf op de PS3 en pc. 
Dacht dat ik er klaar mee was maar nee, prestigen neemt veel tijd in beslag. Ben een echte fps/rpg gamer trouwens, games als Half-Life, cod4, Halo, vind ik allemaal heel wreed. RPG vooral de westerse RPG als Fallout en Oblivion, heel wreed vind ik dat allemaal, kan echt uren in die werelden rondlopen. Game zelf op de PS3 en pc. 
0
geplaatst: 3 juli 2011, 23:26 uur
RPG's als Fallout en Oblivion zijn inderdaad geniaal. Kijk erg uit naar Skyrim
.
Ik kan wel begrijpen waarom veel mensen CoD: BO spelen, maar het spel heeft mij niet gegrepen. De laatste CoD waar ik echt veel tijd in heb gestoken en lol mee heb gehad was deeltje 5 (World at War).
. Ik kan wel begrijpen waarom veel mensen CoD: BO spelen, maar het spel heeft mij niet gegrepen. De laatste CoD waar ik echt veel tijd in heb gestoken en lol mee heb gehad was deeltje 5 (World at War).
0
geplaatst: 4 juli 2011, 00:06 uur
Skyrim gaat de game overnemen. Oblivion en Fallout (vooral 3) kapot gespeeld, dus kan niet wachten.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 00:12 uur
jellecomicgek72 schreef:
Ik ben ook weer flink bezig met Black Ops. Ben nu prestige 10 volgens mij. Jammer dat ze dit keer tot 15 gaan.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 00:13 uur
Heb Fallout 3 en Fallout: New Vegas (vooral New Vegas) helemaal kapotgespeeld, zou ook wel weer een hele nieuwe Fallout willen zien, alleen zullen we daar nog even op moeten wachten.... En dit keer wel met een nieuwe engine aub.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 00:17 uur
oceanvolta schreef:
(quote)
Ik ben ook weer flink bezig met Black Ops. Ben nu prestige 10 volgens mij. Jammer dat ze dit keer tot 15 gaan. Ja, ze willen je langer verslaafd houden
Bad Company 2 speel ik ook nog steeds veel, alleen mis ik in die game het verslavingsgehalte wat Black Ops wel heeft.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 00:22 uur
Owjaa, Skyrim gaat ook heel wreed worden, dat worden een hoop slapeloze nachten. 

0
geplaatst: 4 juli 2011, 16:07 uur
jellecomicgek72 schreef:
Ja, ze willen je langer verslaafd houden
Bad Company 2 speel ik ook nog steeds veel, alleen mis ik in die game het verslavingsgehalte wat Black Ops wel heeft.
(quote)
Ja, ze willen je langer verslaafd houden
Bad Company 2 speel ik ook nog steeds veel, alleen mis ik in die game het verslavingsgehalte wat Black Ops wel heeft. Ja idd, BC 2 speel ik eigenlijk niet meer. Ik speel alleen multiplayer online en de multiplayer van Black Ops vind ik veel vetter. Bad Company 3 wordt wel heel vet denk ik.
0
Harco
geplaatst: 4 juli 2011, 16:10 uur
21x XP bij Gears of War 2 is mad nice. Heb dit weekend een paar uurtjes horde gespeeld, en ben al van level 20 naar level 35 gegaan.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 4 juli 2011, 17:52 uur
Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe DBZ game: Tenkaichi Ultimate. Ziet er qua gameplay toch totaal anders uit dan de vorige delen. Ik weet niet precies wat ik er van moet vinden. Heb helaas geen xbox360 of ps3, maar anders had ik hem wel gekocht.
Misschien dat 1 van mijn homeboyz het gaat halen, want ik wil het toch wel uitproberen. 
Misschien dat 1 van mijn homeboyz het gaat halen, want ik wil het toch wel uitproberen. 
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 4 juli 2011, 19:20 uur
Geen idee, ik weet ook pas sinds gisteren dat er een nieuwe DBZ game komt. 

0
geplaatst: 4 juli 2011, 20:49 uur
Ik heb besloten die Mew maar gewoon alle nodige HM's te geven. Er zijn veel leukere Pokémon met interessante aanvallen waarbij het jammer zou zijn om er een HM tussen te proppen.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 11:44 uur
Heb net Misty en Lt.Surge verslagen 
Mijn Team bij Pokemon Firered:
Gloom, Level 27, Absorb, Stun Spore, SleepPowder en Poisonpowder
Charmeleon, level 29, Dig, Mega Punch, Ember en Metal Claw
Primeape, Level 28, Mege Kick, Rock Slide, Thief en Karate Chop
Meowth, Level 10, Flash, Cut, Bite, Scratch
Goed team of niet

Mijn Team bij Pokemon Firered:
Gloom, Level 27, Absorb, Stun Spore, SleepPowder en Poisonpowder
Charmeleon, level 29, Dig, Mega Punch, Ember en Metal Claw
Primeape, Level 28, Mege Kick, Rock Slide, Thief en Karate Chop
Meowth, Level 10, Flash, Cut, Bite, Scratch
Goed team of niet

0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:15 uur
Articuno vliegt me vanaf nu. Had hem in één keer met een ultra ball en alleen Pokémon van rond level 40 

0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:22 uur
niels94 schreef:
Articuno vliegt me vanaf nu. Had hem in één keer met een ultra ball en alleen Pokémon van rond level 40
Doe je goed Niels

0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:35 uur
niels94 schreef:
Je hebt maar één ultra ball moeten gooien om 'm te vangen?

Ik had Moltres na 50 ultra balls nog niet..
Maar ik ben misschien niet zo'n goeie trainer..
0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:36 uur
AOVV schreef:
In het rood en verlamd?(quote)

0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:39 uur
In het rood, jazeker. Verlamd niet, maar wel in slaap (Clefable had 'm in slaap gezongen). Erg frustrerend, het zat me helemaal niet mee die dag..
Na de League probeer ik het nog eens, vorige keer dat ik het spel speelde had ik de drie legendarische vogels nochtans zonder al te veel moeilijkheden.
Na de League probeer ik het nog eens, vorige keer dat ik het spel speelde had ik de drie legendarische vogels nochtans zonder al te veel moeilijkheden.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:41 uur
Verlamd werkt veel beter dan in slaap. Wist je trouwens dat je bij het vangen --> en A achter elkaar moet indrukken?
* denotes required fields.