Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 00:27 uur
Dn!S schreef:
Van wat ik me er nog van herinner vond ik de serie van Pokemon leuk tot aan de "Johto" serie. Vanaf dat moment werd het puur recycling. De eerste serie tot aan de Pkmn league blijft het leukst. Toen zaten er tenminste originele plots tussen. Zoals de Jigglypuff met plankenkoorts die, die hele chagrijnige arbeidersstad (zal wel voor Osaka gestaan hebben) eindelijk eens ging slapen.
Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn. De series daarna keek ik nog wel omdat ik helemaal voor de hype was gevallen, maar als ik er nu aan terugdenk was er geen zak meer aan. Of misschien werd ik gewoon 12.
(quote)
Van wat ik me er nog van herinner vond ik de serie van Pokemon leuk tot aan de "Johto" serie. Vanaf dat moment werd het puur recycling. De eerste serie tot aan de Pkmn league blijft het leukst. Toen zaten er tenminste originele plots tussen. Zoals de Jigglypuff met plankenkoorts die, die hele chagrijnige arbeidersstad (zal wel voor Osaka gestaan hebben) eindelijk eens ging slapen.
Daarna kwam die serie waarin ze op die eilanden laten, en dat Ash die Lapras kreeg. Die was ook fijn. De series daarna keek ik nog wel omdat ik helemaal voor de hype was gevallen, maar als ik er nu aan terugdenk was er geen zak meer aan. Of misschien werd ik gewoon 12.
Viel me trouwens ook op dat de stemmen steeds geforceerder werden en de humor kinderachtiger.
0
Gallow
geplaatst: 25 juni 2011, 07:25 uur
Dn!S schreef:
De eerste serie tot aan de Pkmn league blijft het leukst. Toen zaten er tenminste originele plots tussen. Zoals de Jigglypuff met plankenkoorts die, die hele chagrijnige arbeidersstad (zal wel voor Osaka gestaan hebben) eindelijk eens ging slapen.
Viel me ook op ja, je had van die afleveringen waarin een pokemon centraal stond. Nu is het meer de bekende team rocket-die-pikachu-probeert-te-stelen formule. En de pokérap was natuurlijk ook tering vet.De eerste serie tot aan de Pkmn league blijft het leukst. Toen zaten er tenminste originele plots tussen. Zoals de Jigglypuff met plankenkoorts die, die hele chagrijnige arbeidersstad (zal wel voor Osaka gestaan hebben) eindelijk eens ging slapen.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 15:09 uur
Op 10 juli begint het 8ste seizoen van Curb Your Enthusiasm. Geen idee of het in Nederland enigszins bekend is (hier in België niet echt), maar het is echt een geweldig programma!
De verhaallijnen zijn altijd prachtig in elkaar verwikkeld rondom de centrale figuur Larry David, een egoïstische, bemoeizieke, arrogante, doch ergens sympathieke en bovendien kale kerel; gewoonweg geweldig.
Trailer:
De verhaallijnen zijn altijd prachtig in elkaar verwikkeld rondom de centrale figuur Larry David, een egoïstische, bemoeizieke, arrogante, doch ergens sympathieke en bovendien kale kerel; gewoonweg geweldig.

Trailer:
0
geplaatst: 25 juni 2011, 16:09 uur
Kennen jullie Eek The Cat nog of Bobby's World wat een bazen series waren dat 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 16:26 uur
Cow & Chicken, dat was pas tof.
Of de slechterikken bij de Powerpuff-Girls; Mojojojo!
Hem! 
Hem! 
0
geplaatst: 25 juni 2011, 16:29 uur
jasper1991 schreef:
Hem!
Hem!
Cow & chicken was inderdaad erg leuk

0
geplaatst: 25 juni 2011, 16:36 uur
Die leeuw van Shinzo heerscht behoorlijk.
Het valt me op dat figuren in Japanse series altijd zeer verscheidene haarkleuren hebben en gigantische ogen. Vinden ze dat heel Westers ofzo?
Het valt me op dat figuren in Japanse series altijd zeer verscheidene haarkleuren hebben en gigantische ogen. Vinden ze dat heel Westers ofzo?

0
geplaatst: 25 juni 2011, 17:57 uur
Shinzo herinner ik me niet zo goed meer. Uit jeugdsentiment en omdat Marvel heerscht ben ik die Spider Man-tekenfilmserie opnieuw aan het kijken, die in de jaren '90 uitgezonden werd. Ben gisteren bij seizoen 2 aangekomen: Spider Man tegen én Mysterio, Shocker, Doc Ock, Chameleon, Rhino én Scorpion...
0
geplaatst: 25 juni 2011, 18:34 uur
Ploppesteksel schreef:
Op 10 juli begint het 8ste seizoen van Curb Your Enthusiasm. Geen idee of het in Nederland enigszins bekend is (hier in België niet echt), maar het is echt een geweldig programma!
Trailer:
(embed)

Trailer:
(embed)
Ik was op een dag aan het zappen, en kwam op dit programma. Ik bleef kijken tot het gedaan was, geweldig!

