Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2011, 21:05 uur
MusicMeter is opgericht omdat andere muziekfora regelmatig verstoord werden door politieke discussies. Met avatars is dat weer een ander verhaal.
0
geplaatst: 6 januari 2011, 09:14 uur
The Big Bang Theory (...) is echt geweldig!
Vooral Sheldon, Bazinga!
Vooral Sheldon, Bazinga! Jim Parsons is inderdaad subliem in die rol. Maar ook Simon Helberg als creepy ladies' man Howard Wolowitz! Overigens een beetje dezelfde rol als die hij had in de sitcom Joey.
Ik importeer de dvd-boxen wel via Amazon of CDWOW, want in Nederland zijn ze vrij prijzig (40 euro).
Zack: "You know, I saw this great thing on the Discovery Channel. Turns out if you kill a starfish it'll just come back to life."
Sheldon: "Was the starfish wearing boxer shorts? Because you might have been watching Nickelodeon."
Sheldon: "Scissors cuts paper, paper covers rock, rock crushes lizard, lizard poisons Spock, Spock smashes scissors, scissors decapitates lizard, lizard eats paper, paper disproves Spock, Spock vaporizes rock, and as it always has, rock crushes scissors."
0
geplaatst: 6 januari 2011, 09:22 uur
herman schreef:
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Boardwalk Empire gekeken, weer een toffe serie van HBO. Het speelt zich af in de VS ten tijde van de drooglegging en Steve Buscemi speelt een corrupte politicus.
Vanavond maar de tweede aflevering kijken.
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Boardwalk Empire gekeken, weer een toffe serie van HBO. Het speelt zich af in de VS ten tijde van de drooglegging en Steve Buscemi speelt een corrupte politicus.
Toffe serie inderdaad. Het wordt alleen maar leuker. Ik zit elke zondagavond klaar.
Steve Buscemi's rol is prachtig. En Al Capone als nietsvrezende (toen nog) kruimelaar is ook heel aardig neergezet.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 16:01 uur
De Slimste Mens is ook weer leuk nu Bart de Wever meedoet. Wat een man. 

0
geplaatst: 7 januari 2011, 17:28 uur
De NL versie werd nauwelijks bekeken maar jij neemt zelfs de moeite om naar de Vlaamse versie te kijken?
Niettegestaande je wel gelijk hebt natuurlijk.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 19:53 uur
Idd, al begint het gekat over Eva Brems me de keel uit te hangen. Wat is er mis met een vrouw met competitiedrang? 

0
geplaatst: 7 januari 2011, 19:54 uur
FlyLo schreef:
De NL versie werd nauwelijks bekeken maar jij neemt zelfs de moeite om naar de Vlaamse versie te kijken?
(quote)
De Nederlandse versie, wat gemist? Wist niet dat die er ook was. Vooralsnog lijkt het mij met Vlamingen leuker, die zijn straffer.

Beeswax schreef:
Idd, al begint het gekat over Eva Brems me de keel uit te hangen. Wat is er mis met een vrouw met competitiedrang?
Die ligt er nu wel uit.

0
geplaatst: 7 januari 2011, 20:14 uur
Beeswax schreef:
Vervelende lach en totaal niet grappig of boeiend in vergelijking met andere kandidaten.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 20:14 uur
Beeswax schreef:
Linda de Win komt maandag terug.

Ik snap ook niet wat mensen tegen Eva Brems/Linda de Win hebben, maar goed.
De Slimste Mens ter Wereld is gewoon een amusant, ontspannend tv-programma.

En hoezo zijn Vlamingen 'straffer', Rob?

Sommigen in dit huis te België keken naar Expeditie Robinson en als ik dan even ook een stukje zag vond ik de Nederlanders net veel amusanter. Wie is de Mol? (dat gisteren weer van start is gegaan) lijkt me ook veel leuker met Nederlanders.
De Nederlandse versie van De Slimste Mens werd gepresenteerd door Linda de Mol, als ik me niet vergis. Misschien dat zij niet het charisma van een Erik van Looy heeft? Zijn moppen zijn nl. zo slecht dat ze grappig worden.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 21:00 uur
Gewoon zin om dat woord te gebruiken. Want het is uiteraard niet waar. 

