MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
*Googled, ziet dat Flylo gelijk heeft, schaamt zich diep

Ontzettend domme actie dan van HBO om dat script niet te accepteren.

VPRO zendt weer een serie Wintergasten uit: zie hier. Vorige jaargang was interessant, nu hopelijk ook weer. Antony Hegarty als gast is leuk, maar toch wel al vaak belicht op de Nederlandse tv: in de documentaire The Eternal Children, een uur lang met het Metropool Orkest, et cetera.

leuk, 2 filosofen en antony

Ben vooral benieuwd naar Antanas Mockus.

ah! Interessante interviews om weer naar uit te kijken! Herinner me van vorig jaar dat Raoul Heertje mij positief verraste als interviewer (oa met Rory Steward meende ik). Ben voornamelijk benieuwd naar de man Roy Sorensen. Al is een kijkje in de ziel van hetmysterie Antony minstens zo interessant.

Nog meer mensen die vanavond seizoen 4 van Dexter gaan kijken, op de VPRO?

Al gezien. Vond ik denk ik samen met het eerste seizoen het best Veel plezier!

Ook al gezien. Ik wacht even totdat seizoen 5 is afgelopen in de VS en dan ga ik die eens pindakazen. Ben benieuwd. Einde van seizoen 4 hakte er wel in trouwens. Vond het denk ik ook het beste seizoen van de eerste 4.

Vanochtend de laatste aflevering van het eerste seizoen van Lost gezien. Erg fijne serie moet ik zeggen, ik ben vooral enthousiast over de personages Sawyer en Locke. Bovendien bevat de serie een aantal aardige verrassingen en een onverwachte emotionele lading. Bij vlagen erg goed geschreven, hoewel ik me irriteer aan dat geheimzinnige gedoe van Rousseau.

Rousseau: "They were the carriers."
Sayid: "What? Who...?"
"Rousseau: "The others."

Daar kan ik echt helemaal niets mee. Frustrerend in negatieve zin. Voor de rest: puike serie, kan niet wachten op het tweede seizoen.

Net de tweede aflevering gekeken van 'the walking dead', Dit zou wel eens een hele leuke serie kunnen worden. tot nu toe echt een aanrader. zombies ftw!!

Poa
Maiky schreef:
Vanochtend de laatste aflevering van het eerste seizoen van Lost gezien. Erg fijne serie moet ik zeggen, ik ben vooral enthousiast over de personages Sawyer en Locke. Bovendien bevat de serie een aantal aardige verrassingen en een onverwachte emotionele lading. Bij vlagen erg goed geschreven, hoewel ik me irriteer aan dat geheimzinnige gedoe van. Daar kan ik echt helemaal niets mee. Frustrerend in negatieve zin. Voor de rest: puike serie, kan niet wachten op het tweede seizoen.

Ben de afgelopen maanden ook bezig met het kijken van Lost, zit nu midden in seizoen 3. Geniale serie, ik ben echt overdonderd. Aflevering 24 van seizoen 2 is misschien wel de beste 40 minuten bewegend beeld die ik ken.

Ik snap overigens wat je bedoelt Maiky, ik kan daar ook nooit zo goed tegen. Vooral omdat het in zoveel series en films zit ('the others', 'them', 'the company' etc). Het kon mijn pret verder niet echt drukken, en in seizoen 2 wordt alles een stuk duidelijker.

Het kon mij de pret ook niet drukken. Voornamelijk omdat de nuchterheid regeert: zoals de wijze waarop Jack op de situaties reageert bijvoorbeeld. Leuk; John en Jack zijn de Mulder & Scully van Lost. Ook zou ik Sawyer nog wel eens in wat spirituele gebeurtenissen willen zien. Kijken hoe hij dat met zijn Zuidelijke wijsheid oplost.

tip_of.yourstar
True Blood is mijn favoriete serie van het moment. Erg verslavend.

Gisteren heb ik geprobeerd om De Top 2000 Quiz te kijken, maar wat werd er ongelooflijk snel doorheen gejaagd zeg. Op sommige momenten hoorde ik het onderwerp van de vraag niet eens omdat er doorheen werd gepraat, geschreeuwd of wat dan ook. Van Nieuwkerk vloog er doorheen alsof het 'm amper interesseerde. Ik zag al voor me hoe hij na de opnamen snelwandelend de studio uit snelde, op pad naar zijn volgende project. Jammer. Wat een leeg programma was dat.

