MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Gallow
Ik denk B, sowieso niet A of D

C was het.

8000 kilometer en iets van drie miljoen gulden.

Stijn_Slayer
Die gast had wel lef zeg. Ik had bij 250.000 echt niet gespeeld als ik het niet zeker wist.

ArthurDZ in 'waarom juist deze avatar' schreef:
Rotserie? ROTSERIE?

Verklaar je nader, als je durft

Voorspelbaar, met typisch Amerikaanse en zichzelf herhalende grappen. De typetjes zijn vlak en weten mij nooit te interesseren. Ze wekken zelfs irritatie op af en toe. Ik vind het dus niet echt een hele leuke serie .

Vandaag was het D-day: aflevering 1 van jaargang 1 van Curb Your Enthousiasm werd heruitgezonden op Acht! Ik wist dit dankzij Ploppesteksel (bedankt!), en het was erg goed. Na één aflevering conclusies trekken is zeker prematuur, maar dit zou wel eens één van m'n favoriete series kunnen worden.

Ik heb vandaag de allerlaatste aflevering bekeken van The Wire, en het eind is dus echt daar. En dan krijg je zo'n gevoel ''wat nu'' Het was ook wel een beetje vreemd om de laatste afleveringen te kijken, aangezien ik al helemaal beduusd was na aflevering 8 van seizoen 5.

Het was iig geweldig voor zo lang het duurde en misschien wel de beste serie allertijden.

Ik moet het laatste seizoen nog bekijken, maar ik denk dat ik de hele serie nog eens ga bekijken, en daar dan gewoon het laatste seizoen achteraan. Erg goeie serie, Ataloona, dat heb je goed.

Je hebt seizoenen 3 en 4 al gezien, naar mijn mening het best. Maar voordat je het gaat herzien moet je eigenlijk het laatste seizoen kijken, ik ben echt helemaal beduusd en na die beruchte aflevering 8 werd het even koud in de tenen

Wat is Green Wing toch een heerlijke serie

Teunnis schreef:
Wat is Green Wing toch een heerlijke serie

Geweldige serie, inderdaad. Ik ken het nog niet zo lang, maar dit is my kind of funny!

Mijn ouders hebben de box van de Britse serie Chef! gekocht en daar heb ik nu de eerste drie afleveringen van gezien. Echt geweldig! Vooral dit stuk:

Lenny Henry

GrafGantz schreef:
Lenny Henry

ik doe even mee , ik heb daar de losse delen van (dus eigenlijk de box). Briljante serie. Ik heb overigens, over briljante series gesproken, de complete Blackadder box gekocht bij de Media Markt voor 12,99 dus nog maar eens een

Blackadder is inderdaad ook geweldig. Vooral die Baldrick!

Zojuist de pilot van Twin Peaks gezien en man, wat was dat spannend. Duidelijk het werk van Lynch die de spanning er goed inhoud met een origineel verhaal en goed acteerwerk. Ook de typische Lynchiaanse muziek zit er weer in. Ik ben benieuwd naar de rest van de reeks

De laatste tijd weer veel series opgezocht die ik vroeger keek en dit zal wel erg bekend zijn bij de meesten denk ik, van voor mijn generatie, maar de 3 en 4e serie werden uitgezonden toen ik nog erg jong was, en seizoenen 1 en 2 komen mij ook bekend voor, iig kijk hier maar eens

Ulfat-e-Zulmat
Seizoen 4 van Breaking Bad is dan eindelijk van start gegaan en direct al een geweldige aflevering. Ik was even vergeten hoe geniaal Breaking Bad is, maar nu weet ik het weer.

Breaking Bad = .

Yup, als ik Twin Peaks af heb gekeken ga ik eens aan Breaking Bad beginnen, erg veel goede dingen over gehoort.

Het Breaking Bad seizoen is weer aangebroken, eerste aflevering laat je meteen snakken naar de tweede. Stukken beter dan Dexter wat zo in herhaling viel na seizoen 2, dat mag gezegd worden.

Met Lynch ben ik wel gewend om een open eind in te vullen, maar Twin Peaks eindigt wel heel abrubt. Duidelijk te zien dat er plannen waren om een seizoen 3 te maken. Nu was seizoen 2 na aflevering 9 al heel saai om aan het eind pas goed te komen, maar toch mis ik wat. Alles is wel duidelijk, maar wat de gevolgen zijn weten we nu niet. Een serie eindigen met een cliffhanger is sowieso al minder. Nu maar hopen dat ik genoeg informatie krijg uit de film Twin Peaks: Fire, Walk With Me.

