MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Ja, ik verstopte me achter de bank als die griezel in beeld kwam, en pas als ik "sein veilig" van m'n grote broer kreeg durfde ik weer te kijken

haha leuk verhaal. Volgens mij is er daarom ook geen vervolg hierop gekomen, omdat hij (De Plaaggeest ) te veel angst boezemde bij de kids.

GrafGantz schreef:
Ja, ik verstopte me achter de bank als die griezel in beeld kwam, en pas als ik "sein veilig" van m'n grote broer kreeg durfde ik weer te kijken

Grappig, zo kon ik nooit naar Bert en Ernie kijken, omdat ik me daar bijzonder onprettig bij voelde.

herman schreef:
(quote)

Grappig, zo kon ik nooit naar Bert en Ernie kijken, omdat ik me daar bijzonder onprettig bij voelde.

Heb je iets tegen homo's?

hdk-nl
Mag toch ook niet ontbreken....

YouTube - Karbonkel

Inderdaad Karbonkel. Eng ding was dat vroeger.

Gisteren gezien:
Reclame van Scientology op MTV. Is dat normaal?
"Want ongeacht hoe miserabel je je nu voelt, je komt er weer bovenop. www.scientology.be!";

Zolang de euro's maar op tafel liggen, ofwat?!

Ik ben begonnen aan Lost. Het valt me nog niet mee moet ik zeggen maar misschien komt dat omdat ik liefhebber ben van HBO-series en dan is dit opeens wel heel erg McDonalds vs. Haute Cuisine, althans zo ervaar ik het op dit moment.
Nu is een Big Mac op z'n tijd ook wel lekker dus vermaak ik me wel. Het is alleen even wennen (ik kijk immers ook naar series als 24 en Prison Break wat ook niet al te diepgaand is).

Lost is een wisselvallige serie, en inderdaad als je van HBO houdt (net zoals ik) is het even wennen. De eerste seizoenen zijn nog redelijk, eens seizoen 5 begint komt de ene belachelijke twist na de andere.

Edit: Ben nu nog eens bezig aan Jericho (soort van Lost), Carnivalé en Generation Kill. Laatste 2 zijn té geniaal voor woorden

Ik ben gisteren ook begonnen met Lost. De eerste drie afleveringen met veel interesse bekeken. Vanavond weer een hele lading erbij kijken.

Ja wat die tekenfilmpjes betreft, ik denk dat ik ook nog uit de goeie ouwe tijd stam, wij hadden echter heel laat kabel waardoor wij veel naar Franse zenders keken (TF1). Niemand die dat ook deed? Ik neem aan dat de nabijheid van de Franse grens (15km) daartoe heeft bijgedragen en 'opgekweekt' worden in 't Frans kan natuurlijk ook helpen.

Herkenbaar?

Ik ga me toch maar eens wagen aan de serie True Blood. Zoveel goede dingen over gehoord en nu die op de belg wordt uitgezonden wat makkelijker te bekijken.

aERodynamIC schreef:
Ik ben begonnen aan Lost. Het valt me nog niet mee moet ik zeggen maar misschien komt dat omdat ik liefhebber ben van HBO-series en dan is dit opeens wel heel erg McDonalds vs. Haute Cuisine, althans zo ervaar ik het op dit moment.
Nu is een Big Mac op z'n tijd ook wel lekker dus vermaak ik me wel. Het is alleen even wennen (ik kijk immers ook naar series als 24 en Prison Break wat ook niet al te diepgaand is).

Ik ben laatst begonnen aan seizoen 5 van Lost, na een paar jaar geleden de eerdere seizoenen te hebben gekeken. Moet zeggen dat ik het wel leuk vind. Het is inderdaad andere koek dan de gemiddelde HBO-serie, maar soms is dat ook wel eens lekker... Vind het wel een stuk beter geschreven dan Prison Break, wat ik na een tijdje echt wel gezien had.

De eerste twee seizoenen van Lost vond ik vrij leuk, maar daarna verzandde het in een hoop vergezocht tijdreizen en onophoudelijk gedraaf door het oerwoud. Ik heb totaal geen behoefte meer om te weten hoe het eindigt (hopelijk met een grote doffe knal).