0
geplaatst: 11 januari 2011, 21:36 uur
herman schreef:
Ik heb seizoen 1 er al op zitten. Erg amusant, maar ik mis de urgentie en intensiteit van bijvoorbeeld The Wire.
Nu zijn die series natuurlijk niet meteen te vergelijken, maar Boardwalk Empire heeft wel erg weinig memorabele scenes na een vol seizoen. Het moet het vooral hebben van het uiterlijk en de historische context, die ik dan wel weer erg interessant vindt en genoeg stof biedt voor nog een aantal seizoenen.
0
geplaatst: 11 januari 2011, 23:42 uur
Ploppesteksel schreef:
De Nederlandse versie van De Slimste Mens werd gepresenteerd door Linda de Mol, als ik me niet vergis. Misschien dat zij niet het charisma van een Erik van Looy heeft? Zijn moppen zijn nl. zo slecht dat ze grappig worden.
Linda de Mol is één van de vervelendste mensen die er op de Nederlandse televisie rondlopen. Wat mij betreft is ieder programma waarin zij verschijnt gedoemd om te mislukken.
0
geplaatst: 11 januari 2011, 23:43 uur
Ik keek elke week met plezier naar Ik Hou van Holland, dat zij leuk presenteerde, vooral door haar spontaniteit (sowieso de kracht van dat programma). Ik snap niet helemaal wat er zo vervelend aan haar is?
0
sxesven
geplaatst: 11 januari 2011, 23:52 uur
BZV, wat een bazenseizoen

Berber

Ben toch niet de enige

Berber

Ben toch niet de enige

0
geplaatst: 11 januari 2011, 23:55 uur
Nee hoor, ik kijk ook elke week naar BZV. Maar ik ben niet zo'n fan van Berber, moet ik zeggen. 

0
sxesven
geplaatst: 11 januari 2011, 23:56 uur
arrie 
Hoe. Kan. Dit.

Evengoed nog nooit zoveel en zo vaak plaatsvervangende schaamte ervaren bij BZV, fenomenaal dit jaar!

Hoe. Kan. Dit.

Evengoed nog nooit zoveel en zo vaak plaatsvervangende schaamte ervaren bij BZV, fenomenaal dit jaar!
0
geplaatst: 11 januari 2011, 23:58 uur
Misschien doet ze me te veel denken aan mijn vroegere docente Frans... geen grap, ze lijkt er echt op. 

0
geplaatst: 12 januari 2011, 00:22 uur
Arrie schreef:
Ik keek elke week met plezier naar Ik Hou van Holland, dat zij leuk presenteerde, vooral door haar spontaniteit (sowieso de kracht van dat programma). Ik snap niet helemaal wat er zo vervelend aan haar is?
Ik heb deze discussie al heel vaak gevoerd, want om mij onduidelijke redenen vindt heel Nederland haar geweldig, maar ik vind haar houding van 'kijk mij eens een leuke spontane Hollandse meid zijn' echt strontvervelend. Ik benadruk bij deze direct dat dit mijn hoogst persoonlijke mening is en dat ik ieder ander de zijne gun - please don't shoot me

BZV daarentegen... 't is dat ik een vriendin heb (met wie ik samen kijk
) maar anders mocht je die Berber zo doorsturen! Die verdient beter dan die suffe vleesvreter 
0
geplaatst: 12 januari 2011, 00:29 uur
Vegetariërs 
Ach, ik denk dat het probleem er een beetje in zit, dat het spontane op jou overkomt als een houding, terwijl het op mij overkomt dat ze gewoon echt spontaan is. Maargoed, een verschil in mening moet kunnen.

Ach, ik denk dat het probleem er een beetje in zit, dat het spontane op jou overkomt als een houding, terwijl het op mij overkomt dat ze gewoon echt spontaan is. Maargoed, een verschil in mening moet kunnen.

