Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2011, 22:30 uur
Nooit gespeeld nee. Ik heb alleen de Gamecube als Nintendo console, ik weet niet of Okami daar op is uitgekomen?
Verder heb ik als heel jong kind de eerste Zelda gespeeld, maar daar kan ik mij niet zo bijster veel meer van herinneren. The Oracle of Seasons heb ik op de gameboy gespeeld en die vond ik ook erg mooi. Op de Gamecube heb ik dus Ocarine of Time gespeeld (inderdaad één van de mooiste games ooit) en The Windwaker, die ik ook echt prachtig vond.
EDIT: Ik zie dat Okami alleen op ps2 en Wii is uitgebracht, dat gaat lastig worden dus
.
Verder heb ik als heel jong kind de eerste Zelda gespeeld, maar daar kan ik mij niet zo bijster veel meer van herinneren. The Oracle of Seasons heb ik op de gameboy gespeeld en die vond ik ook erg mooi. Op de Gamecube heb ik dus Ocarine of Time gespeeld (inderdaad één van de mooiste games ooit) en The Windwaker, die ik ook echt prachtig vond.
EDIT: Ik zie dat Okami alleen op ps2 en Wii is uitgebracht, dat gaat lastig worden dus
.
0
Improvision
geplaatst: 5 december 2011, 20:14 uur
Ik zit echt zwaar aan de Skyrim de laatste dagen.
0
geplaatst: 5 december 2011, 21:16 uur
Moet Skyrim nog steeds uitspelen eigenlijk...
Ben zelf helemaal verslaaft aan de gratis MMO/RTS game League of Legends.
Ben zelf helemaal verslaaft aan de gratis MMO/RTS game League of Legends.
0
geplaatst: 6 december 2011, 00:08 uur
Eveningguard schreef:
Toch een beetje overgewaardeerd, die Zelda. Weet nog wel dat Okami ook destijds uitkwam. Waar die game me overdonderde en zelfs ontroerde vond ik Twilight Princess een lelijke rotgame.
Toch een beetje overgewaardeerd, die Zelda. Weet nog wel dat Okami ook destijds uitkwam. Waar die game me overdonderde en zelfs ontroerde vond ik Twilight Princess een lelijke rotgame.
Hier sluit ik me helemaal bij aan, Okami is is een van de allerbeste games die ik ooit gespeeld heb. En dit is zeker een titel die je op de Wii moet spelen en niet op de Ps2 waar ie ook voor uitkwam.......gemaakt voor de Wii controller. Twilight princess lelijk sluit ik me niet zo bij aan....een rotgame zal het ook niet zijn, maar goed...heb hem nog niet gespeeld
.Ik heb gister even Epic Mickey gedaan.....daar ga ik ook zeker van genieten.
En Rock-Rick.....als je de gamecube hebt zou ik Beyond good & evil er voor halen, wereldgame. Of je haalt die voor 5 euro voor de pc op Steam, in hd ook nog (of voor de Ps3 op Psn)......als je de game nog niet gespeeld hebt dan.
0
geplaatst: 6 december 2011, 00:16 uur
Bakema NL schreef:
En Rock-Rick.....als je de gamecube hebt zou ik Beyond good & evil er voor halen, wereldgame. Of je haalt die voor 5 euro voor de pc op Steam, in hd ook nog (of voor de Ps3 op Psn)......als je de game nog niet gespeeld hebt dan.
Al een tijdje geleden uitgespeeld op de ps3. Inderdaad een wereldgame, al vond ik hem redelijk kort. Ik had me graag meer verdiept in de kinderen op jouw eiland, die vond ik namelijk heel interessant.
0
Harco
geplaatst: 6 december 2011, 00:17 uur
Beyond Good and Evil HD is er ook nog voor de X360. Zelf kijk ik uit naar de Metal Gear Solid HD-collectie. Jammer dat er geen opgepoetste versie komt van het eerste deel.
0
geplaatst: 6 december 2011, 00:21 uur
Harco schreef:
Zelf kijk ik uit naar de Metal Gear Solid HD-collectie. Jammer dat er geen opgepoetste versie komt van het eerste deel.
Zelf kijk ik uit naar de Metal Gear Solid HD-collectie. Jammer dat er geen opgepoetste versie komt van het eerste deel.
Ik hoorde dat deel 2 en 3 een HD versie kregen en dat deel 1 een complete restyling zou krijgen. Deel 1 zou dus wat look betreft opnieuw geprogrammeerd worden dacht ik.
0
Harco
geplaatst: 6 december 2011, 00:33 uur
Die zit niet in die collectie. Komt die later nog? De collectie bestaat namelijk uit MGS2: Substance (dat is met VR-missies e.d.), MGS3: Subsistance (zelfde verhaal, denk ik. Deze heb ik nooit gespeeld omdat ik geen PS2 had, atlijd jammer gevonden) en MGS: Peace Walker, een game voor de PSP. MGS3 bevat dan ook nog eens de twee oude games uit het tijdperk van de MSX-console. Die hebben altijd al op de disc van MGS3 gestaan, geloof ik.
0
Harco
geplaatst: 6 december 2011, 01:13 uur
Zeker. Zou wel héééél erg tof zijn. Is jaren mijn favoriete game geweest. Heb hem inmiddels ook al jaren niet gespeeld, vanwege - inderdaad - die lage hoeveelheid polygonen.
0
geplaatst: 6 december 2011, 01:16 uur
Ik zou er ook wel blij mee zijn, aangezien ik hem ook nog wel eens wil spelen. Ik heb alleen MGS4 gespeeld en die vond ik ontzettend goed. Voor het verhaal zou ik de voorgaande delen dus ook wel willen spelen.
0
geplaatst: 6 december 2011, 10:21 uur
Ik heb ooit een keer Pro Evolution Soccer 6 gehad. Ik wist niet hoe snel ik hem weer moest verkopen, het speelde wat mij betreft voor geen meter. Dan heb ik liever Fifa van de laatste jaren.
0
geplaatst: 6 december 2011, 16:46 uur
Wat een geweldig spel!
Vooral die spelers in de Master League.