Op dit moment ben ik vooral heel benieuwd naar het nieuwe seizoen van Californication.

itchy schreef:

Op dit moment ben ik vooral heel benieuwd naar het nieuwe seizoen van Californication.

Inmiddels ook bijna klaar met seizoen 4 van The Wire, wat een fantastische serie is dat toch

The Wire Mijn alltime favoriete serie.

Gallow
Vind zelf de Californication formule (bad ass pa) vrij snel saai worden. Het eerste seizoen was erg leuk, maar vond het tweede al een stuk minder.

Lost is enorm cheesy inderdaad, maar als aktie/avonturendingetje vond ik het toch wel erg geslaagd, beter dan Prison Break of 24 wat mij betreft.

En ja, The Wire blijft onvolprezen. Heb je die serie al afgekeken eigenlijk, Aero? Ben wel benieuwd naar je mening.

Ik heb The Wire inderdaad helemaal afgekeken. Het bleef traag en stroperig maar ik vond het geweldig. Misschien daarom ook dat ik nu moeite heb met de luchtigheid van Lost.

Omar Little

aERodynamIC schreef:
Omar Little

Geweldig toch ook, hoe de makers voor elkaar hebben gekregen om een homoseksueel karakter te bedenken die een ware cultheld is geworden in de gangsta/straatcultuur? Alleen al daarom eeuwige roem voor de serie.

Kijk de laatste tijd Eli Stone en Two and A Half Men en The Big Bang theory komen toch ook wel bijna dagelijks langs.

Ik ga vandaag maar eens goed zitten voor de laatste afleveringen van Oz die me nog staan te wachten.
Zeker een aanrader. Ik denk dat mensen die The Wire goed vinden, dit ook wel kunnen smaken.

Ik heb ook genoten van Oz. Jammer dat HBO meer en meer mainstream wordt want ze hebben al lang geen SFU, The Wire of Oz meer geproduceerd

Voor degenen die het interesseert:

Dit najaar gaat Nederland 3 verder met het TVLab. Vanavond is daar het programma TopPop Recollected. Een muziekprogramma waarin 3FM-DJ en muziekgek Gerard Ekdom op zoek gaat naar de verhalen achter de artiesten.
Het begint vanavond om 23:15. (ned3 dus).

Ik ga het eens bekijken.

FlyLo schreef:
Ik heb ook genoten van Oz. Jammer dat HBO meer en meer mainstream wordt want ze hebben al lang geen SFU, The Wire of Oz meer geproduceerd

Je hebt nog altijd de serie Treme

Reijersen schreef:
Voor degenen die het interesseert:

Dit najaar gaat Nederland 3 verder met het TVLab. Vanavond is daar het programma TopPop Recollected. Een muziekprogramma waarin 3FM-DJ en muziekgek Gerard Ekdom op zoek gaat naar de verhalen achter de artiesten.
Het begint vanavond om 23:15. (ned3 dus).

Ik ga het eens bekijken.

Het was leuk Ontspannen muziekprogramma. Niks geflitst en gehaast. Daar houd ik wel van.

Gallow schreef:
Vind zelf de Californication formule (bad ass pa) vrij snel saai worden. Het eerste seizoen was erg leuk, maar vond het tweede al een stuk minder.

Het is inderdaad gebaseerd op de formule van single vader die zich een ongeluk zuipt en alles pakt wat los en vast zit, maar toch blijft het me boeien. Perfecte serie om te kijken wanneer je een kater hebt.
Kijk dan ook zeker uit naar seizoen4.. Nog maar 2 maanden

Brother Mouzon schreef:
(quote)

Je hebt nog altijd de serie Treme

Was ik al weer vergeten. Inderdaad een toppertje (weer van David Simon).

Na een matig derde seizoen, toch maar begonnen aan het vierde van Dexter. En direct weer helemaal mee!

Wel een zwak puntje ontdekt in de acteerkunsten van Michael C. Hall: nep-geeuwen gaat hem echt niet af...

FlyLo schreef:

Na het kijken van het tweede seizoen Mad Men ben ik steeds meer gaan vermoeden dat dit toch ook een Grote Serie gaat worden.

Mad Men is dan ook van AMC en niet van HBO (die hadden dat script aangeboden gekregen maar hadden het naar de prullenbak verwezen).

Gast
geplaatst: vandaag om 09:17 uur

geplaatst: vandaag om 09:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.