Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2006, 01:37 uur
Holy shit, mijn held David Lynch Lynch bij wereldgasten! Ik kan ook niet wachten! 

0
geplaatst: 29 oktober 2006, 15:07 uur
0
geplaatst: 6 november 2006, 21:18 uur
Talpa komt met nieuwe real-life soap
HILVERSUM - Televisiezender Talpa start 3 december met een nieuw realityprogramma. Het kanaal van mediamagnaat John de Mol start dan met de serie 'de muziekpolitie'.
In 'de muziekpolitie' zitten vijf Nederlanders en vijf Vlamingen opgesloten in een luxueuze villa vlak over de Belgische grens. De deelnemers, die allemaal beschikken over een kansloze muzieksmaak, krijgen anderhalf jaar lang continu de fijne kneepjes van een kleine vijftig jaar popmuziek bijgebracht.
In de eerste aflevering zal te zien zijn hoe muziekpolitieagenten Teun en Toon bij de ingang van de Free Record Shop de toekomstige kandidaten voor het blok zetten. Jacqueline (32), met de nieuwste Jan Smit in haar rechterhand, is het eerste slachtoffer van Talpa's sterke muziekarm. Ook Maurice (22), die met X&Y van Coldplay naar buiten komt, en de jonge Limburger Bob (14), die net drie nieuwe Beatlesalbums kocht, moeten het ontgelden.
Met nog zeven anderen mogen zij met Teun en Toon mee naar het van alle gemakken voorziene muziekhuis. Tijdens de anderhalf jaar mag alleen tussen twaalf en acht de muziek op het terrein worden afgezet. Er wachten dus zware tijden voor het tiental. Gastheer Jelle wacht zijn slachtoffers al op in de luxueuze serre van de muziekvilla. Astral Weeks galmt uit de speakers.
Tijdens de anderhalf jaar in de villa worden de kandidaten aan diverse workshops onderworpen. Elke dag minstens vier uur achter Soulseek is verplicht. De kandidaat die na achttien maanden de beste muzieksmaak heeft naar oordeel van politieagenten Teun en Toon, mag zowel de villa als de platencollectie houden.
Vanaf 3 december elke dag om 21.15 op Talpa!
HILVERSUM - Televisiezender Talpa start 3 december met een nieuw realityprogramma. Het kanaal van mediamagnaat John de Mol start dan met de serie 'de muziekpolitie'.
In 'de muziekpolitie' zitten vijf Nederlanders en vijf Vlamingen opgesloten in een luxueuze villa vlak over de Belgische grens. De deelnemers, die allemaal beschikken over een kansloze muzieksmaak, krijgen anderhalf jaar lang continu de fijne kneepjes van een kleine vijftig jaar popmuziek bijgebracht.
In de eerste aflevering zal te zien zijn hoe muziekpolitieagenten Teun en Toon bij de ingang van de Free Record Shop de toekomstige kandidaten voor het blok zetten. Jacqueline (32), met de nieuwste Jan Smit in haar rechterhand, is het eerste slachtoffer van Talpa's sterke muziekarm. Ook Maurice (22), die met X&Y van Coldplay naar buiten komt, en de jonge Limburger Bob (14), die net drie nieuwe Beatlesalbums kocht, moeten het ontgelden.
Met nog zeven anderen mogen zij met Teun en Toon mee naar het van alle gemakken voorziene muziekhuis. Tijdens de anderhalf jaar mag alleen tussen twaalf en acht de muziek op het terrein worden afgezet. Er wachten dus zware tijden voor het tiental. Gastheer Jelle wacht zijn slachtoffers al op in de luxueuze serre van de muziekvilla. Astral Weeks galmt uit de speakers.
Tijdens de anderhalf jaar in de villa worden de kandidaten aan diverse workshops onderworpen. Elke dag minstens vier uur achter Soulseek is verplicht. De kandidaat die na achttien maanden de beste muzieksmaak heeft naar oordeel van politieagenten Teun en Toon, mag zowel de villa als de platencollectie houden.
0
geplaatst: 6 november 2006, 22:14 uur
Dat van Jan Smit en X&Y is nog te geloven, maar bij die Beatles albums ga je de mist in 

0
The Light
geplaatst: 6 november 2006, 22:24 uur
Lukas schreef:
In de eerste aflevering zal te zien zijn hoe muziekpolitieagenten Teun en Toon bij de ingang van de Free Record Shop de toekomstige kandidaten voor het blok zetten.
In de eerste aflevering zal te zien zijn hoe muziekpolitieagenten Teun en Toon bij de ingang van de Free Record Shop de toekomstige kandidaten voor het blok zetten.
Teun en Toon, en Astral Weeks die uit de speakers komt...

0
geplaatst: 6 november 2006, 23:24 uur
Lukas schreef:

0
geplaatst: 7 november 2006, 22:32 uur
Even serieus, er komt wel een soort muziekquiz-achtig iets op Talpa, vanaf januari, meen ik.
En bij Bob viel je inderdaad door de mand, Lukas.
En bij Bob viel je inderdaad door de mand, Lukas.

0
geplaatst: 22 november 2006, 20:35 uur
Ik hou t weer voor gezien vandaag.