Ik vond de gameplay van ISS/PES toch altijd een pak beter dan FIFA. Vanaf, ik schat, 2010 heb ik FIFA wel niet meer gespeeld (zelfs geen demo): blijkbaar is de gameplay toch wat verbeterd.
0
geplaatst: 21 december 2011, 00:12 uur
Vandaag zijn deze games binnengekomen...

En ik neem aan dat hier ook Steam gebruikers zitten.....dan moeten jullie hiervan op de hoogte zijn.....vaak een aanslag op de bankrekening van menig gamer en je ziet vaak reacties als "Vaarwel leven" als die summersale of deze kerstsale voorbijkomt.

En ik neem aan dat hier ook Steam gebruikers zitten.....dan moeten jullie hiervan op de hoogte zijn.....vaak een aanslag op de bankrekening van menig gamer en je ziet vaak reacties als "Vaarwel leven" als die summersale of deze kerstsale voorbijkomt.

0
geplaatst: 27 december 2011, 23:44 uur
Voor kerst Mario Kart 7 en Mario 3DS Land gehad. Dus ben op het moment vooral diehard aan het karten. Die games vervelen nooit 

0
Ponty Mython
geplaatst: 30 december 2011, 17:41 uur
Ik ben nu bezig met Saints Row 3. Een heel erg leuk en maf spel, waar rare situaties en humor duidelijk de boventoon voeren, in tegenstelling tot een Grand Theft Auto IV, die ik eentonig vond.
0
geplaatst: 26 januari 2012, 15:11 uur
De limited edition van Catherine besteld. Nog twee weekjes en dan heb ik hem eindelijk
.
.
0
geplaatst: 26 januari 2012, 16:36 uur
Ploppesteksel schreef:
Wat een geweldig spel!
Ik vond de gameplay van ISS/PES toch altijd een pak beter dan FIFA. Vanaf, ik schat, 2010 heb ik FIFA wel niet meer gespeeld (zelfs geen demo): blijkbaar is de gameplay toch wat verbeterd.
De rollen zijn wat omgedraaid nu. Fifa 12 speel ik nu eigenlijk plat (quote)
Wat een geweldig spel!

0
geplaatst: 26 januari 2012, 22:10 uur
Ben zelf nooit overgestapt, altijd FIFA gespeeld.
Wacht momenteel trouwens op m'n order van Zavvi, de Circle Pad Pro editie van Resident Evil: Revelations
Wacht momenteel trouwens op m'n order van Zavvi, de Circle Pad Pro editie van Resident Evil: Revelations

0
geplaatst: 27 januari 2012, 15:50 uur
Jazeker, ik game op de ps3, de Wii en pc....en wat grut op de mobiel natuurlijk. 

* denotes required fields.