Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2011, 21:20 uur
Sopranos is van dezelfde schrijver, maar dat zul je ook wel weten. Heb het twee keer geprobeerd met The Sopranos, maar vond er niet veel aan eigenlijk.
0
geplaatst: 12 januari 2011, 21:30 uur
Onbegrijpelijk hoe dit je wel kan liggen en Sopranos niet..
Qua karakters en situaties is Sopranos echt zoveel beter en origineler. Dit is een leuke serie maar doet wel erg aan een tv-productie denken.
Overigens werd Sopranos vanaf het 3de seizoen pas echt top.
Qua karakters en situaties is Sopranos echt zoveel beter en origineler. Dit is een leuke serie maar doet wel erg aan een tv-productie denken.
Overigens werd Sopranos vanaf het 3de seizoen pas echt top.
0
geplaatst: 13 januari 2011, 01:09 uur
Ik geloof best dat Sopranos een topserie is, maar het greep me niet. Mad Men ook niet trouwens en daar is iedereen ook al zo lyrisch over.
0
sxesven
geplaatst: 13 januari 2011, 08:09 uur
Sopranos vond ik geniaal, bij Mad Men ben ik in het tweede seizoen gestrand. Wist me ook niet echt bij de kladden te grijpen.
0
geplaatst: 13 januari 2011, 11:28 uur
Vanavond de laatste vier afleveringen van The Wire kijken
Wat moet ik daarna met mijn leven aan
Niks zal ooit aan The Wire kunnen tippen (ik kan het me in ieder geval niet voorstellen
)
Niks zal ooit aan The Wire kunnen tippen (ik kan het me in ieder geval niet voorstellen
)
0
geplaatst: 13 januari 2011, 11:52 uur
Mad Men benadert het niveau van The Wire wel aardig. En van dezelfde maker zijn zowel Generation Kill (miniserie) als Treme absolute aanraders.
0
geplaatst: 13 januari 2011, 18:43 uur
madmadder schreef:
)
) Twin Peaks en Six Feet Under al gezien?
0
geplaatst: 17 januari 2011, 12:36 uur
Ik heb zaterdagavond nog even naar Noorderslag op t.v gekeken, 3fm weet het goed te verpesten met al die middle of the road poprock bandjes. Wat een saai gedoe zeg, alleen Jungle by Night was leuk.
0
johannesA
geplaatst: 17 januari 2011, 13:07 uur
Boer Marcel "Ik heb altijd al een vrouw gewild, waarvan de man overleden is" 

0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:14 uur
Voor zover ik het kan inschatten moet het in zijn geval sowieso andersom zijn...
0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:38 uur
En ik vraag me af of Annemarie al de namen weet van haar mannen..
0
geplaatst: 17 januari 2011, 16:28 uur
OldRottenhat schreef:
Twin Peaks > welke serie dan ook!
Twin Peaks > welke serie dan ook!