0
geplaatst: 12 januari 2011, 09:59 uur
Je was dus niet één van die vierenhalfmiljoen kijkers afgelopen zondag? 
En die Marcel, nu al het TV-moment van het jaar. In zijn onderbroekje elke vrouw drie nachtkussen wensen

En die Marcel, nu al het TV-moment van het jaar. In zijn onderbroekje elke vrouw drie nachtkussen wensen

0
geplaatst: 12 januari 2011, 10:50 uur
Thomzic schreef:
Ik ben benieuwd welke van de drie hij zal kiezen als broedmachine

0
geplaatst: 12 januari 2011, 10:56 uur
Oh, nu valt het kwartje. Zal vast overlappen met Boardwalk Empire (niet dat ik het anders wel gekeken zou hebben).
0
geplaatst: 12 januari 2011, 16:50 uur
Ik heb Boer Zoekt Vrouw ook nog nooit gezien. Ik hou van holland en De TV-kantine ook niet, volgens mij.
Ik heb The Wire niet gezien (staat wel in de planning), dus kan niet vergelijken. Maar de historische context van BE bevalt me erg goed. En in de eerste vijf afleveringen zaten toch wel wat mooie scenes (bv. de scene waarin Capone en zijn nieuwe maatje zich een nieuw pak aan laten meten).
T.O. schreef:
Ik heb seizoen 1 er al op zitten. Erg amusant, maar ik mis de urgentie en intensiteit van bijvoorbeeld The Wire.
Nu zijn die series natuurlijk niet meteen te vergelijken, maar Boardwalk Empire heeft wel erg weinig memorabele scenes na een vol seizoen. Het moet het vooral hebben van het uiterlijk en de historische context, die ik dan wel weer erg interessant vindt en genoeg stof biedt voor nog een aantal seizoenen.
Ik heb The Wire niet gezien (staat wel in de planning), dus kan niet vergelijken. Maar de historische context van BE bevalt me erg goed. En in de eerste vijf afleveringen zaten toch wel wat mooie scenes (bv. de scene waarin Capone en zijn nieuwe maatje zich een nieuw pak aan laten meten).
0
geplaatst: 12 januari 2011, 17:16 uur
Boardwalk Empire is inderdaad fantastisch, op geforceerde hoogtepunten zit ik dan ook niet wachten. Juist de constante lijn van kwaliteit is geweldig en de personages zijn goed uitgewerkt en geschreven. Buscemi is werklijk fantastisch en ook Michael Pitt doet het meer dan prima.
0
geplaatst: 12 januari 2011, 19:05 uur
Boardwalk Empire is tof. Ik vind vooral Michael Stuhlbarg als Arnold Rothstein echt geniaal in die serie. Speelde in A Serious Man van de Coen broers ook al de sterren van de hemel. Eigenlijk de laatste tijd pas doorgebroken, maar ik hoop dat ie in de toekomst nog een paar mooie rollen krijgt toebedeeld. En Steve Buscemi is natuurlijk vrijwel altijd geniaal.
Verder de laatste tijd een beetje verslaafd aan SFU en Dexter. Kijk het voor het eerst allemaal en moet me in bedwang houden om niet alle afleveringen meteen er doorheen te jagen
Verder de laatste tijd een beetje verslaafd aan SFU en Dexter. Kijk het voor het eerst allemaal en moet me in bedwang houden om niet alle afleveringen meteen er doorheen te jagen
0
geplaatst: 12 januari 2011, 19:10 uur
Die rol van Buscemi is inderdaad goed geschreven (en uitgevoerd). Die Pitt vind ik ook wel goed spelen, hoewel hij soms iets te 'tough' is qua gezichtsuitdrukking.
Maar die Van Alden of de vrouw van Jimmy zijn toch al een stuk minder boeiend. En Harrow vind ik een beetje te uitgedacht mysterieus.
Maar die Van Alden of de vrouw van Jimmy zijn toch al een stuk minder boeiend. En Harrow vind ik een beetje te uitgedacht mysterieus.
0
geplaatst: 12 januari 2011, 19:40 uur
Sopranos is wel echt 100 keer beter, maar idd aardige serie.
* denotes required fields.