MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ze zijn beiden wel erg vet, ik zou voor Slaking gaan, want hij is baas en lui.

He$$el_01 schreef:
Daar ben ik nu ook. Ga het zo even proberen met een Croconaw van level 23, een Pigeotto van level 22, een Onix van level 19, een Geodude van level 20 en een Unown van level 18. Moet lukken toch?

Met Onix en Geodude zit je waarschijnlijk goed, aangezien Rollout een rock-type aanval is. Croconaw kan de klus klaren als Miltank al veel HP verloren heeft.

Idd makkelijk gered met Geodude en Onix. Alleen Geodude verloren en Onix nog bijna al zijn HP. En ik heb gvd weer die Sudowoodo gekilld. Gebeurd me elke keer.

He$$el_01 schreef:
En ik heb gvd weer die Sudowoodo gekilld.

Daar ben je toch niet rouwig om? Ik vind hem gewoon irritant.

Hij is best goed om erbij te hebben toch? Ik weet het eigenlijk niet, zoals ik al zei heb ik hem nog nooit kunnen vangen.

He$$el_01 schreef:
Hij is best goed om erbij te hebben toch?.

Ik had altijd de indruk dat hij maar heel traag experience kreeg. Nu kan dat natuurlijk door iemand worden tegengesproken. Uiteindelijk heeft hij wel een hoge defense, dus ja... 't Is wachten op Snorlax!

Voor alleen een hoge defense heb ik hem inderdaad niet nodig, die heeft Onix ook wel. Maar toch is het wel leuk als je een pokemon die je maar één keer tegenkomt hebt gevangen.
Maar ik ga nu maar voor het volgende doel, die drie honden.

niels94 schreef:
Wat zeggen jullie, Whismur (en dus Exploud) of Slakoth (voor Slaking uiteindelijk)? Want 2x een normal pokémon lijkt mij niet handig.

Exploud, sowieso. Slaking is irritant door zijn ability.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Exploud.

niels94 schreef:
Wat zeggen jullie, Whismur (en dus Exploud) of Slakoth (voor Slaking uiteindelijk)? Want 2x een normal pokémon lijkt mij niet handig.

Slaking is wel sterker maar zijn Abillity is heel irritant, dus ik zou voor Exploud gaan

Hebben de evoluties dan ook dat ze slechts om de ronde kunnen aanvallen?

Vigoroth heeft dat niet, Slaking dan weer wel.

Dat is wel vervelend... Daar kun je toch niet normaal mee functioneren dan? Dan ga ik toch maar voor de andere

Lol, om de ronde aanvallen. Welke versie pokemon speel je? Een van de nieuwste?

Ruby Sinds kort. Heel nieuw verhaal voor me, ook wel eens grappig

Goeie game ook, ben het nu ook aan het spelen. Wel fijn om in het zonnetje te trainen als je eigenlijk die Groudon moet vangen.

Qua gameplay zijn de latere delen een stuk beter imo. Ben zelf bezig met pokemon emerald (net Rayquaza gevangen). Ik heb trouwens ook voor Exploud gekozen.

Emerald vind ik na LeafGrean zelf het beste spel, al komt Red dankzij dat ''jeugdsentiment'' (op deze leeftijd al ) ook ver in de buurt.

Een paar dagen geen Pokémon meer gespeeld, dus ik ben niet erg opgeschoten. Mijn Pokémon op het moment:

Weepinbell lvl. 29
Gastley lvl. 24
Butterfree lvl. 34
Golbat lvl. 34
Mew lvl. 35

Weepinbell met zijn Wrap in combinatie met Poisonpowder

Zit erover na te denken om te gaan beginnen met WoW. Heb nu een trial voor een week en die bevalt me wel.

Damn veel mensen spelen hier Pokémon. Speelde het vroeger wel veel toen ik nog een Gameboy had. Heb Silver en Gold helemaal grijs gespeeld destijds.

Wel jammer dat er geen clock based events zijn omdat het op een emulator is en de tijd dus niet bijgehouden wordt...

Gallow
Bij mij houdt hij anders de tijd gewoon bij. Moet toch ook geen verschil maken? Of je nu je emulator uitzet of je gameboy...

Mijn party bij Silver:

- Hypno L38
- Pidgeot L36
- Meganium L37
- Piloswine L35
- Gyarados L37
- Entei L40

Eens kijken wat ik ervan ga bakken in de League.

EDIT: Nog niet veel...

Gallow schreef:
Bij mij houdt hij anders de tijd gewoon bij. Moet toch ook geen verschil maken? Of je nu je emulator uitzet of je gameboy...

Elke keer als ik begin geeft hij aan dat 'the battery has run dry' (zal wel zijn als ik de pc uitzet?) en dat de tijd dus gestopt is.

Gallow
Vreemd met Gold nergens last van. En als je via Options>Emulator>Real Time Clock aanzet?

Die stond uit, dat zal het zijn

Weet je dan misschien ook of je er iets aan kunt doen dat je emulator 2x zo snel gaat lopen als je het geluid uit zet?

Gallow
Op mute zetten ipv off

Mijn zieke party:

Dragonair lvl. 30
Haunter lvl. 30
Wartortle lvl. 33
Kadabra lvl. 32
Machoke lvl. 33
Charizard lvl. 36

niels94 schreef:
Die stond uit, dat zal het zijn

Weet je dan misschien ook of je er iets aan kunt doen dat je emulator 2x zo snel gaat lopen als je het geluid uit zet?

Ik vind het wel relaxed dat ie 2x zo snel gaat, dan kan je lekker snel trainen

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.