Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2011, 13:48 uur
Ja, dat wist ik, Jasper. 
Ik ga vandaag trouwens beginnen in de League, wish me luck!

Ik ga vandaag trouwens beginnen in de League, wish me luck!
0
geplaatst: 5 juli 2011, 14:11 uur
Ik begin met Raichu, denk ik. De eerste van de Elite Four begint met een Dewgong, dus volstaat één thunderbolt. Daarna zie ik wel weer, want met name Lapras is best een sterke tegenstander.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 14:52 uur
jasper1991 schreef:
Wist je trouwens dat je bij het vangen --> en A achter elkaar moet indrukken?
Wist je trouwens dat je bij het vangen --> en A achter elkaar moet indrukken?
???
0
geplaatst: 5 juli 2011, 15:01 uur
Die van --> en A kende ik ook nog niet... Moet je dat tegelijkertijd indrukken of om de beurt --> en A.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 15:03 uur
Haha, iedereen zat vroeger toch op die A-knop te rammen bij het vangen in de hoop en overtuiging dat dat zou helpen? 

0
geplaatst: 5 juli 2011, 15:05 uur
Yup, soms dacht ik ook dat het hielp, maar nee. Idem met het Pokémoncenter in de hoop dat healen sneller ging, maar dat je dan per ongeluk weer healt 

0
geplaatst: 5 juli 2011, 15:06 uur
Ataloona schreef:
Yup, soms dacht ik ook dat het hielp, maar nee. Idem met het Pokémoncenter in de hoop dat healen sneller ging, maar dat je dan per ongeluk weer healt
Haha, inderdaad, dat deed ik ook altijd, en dan had ik ook vaak dat ik per ongeluk nog een keer ging healen.

0
geplaatst: 5 juli 2011, 15:11 uur
Ik zat eigenlijk het hele spel door op de A knop te rossen. Nog steeds eigenlijk.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 15:48 uur
rock-rick schreef:
Die van --> en A kende ik ook nog niet... Moet je dat tegelijkertijd indrukken of om de beurt --> en A.
Snel om de beurt, dat heb ik zelfs ergens gelezen.Die van --> en A kende ik ook nog niet... Moet je dat tegelijkertijd indrukken of om de beurt --> en A.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 16:07 uur
Ik zou sowieso voor Petal Dance/Solar Beam, Sleep Powder en Giga Drain gaan.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 17:22 uur
In combinatie met Solar Beam dan. Solar Beam moet niet opladen als je Sunny Day actief is.
0
Harco
geplaatst: 5 juli 2011, 22:37 uur
Moonlight, Sunny Day, Solar Beam en Sleep Powder. Gegarandeerd een ontzettend irritant beest om tegen te vechten.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 10:54 uur
Maar je hebt dan maar 5 keer een aanval die schade doet. Ik zou hem ook nog iets als Petal Dance of Cut leren.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 11:25 uur
Gebruiken jullie veel van die aanvallen om de tegenstander zijn stats te verminderen of je eigen stats te verhogen (verdediging dus)? Ik haal die altijd als eerste weg. 

0
geplaatst: 6 juli 2011, 11:32 uur
Dit denk ik dat dit de beste aanvallen zijn:
Petal Dance, Solarbeam, Sunny Day, PoisonPowder of Giga Drain
Petal Dance, Solarbeam, Sunny Day, PoisonPowder of Giga Drain
0
geplaatst: 6 juli 2011, 11:33 uur
He$$el_01 schreef:
Gebruiken jullie veel van die aanvallen om de tegenstander zijn stats te verminderen of je eigen stats te verhogen (verdediging dus)? Ik haal die altijd als eerste weg.
Ik gebruik ze allebei niet zo heel vaak
0
geplaatst: 6 juli 2011, 11:51 uur
He$$el_01 schreef:
Ik gebruik die nog vrij veel. Aanvallen als Double Team, Swords Dance (
), Screech of Amnesia zijn echt enorm handig.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 12:08 uur
Ik gebruik ze dus echt nóóit. Alleen dingen als sleeppowder e.d. wel.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 13:24 uur
Sleeppowder gebruik ik ook regelmatig. Voor het overige gebruik ik zulke aanvallen ook niet ongelooflijk veel, soms wel eens, het kan wel een voordeel opleveren, hoor.
Gisteren de League uitgespeeld, en daarna Moltres gevangen, met 2 ultra balls (nu ging het dus erg goed
). Ik moet nog enkele Pokémon vangen, om aan een totaal van 60 te komen, zodat ik het laatste deel van het spel kan spelen. Zapdos en Articuno staan bovenaan m'n lijstje, maar ik kan natuurlijk ook enkele kleine wezentjes trainen en laten evolueren.
Gisteren de League uitgespeeld, en daarna Moltres gevangen, met 2 ultra balls (nu ging het dus erg goed
). Ik moet nog enkele Pokémon vangen, om aan een totaal van 60 te komen, zodat ik het laatste deel van het spel kan spelen. Zapdos en Articuno staan bovenaan m'n lijstje, maar ik kan natuurlijk ook enkele kleine wezentjes trainen en laten evolueren.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 13:44 uur
Nee, statsverlagend nauwelijks. Wel toestandveranderend, zoals hypnosis, thunderwave etc.
* denotes required fields.