Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 januari 2012, 17:05 uur
Hopen dat de muziek bij gta5 inderdaad wat interessanter wordt dan bij voorgaande deler : Klik
0
geplaatst: 27 januari 2012, 17:28 uur
He$$el_01 schreef:
Wie speelt er wel eens FIFA 12 van de PS3'ers?
ik.Wie speelt er wel eens FIFA 12 van de PS3'ers?
0
geplaatst: 27 januari 2012, 17:30 uur
Harderwiek schreef:
Hopen dat de muziek bij gta5 inderdaad wat interessanter wordt dan bij voorgaande deler : Klik
Ik hoop niet dat je de muziek bij San Andreas bedoeld, want die was echt top.

0
geplaatst: 27 januari 2012, 19:03 uur
Mijn psn: rock-rick
Ik vond de muziek bij Vice City best cool. Daarna heb ik San Andreas en IV nog gespeeld, maar die vond ik allebei behoorlijk slecht (daarmee bedoel ik niet de muziek).
Ik vond de muziek bij Vice City best cool. Daarna heb ik San Andreas en IV nog gespeeld, maar die vond ik allebei behoorlijk slecht (daarmee bedoel ik niet de muziek).
0
geplaatst: 27 januari 2012, 19:17 uur
Geen 3DS eigenaren hier? Echt weer een hele toffe handheld van Nintendo. Sinds december 2011 alleen maar verwend met goede games. Nu al Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Resident Evil: Revelations, Tales of the Abyss en de Ocarina of Time remake. En verder dit jaar nog een nieuwe Animal Crossing, Luigi's Mansion 2, een nieuwe Mario platformer en Paper Mario. Het gemis aan software het eerste half jaar wordt hier ruimschoots gecompenseerd zeg 

0
geplaatst: 27 januari 2012, 19:18 uur
Animal Crossing 
Jeugdsentiment (oké, da's misschien wat vroeg, maar je begrijpt wat ik bedoel
). Wel echt een game waar ze eens iets nieuws mee mogen doen.

Jeugdsentiment (oké, da's misschien wat vroeg, maar je begrijpt wat ik bedoel
). Wel echt een game waar ze eens iets nieuws mee mogen doen.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 19:28 uur
Er zijn de laatste dagen wat nieuwtjes over bekend geworden. De wereld gaat redelijk veranderen en je krijgt weer stukken meer vrijheden. Alles wordt groter en meer in ieder geval. En ondanks dat de game voorheen misschien beperkt was heb ik op de DS versie toch tal van uren doorgebracht.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 19:31 uur
Nou, ik ook zeg...
En er was best veel te doen. Maar er zijn zoveel mogelijkheden voor te bedenken die die game helemaal geweldig zouden maken, zoals veel meer invloed op het uiterlijk van je dorp, de mogelijkheid je dorp echt te ontwikkelen e.d. Maar ik heb begrepen dat dat ook meer het geval gaat zijn bij de nieuwe, toch? Kan hem toch niet spelen, maar toch (tenzij er emulators voor komen).
En er was best veel te doen. Maar er zijn zoveel mogelijkheden voor te bedenken die die game helemaal geweldig zouden maken, zoals veel meer invloed op het uiterlijk van je dorp, de mogelijkheid je dorp echt te ontwikkelen e.d. Maar ik heb begrepen dat dat ook meer het geval gaat zijn bij de nieuwe, toch? Kan hem toch niet spelen, maar toch (tenzij er emulators voor komen).
0
geplaatst: 31 januari 2012, 15:10 uur
rock-rick schreef:
Echt waar? Ik vind San Andreas het beste GTA spel en een van de leukste (PS) spellen ooit. Heerlijke sfeer in dat spel. Het verhaal gaat eigenlijk nergens over, maar ik vond de meeste missies wel leuk en gewoon lekker rond cruisen in San Andreas was ook heerlijk.
Spelen er hier trouwens ook veel mensen dat online competitie op FIFA 12? Ik vind het wel leuk bedacht. Je gaat toch anders spelen als je weet dat je bijvoorbeeld nog één of drie punten nodig hebt om te promoveren. En je hebt minder gezeik met het teams kiezen, omdat je dat al doet voordat je weet tegen wie je speelt.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 15:58 uur
He$$el_01 schreef:
Echt waar? Ik vind San Andreas het beste GTA spel en een van de leukste (PS) spellen ooit. Heerlijke sfeer in dat spel. Het verhaal gaat eigenlijk nergens over, maar ik vond de meeste missies wel leuk en gewoon lekker rond cruisen in San Andreas was ook heerlijk.
Wat jij zegt geld voor mij bij Vice City. Leuke missies, met genoeg humor, en ook een beetje rondrijden door een toch best sfeervolle stad. Het verhaal van Vice City was super simpel, maar ondersteunde de game daardoor juist geweldig.
Bij San Andreas irriteerde ik mij heel erg aan het verhaal en de karakters. Ze namen zichzelf wat mij betreft iets te serieus (wat verhaal betreft), of ik kon de humor er gewoon niet in vinden. Ook het wat uitgebreidere besturingssysteem stoorde mij een beetje. Het was wat uitgebreider waardoor ik niet meer lekker gedachteloos achterover hangend kon knallen. Nou maakt mij dat niet uit bij een game waar ik mij best in wil verdiepen, maar GTA vind ik het leukst wanneer het een beetje oppervlakkig blijft. Hetzelfde geldt eigenlijk ook wel voor IV, al vond ik die al ietsje leuker.
Ik moet wel zeggen dat ik soms een beetje een mierenneuker ben hoor.