Heb de box hier liggen. Heb al jaren geen aflevering meer gezien. In februari maar weer eens volgen. Ook echt zo'n Twin Peaks maand, februari.
0
Improvision
geplaatst: 17 januari 2011, 20:56 uur
Ik ben laatst begonnen met alles van Friends weer te bekijken. Toch wel een geniale serie.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 16:46 uur
^Moet ik dringend eens bekijken, iedereen zegt dat het geniaal is.
Ik ben een paar weken geleden begonnen met The Tudors. Tot nu toe heel goed, al mag je de serie niet gebruiken om je geschiedenislessen te vervangen
Ik zit ook aan aflevering 7 van het 1ste seizoen van True Blood, erg leuk, maar ik vraag me eerlijk gezegd af of de plot spannend zal blijven.
Ik ben een paar weken geleden begonnen met The Tudors. Tot nu toe heel goed, al mag je de serie niet gebruiken om je geschiedenislessen te vervangen
Ik zit ook aan aflevering 7 van het 1ste seizoen van True Blood, erg leuk, maar ik vraag me eerlijk gezegd af of de plot spannend zal blijven.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 17:08 uur
Geniaal is nog lang niet overdreven om Basta te beschrijven. Zonder twijfel het beste binnenlandse tv-programma dat ik de laatste vijf, zes jaar gezien heb!
0
geplaatst: 19 januari 2011, 09:16 uur
zit heel die "in therapie" serie die van de zomer werd uitgezonden terug te kijken. wel geinig alhoewel de therapeut niet helemaal correct en realistisch nagedaan is heb ik begrepen van een ex-psychotherapeut.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 11:29 uur
De grap is dat die kerel werk en privé niet gescheiden kan houden en dat ie daarom niet helemaal correct handelt. Had je dat niet door?
0
geplaatst: 19 januari 2011, 13:38 uur
nou, dat geldt pas in de loop van de serie maar zijn aanpak is echt totaal niet herkenbaar voor een kenner die het ook op de voet beweerde te volgen. hij geeft voortdurend het heft in handen van de patient.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 22:00 uur
Kiekeboe iedereen,
Ik zoek de naam van een tv-serie die ik als kleine Maarten zijnde graag keek, ergens in de jaren 90. Volgens mij was het hoofdpersonage een roze, Kirby-achtig geval, maar het kan net zo goed zijn dat het niet zo was. Wat ik me wel herinner is dat er een aflevering was waarin een kerel liet zien hoe je water kon zuiveren, maar dat er een Jeckyll & Hyde-achtig effect optrad als de beste man dat gezuiverde water dronk en die vent gek werd. (En er was geloof ik ook nog een aflevering waarin een gekke man allerlei beroemde monumenten zoals de piramides en de Sfinx ontvoerde met een groot zwevend ding.)
Weet iemand welke serie ik bedoel?
Ik zoek de naam van een tv-serie die ik als kleine Maarten zijnde graag keek, ergens in de jaren 90. Volgens mij was het hoofdpersonage een roze, Kirby-achtig geval, maar het kan net zo goed zijn dat het niet zo was. Wat ik me wel herinner is dat er een aflevering was waarin een kerel liet zien hoe je water kon zuiveren, maar dat er een Jeckyll & Hyde-achtig effect optrad als de beste man dat gezuiverde water dronk en die vent gek werd. (En er was geloof ik ook nog een aflevering waarin een gekke man allerlei beroemde monumenten zoals de piramides en de Sfinx ontvoerde met een groot zwevend ding.)
0
geplaatst: 25 januari 2011, 19:46 uur
Vanavond of misschien morgen beginnen met seizoen 1 van The Wire.
Veel goeds over gehoord en er spelen veel bekenden in. (ook veel die ook in The Kill Point speelden)
Ik ben benieuwd
Veel goeds over gehoord en er spelen veel bekenden in. (ook veel die ook in The Kill Point speelden)
Ik ben benieuwd

0
geplaatst: 25 januari 2011, 21:30 uur
Slowgaze schreef:
Kiekeboe iedereen,
Kiekeboe iedereen,
Heb je op YouTube gezocht? Er staan een aantal compilaties van jaren '90 (animatie)series op. Als je die uitpluist en je komt 'm toevallig tegen, kunnen de andere MuMe'ers je waarschijnlijk nog beter helpen

0
geplaatst: 26 januari 2011, 01:16 uur
Ik zoek ook al heel lang naar een telkenfilm die ik vroeger keek. Ik schat dat ik een jaar of 7/8 was, dus dat moet dan eind jaren 90 zijn geweest, alhoewel het ook iets eerder kan zijn. Ik kan me er weinig van herinneren, maar het begon altijd met de introsong, waarbij je een jongen, de hoofdpersoon, zijn huis zag verlaten, en de natuur in trok, en altijd in een heel fantasierijke wereld terecht kwam. Ik weet nog dat in die intro bijvoorbeeld een levend schaakbord voorkwam. Ik weet ook dat als ik de intro direct zou herkennen, ik heb al heel veel gezocht, maar ik heb nog helemaal niks kunnen vinden.
* denotes required fields.