Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2011, 14:40 uur
jasper1991 schreef:
@AOVV: Wat bedoel je met 'het laatste deel'?
@AOVV: Wat bedoel je met 'het laatste deel'?
Volgens mij bedoelt AOVV de Sevii Islands
0
geplaatst: 6 juli 2011, 16:15 uur
Zojuist Zapdos gevangen. Ging me íets minder goed af. Kostte me meer dan 50 ultra-ballen 

0
geplaatst: 6 juli 2011, 16:21 uur
Ah, ben op Ruby een Absol aan het trainen, ik was vergeten wat voor een baas dat is. Nu lvl 33 met als move-set Double Team, Swords Dance, Razor Wind en Bite. Later nog RW vervangen door Slash en het komt helemaal in orde.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 17:21 uur
Zojuist Pokémon League met enorm gemak verslagen 
Dit is mijn team:
Raichu lvl 53
Blastoise lvl 53
Arcticuno lvl 53
Exeggcutor lvl 52
Flareon lvl 51
Nidoqueen lvl 51

Dit is mijn team:
Raichu lvl 53
Blastoise lvl 53
Arcticuno lvl 53
Exeggcutor lvl 52
Flareon lvl 51
Nidoqueen lvl 51
0
geplaatst: 6 juli 2011, 18:06 uur
AOVV bedoelt inderdaad de Sevii Islands. Valt nog wel wat te beleven, hoor. En nu ik de National Pokédex bijna binnen heb (m'n Magikarp moet nog evolueren, dan heb ik 60 verschillende Pokémon), komt dat dichterbij, natuurlijk. Articuno en Zapdos ook gevangen, meer dan 10 ultra balls had ik er niet voor nodig uiteindelijk. Uit voorzorg had ik ervoor 70 ultra balls gekocht (om Moltres, Articuno en Zapdos te vangen dus). Nou zit ik daar met meer dan 50 ultra balls!

@niels94: Congratulations!
0
geplaatst: 6 juli 2011, 21:17 uur
Leren die Unown nog aanvallen uit zichzelf of blijft het bij één aanval? 

0
geplaatst: 6 juli 2011, 21:43 uur
En je kan ze ook niet die HM aanvallen leren hè?
Ben er trouwens net achter gekomen dat je met dat VisualBoyAdvance je spel niet kan opslaan zoals je het altijd op de Game Boy zelf deed.
Ben er trouwens net achter gekomen dat je met dat VisualBoyAdvance je spel niet kan opslaan zoals je het altijd op de Game Boy zelf deed.

0
geplaatst: 6 juli 2011, 21:51 uur
He$$el_01 schreef:
Dan moet je gewoon op File drukken en daar staat save game

0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:10 uur
Dat is toch niet hetzelfde als via start>save>don't turn off the power enz..?
0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:23 uur
maxinator schreef:
Jawel probeer maar eens
0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:37 uur
Ja het is gelukt, ik kan nu voor het eerst na de pokemon league door spelen op de emulator, maar dat komt denk ik doordat Firered een hack is ofzo.
0
lambf
geplaatst: 6 juli 2011, 22:44 uur
Godver, moet je 60 van die beestjes vangen om verder te komen.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:45 uur
Is dat verhaal na de pokemon league bij firered/leafgreen een beetje de moeite waard?
0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:47 uur
laxus11 schreef:
(quote)
Klopt, maar ik kan die save games niet openen. Ik klik altijd gewoon op het GBC bestand en dan gaat hij verder waar ik hem had opgeslagen, maar niet als ik hem opsla zoals je dat op de Game Boy zelf doet.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:50 uur
He$$el_01 schreef:
Klopt, maar ik kan die save games niet openen. Ik klik altijd gewoon op het GBC bestand en dan gaat hij verder waar ik hem had opgeslagen, maar niet als ik hem opsla zoals je dat op de Game Boy zelf doet.
(quote)
Dan ga je naar file en daar staat Load game

0
geplaatst: 6 juli 2011, 22:51 uur
maxinator schreef:
Is dat verhaal na de pokemon league bij firered/leafgreen een beetje de moeite waard?
Ja je moet nog tegen Team Rocket vechten, er is een battle tower en je kunt er pokemon van Johto vangen
0
Gallow
geplaatst: 7 juli 2011, 07:09 uur
Dat is iets anders dan saven in het spel zelf. Firered heeft vaak last van save errors zoals ik eerder al beschreef, en hierdoor kun je niet verder na de pokéleague en je kan ook niet ruilen/battlelinken (want daar moet je voor saven).
0
geplaatst: 7 juli 2011, 10:34 uur
Gallow schreef:
(quote)
Dat is iets anders dan saven in het spel zelf. Firered heeft vaak last van save errors zoals ik eerder al beschreef, en hierdoor kun je niet verder na de pokéleague en je kan ook niet ruilen/battlelinken (want daar moet je voor saven). Oh balen
0
geplaatst: 7 juli 2011, 14:18 uur
laxus11 schreef:
(quote)
Ja, bij mij dus niet als ik hem opsla op het spel zelf. (Dus, Enter --> Save --? Don't turn off the power enz.). Maar genoeg hierover, het zal wel gewoon een fout zijn bij mijn spel.

0
geplaatst: 7 juli 2011, 15:37 uur
Mewtwo nu ook gevangen. Heb alles nu wel zo'n beetje gehad, dus ik ga door met Ruby denk ik
Hele nieuwe wereld die ik nog nooit gespeeld heb 
EDIT: Was al een stukje begonnen, load mijn spel en... mijn Pokémon heet nu 'Ne'?? Daar kan ik me niks van herinneren, corrupt save file?
Hele nieuwe wereld die ik nog nooit gespeeld heb 
EDIT: Was al een stukje begonnen, load mijn spel en... mijn Pokémon heet nu 'Ne'?? Daar kan ik me niks van herinneren, corrupt save file?
0
geplaatst: 7 juli 2011, 15:46 uur
In Pokémon Gold zit ik nu in Goldenrod City. Dat betekent Whitney met haar Miltank, die Rollout kent. Balen... Ik moet nodig al m'n Pokémons een paar levels hoger krijgen.
0
geplaatst: 7 juli 2011, 17:26 uur
Daar ben ik nu ook. Ga het zo even proberen met een Croconaw van level 23, een Pigeotto van level 22, een Onix van level 19, een Geodude van level 20 en een Unown van level 18. Moet lukken toch?
0
geplaatst: 7 juli 2011, 17:32 uur
Ik probeer al een tijdje Entei te vangen, maar hij vliegt de hele tijd weg voor ik Hypnosis kan doen. 

0
geplaatst: 7 juli 2011, 17:41 uur
Wat zeggen jullie, Whismur (en dus Exploud) of Slakoth (voor Slaking uiteindelijk)?
Want 2x een normal pokémon lijkt mij niet handig.
Want 2x een normal pokémon lijkt mij niet handig.* denotes required fields.