MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Misterfool
Don Cappuccino schreef:
Ook nog mensen die iets anders dan Pokémon spelen?

Ik speel de laatste tijd veel Motorstorm: Apocalypse en Colin McRae: Dirt 2 op de PS3. Motorstorm is echt super, hele goede game!

Op het moment Fallout 3, Rollercoaster, minecraft en dofus.

Yann Samsa
Don Cappuccino schreef:
Tuurlijk niet. Duh!

Ganzenborden blijft aangenaam.

Niet, ik kom de hele tijd in die klote put.

Hetzelfde hier. Monopoly is veel leuker. Er is zelfs een speciale Pokemon-versie van en die heb ik.

Don Cappuccino schreef:

Ik speel de laatste tijd veel Motorstorm: Apocalypse en Colin McRae: Dirt 2 op de PS3. Motorstorm is echt super, hele goede game!

Ik game op de PS3 en pc. En shooters en Westerse RPG's zijn helemaal mijn ding. Kan echt niet wachten op The Elder Scrolls 5.

Me to, al werd ik Oblivion door de overmaat van fouten wel zat.

Verknocht aan Gran Turismo 5 (PS3) op het moment

jellecomicgek72 schreef:
Kan echt niet wachten op The Elder Scrolls 5.

Ik ben al een tijdje geen gamer meer en mijn ps3 wordt vrijwel niet meer aangeraakt, maar dat is voor mij ook een must-have. Ook wacht ik af of Catherine nog naar Europa komt.

MAS
Ik speel alleen af en toe Risk en kaartspellen zoals klootzakken.

Risk!

Ik voel een Risk-meeting aankomen.

Misterfool
Op zich nog niet eens zo slecht plan!

Gallow
Oceanië is van mij ja

Succes dan, ik moet jou vernietigen.

Yann Samsa
Ferre Clabau schreef:
Net de Pokémon League (Crystal) verslagen.

Mijn team:
Noctowl 40
Meganium 42
Haunter 43
Graveller 45
(Red) Gyarados 45
Suicine 49

Total playtime: 64h22min

Nu met m'n kaartje naar Kanto...

Tha, Kanto was inderdaad verwarrend. Gedaan ermee, maar absoluut m'n tijd genomen en ong. 10 keer de League opnieuw gedaan om m'n Pokémon te trainen.

Nu is Ash dus verslaan, en is er niets meer te beleven in beide werelden. Morgen start ik maar met een ander Pokéspel

Mijn team, trouwens:
(Red) Gyarados 62
Snorlax 63
Meganium 64
Lugia 65
Suicine 66
Graveler 69

Man wat deed het pijn om Haunter en Noctowl in die domme computerbox te dumpen. Hetzelfde gevoel had ik toen ik m'n Poliwhirl en Jigglypuff moest achterlaten na de vangst van Gyarados en Ho-Oh

Anyways...

Rhythm & Poetry schreef:
Ik voel een Risk-meeting aankomen.

Yann Samsa
Ook Pokémon Sapphire is uitgespeeld; of toch tenminste de 'big four' en de 'champ'.

Team:
Pelipper 52
Sceptile 45
Relicanth 44
Exploud 44
Kyogre 56
Makit [Trade] 44

Lage levels, en ik had geen zin om ze nog veel te trainen in die ééntonige 'Victory Road' grot; dus had ik behoorlijk veel Revives op zak...

Nu maar weer 'es deel twee doen; opnieuw een S.S. Ticketje

Ben op vakantie de White versie aan het spelen. De beste in de reeks sinds Firered/Leafgreen

Pokémon nerds

Elder Scrolls 5 ga ik ook helemaal kapot spelen Rock-Rick ! En momenteel ff Infamous het spelen nadat ik zojuist Metal Gear Solid 4 uit heb gespeeld. Alleen die nederlandse taal in Infamous...

Nieuwe trailer van GTA5 is net uitgekomen. Ziet er wel tof uit!

Timo-otje schreef:
Elder Scrolls 5 ga ik ook helemaal kapot spelen Rock-Rick !

Dat was ik dus ook van plan . Alleen ik gok dat ik op het moment van release niet genoeg geld heb.

...nadat ik zojuist Metal Gear Solid 4 uit heb gespeeld.

De enige Metal Gear die ik gespeeld heb, wel echt een topper .

Timo-otje schreef:
Elder Scrolls 5 ga ik ook helemaal kapot spelen Rock-Rick ! En momenteel ff Infamous het spelen nadat ik zojuist Metal Gear Solid 4 uit heb gespeeld. Alleen die nederlandse taal in Infamous...

Er moet een patch voor zijn die je gewoon Engels voorschotelt. En als je dit bij meerdere games hebt, dan moet je altijd als eerste proberen om de taaloptie van je systeem te veranderen naar Engels, dit is vaak al de oplossing. Dat was niet het geval met Infamous, daar moest je een update voor downloaden van 7 mb....zo gebeurd dus.

Games ben ik ook nogal aan verslaafd, naast muziek, film, boeken en strips.
Op dit moment ben ik Uncharted 2 eindelijk eens aan het spelen.....heb er erg lang mee gewacht, omdat ik de helft al gespeeld heb voor de kleinste hier die er zelf niet uit kwam. Hele stukken van het spel heb ik dus al gezien/gedaan, had er zelf dus even geen zin in op die manier.

Tja, verder speel ik van alles en nog wat door elkaar ook. Het is net als met de andere hobbies, waar je even zin in hebt, smaak is ook bij games groot.....shooters, rpg's, adventures...eigenlijk alles behalve strategy en sport. En zoals met elke hobby staat er een enorme hoeveelheid om uit te kiezen.

Ik speel nog steeds wel potjes FIFA 11 online als ik even niets te doen. 12 nog steeds niet gekocht though. Verder was ik nog AC: Brotherhood aan het uitspelen. Met kerst hopelijk Mario 3DS en MK 7 onder de boom om mijn 3DS weer te kunnen afstoffen.

Die andere games speel ik op een 360 btw.

Die man met witte baard kwam vandaag langs en jawel, weer een paar games er bij...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En ook nog bordspel Risk.....kan ik die met mijn zoon gaan spelen, vroeger altijd met mijn broer veel gespeeld.

Mortal Kombat

Geweldige game, die eindbaas is wel extreem moeilijk, ik heb hem nog steeds niet verslagen.

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe SSX, die ziet er geweldig uit! En Motorstorm: RC lijkt me ook erg leuk.

Toch een beetje overgewaardeerd, die Zelda. Weet nog wel dat Okami ook destijds uitkwam. Waar die game me overdonderde en zelfs ontroerde vond ik Twilight Princess een lelijke rotgame.

Wat ik van Twilight Princess heb gezien en gespeeld vond ik heel erg mooi. De laatste tijd speel ik zelf Ocarina of Time weer en dat is echt een prachtig spel!

Alsnog de beste game ooit, maar heb je Okami wel eens gespeelt? Echt een topper.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.