0
geplaatst: 31 januari 2012, 23:53 uur
Vice City en San Andreas waren allebei geweldig. Met die Nico is wel mooier maar vond ik toch minder leuk. Vice City vond ik de sfeer een pluspunt. Bij San Andreas vooral de omgeving (3 steden en veel natuur er om heen) en dat je kon vliegen en zo. Ben erg benieuwd naar het volgende deel.
0
geplaatst: 1 februari 2012, 14:00 uur
GTA V gaat weer meer richting Vice City, ik kan niet wachten op meer nieuws rondom die game.
0
geplaatst: 1 februari 2012, 15:50 uur
He$$el_01 schreef:
Spelen er hier trouwens ook veel mensen dat online competitie op FIFA 12? Ik vind het wel leuk bedacht. Je gaat toch anders spelen als je weet dat je bijvoorbeeld nog één of drie punten nodig hebt om te promoveren. En je hebt minder gezeik met het teams kiezen, omdat je dat al doet voordat je weet tegen wie je speelt.
Online competitie moet ik me nog een beetje in verdiepen.(quote)
0
geplaatst: 1 februari 2012, 16:21 uur
In het begin speelde ik alleen dat online, maar ik ga nu toch maar even wat meer offline oefenen denk ik. Ik zit nu in divisie 3 en ik merk dat je dan toch wel wat beter moet verdedigen en nog efficiënter moet aanvallen wil je winnen.
0
geplaatst: 1 februari 2012, 17:04 uur
Linius schreef:
GTA V gaat weer meer richting Vice City, ik kan niet wachten op meer nieuws rondom die game.
Pff, ik ook niet. Kijk al zo lang uit naar dat spel, maar schiet gewoon maar niet op met informatie erover en überhaupt een releasedatum oid
0
geplaatst: 26 februari 2012, 22:00 uur
Deze net maar eens besteld. Prijs was prima nu. Kwam er niet helemaal best vanaf lees je hier en daar, maar het is gewoon een game die ik gespeeld moet hebben.

0
geplaatst: 6 maart 2012, 07:47 uur
Linius schreef:
Geen 3DS eigenaren hier? Echt weer een hele toffe handheld van Nintendo. Sinds december 2011 alleen maar verwend met goede games. Nu al Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, Resident Evil: Revelations, Tales of the Abyss en de Ocarina of Time remake. En verder dit jaar nog een nieuwe Animal Crossing, Luigi's Mansion 2, een nieuwe Mario platformer en Paper Mario. Het gemis aan software het eerste half jaar wordt hier ruimschoots gecompenseerd zeg
Wel een zoon met een 3DS. Ik zit eigenlijk te wachten op een Pokemonspel in 3D maar hoewel Pokemon zo'n beetje één van de meest succesvolle spellen is van Nintendo komen ze daar maar niet mee. En moeten we het doen met een hernieuwde uitgave van Black en White waar ik het nut helemaal niet van inzie.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 11:25 uur
Het is nog wel even afwachten wat het precies voor games zullen worden aangezien er geen details bekend zijn. Het kan ook een direct gevolg zijn op het verhaal van Black & White. Dat lijkt me op zich wel interessant. Alleen een vreemde keuze om het op de DS uit te brengen. Vermoedelijk wel één van de laatste grote releases op het apparaatje.
En het geeft Gamefreak wel meer tijd om een nieuwe standaard neer te zetten voor de Pokémon serie op de 3DS. Misschien hebben ze dat ook wel uitgesteld om een system seller achter de hand te hebben in mindere tijden.
En het geeft Gamefreak wel meer tijd om een nieuwe standaard neer te zetten voor de Pokémon serie op de 3DS. Misschien hebben ze dat ook wel uitgesteld om een system seller achter de hand te hebben in mindere tijden.
0
geplaatst: 18 maart 2012, 01:00 uur
Ik heb een wanstaltige shitload aan games besteld....bij Zavvi, nooit eerder daar wat gehaald.....mooie prijzen. 

Oh...en vandaag nog gehaald van wat bonnen...

Oh...en vandaag nog gehaald van wat bonnen...

0
geplaatst: 18 maart 2012, 01:05 uur
Zavvi is zeker relaxt. Kreeg toevallig van de week nog een code voor tien procent korting van ze, binnenkort weer eens wat bestellen.
Van de week nog Yakuza Dead Souls gewonnen maar dat bleek niet zo mijn 'kopje thee'. Dus die is maar in de verkoop gegaan.
Van de week nog Yakuza Dead Souls gewonnen maar dat bleek niet zo mijn 'kopje thee'. Dus die is maar in de verkoop gegaan.
0
geplaatst: 19 maart 2012, 22:45 uur
Hé, weet iemand hier iets van? Ik heb jaren geleden gehoord dat je in Pokémon Red en Blue een auto of motor kon krijgen, maar dat leek me destijds al onzin. Maar toch, weet iemand hier misschien iets over?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 maart 2012, 22:56 uur
Lijkt me onzin. Heb ook wel eens gehoord dat je van Charizard een Charcoal kan maken. Sommige mensen hebben te veel fantasie.
0
geplaatst: 24 maart 2012, 17:37 uur
Stijn_Slayer schreef:
Lijkt me onzin. Heb ook wel eens gehoord dat je van Charizard een Charcoal kan maken. Sommige mensen hebben te veel fantasie.
Hoe zou je dat in godsnaam moeten doen dan?

* denotes required fields.