Om één of andere reden daarna nooit meer gezien, wat zonde is. Ze vertonen het hier wel op een digitale zender van Telenet (Acht), maar ik ben eerlijk gezegd aan het wachten tot het weer begint vanaf de eerste aflevering van het eerste seizoen.
Anders maar eens aanschaffen op DVD of zo, als ik het ergens zou zien staan.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 18:35 uur
Slowgaze schreef:
Shinzo herinner ik me niet zo goed meer. Uit jeugdsentiment en omdat Marvel heerscht ben ik die Spider Man-tekenfilmserie opnieuw aan het kijken, die in de jaren '90 uitgezonden werd. Ben gisteren bij seizoen 2 aangekomen: Spider Man tegen én Mysterio, Shocker, Doc Ock, Chameleon, Rhino én Scorpion...
Was die ook niet op Foxkids, want volgens mij waren er in de 00's ook nog herhalingen op tv. Echt fantstische serie, die Spiderman. Shinzo kan ik me niet zo goed herinneren, al komen er een paar figuurtjes me wel bekend voor.
0
Mb.
geplaatst: 25 juni 2011, 18:42 uur
Nu dit topic toch een excuus vormt om nostalgie te doen leven, wil ik even Kenan & Kel vermelden.
Kenan: Who loves orange soda?
Kel: Kel loves orange soda..
Kenan: Is it true?
Kel: I do, I do, I do-oooooh!
Keek iemand dat? Dat vond ik vroeger geweldig.

0
geplaatst: 25 juni 2011, 18:49 uur
Mb. schreef:
Nu dit topic toch een excuus vormt om nostalgie te doen leven, wil ik even Kenan & Kel vermelden.
Ja Kenan & Kel

0
Gallow
geplaatst: 25 juni 2011, 19:02 uur
I got an idea! Bring me a fish, an old shoe, en three bananas and meet me behind the gas station
. Sowieso alles van nick@night was geweldig zoals angry beavers, rocko's modern life en ren en stimpy.
. Sowieso alles van nick@night was geweldig zoals angry beavers, rocko's modern life en ren en stimpy.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 25 juni 2011, 19:03 uur
Angry Beavers vond ik eerst echt niks aan, maar toen ik het een paar keer had gezien vond ik het te geniaal. Net als al die oude Cartoon Network programma's als Dexter's Lab en Courage the Cowardly Dog.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 19:48 uur
AOVV schreef:
Om één of andere reden daarna nooit meer gezien, wat zonde is. Ze vertonen het hier wel op een digitale zender van Telenet (Acht), maar ik ben eerlijk gezegd aan het wachten tot het weer begint vanaf de eerste aflevering van het eerste seizoen.
Je hebt geluk.
Deze week zenden ze op Acht nog de tweede helft van seizoen 7 uit, maar ik vermoed dat ze de week daarop, dus vanaf 4 juli, weer beginnen met heruitzenden vanaf de eerste reeks.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 juni 2011, 20:04 uur
Kenan & Kel keek ik vroeger altijd. Nu zenden ze het weer uit, dus ik zat klaar met bier en chips, maar nu ik zelf ouder ben dan zij in de serie zijn vind ik er toch niet veel meer aan.
Courage en Angry Beavers vond ik vroeger al vreselijk, net zoals die geflipte muizen van hierboven. Moest laatst ook naar die Wacky dinges kijken. Met die hond en die boze baas, vreselijk. Dexter is wel gaaf.
Courage en Angry Beavers vond ik vroeger al vreselijk, net zoals die geflipte muizen van hierboven. Moest laatst ook naar die Wacky dinges kijken. Met die hond en die boze baas, vreselijk. Dexter is wel gaaf.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:05 uur
Wacky Races 
Maar dat is zelfs nog uit de tijd van mijn moeder volgens mij

Maar dat is zelfs nog uit de tijd van mijn moeder volgens mij

0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:07 uur
Hoe kun je Pinky & The Brain nou vreselijk vinden, Stijn? Geweldige serie is dat!
0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:11 uur
Ploppesteksel schreef:
Je hebt geluk.
Deze week zenden ze op Acht nog de tweede helft van seizoen 7 uit, maar ik vermoed dat ze de week daarop, dus vanaf 4 juli, weer beginnen met heruitzenden vanaf de eerste reeks.
(quote)
Je hebt geluk.
Deze week zenden ze op Acht nog de tweede helft van seizoen 7 uit, maar ik vermoed dat ze de week daarop, dus vanaf 4 juli, weer beginnen met heruitzenden vanaf de eerste reeks. Dan ga ik de programmering de komende weken wat aandachtiger in het oog houden, want dat wil ik eigenlijk niet missen.

0
geplaatst: 25 juni 2011, 20:15 uur
Cartoon Networks original programmings like Dexter's Laboratory, Cow and Chicken, Johnny Bravo, The Powerpuff Girls, Ed, Edd n Eddy and Courage the Cowardly Dog.
Dat waren nog eens tijden, nu is CN niks meer
Dat waren nog eens tijden, nu is CN niks meer

0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:08 uur
Stuk voor stuk schitterende cartoons ja, met als absoluut favoriet Courage. Die sfeer, die muziek. 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 21:09 uur
Ja, dat vond ik vroeger nog erg spannend. Geweldige tijden 
Nu al jeugdsentiment, hoe erg kan het nog worden

Nu al jeugdsentiment, hoe erg kan het nog worden

* denotes required fields.