MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ja, dat wist ik, Jasper.

Ik ga vandaag trouwens beginnen in de League, wish me luck!

Succes! Begin met een grondpokemon!

Ik begin met Raichu, denk ik. De eerste van de Elite Four begint met een Dewgong, dus volstaat één thunderbolt. Daarna zie ik wel weer, want met name Lapras is best een sterke tegenstander.

Mijn Charmeleon is Gevolueerd in Charizard

jasper1991 schreef:
Wist je trouwens dat je bij het vangen --> en A achter elkaar moet indrukken?

???

Die van --> en A kende ik ook nog niet... Moet je dat tegelijkertijd indrukken of om de beurt --> en A.

Haha, iedereen zat vroeger toch op die A-knop te rammen bij het vangen in de hoop en overtuiging dat dat zou helpen?

Yup, soms dacht ik ook dat het hielp, maar nee. Idem met het Pokémoncenter in de hoop dat healen sneller ging, maar dat je dan per ongeluk weer healt

Ataloona schreef:
Yup, soms dacht ik ook dat het hielp, maar nee. Idem met het Pokémoncenter in de hoop dat healen sneller ging, maar dat je dan per ongeluk weer healt

Haha, inderdaad, dat deed ik ook altijd, en dan had ik ook vaak dat ik per ongeluk nog een keer ging healen.

Ik zat eigenlijk het hele spel door op de A knop te rossen. Nog steeds eigenlijk.

Aaaaai, ik heb een Cubone gefixt bij de gamecorner

rock-rick schreef:
Die van --> en A kende ik ook nog niet... Moet je dat tegelijkertijd indrukken of om de beurt --> en A.
Snel om de beurt, dat heb ik zelfs ergens gelezen.

Wat zijn eigenlijk de beste aanvallen voor een Vileplume?

In welke reeks?

bennerd schreef:
In welke reeks?

Firered

Ik zou sowieso voor Petal Dance/Solar Beam, Sleep Powder en Giga Drain gaan.

Sunny Day is ook wel handig lijkt me

In combinatie met Solar Beam dan. Solar Beam moet niet opladen als je Sunny Day actief is.

Ook wordt je Vileplume wat sneller door zijn Chlorophyll

Harco
Moonlight, Sunny Day, Solar Beam en Sleep Powder. Gegarandeerd een ontzettend irritant beest om tegen te vechten.

Ah dankje Harco en bennerd

Maar je hebt dan maar 5 keer een aanval die schade doet. Ik zou hem ook nog iets als Petal Dance of Cut leren.

Gebruiken jullie veel van die aanvallen om de tegenstander zijn stats te verminderen of je eigen stats te verhogen (verdediging dus)? Ik haal die altijd als eerste weg.

Dit denk ik dat dit de beste aanvallen zijn:

Petal Dance, Solarbeam, Sunny Day, PoisonPowder of Giga Drain

He$$el_01 schreef:
Gebruiken jullie veel van die aanvallen om de tegenstander zijn stats te verminderen of je eigen stats te verhogen (verdediging dus)? Ik haal die altijd als eerste weg.

Ik gebruik ze allebei niet zo heel vaak

He$$el_01 schreef:

Ik gebruik die nog vrij veel. Aanvallen als Double Team, Swords Dance ( ), Screech of Amnesia zijn echt enorm handig.

Ik gebruik ze dus echt nóóit. Alleen dingen als sleeppowder e.d. wel.

Sleeppowder gebruik ik ook regelmatig. Voor het overige gebruik ik zulke aanvallen ook niet ongelooflijk veel, soms wel eens, het kan wel een voordeel opleveren, hoor.

Gisteren de League uitgespeeld, en daarna Moltres gevangen, met 2 ultra balls (nu ging het dus erg goed ). Ik moet nog enkele Pokémon vangen, om aan een totaal van 60 te komen, zodat ik het laatste deel van het spel kan spelen. Zapdos en Articuno staan bovenaan m'n lijstje, maar ik kan natuurlijk ook enkele kleine wezentjes trainen en laten evolueren.

Nee, statsverlagend nauwelijks. Wel toestandveranderend, zoals hypnosis, thunderwave etc.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:16 uur

geplaatst: vandaag om 09:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.