MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
@AOVV: Wat bedoel je met 'het laatste deel'?

jasper1991 schreef:
@AOVV: Wat bedoel je met 'het laatste deel'?

Volgens mij bedoelt AOVV de Sevii Islands

Zojuist Zapdos gevangen. Ging me íets minder goed af. Kostte me meer dan 50 ultra-ballen

Ah, ben op Ruby een Absol aan het trainen, ik was vergeten wat voor een baas dat is. Nu lvl 33 met als move-set Double Team, Swords Dance, Razor Wind en Bite. Later nog RW vervangen door Slash en het komt helemaal in orde.

Zojuist Pokémon League met enorm gemak verslagen
Dit is mijn team:

Raichu lvl 53
Blastoise lvl 53
Arcticuno lvl 53
Exeggcutor lvl 52
Flareon lvl 51
Nidoqueen lvl 51

laxus11 schreef:
(quote)

Volgens mij bedoelt AOVV de Sevii Islands

AOVV bedoelt inderdaad de Sevii Islands. Valt nog wel wat te beleven, hoor. En nu ik de National Pokédex bijna binnen heb (m'n Magikarp moet nog evolueren, dan heb ik 60 verschillende Pokémon), komt dat dichterbij, natuurlijk. Articuno en Zapdos ook gevangen, meer dan 10 ultra balls had ik er niet voor nodig uiteindelijk. Uit voorzorg had ik ervoor 70 ultra balls gekocht (om Moltres, Articuno en Zapdos te vangen dus). Nou zit ik daar met meer dan 50 ultra balls!

@niels94: Congratulations!

Leren die Unown nog aanvallen uit zichzelf of blijft het bij één aanval?

Het blijft helaas bij één aanval.

En je kan ze ook niet die HM aanvallen leren hè?

Ben er trouwens net achter gekomen dat je met dat VisualBoyAdvance je spel niet kan opslaan zoals je het altijd op de Game Boy zelf deed.

Ik kan dat anders wel gewoon met Leaf Green...

He$$el_01 schreef:
En je kan ze ook niet die HM aanvallen leren hè?

Ben er trouwens net achter gekomen dat je met dat VisualBoyAdvance je spel niet kan opslaan zoals je het altijd op de Game Boy zelf deed.

Dan moet je gewoon op File drukken en daar staat save game

Dat is toch niet hetzelfde als via start>save>don't turn off the power enz..?

maxinator schreef:
Dat is toch niet hetzelfde als via start>save>don't turn off the power enz..?

Jawel probeer maar eens

Ja het is gelukt, ik kan nu voor het eerst na de pokemon league door spelen op de emulator, maar dat komt denk ik doordat Firered een hack is ofzo.

lambf
Godver, moet je 60 van die beestjes vangen om verder te komen.

Is dat verhaal na de pokemon league bij firered/leafgreen een beetje de moeite waard?

laxus11 schreef:
(quote)

Dan moet je gewoon op File drukken en daar staat save game

Klopt, maar ik kan die save games niet openen. Ik klik altijd gewoon op het GBC bestand en dan gaat hij verder waar ik hem had opgeslagen, maar niet als ik hem opsla zoals je dat op de Game Boy zelf doet.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Klopt, maar ik kan die save games niet openen. Ik klik altijd gewoon op het GBC bestand en dan gaat hij verder waar ik hem had opgeslagen, maar niet als ik hem opsla zoals je dat op de Game Boy zelf doet.

Dan ga je naar file en daar staat Load game

maxinator schreef:
Is dat verhaal na de pokemon league bij firered/leafgreen een beetje de moeite waard?

Ja je moet nog tegen Team Rocket vechten, er is een battle tower en je kunt er pokemon van Johto vangen

Gallow
laxus11 schreef:
Dat is iets anders dan saven in het spel zelf. Firered heeft vaak last van save errors zoals ik eerder al beschreef, en hierdoor kun je niet verder na de pokéleague en je kan ook niet ruilen/battlelinken (want daar moet je voor saven).

Gallow schreef:
(quote)
Dat is iets anders dan saven in het spel zelf. Firered heeft vaak last van save errors zoals ik eerder al beschreef, en hierdoor kun je niet verder na de pokéleague en je kan ook niet ruilen/battlelinken (want daar moet je voor saven).

Oh balen

laxus11 schreef:
(quote)

Ja, bij mij dus niet als ik hem opsla op het spel zelf. (Dus, Enter --> Save --? Don't turn off the power enz.). Maar genoeg hierover, het zal wel gewoon een fout zijn bij mijn spel.

Gallow

(afbeelding)

Zeg niet dat dit in jouw directe omgeving heeft plaatsgevonden?

Gallow
Ik ben niet zo'n salami fan

Mewtwo nu ook gevangen. Heb alles nu wel zo'n beetje gehad, dus ik ga door met Ruby denk ik Hele nieuwe wereld die ik nog nooit gespeeld heb

EDIT: Was al een stukje begonnen, load mijn spel en... mijn Pokémon heet nu 'Ne'?? Daar kan ik me niks van herinneren, corrupt save file?

In Pokémon Gold zit ik nu in Goldenrod City. Dat betekent Whitney met haar Miltank, die Rollout kent. Balen... Ik moet nodig al m'n Pokémons een paar levels hoger krijgen.

Daar ben ik nu ook. Ga het zo even proberen met een Croconaw van level 23, een Pigeotto van level 22, een Onix van level 19, een Geodude van level 20 en een Unown van level 18. Moet lukken toch?

Ik probeer al een tijdje Entei te vangen, maar hij vliegt de hele tijd weg voor ik Hypnosis kan doen.

Wat zeggen jullie, Whismur (en dus Exploud) of Slakoth (voor Slaking uiteindelijk)? Want 2x een normal pokémon lijkt mij niet handig.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.