MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Stijn_Slayer
Ik maak jullie zo in.

Je moet VSync aanzetten om hem op normale snelheid te krijgen, dan heb je ook geen last van het geruis want dan kan je het geluid gewoon 'Off' zetten.

Als je een keer wat sneller wilt is er de spacebar, meestal is die topsnelheid toch onhandig.

Gallow
Ik heb met mute anders geen last van ruis. Wat je ook nog kan doen is de 4 channels uitzetten.

Ik weet ook niet wat je met 'ruis' bedoelt? Als geluid? Dat heb ik zeker niet.

Stijn_Slayer schreef:
Ik maak jullie zo in.
Ik maak jou in

Ik word helemaal gek van die Aerodactyl van Lance bij Silver. Hij mag telkens zes keer achter elkaar en niets doet bij hem effect.

Normaal gezien zijn Surf, Thunderbolt, Solar Beam.. toch wel erg effectief tegen Aerodactyl, niet?

Water, Steel, Rock, Electric en Ice zijn super effective

Ja, maar ik krijg de kans niet voor mijn aanvallen en die Hypnosis is de hele tijd geen effect.

Die Aerodactyl moet je gewoon zo snel mogelijk neerhalen, geen statusveranderingen en dergelijke op doen. Een keer Surf gebruiken moet volstaan.

Nice, net The Great Four en Lance verslagen. Is best makkelijk als je genoeg revive bij je hebt, wat ik de eerste keer niet had.

Me team:
Pidgeot lv 46
Hypno lv 49
Suicane lv 48
Onix lv 45
Feraligatr lv 48
Unown lv 31

Eigenlijk had ik het wel gered met Hypno en Feraligatr en Suicane en af en toe Pidgeot om het af te maken. Vooral Hypno is echt ziek sterk.

Die Unknown heeft waarschijnlijk erg veel geholpen.

Unown is de bindende factor van dit team. Hij zorgt voor een goede sfeer in de groep.

Dat is natuurlijk belangrijk. Bij mij draagt Meganium de aanvoerdersband; zelf vecht hij niet zo sterk maar je merkt pas zijn waarde als ik hem even op de box zet. Entei en Pidgeot gaan dan gelijk ruzie maken en dat soort dingen.

Ja want Meganium is echt opgewassen tegen de kracht van Fearow en Entei tezamen

Nee, maar hij zorgt voor sfeer.

Ik ben nog maar 'ns met Silver begonnen. Toch m'n favoriet, denk ik. Chikorita gekozen, en inmiddels ook al Rattata, Hoothoot, Geodude en Zubat gevangen. Straks maar eens de eerste gymleider uitdagen!

Waarom zoveel vangen aan het begin?

Het is een soort drang. Als ik zo'n beestje tegenkom, wil ik het altijd vangen. Wat die sfeer betreft, heb je trouwens gelijk. Er moet er eentje het voortouw nemen, en de anderen naar een hoger niveau tillen. Eendracht maakt macht etc.

Yann Samsa
He$$el_01 schreef:
Unown is de bindende factor van dit team. Hij zorgt voor een goede sfeer in de groep.

Pokémon League op Ruby verslagen

Mijn team:

Gyarados lvl 50
Aggron lvl 50
Exploud lvl 48
Xatu lvl 47
Bellossom lvl 48
Blaziken lvl 50

Is het mogelijk om met pokemon chrystal naar pokemon chrystal te ruilen met vba?

Yann Samsa
Net de Pokémon League (Crystal) verslagen.

Mijn team:
Noctowl 40
Meganium 42
Haunter 43
Graveller 45
(Red) Gyarados 45
Suicine 49

Total playtime: 64h22min

Nu met m'n kaartje naar Kanto...

Nu ik Red heb verslagen op Silver, vind ik het wel weer genoeg met de Pokiemon-spelletjes.

Mijn winning-six:

Pidgeot L60
Meganium L60
Entei L60
Gyarados L60
Piloswine L60
Hypno L60

Kanto is vergeleken met Johto echt een crack gebied. Ik ben gewoon non-stop verdwaald en die gymleaders versla ik allemaal met één pokemon.

Het wordt je een beetje lastig gemaakt en het is gelijk een crack-gebied?

Ja, het is gewoon niet overzichtelijk en dan heb ik er meteen al geen zin meer in. Het verhaal is er ook een beetje uit. Ik loop gewoon van stadje naar stadje en versla de gymleader even. In Johto is er nog een verhaal van gemaakt met de legendary dogs en zo.

Yann Samsa
He$$el_01 schreef:
Kanto is vergeleken met Johto echt een crack gebied. Ik ben gewoon non-stop verdwaald en die gymleaders versla ik allemaal met één pokemon.
Correct. Ik vind het lang niet zo vermakelijk als Johto door, inderdaad, het chaotische; man, ik heb een schets moeten bijhouden over hoe die steden nu eigenlijk aan elkaar verbonden waren... Eénmaal onder de knie, is het wel leuk. Een Snorlax vangen, Silver Mountain en vooral Ash verslaan. Ook enkele zaken die ik vergeten had even gedaan; de honden, Lugiu en Ho-Oh vangen; komt nog de lekkere vette Snorlax van bij de Diglett-cave (Kanto) erbij...

Ook nog mensen die iets anders dan Pokémon spelen?

Ik speel de laatste tijd veel Motorstorm: Apocalypse en Colin McRae: Dirt 2 op de PS3. Motorstorm is echt super, hele goede game!

Ik speel Castlevania: Circle of the Moon, want ik vind dat een van de beste games ooit. Vette shite en 2D is natuurlijk veel gaver dan 3D.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.