MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ja, dat zou misschien ook wel lukken, maar ik heb geen zin om Full Restore en Max Revive en dergelijke te gaan kopen.

Ach, laat ik er geen doekjes om winden: jasper, u bent de man!

Max Revives kan je niet kopen, maar wat is er mis met Full Restores?

Overigens vanmiddag de Elite Four in Gold verslagen met al mijn voorgenoemde pokémon (alleen is mijn Eevee eindelijk een Espeon geworden ) op level 40. Nu in Kanto.

Ik bedoelde Revive, mijn fout.

Ik heb niets tegen Full Restores, ik wil de League gewoon winnen zonder er tientallen van te hoeven kopen. Als dat de eerste keren niet meteen lukt, grijp ik alsnog naar die hulpmiddelen. Ethers heb ik misschien ook wel nodig, want m'n Victreebel kan Solar Beam en Giga Drain, die beiden 5 pp hebben.

Misschien zijn PP ups dan ook wel handig.

Zoveel is dat niet, gaat van 5 naar 8 ofzo.

AOVV schreef:
jasper, u bent de man!
Inderdaad, met hoofdletter 'J' welteverstaan.

maxinator schreef:
Zoveel is dat niet, gaat van 5 naar 8 ofzo.

3 aanvalspogingen meer maakt wel een verschil hoor. Natuurlijk heb je ook ethers nodig, maar met een aantal extra aanvalsmogelijkheden erbij...

Ben weer helemaal addicted aan Call of Duty: Black Ops Dacht dat ik er klaar mee was maar nee, prestigen neemt veel tijd in beslag. Ben een echte fps/rpg gamer trouwens, games als Half-Life, cod4, Halo, vind ik allemaal heel wreed. RPG vooral de westerse RPG als Fallout en Oblivion, heel wreed vind ik dat allemaal, kan echt uren in die werelden rondlopen. Game zelf op de PS3 en pc.

RPG's als Fallout en Oblivion zijn inderdaad geniaal. Kijk erg uit naar Skyrim .
Ik kan wel begrijpen waarom veel mensen CoD: BO spelen, maar het spel heeft mij niet gegrepen. De laatste CoD waar ik echt veel tijd in heb gestoken en lol mee heb gehad was deeltje 5 (World at War).

Skyrim gaat de game overnemen. Oblivion en Fallout (vooral 3) kapot gespeeld, dus kan niet wachten.

jellecomicgek72 schreef:
Ben weer helemaal addicted aan Call of Duty: Black Ops Dacht dat ik er klaar mee was maar nee, prestigen neemt veel tijd in beslag. Ben een echte fps/rpg gamer trouwens, games als Half-Life, cod4, Halo, vind ik allemaal heel wreed. RPG vooral de westerse RPG als Fallout en Oblivion, heel wreed vind ik dat allemaal, kan echt uren in die werelden rondlopen. Game zelf op de PS3 en pc.

Ik ben ook weer flink bezig met Black Ops. Ben nu prestige 10 volgens mij. Jammer dat ze dit keer tot 15 gaan.

Heb Fallout 3 en Fallout: New Vegas (vooral New Vegas) helemaal kapotgespeeld, zou ook wel weer een hele nieuwe Fallout willen zien, alleen zullen we daar nog even op moeten wachten.... En dit keer wel met een nieuwe engine aub.

oceanvolta schreef:
(quote)
Ik ben ook weer flink bezig met Black Ops. Ben nu prestige 10 volgens mij. Jammer dat ze dit keer tot 15 gaan.

Ja, ze willen je langer verslaafd houden Bad Company 2 speel ik ook nog steeds veel, alleen mis ik in die game het verslavingsgehalte wat Black Ops wel heeft.

Owjaa, Skyrim gaat ook heel wreed worden, dat worden een hoop slapeloze nachten.

jellecomicgek72 schreef:
(quote)

Ja, ze willen je langer verslaafd houden Bad Company 2 speel ik ook nog steeds veel, alleen mis ik in die game het verslavingsgehalte wat Black Ops wel heeft.

Ja idd, BC 2 speel ik eigenlijk niet meer. Ik speel alleen multiplayer online en de multiplayer van Black Ops vind ik veel vetter. Bad Company 3 wordt wel heel vet denk ik.

Harco
21x XP bij Gears of War 2 is mad nice. Heb dit weekend een paar uurtjes horde gespeeld, en ben al van level 20 naar level 35 gegaan.

Ulfat-e-Zulmat
Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe DBZ game: Tenkaichi Ultimate. Ziet er qua gameplay toch totaal anders uit dan de vorige delen. Ik weet niet precies wat ik er van moet vinden. Heb helaas geen xbox360 of ps3, maar anders had ik hem wel gekocht. Misschien dat 1 van mijn homeboyz het gaat halen, want ik wil het toch wel uitproberen.

Ging hij eerst niet door het leven als Dragonball Age?

Ulfat-e-Zulmat
Geen idee, ik weet ook pas sinds gisteren dat er een nieuwe DBZ game komt.

Improvision
Nog iemand die aan het wachten is op Diablo III?

Ik heb besloten die Mew maar gewoon alle nodige HM's te geven. Er zijn veel leukere Pokémon met interessante aanvallen waarbij het jammer zou zijn om er een HM tussen te proppen.

Hoe vang je Mew dan op Leafgreen?

Wat slowchat verwijderd.

Heb net Misty en Lt.Surge verslagen

Mijn Team bij Pokemon Firered:

Gloom, Level 27, Absorb, Stun Spore, SleepPowder en Poisonpowder
Charmeleon, level 29, Dig, Mega Punch, Ember en Metal Claw
Primeape, Level 28, Mege Kick, Rock Slide, Thief en Karate Chop
Meowth, Level 10, Flash, Cut, Bite, Scratch

Goed team of niet

Articuno vliegt me vanaf nu. Had hem in één keer met een ultra ball en alleen Pokémon van rond level 40

niels94 schreef:
Articuno vliegt me vanaf nu. Had hem in één keer met een ultra ball en alleen Pokémon van rond level 40

Doe je goed Niels

niels94 schreef:

Je hebt maar één ultra ball moeten gooien om 'm te vangen?

Ik had Moltres na 50 ultra balls nog niet..

Maar ik ben misschien niet zo'n goeie trainer..

AOVV schreef:
(quote)

Je hebt maar één ultra ball moeten gooien om 'm te vangen?

Ik had Moltres na 50 ultra balls nog niet..

Maar ik ben misschien niet zo'n goeie trainer..
In het rood en verlamd?

In het rood, jazeker. Verlamd niet, maar wel in slaap (Clefable had 'm in slaap gezongen). Erg frustrerend, het zat me helemaal niet mee die dag..

Na de League probeer ik het nog eens, vorige keer dat ik het spel speelde had ik de drie legendarische vogels nochtans zonder al te veel moeilijkheden.

Verlamd werkt veel beter dan in slaap. Wist je trouwens dat je bij het vangen --> en A achter elkaar moet indrukken?

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.