De serie krijgt een overall cijfer van een 8-.
Seizoen 1: 9+
Seizoen 2: 6+

Ulfat-e-Zulmat
GarnalenPeller schreef:
Het Breaking Bad seizoen is weer aangebroken, eerste aflevering laat je meteen snakken naar de tweede. Stukken beter dan Dexter wat zo in herhaling viel na seizoen 2, dat mag gezegd worden.

Grappig dat je dat zegt, ik moest even aan Dexter denken toen ik de aflevering van BB had gezien. Ik vond Dexter in het begin echt subliem. Maar op een geven moment ontdek je het patroon en dan wordt het toch allemaal een beetje voorspelbaar. En er komen ook steeds minder interessante figuren langs: Miquel Prado en Lumen bijvoorbeeld. Lila vond ik wel .. Het laatste seizoen vond ik matig tot redelijk. Erg jammer, want Dexter zelf is echt een geweldig personage. Ik zal het wel blijven volgen, maar betwijfel of ze het niveau van de eerste twee seizoenen kunnen evenaren.

Breaking Bad daarentegen.. Ik heb Six Feets Under lange tijd als mijn favoriete serie bestempeld, maar ik denk dat die eer toch echt gaat naar Breaking Bad. Werkelijk alles klopt aan deze serie, alles. No hyperbool. Ik raad iedereen dan ook aan om het te bekijken. Je zult er absoluut geen spijt van hebben.

johannesA
Breaking Bad komt op mijn "to see" lijstje

Van Dexter heb ik 4 seizoenen gezien en het laatste seizoen, met John Lithgow was toch echt geweldig. Deel 5 ben ik ook benieuwd naar, volgens mij komt die in september uit op dvd.

Nu ben ik net 3 afleveringen onderweg in serie 1 van Six Feet Under, met een hoofdrol voor Dexter. Blijft toch vreemd, die Dexter zonder kettingzaag en bloed.

panjoe (moderator)
Ik zie dat de hoofdrolspeler van Breaking Bad de vader is van Malcolm in the Middle, een van de bazigste personages ooit. Uit principe kijk ik nooit vervolgseries (als je 1 aflevering ziet wil je immers gelijk alles zien en dat is nou eenmaal niet mogelijk) maar ooit zal ik toch een uitzondering moeten maken.. Ik wil The Wire ook graag nog checken, gezien de haast unaniem lyrische reacties daarop.

Het programma dat ik het liefste kijk, naast natuurdocumentaires en de beste Comedy Central shows, is Law & Order: Criminal Intent. Lekker onafhankelijk van elkaar te bekijken afleveringen, met een geniale Vincent D'Onofrio als Det. Bobby Goren, mijn idool . De serie draait bijna nooit om wie het heeft gedaan, maar om hoe de recherche er achter komt wat er is gebeurd, hoe ze dat bewijzen en uiteindelijk de confrontatie met de dader.

Modern Family bevalt me wel. Elke avond om 8 uur op tv momenteel, op RTL 5.

Breaking Bad zou in eerste instantie op tv komen. Maar dat ging niet door. Staat ook op mijn kijk- lijstje.

Modern Family heb ik 2x half een aflevering gekeken. Ik vond er geen reet aan. Volgens mij heb ik geen 1x gelachen.

Entourage voor het eerst gekeken toen het laatst op tv was. Vermakelijke serie. Ari Gold. En die kop van Johnny Drama is ook fantastisch.

In Therapie is er weer! Geweldige serie. Eerste twee afleveringen waren weer smullen, jammer dat ik een groot deel zal moeten missen in verband met de vakantie.

Da's mooie televisie inderdaad. Je kunt ook via Uitzending Gemist kijken, trouwens.

Inmiddels is ook Zomergasten weer begonnen, maar het lukte me zondag niet langer dan een half uur naar Marc-Marie Huijbrechts te luisteren.

Ik had precies hetzelfde. Ik wou die kerel maar eens een kans geven om hem beter te leren kennen, maar het viel nogal tegen.

En van In Therapie ga ik wel alles terugkijken hoor, geen zorgen.

Ik had ook hetzelfde. Vermoeiende gast, zeg.

In Therapie
En die fillum die dat kale ventje aandroeg bij Zomergasten was best hip, ik heb alleen de film gezien, de rest niet. Wel zo prettig in het geval van Marc-Marie.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.