Echt zonde dat ze The Big Bang Theory aan het herhalen zijn, die serie is echt geweldig! Vooral Sheldon, Bazinga!!! Maar ik ga deze serie zeker origineel kopen, ik kijk geen series meer op TV.

En Maiky, ik vond De Top 2000 Quiz ook erg kort, het had wel iets langer gemogen.

Niemand hier die naar "Chuck" kijkt? Qua soundtrack ook niet helemaal verkeerd.

Don Cappuccino schreef:
Echt zonde dat ze The Big Bang Theory aan het herhalen zijn, die serie is echt geweldig! Vooral Sheldon, Bazinga!!! Maar ik ga deze serie zeker origineel kopen, ik kijk geen series meer op TV.

Ja, The Big Bang Theory is geweldig! Die 4 bij elkaar. Vooral Sheldon, wat een kerel.
Vorig jaar werd het ook al uitgezonden door Veronica. Maar toen vond ik het helemaal niet zo grappig. Maar sinds Veronica het weer uitzend ben ik na een paar afleveringen fan geworden . Veronica heeft nu 3 seizoenen uitgezonden. In de V.S. loopt nu seizoen 4. Vandaar dat ze nu herhalingen uitzenden.

snarf349 schreef:

Ik heb er veel goede dingen over gehoord, maar toen ik de voorstukjes op TV zag kon ik nu niet meteen ontdekken wat hier nu qua plot zo bijzonder aan is. Lijkt me een gevalletje been here done that.

Op de een na laatste dag van 2010 de laatste aflevering van Lost gezien. De serie laat me met gemengde gevoelens achter. Hoe verder ik kwam, hoe meer heimwee ik kreeg naar het eerste seizoen. Desondanks bevatte de laatste seizoenen enkele mooie momenten en een perfect eind. Weinig aan toe te voegen.

snarf349 schreef:

Leuke serie!

Don Cappuccino schreef:

Afgelopen week vakantie gehad en aangezien ik strontverkouden was, alle 3 seizoenen plus 11 afleveringen van seizoen 4 gezien. Het is een paar afleveringen wennen, maar dan is het een geniale serie. Iedere aflevering zit vol met geslaagde grappen en Jim Parsons is ronduit briljant in de rol van Sheldon.

Gisteren en eergisteren deel 1 van de trilogie Milennium op nederland1, de komende dagen deel 2 en 3.
Eindelijk weer eens iets spannends op de buis.

Oldfart schreef:
Gisteren en eergisteren deel 1 van de trilogie Milennium op nederland1, de komende dagen deel 2 en 3.
Eindelijk weer eens iets spannends op de buis.

Deel 1 had ik al gezien, zeer goede film. Ga vanavond zeker deel 2 kijken.

Bij gebrek aan beter keek en kijk (?) ik deze week '5 jaar later' op NTR:. Best vermakelijk, gisteren toch wat dubieuze uitspraken gehoord van Welten.

Die uitspraken vond ik overigens wel terecht hoor. Maar hij zei ook dat hij niks tegen rappers had, maar iets tegen de rapcultuur. Vond ik toch verontrustend.

Wat politiek getinte berichten verwijderd.

Ik heb gisteren de eerste aflevering van Boardwalk Empire gekeken, weer een toffe serie van HBO. Het speelt zich af in de VS ten tijde van de drooglegging en Steve Buscemi speelt een corrupte politicus.

Vanavond maar de tweede aflevering kijken.

Ja, ik vind het behoorlijk sterk. Volg het netjes op de tv, volgens mij 4 afleveringen achter de rug nu als ik me niet vergis

Ook is het leuk om Al Capone nog als een ''kleine'' crimineel te zien.

herman schreef:
Wat politiek getinte berichten verwijderd.

Waarom geen politieke berichten? Ik heb hier ook een hele tijd rondgelopen met Hamer & Sikkel als avater en dat mocht blijkbaar wel...

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.