** gaat eens lekker zitten voor de grote verkiezingsavond **

0
Ruby1966
geplaatst: 22 november 2006, 20:40 uur
sq schreef:

Ik doe met je mee

0
geplaatst: 22 november 2006, 21:27 uur
Ruby1966 schreef:
Ik doe met je mee
(quote)
Ik doe met je mee

*doet allebei tegelijk *

0
geplaatst: 29 november 2006, 17:45 uur
In Overigen > Algemeen > Little Britain:

Nog meer liefhebbers op deze site?
En wie zijn de favorieten?
Dit is er toch wel eentje van mij persoonlijk: Marjorie Dawes..... (alhoewel ik er meerdere heb eigenlijk
)

Marjorie: You see your problem is, Tania, you're fat AND old. It gets harder, and there's no man is there, you're on your own?
Tania: Yes, my husband left me.
Marjorie: Yeah, well, he would have done. Yeah, younger woman weren't it?
Tania: Yeah.
Marjorie: Forty-nine, yeah, so you're on your own now, every night crying and eating. Well, at least you've got all of us here at FatFighters to make you feel better. Off you pop. Oh, she stinks an' all...

Nog meer liefhebbers op deze site?
En wie zijn de favorieten?
Dit is er toch wel eentje van mij persoonlijk: Marjorie Dawes..... (alhoewel ik er meerdere heb eigenlijk
)
Marjorie: You see your problem is, Tania, you're fat AND old. It gets harder, and there's no man is there, you're on your own?
Tania: Yes, my husband left me.
Marjorie: Yeah, well, he would have done. Yeah, younger woman weren't it?
Tania: Yeah.
Marjorie: Forty-nine, yeah, so you're on your own now, every night crying and eating. Well, at least you've got all of us here at FatFighters to make you feel better. Off you pop. Oh, she stinks an' all...
0
The Light
geplaatst: 29 november 2006, 17:51 uur
Grappig, maar na een tijdje te veel van hetzelfde...
Maar om Lou & Andy blijf ik lachen!
Maar om Lou & Andy blijf ik lachen!

0
geplaatst: 29 november 2006, 17:53 uur

Fan-tas-tische serie inderdaad. Ik heb eigenlijk niet een echte favoriet, vind ze allemaal geweldig. Van Daffyd ('the only gay in the village') tot Mr. Mann ('the consumer who knows what he wants', zie links op de foto).

Ik dacht dat ik met The Office dé topcomedy van de laatste jaren gezien had, maar dit vind ik minstens zo leuk.
Voor wie het nooit gezien heeft: absoluut kijken!
0
geplaatst: 29 november 2006, 17:57 uur
absoluut hilarisch!!
lou and andy
, daffyd, tja, noem maar op 
lou and andy
, daffyd, tja, noem maar op 
0
geplaatst: 29 november 2006, 17:58 uur
0
geplaatst: 29 november 2006, 18:09 uur
Inderdaad helemaal fantastisch 

Narrator: As a special treat, Lou has taken his friend Andy to the seaside.
Lou: Right, can I have, please, a whippy with a flake?
Lou: Have you decided what you're having? What do you want?
Andy: Just a cone.
Lou: And another whippy, plain.
Andy: No, just a cone.
Lou: Just a cone on its own? No whippy?
Andy: Yeah.
Lou: It'll be very dry.
Andy: Yeah, I know.
Lou: Tell you what. Have a little bit of ice cream.
Lou: You like ice cream. You said it was the perfect complement to a hot summer's day.
Lou: What's it to be?
Andy: Cone.
Lou: And then just a cone on its own.
Lou: Thank you.
Andy: I want a whippy.

Narrator: As a special treat, Lou has taken his friend Andy to the seaside.
Lou: Right, can I have, please, a whippy with a flake?
Lou: Have you decided what you're having? What do you want?
Andy: Just a cone.
Lou: And another whippy, plain.
Andy: No, just a cone.
Lou: Just a cone on its own? No whippy?
Andy: Yeah.
Lou: It'll be very dry.
Andy: Yeah, I know.
Lou: Tell you what. Have a little bit of ice cream.
Lou: You like ice cream. You said it was the perfect complement to a hot summer's day.
Lou: What's it to be?
Andy: Cone.
Lou: And then just a cone on its own.
Lou: Thank you.
Andy: I want a whippy.
0
geplaatst: 29 november 2006, 18:11 uur
lou en andy springen er toch wel uit voor me ja 
en bubbles!

en bubbles!

0
Bobiej
geplaatst: 29 november 2006, 18:16 uur
Lou & Andy is briljant 
*Andy is in een boom geklommen terwijl Lou staat te praten*
Lou: Andy! How did you get up there?
Andy: I fell.
En om de minister president met zijn homo-secretaris moet ik ook altijd lachen.

En om de minister president met zijn homo-secretaris moet ik ook altijd lachen.
0
geplaatst: 29 november 2006, 18:17 uur
Bobiej schreef:
Lou & Andy is briljant
Lou & Andy is briljant

i want that one

0
geplaatst: 29 november 2006, 18:19 uur
gemaster schreef:
Kan dit niet gewoon in het grote tv kijk topic?
Kan dit niet gewoon in het grote tv kijk topic?
Daar is het toch vééél te leuk voor joh
òf, computer says no..

* denotes required fields.